בית"ר ירושלים 2017/18: מסיימים עונה נוספת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אזולאי לא רלוונטי אלינו.
    ואני לא חושב שלחנן ממן יש מה לחפש בקבוצות גדולות, ראיתי אותו כבר אצלנו והוא לא השתנה בהפועל חיפה שתפורה למידותיו, אני מעדיף את השחקנים שיש לנו עליו.

    ודרך אגב ז'אורז'יניו טוב רק באמצע בהתקפות מעבר. גם איתו לא הייתי פותח ולדעתי הקישור שלנו צריך להיות מורכב מפריירה, קלטינס וסאבו. כל עוד יש שחקן כמו בניון על הספסל אנחנו סגורים בעמדה הזאת.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    באמת רשמו כאן שז'אורז'יניו יותר אפקטיבי באגף? זה הדבר הכי רחוק מהמציאות שאפשר להגיד עליו.

    נייג'ל צודק, צריך בלם ובעיקר מאמן. הגעה של בלם בלי החלפה של מאמן תהיה לא אפקטיבית כל עוד המשחק ההגנתי הכולל ימשיך להיות לקוי.
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    בנוגע לחוזה החדש של עידן ורד, מה השכר לעונה אחת ?
    אלי טביב שובר את תקרת השכר שלו לשחקן ישראלי וישלם יותר מ-200 אלף דולר או שזה החוזה שלו כי הדיווחים שונים ?
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    240 אלף דולר לעונה.

    הסיבה היחידה שורד חתם על חוזה כזה הוא אוחנה.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טור של אורן יוספוביץ' על בית"ר ירושלים: הזיות או לא להיות

    העונה הפסיכדלית שעוברת בית"ר ירושלים
    הבעלים מאמנים, המאמנים עסקנים, האוהדים רוצים שהמאמן יילך הביתה, השחקנים מקללים שופטים, שום דבר לא מתפקד והקבוצה לא מפסיקה לנצח. בית"ר ירושלים הזו היא חוויה פסיכדלית שאי אפשר להסביר ללא שימוש בחומרים משני תודעה. אורן יוסיפוביץ מדווח מהמדינה הקסומה סופר-לנד

    *****


    אמנם אומרים שתמיד שמח בבית"ר ואין רגע דל וזה מועדון שחיי על מומנטום ואוהב להיות על הקצה ובקיצוניות, אבל יש גבול לכל דבר וזה בדיחה. בית"ר בועטת באפשרות לנצל את הליגה החלשה. היא צריכה לסגור כמה שיותר מהר עם שכטר אגב. בנוגע לגביע - לפני שנתיים נדמה לי בית"ר ניצחה את חיפה 3 פעמים בליגה אבל בגביע דווקא הפסידה לה| בשנה שעברה היא פגשה את מכבי חיוורת יחסית בחצי הגמר ופשוט לא הופיעה וזה היה פספוס. אם לא אליפות, לפחות אפשר לחלום בגדול על גביע. כבר עשר שנים עברו מאז הגביע האחרון ושאריות גאיידמאק.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אנחנו קבוצה גרועה.
    כל הנצחונות נובעים ממקריות ומיכולת אישית טובה של הסגל הלא רע שיש לנו ויש גבול עד כמה זה ימשך לכן כל מי שלא מבין למה אוהדי בית"ר האנאלפבתים מקללים מאמן שמצליח שירוץ לצפות בכל המשחקים של בית"ר בשלושת החודשים האחרונים ויבין כדורגל רע מה הוא. אם עד סיום הליגה הסדירה הבלוף לא יתגלה אז בפלייאוף תגיע הקריסה שנפגוש בכל שבוע קבוצה חזקה שמולה כרגיל נתבטל. מהתקשורת ומכותבים יצורים כמו יוסיפוביץ'(מה שלום ערן?) אני לא מצפה לכלום, מלבד כמה צדיקים בודדים אף אחד לא טורח לראות משחקים מלאים ולכתוב לא על סמך קלישאות. האכזבה והכעס הם כלפי ההנהלה של בית"ר שלא עוצרת את הבורדל הזה ומנסה להציל את העונה הנוכחית, עוד באים בטענות לקהל שרואה בונקרים וריצות לקרן נגד אשקלון, רעננה, עכו וראשון, הלוואי שגם להם זה יתפוצץ בפנים ובעונה הבאה ישחקו מול יציעים ריקים.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    @Nigel de Jong

    אתה יודע מה מצחיק? שחושבים שהקהל מהדקה הראשונה לא רצה את בן זקן. זה יהיה שקר להגיד שהמינוי של מאמן הפועל עפולה עם אפס ניסיון והצלחות בקריירה התקבל בברכה, בטח אחריי שבמשחק הבכורה (שהוא לא באמת אימן או אחראי על התוצאה) הפסיד לסכנין, אבל כן נתנו לו צ'אנס, וכששיחק בצורה רעה נגד מכבי חיפה ומכבי נתניה אך בכל זאת הצליח לנצח, המחשבה שלי ואני מניח של רוב האוהדים הייתה שזו ההתחלה רק ושהוא רוצה לייצר רצף טוב של ניצחונות. בזמן הזה כבר התחילו להישמע קולות על השכונה שהולכת באימונים, על כך שלא עובדים על טקטיקה ולא מתרגלים הרכבים, אבל הכל היה על אש שקטה. גם בהפסד המטומטם לבני יהודה לפניי הפגרה הייתה לו אשמה ישירה, אבל לא קראו לו להתפטר ולא שום דבר.

    ואז הגיע המשחק נגד ב"ש. לא יודע אם צריך להזכיר אבל אעשה זאת בכל זאת, שבין המשחק נגד בני יהודה למשחק נגד ב"ש הייתה לנו פגרה של שלושה שבועות בהן רוב שחקני הסגל היו לרשותו של בן זקן. פגרה של שלושה שבועות זו הפגרה הכי ארוכה שהייתה לבית"ר מאז קיץ 2014, האחרון שבו לא שיחקנו באירופה. מסיימים את העונה בסוף מאי, חוזרים לאימונים בתחילת יוני, ביולי כבר יש משחק. פה בן זקן קיבל קבוצה שעשתה תוצאות יפות והראתה יכולת מצוינת (עד הגעתו), באמצע העונה, לשלושה שבועות בלי לחץ ועם שקט להכין את הקבוצה ולעצב אותה על פי ראות עיניו. כל מאמן אחר היה חולם על צ'אנס כזה ומנצל אותו עד תום. מה בן זקן עשה? נתן לשחקנים שבוע חופש, ובשבועיים שאחריי לא עשה כלום. הגענו למשחק נגד ב"ש, הצגנו משחק בזיוני שאין לתאר, ופה כבר נפל האסימון. זה לא שהוא רצה לייצר רצף של תוצאות או שלוקח לו זמן, הוא פשוט מאמן גרוע. משבוע לשבוע היכולת יותר גרועה, בשבועיים האחרונים, כשלבנדה תפס פיקוד והתחיל להיות מעורב באימונים, נראה שיפור, ועדיין זה רחוק מאוד ממה שהסגל הזה מסוגל לעשות. אנחנו במקום השלישי, מרחק 3 נקודות מהראשון, בלי מאמן. זה בלתי נתפס.

    מאז שהגיע לבית"ר, בן זקן הספיק להסתכסך עם הצוות המקצועי, להפוך את בניון לשיחת היום עם היחס הנוראי כלפיו ולהפוך קבוצה התקפית ומלהיבה לקבוצה מדכאת שמסתמכת על מצבים נייחים, הברקות אישיות ומזל. עכשיו תבואו ותגידו לי שיש פציעות, וזה נכון, אבל באותה מידה אשמח אם תשאלו - האם לפניי הגעת בן זקן קצב הפציעות היה כל כך גבוה? והתשובה היא לא. כשאתה מקיים קייטנה באימונים, מבלי לעבוד על שום דבר בסיסי, ואז מגיע למשחק וצריך לשחק בקצב אחר, ברור שיהיו התכווצויות, מתיחות וקריעות שריר. אחרת אין איך להסביר שלפניי הגעת בן זקן לא היו לנו כמעט פציעות, ואחריו כל שחקן שני תופס רגל.

    כל מי שמגן עליו, הוא ליצן לא פחות ממנו.
     
    Maccabi Diamond, Nigel de Jong ו-Abu George אוהבים את זה.
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    שאלה לא צינית ומבורות אולי, מי מגן על בן זקן?
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    כל מיני פרשנים ומי ששומר עליו בתפקיד, שזה הסמל הכי גדול שלנו שמתנהל, לצערי, כמו ליצן בעניין הזה.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אני חושב שאין הרבה כאלו, קודם כל פה בפורום אין אחד (אני חושב) שבא בטענות לאוהדי בית"ר או מגן על בן זקן, שזה כבר סימן קריאה אחד גדול אם יש הסכמה על דבר כזה. מבחינה תקשורתית, יצא לי לשמוע גם כאלה שבאים בטענות למאמן על איך שהקבוצה נראית, יש פרשנים חסרי מושג זה ידוע , אי אפשר לראות את בית"ר משחקת ולחשוב שיש מאמן רציני על הקווים.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מעולם לא נתקלתי בקונצנזוס כזה גדול בנוגע למאמן, אולי אלי כהן החיפאי, אבל אז אמרו שבית"ר תהיה גרועה איתו או בלעדיו. קורצקי ונעים היו בערך 15% בעדם והשאר נגדם. בן זקן זה בערך 2 אנשים בצד שלו, וזה כולל את תקווה בן זקן.
     
  12. yonatan Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    62
    לייקים שהתקבלו:
    17
    אותי משעשע הצוות שידור במשחקים(ולא משנה מי).. הם תמיד יורדים על בית"ר ואיך היא מתפקדת במשחק ומצד שני באים בטענות לקהל ולא מבינים למה צועקים נגד בב"ז..
    והכי נורא זו הטענה- "אבל הוא מנצח אז מה הם רוצים.."
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא בדיוק. מסכים שיוסי זה אופציה מהספסל אבל האגו שלו לא מאפשר לו את זה. ראינו את זה בחיפה, ראינו את זה במכבי ואנחנו רואים את זה בבית"ר. כל מי שחושב שבניון בכסאח עם בן זקן בגלל שהוא "לא אומר לו שלום באימונים" חי מלוקשים של כתבי החצר. בניון בכסאח איתו כי הוא לא באנקר בהרכב. הוא התכסח עם מאמנים יותר גדולים מבן זקן על הדברים האלה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם כבר נגעו בבניון, מה חשבו בבית"ר, שהוא ייראה שחקנים מוקיונים עולים מהספסל לפניו ויסתום את הפה? בטח כשיש מאמן ליצן על הקווים(לא שמימר הוא איזה אוטוריטה). זה היה צפוי, יכלו לחסוך מראש את כל הבלאגן הזה. זה יוסי, הוא תמיד היה ככה בארץ(באנגליה הוא קיבל את הנימוסים) וזה לא ישתנה. נכון שמימר בנה עליו יחסית אבל אם החזיקו ממימר כזה מאמן גדול - לא היה שום צורך לבעוט אותו אחרי התבוסה באירופה, אפשר לחשוב שהוא היחיד שכשל עם בית"ר באירופה. אפילו שום שקיבל 5 עם ההרכב הכי חזק של בית"ר אבר, חוץ משמעון גרשון שנעדר - קיבל עוד כמה משחקים.

    הלאה: לבית"ר יש הגנה לא מספיק טובה, אז בני בן-זקן מנסה לפעמים להתבנקר כדי לחפות על כך. אי-אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. הביקורת עליו קצת מוגזמת. לא מחכה לו איזה תותח על הספסל וקונט לא יציב ביכולת.

    אני חושב שצריך לקחת בפרופורציות קצת את העונה הזו של בית"ר. היא הרבה זמן לא נתנה גול איכותי נגד יריבה עומדת. היא כובשת מס' יוצאי דופן של שערים ממצבים נייחים. קלאודימיר כובש בכל כדור חופשי כאילו כל הקריירה היה בקהאם או טוטי וזה ייפסק.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    קונטה לא יציב ביכולת זה בולשיט עצום. תתקע אותו לשחק בלם למרות שברור שזאת לא העמדה שלו, אז אל תבוא אליו בטענות.
    תן לו לשחק בתור מגן ימני כמה משחקים כמו בנאדם ואז תקבל את היכולת שקיבלת בעונה שעברה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.