הפועל באר שבע 2017/18 - אלופים בפעם החמישית והשלישית ברצף!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏1/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    א. זה בסדר, רובנו כאן לפעמים צינים, לפעמים עוקצניים ולפעמים בוטים(חושב שבדיון המחזור מחקו לאוהדי נתניה חצי מהתגובות...)

    ב. יכולות להיות כל מיני סיבות למה זרים לא מצליחים. אין חוקיות ברורה למרות שלתחושתי דווקא זרים יחסית צעירים שלא היו מזהירים באירופה באים לכאן בגישה הרבה יותר חיובית.

    ג. מהחינת רמת מקצוענות אני חושב שיש כמה קבוצות שעלו רמה, בטח בב״ש ומכבי ת״א כך שקשה לתלות חוסר הצלחה של זרים שם בזה. אצל קוואנקה זה באמת נראה שהבחור סוג של אוזיל רק עם עשירית כשרון בערך(וחייב לציין שכאוהד ארסנל קשה לי עם אוזיל. לא יודע איך לאכול שחקנים עם גישה כזו. גם בנתניה היה שחקן שאוהדים שלנו עפו עליו ואני לא הייתי סגור עליו אף פעם- איברהים עבדול ראזאק שגם היה אחר כך בב״ש נראה לי ומעניין אם בב״ש בכלל זוכרים אותו).
    ואפילו יש מצבים שדברים פשוט פחות מתחברים בלי שאף אחד אשם. אישטוואן המאר היה אדיר בבית״ר, הגיע אלינו, והיה זוועה. ויש דוגמאות הפוכות כמו מסודי שלדעתי הוא אחד הכשרונות הכי גדולים שנחתו בארץ אבל מנטלית... אוי מנטלית...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מאוד אוהב את הדברים של בכר במסיבת העיתונאים.

    אנחנו חלשים ונראים רע, כרגע אין בנו שום דבר טוב יותר מבית"ר ירושלים או מכבי תל אביב ומבחינת המירוץ אנחנו רחוקים מלהיות עדיפים.

    אבל, בבסיס אנחנו הכי טובים, הכל תלוי בנו וחשוב להחדיר , בעיקר לשחקנים שלנו לראש, שאם קבוצה אחרת לוקחת את זה זה בעיקר כי אנחנו פישלנו והיינו חלשים. אלו דברים שאמורים להשפיע על השחקנים שנמצאים בעולם משלהם, חסרי מוטיבציה, חסרי רצון וחסרי דרייב. הבעיה שלנו היא , להערכתי, 30 אחוז מקצועית ו -70 אחוז מנטאלית, צריך לנסות הכל כדי לשפר את הבעיה המנטאלית הקשה שיש לשחקנים שלנו. ברק בכר לפעמים מלטף, לפעמים נותן סטירות, הוא באמת מנסה הכל.

    לצערנו, ביכולת הנוכחית, כל משחק מול קבוצה סבירה פלוס הוא משולש ואנחנו לגמרי יכולים להפסיד אותו, גם בטרנר, זה אומר גם לגבי המשחק הקרוב. משהו צריך להשתנות דרמטית כדי שנשמור את האליפות שלנו.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני גם חושב שבכר לא רק מאמן טקטי מצויין(והוא הוכיח את זה באירופה ובשינויים תוך כדי משחק) אלא גם יודע את העבודה בפן הפסיכולוגי, הוא מלטף שצריך ומעביר ביקורת חכמה כשיש צורך. מצד שני, כשמדברים על שובע, באר-שבע היא עדיין לא קבוצה עם היסטורייה כמו מכבי ת"א למשל. ואין לה שחקנים כמו ורמוט או תמוז שאחרי העונה היפה בצ'מפיונס והמספרת כביכול אמורים להרגיש שהליגה זה לא משהו ששווה להזיז את התחת. מיכאל אוחנה שחקן צעיר. מי שבע? טהא? אלחמיד? חיימוב? וובה בראון? וואקמה גם כן עד לשנתיים וחצי האלה שיחק בקבוצות קטנות ורק עוד אליפות אולי תביא לו את המזל להרשים באירופה ולעזוב את באר-שבע.

    ראדי שיודע שכל עונה יכולה להיות האחרונה שלו ברמה הזו - צריך להוות דוגמא. וגם את מליקסון קשה לי להגדיר כשחקן שבע. הוא לא אמוציונלי על המגרש והוא לא סמל כמו ברדה אבל הוא כן מאוד מחובר לקבוצה. בן שהר גם כן לא שבע.

    לדעתי זה משהו במכלול, משהו בגדול, רוח שעוטפת את כל הקבוצה ולא שניים-שלושה-ארבעה. גם הדיבורים האלה על ליגה חלשה, באר-שבע ב-30% יכולת והיא עדיין ראשונה ולא הפסידה באף משחק צמרת חשוב(את מכבי היא ניצחה ונגד בית"ר היא הרשימה) - זה גורם לנמנום.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    שלא יהיו אי הבנות, היכולת שלנו העונה היא לחלוטין כישלון גדול, כישלון שכולו ברק בכר, יש פה קבוצה שלא מצליחה להרים את היכולת שלה כבר 5 חודשים פרט למשחקים נקודתיים.

    אבל, ויש פה אבל עצום, ברק בכר מנסה, הוא מנסה לשנות שיטות, מנסה לשלוף שפנים, מנסה להשפיע על השחקנים ברמה הפסיכולוגית, אין ספק שלברק בכר אין עד כה העונה שום דבר להתגאות בו ולקחת איתו קדימה ברמת הכדורגל, הוא יודע את זה, אבל אנחנו, לפחות אני, מרגיש שאני בידיים הכי טובות שיש פה, וגם אם זה לא יצליח העונה, ונסיים עונה רעה מאוד, שזה בהחלט אפשרי וכרגע רשום על הקיר, זה לא יורד במאומה מהכבוד וההערכה המקצועית שיש לנו כלפי ברק בכר, אנחנו איתו, גם שהוא מצליח פחות.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לפעמים קבוצה עולה ולפעמים קבוצה יורדת לא צריך להיות כל-כך קשים.
    סה"כ אתם עדיין מקום ראשון אחרי כל מה שעברתם, אחרי שתי אליפויות רצופות וכשהשחקנים בקושי מתאמצים.
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  6. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    האשמה היא קודם כל על השחקנים, לא יכול להיות ששחקן כמו לואיס סוארס, רץ כמעט 12 ק"מ במשחק גביע זניח מול סלטה, בזמן שהשחקנים שלנו בקושי מתקרבים ל-10. ברק בכר צריך לדעת שדברים כאלו הם קו אדום, במיוחד שיש רוטציה ואנחנו משחקים פעם בשבוע.
    כמובן שיש אשמה גם על הצוות ( אולי חובבניות, או קצב נמוך באימונים), אבל התנאים אצלנו מספיק טובים בשביל שהשחקנים ישחקו בקצב גבוה בכל תחומי המגרש.
    אם יש שחקנים שלא מסוגלים, מקווה שאחרי הקיץ הם לא ידרכו פה יותר.
     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    בכר בדברים שלו נראה לי מעביר מסר לשחקנים, תיהיו רגועים האש עליי ואני תוקף בחסרה ואני יוצא למלחמה מול כולם ואתם תיהיו רגועים ותעשו את העבודה שלכם בשקט.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    כשאתה מדבר על שטיפת המח באייסוקר אתה מתכוון למשתמש ההוא שאמר שהוא "לא אוהב לדבר על חיסורים" אבל הוא ממש מתגעגע לעלי מוחמד?
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    המשתמש הזה הגיב למשתמש אחר שדיבר על חיסורים והרשה לעצמו אחרי חודש שהוא לא הזכיר את זה כמעט להגיד שהוא מתגעגע לעלי מוחמד ומשום מה זה מאוד שעשע אותך.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    זרים הם אוברייטד? כל זר הוא אותו דבר? מסי נכלל באותה סקאלה עם יעוזה אבובקרי?

    יש את זה ביותר גזען או שהגענו לטופ?

    @גלץ לאחר שדרור העיר לי על הציניות, לוקח את דבריי חזרה ומתנצל על כך שקראתי לך גזען.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/1/18
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני חושב שהוא היה סרקסטי, הוא גם כתב "אלופת ישראל שזכתה שנה שעברה בליגת האלופות". עידן לעומת זאת באמת גזען, אבל גזען סלקטיבי. כשמדובר בזרים של מכבי נתניה הוא פתאום מדבר אחרת.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אני גזען לא פחות ולא יותר ממך ומרוב האנשים במדינה הזו.
    יש כאן עיוות ברור לגבי הישראלים ומצג שווא כאילו הזרים, באופן גורף, מעלים את הרמה. המציאות מראה בברור שיש כאלה שכן, והם אפילו תחת מגבלת זרים לא הרוב.
    וכיוון שזה לא קשור לדיון בזה אסיים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אגב, יש בב״ש מקרה נהדר שממחיש איך ב״ש אולי נדפקת(לא בטוח) ממגבלת הזרים אבל הכדורגל הישראלי מרוויח. בגלל מגבלת הזרים ב״ש הביאה מגן מחליף איכותי. בגלל מגבלת הזרים היא גם נתנה לו לשחק לא בהכרח מבחירה. עם הזמן הוא תפס את המקום של הזר גם כשב״ש עולה רק עם 3-4 זרים.
    ותראו מה זה- יש סיכוי שמצאנו מגן שהוא אפילו יותר טוב מבן הרוש!
    אז מה? צריך לעניין אותי שאלונה שילמה עליו כמה מאות אלפי שקלים במקום להביא איזה מגן מתחזה בגרוש וחצי מקונגו כמחליף לקורהוט שאחת לעשר נרוויח איזה מישהו בינוני פלוס סטייל אמבולה?
    שתתמודד...
    אותי מעניין הכדורגל הישראלי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    האמת שהדוגמא שנתת דווקא מחזקת את אלה שמתנגדים למגבלת הזרים. הרי מה שאנחנו כל הזמן אומרים זה שאם הישראלי מספיק טוב הוא יתפוס את מקומו של הזר, וזה בדיוק מה שקרה עם ביטון(או עם קלטינס בבית"ר).
     
  15. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    להאמין בהגבלת זרים זה כלכך שלמה שרף.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.