תקשורת או תשקורת?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Gass12, ‏25/11/16.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אוקיי אז אתה אומר שהתקשורת פח. איך זה רלוונטי לעובדה שאתה מוותר על הזכות (ולדעתי החובה) הדמוקרטית ללכת לקלפי ולבחור באנשים שאתה רוצה שיובילו את המדינה?
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מילא אני, אבל אני לא מבין למה אתה כל כך שמח מזה. האחוס"לים היו בסיס הכח המרכזי שלכם. ככל שהם מתמעטים כך גם הכח של השמאל קטן כשהדור הצעיר לגמרי בימין, לפי כל סקר אפשרי.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    קודם כל, אל תכתבו כאילו כבר החלטתי לעשות את זה. כתבתי שאני לא אעשה את זה. פשוט רוצה להדגיש שאני מבין את אלה שיעשו פרנציפ.

    ונניח שאני מדבר בשם של אלה שכן יעשו פרנציפ - אני לא מבין מבין מה לא ברור. אני לא מוותר על שום זכות - אני פשוט מתעדף בעיה אחת על פני בעיות אחרות. אני רוצה תקשורת מאוזנת וישרה כי זה חשוב לדעתי יותר מהרבה בעיות פוליטיות אחרות.

    ודרך אגב קטן - אני לא פאן בוי של ערוץ 20 ואני לא חושב שהפתרון לחד צדדיות לכיוון השמאל הוא חד צדדיות לכיוון הימין. בכל יום בשבוע אני אעדיף לצפות בערוץ/לקרוא עיתון מאוזן שמשדר משני הכיוונים מאשר לשמוע/לקרוא את מה שהאוזניים/עיניים שלי רוצות.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אני רוצה לחיות במקום שפשוט אין מה לומר על הבן של ראש הממשלה כי הוא לא מפרסם קריקטורות אנטישמיות, יורד על אנשים ברשתות החברתיות ומשתמש ברכב ובמאבטח שניתנו לו על ידי המדינה כדי לנסוע למועדוני חשפנות.

    יש מצב שבעצם רוב חיי כן חייתי במדינה כזו, חוץ מאשר כשנתניהו ובית המלוכה שלו בשלטון (והסיפור של אריק ועמרי שרון).
     
  5. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    כמה צביעות וטהרנות
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אז תבחר בפוליטיקאים שיבטיחו לך את זה.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    שכנעת אותי, לא מצביע יותר ליאיר נתניהו
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  8. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    למה שפוליטיקאים יבטיחו לי משהו שלא צריך להיות בתחום אחריותם בכלל?
     
  10. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    עוד פוסט נהדר של הכוכב העולה אדם גולד. והפעם בעקבות נתוני ההאזנה שמעמידים את אראל גבוה גבוה מכל השאר ביחד!!
    Adam Gold
    19 hrs ·
    מישהו הזיז את המיקרופון שלהם
    1. נתוני ההאזנה (בדיגיטל) של אראל סגל שהתגלו כגבוהים יותר מאלו של רזי ברקאי, רינו צרור, יעל דן ואילנה דיין *ביחד*, פותחים צוהר לרוח הפרצים שנושבת בבניין המתפורר ביהודה הימית. ולא תאמינו. למרות התנכלויות, הקפאות מגישים, חוסר פרגון מהקולגות ולחצים מכיוון הרמטכל על התכנים המשודרים בה (בצפון קוריאנית זה נשמע יותר הגיוני) אראל סגל נותן בראש. ואולי הכי מדהים זה שבגלי צהל נאבקו בחירוף נפש כדי להסתיר את הנתונים האלה מכלל הציבור. למה בעצם?

    2. כדי להבין את הרקע, כדאי אולי להסתכל על האקוסיסטם בתחנה שבמשך שנים ארוכות שימשה למעשה כמגרש פרטי של אליטה קטנה, הומוגנית ומקושרת היטב. דוגמאות? קחו על קצה המזלג.
    אז הלל צרור כתבת התרבות של גלצ היא לגמרי במקרה הבת של הלוחם החברתי רינו צרור, תום נשר היא הבת של הבמאי אבי נשר, מיכאל האוזר הבן של מזכיר הממשלה לשעבר צביקה האוזר, יערה שפירא היא הבת של הפרופ' המקושר רון שפירא ועידו שי הוא הבן של נחמן שי שלגמרי במקרה גם שימש כמפקד גלי צה"ל;

    3. ממשיכים. רוני בורג היא בצירוף מקרים מוחלט הבת של אברום בורג; טל רוזנטל הבן של ח"כ מיקי רוזנטל; גיא זהר הבן של עו"ד אלי זהר, קרן נויבך הבת של מנכל הבורסה אמנון נויבך, גיא פינס הבן של ציפי פינס ואילן ליאור הוא הבן של גד ליאור. עמליה דואק היא איכשהו הבת של נחמה דואק, דפנה ליאל הבת של אלון ליאל ומנכלית הקרן החדשה רחל ליאל, רוני שוקן הבן של עמוס שוקן ותמי רשף היא הבת של מייסד שלום עכשיו צלי רשף (וכמובן האחיינית של רפי שהיה בכיר בתחנה)

    4. לא סיימנו. כרמל רפאלי היא הבת של יולי תמיר, הדר תדמור הבת של רם תדמור מקול ישראל וגלצניק בעצמו; יונתן ריגר הבן של שימי ריגר, יעל שטרנהל בתו של הפרופ' הזועף זאב שטרנהל. (ובינינו, גם עלי התאנה הימנים-דתיים בתחנה לעתים מקושרים למדי)

    אין מקום ויש עוד המון (בתגובות) אבל ככה לקינוח, קבלו את יעל עבאדי שאשכרה התקבלה לגלי צה"ל בזמן שאבא שלה יוסי עבאדי היה המדריך הראשי בקורס לגלי צהל, כשממש בזמן שעבאדי התקבלה הוא כיהן כיו"ר ועדת הקבלה של גלי צהל (אבל לא השתתף אקטיבית בתהליך).
    למה לא? התחנה של אבא שלה.

    5. חשוב לסייג ולדייק.
    אי אפשר להתעלם מכך שאינטילגנציה, כריזמה וכשרון עוברים בגנים.
    ובכלל, רשימת המקורבים ארוכה ומגוונת. לפחות חלק מהשמות ניחנו בכשרון שקשה לחלוק עליו. ניתן בהחלט להניח שהמוכשרים היו מפלסים את דרכם בקלות בלי קשרים וגם בלי המקפצה האדירה של גלי צהל.
    ובכל זאת, כולנו מבינים את המשמעות. קשה להתעלם מההבנה שיתכן שחלק ניכר מהמקושרים זכו בזכות משפחתם לפוזיציה יקרת ערך שאחרים היו מוכנים להרוג בשבילה.

    ושלא תהיה טעות - את גלי צהל, כמובן, צריך לסגור.
    אבל עד אז, רזי ורינו צריכים להבין שהתחנה לא של המשפחה שלהם ושהציבור צמא לקולות שונים ורעננים. וזו הסיבה שאראל סגל ככל הנראה משאיר להם אבק.

    תתחילו להתרגל, מישהו הזיז את המיקרופון שלכם.
     
  11. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    2,204
    אתה בדיוק מוכיח את הנקודה שלי, עולם התקשורת השתנה, היום יש הרבה אלטרנטיבות וכל אחד יכול לבחור את כלי התקשורת שיספר את הסיפור שהוא רוצה לשמוע. הדור הצעיר צופה פחות בטלוויזיה היום ונמצא בעיקר באינטרנט, שם הוא צורך את רוב המידע שלו.

    מי שמצביע כדי לעשות דווקא לדרוקר, אברמוביץ', יונית לוי וכו' ממש לא עושה להם דווקא, להפך. ההתעסקות בהם זה מה שמשאיר אותם רלוונטים. הם הרי לא נבחרים ציבור, אף אחד לא מצביע להם, הם כולה עיתונאים. הערך שלהם הוא רק ברייטינג, וכנראה שעדיין יש רייטינג לביקורת על נתניהו, שלילת או חיובית? לא משנה, הכסף ממשיך לזרום.

    טראמפ למשל הוא הדבר הכי טוב שקרה לתקשורת המיינסטרים בארה"ב, שהייתה בגסיסה וקיבלה חיים חדשים בזכות דמותו התקשורתית הצבעונית שלא נראתה כמותה באליטה של הפוליטיקה האמריקאית ושלא מפסיקה לספק סיפורים וכותרות. גם כל הפולמוס שהתעורר על יחסה של התקשורת כלפיו מספק רייטינג. טראמפ טען בראיון לא מזמן שחצי שנה לפני הבחירות ב-2020 תקשורת המיינסטרים תתחיל לאהוב אותו כי הוא הציל אותה ומספק לה רייטינג, לא יודע אם התחזית שלו נכונה, אבל ניכר שבכל הקשור לתקשורת טראמפ מבין איך עולם התקשורת עובד טיפה יותר טוב מהבוחרים שלו. מי שקצת עוקב אחריו מבין שמבחינתו רייטינג זה הנכס הכי חשוב.

    אתה מדבר על שנאה לתקשורת וחוסר האמון בה, אך האם הפוליטיקאים שונים? הרי הפוליטיקאים גם הם שנואים ולא אמינים, וגם הם משחקים בדיוק את אותו משחק, גם להם יש כוח בתקשורת וגם הם לא מהססים להשתמש בו.

    אני באופן אישי כרגע קיבלתי החלטה לא לשחק במשחק הפוליטי. בנקודת הזמן הזאת על סמך ההיצע אין לי כוונה לתת את קולי לאף מפלגה בבחירות הקרובות.

    אגב אני לא טענתי שכל מי שמצביע לנתניהו הוא אידיוט. אבל לרוב האנשים השבטיים לא מרוויחים שום דבר מהצבעה לו מלבד שמחה לאידה של התקשורת ושל השמאלנים בנרטיב של ביבי/הימין נגד השמאל/התקשורת/בית המשפט/המשטרה. לדעתי זה לא סיבה טובה להצביע, אבל זאת רק דעתי. את מי שיש לו אינטרס אישי מהמשך שלטונו של נתניהו ושל הימין (שרים, ח"כים,חברי מרכז ליכוד ומקורביהם, נהגי המונית, החבר'ה של כץ מתעשייה אווירית, עיתונאי חצר, אנשי עסקים מקורבים וקבוצות אינטרסים אחרות) ונלחמים בשבילו בשטח ובתקשורת אני לגמרי מבין ואולי גם אני הייתי פועל אותו דבר במקומם. כי הם באמת מרוויחים מזה משהו. שאר השיח התקשורתי הוא ברובו בידור להמונים ותו לו. הקול הבודד לא שווה הרבה, ולכן האזרח הפשוט שאין לו קשרים במפלגה לה הוא מצביע לא מקבל מזה מעשית כלום .

    ושלא יהיו אי הבנות, גם אם מפלגת העבודה או יש עתיד היו עכשיו בשלטון זה היה אותו דבר. אולי הנרטיב היה שונה, אבל המרוויחים היחידים באמת זה אלו שחברים בקבוצות האינטרסים המקורבות לשלטון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/18
  12. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו

    מזמין אתכם לצפות בשיעור קצר בכלכלה שהעברתי בפני משתתפי וועידת גלובס לעסקים בירושלים. שווה צפייה, שווה שיתוף >>

     
  13. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אלכס צפה בסרטון של ראש הממשלה מדבר על "האני מאמין " שלו. האמן לי זו הרצאה מרתקת ומאלפת בשפה ברורה וישירה.
    לעומת האדיוט הליצן גיבור עיתון "במחנה" הנה מה חושב עליו חיים רמון.

    https://scontent.fsdv2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/26230002_10213610647754242_8776728515589885863_n.Xxx?oh=6f6fa51a6d72fad4f8d4d4416e5f476c&oe=5AF833EA
     
  14. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    נראה לי שכדאי להזכיר שחיים רמון הוא מורשע בעבירת מין שמתרץ את העובדה הזאת בקונספירציה של מערכת המשפט נגדו.

    (והפוליטיקאי הכושל בתולדות המדינה והאיש שהחריב את הפועל תל אביב).
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אם לחיים רמון שהואשע בגין נשיקה לחיילת אסור להביע דעה צודקת אני מוכן לקבל ובתנאי שבאותה נשימה נזכיר את מצעד הצבועים והטהרנים
    שלא מפסיקים ללכלך על המוסר המזוויע של יאיר נתניהו.
    שלי יחימוביץ שזנתה כשהיא בהריון ופירקה את משפחתו של גיא מרוז?
    את עמוס שוקן ״המביא ביד הלאומי לגברים אחרים״
    את סמדר שיר שניהלה רומן עם דודו טופז כשהיא בת 14 בלבד.יש לי עוד עשרות שמות אבל כולם צהובים ומגעילים .הבט אין שום דבר מרנין או שובה לב בשטות שעשה יאיר נתניהו. אבל השמאל הצבוע והטהרן כדרכו בקודש שוכח את כמויות החמאה שעל ראשו.