ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    תביאו מגן ימני והמחליף שלכם לקאוטיניו כבר בסגל. טרנט ענק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,554
    לייקים שהתקבלו:
    1,251
    מין:
    זכר
    הציטוט הזה של ג'ויס לא מחדש כלום, חלק לא קטן מהאהודים בפורום הזה, ידעו שבסוף יימכרו לנו את ההגעה של קייטה בקיץ הבא בתור המחליף של קוטיניו. אף אחד לא ציפה שזה היה בינואר פשוט.

    הציטוטים של קלופ מהיום גורמים לי לחשוב שלא יביאו אף אחד. "לא צריכים להחליף את קוטיניו, צריכים להשתדרג, הסתדרנו גם בלי קוטיניו"
    "לא צריך להשתגע בשביל להשתדרג"...הבולשיט הרגיל.

    לאמר פתאום על המדף, אבל אנחנו רוצים אותו לקיץ בכלל, עוד 20 מיליון על קייטה לא ישלמו, לא צריכים להביא שוער, הכל בסדר, קוטיניו סתם היה נטל בכלל..
    מספיק עם השטויות האלה כבר. באמת שנמאס מהזלזול באינטליגנציה של האוהדים..
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
  4. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    הכי מצחיק זה שהקבוצות המוכרות, מונאקו, לסטר או וואטאבר, לא יכולות לסחוט אותנו במחיר כי הן יודעות שאנחנו אשכרה מסוגלים להעדיף להישאר בלי מחליף מאשר לשלם מחיר מופקע חחחח...
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    לא טענתי שאין מה להתייחס לניסוח של העיתונאים. הפוך גוטה.
    העיתונאים האלה מביאים את הדברים בשם אומרם (המועדון) לכן הניסוח פה הוא משמעותי. מועדון "מוכר" לאוהדים את קייטה כמחליף של קוטיניו.

    קלופ אומר מה שהיה דיי ברור - קוטיניו סירב לשחק עוד במועדון (החרא הקטן).

    לא צריך שחקן שיצטרף, צריך שהסגל הקיים ישתפר. אחלה, ניתן ריצה חזקה בליגה האירופאית בעונה הבאה.
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני לא קונה את זה שקוטיניו לא היה משחק יותר.
    אם קרה משהו, זה מן הסתם bluff של קוטיניו.
    אני רוצה לראות אותו יושב חצי שנה ביציע ועוד לפני מונדיאל.
    ראשון בפברואר היה פתאום משחק כמו גדול, בדיוק כמו שקרה בראשון בספטמבר.
    אבל אני מבין שמכרנו אותו כי אנחנו צריכים את הכסף בשביל גריזמן אז בסדר.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    Earlier this season I argued Liverpool may never win the title under Klopp. My reasoning is based on finances. City and United working in a different market.

    While Liverpool posses the Coutinho money, temporarily at least, that has changed. Klopp is in a better position to at least challenge his Premier League rivals for the most coveted stars. The £142 million brings opportunity.

    אין שום היגיון בגישה הזאת. היינו אמורים להוציא המון כסף בקיץ שעבר, לא הוצאנו. זה אומר שהיה צריך להיות לנו המון כסף להוציא הקיץ בלי קשר למכירה של קוטיניו.
    עובדים עלינו כל הזמן אבל אני מרגיש שקל מאוד לעבוד על אותם האוהדים, יש פה מתמטיקה פשוטה. לא היינו צריכים 142 מ' פאונד בשביל ההזדמנות הזאת שקאררגר אומר שקיבלנו. פשוט בלוף. אלא אם מישהו מאמין שבינואר+קיץ נוציא עכשיו 200-250 מ' פאונד נטו. בהצלחה עם זה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    המועדון (בעלים) עובדים על האוהדים שלנו כבר שנים והרוב המכריע של האוהדים כל הזמן בוכים על גשם בלי לשים לב שהם מסריחים מפיפי.

    הבטיחו לנו הוצאות גדולות בקיץ (שכמובן לא היו) אחרי שלא הוציאו כסף שנים קודמות וסוף סוף עלינו לאלופות. אז הבטיחו.
    עכשיו מכרו את הכוכב הגדול וכבר משווקים לנו את הרכש לעונה הבאה שיהיה המחליף שלו (בקיץ, כי עכשיו המועדון שלו לא רוצה לשחרר ולהרוס לעצמם את העונה) למרות שהיה אמור להיות לצידו בכלל.
    גם קשה להביא בינואר שחקנים אז לא נשתולל.
    מרוב דיבורים על נכונות של הבעלים להוציא כסף (כסף שהם לא מוציאים אף פעם וזה לא כסף שלהם אלא של המועדון) אנחנו מסיימים עוד שנה בהכנסות נטו.

    והאוהדים מבסוטים, יש שמועות על רכש מיסתורי (שאולי יגיע ואולי לא, אבל מכוונים גבוה אז למה להתלונן).

    בינתיים מבחינת תארים יותר יבש פה מהסהרה וככה זה גם יישאר.

    זה שאין פה תארים זאת לא גזירת גורל. יש פעולות ברורות ביותר שהמועדון הזה עושה שוב ושוב שמובילות אותנו למצב החרא שלנו (וכן, הוא חרא).

    אבל אני מבין את מי שעוצם עיניים. לפתוח עיניים זה כואב כי מבינים שהמועדון הזה תמיד ישבור לנו את הלב ותמיד נהיה מקסימום כפסע מהצלחה (ואז נתעקש להרוס במודע).
     
    Liverpool-Forever ו-Esomech אוהבים את זה.
  9. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    רציתי להגיב על זה לפני שבוע אבל אז הייתי חולה ולא היה לי כוח, ואז זה כבר לא היה מעניין. עם כל הכבוד וחוסר ההסכמה לגבי המצב של המועדון שלנו, המכירה הזו של קוטיניו הורידה חלק גדול מהאוהדים מהפסים. קצת נשבר לי מהגישה הזו של ״עובדים על האינטלגנציה של האוהדים״, כי אז הסאבטקסט של הדברים האלה הוא שמי שלא מאשים את FSG בכל הצרות האלה הוא חסר אינטלגנציה. כשכותבים חרא כמו ״צריך להיות עיוור כדי לאכול את השקרים של FSG״, ברור לי טוב מאוד שהכעס פה הוא לא עלי או על אואן או קוטיניו10 אלא בראש ובראשונה על FSG, ועדיין אני קצת מופתע מהחוצפה לקרוא לאנשים שלא מסכימים איתך בנוגע למצב המועדון עיוורים או טיפשים או אנערף. וואלה, אם הייתם יושבים כל היום במלווד הייתי מחזיק מהדעה שלכם יותר, אבל בוא נהיה ריאלים - כולנו עוקבים אחרי המועדון הזה בצורה זהה פחות או יותר, לכל אחד יש את האינטרפרטציה שלו לאירועים וזה סבבה, אבל בוא נחסוך את ההתיימרות הזו להבין מה בדיוק קורה מתחת לפני השטח.
    בעייני זה לא נתפס שיש מי שמשווה את המצב שלנו לארסנל ומעדכן שאנחנו בדרך להפוך לאלעד, למרות שהגרף של ארסנל מצביע למטה בערך עשר שנים ואנחנו מ2015 בעלייה ברורה מאוד מבחינה מקצועית (הכלכלית לא מעניינת אותי), אבל אני לא קורא לאנשים כאלה עיוורים או מזלזל באינטלגציה שלהם.

    גיל, ממה שאני מבין בנוגע למצב שלנו, יש לקלופ גיבוי בסדרי גודל גבוהים ממה שהתרגלנו אליו. אני לא חושב שבהכרח כל פני שלא נוצל בקיץ יעבור לחורף ויעבור לקיץ הבא, לא מאמין שזה עובד ככה. כן מאמין שיש נכונות גדולה יותר להביא למנג׳ר את ה-long term targets שלו ולא להתפשר על אופציה ב׳, ראינו את זה קורה עם קייטה ו-ואן דייק.
    אם אני צריך להמר אני חושב שקייטה יגיע בינואר וזה הכל. חבל שלא הצלחנו לשמור את קוטיניו (לא יודע עד כמה סביר זה היה) אבל אני מאמין שהסיכויים שלנו לטופ4 אמורים להיות טובים גם ככה.
    אני כן מצפה מאיתנו לשים סכומים משמעותיים על שוער, קשר מרכזי וחלוץ נוספים. הרכש שלנו לעמדות האלה צריך להיות שחקן בקליבר של 50 מ׳ פאונד. הייתי שמח אם זה יקרה כבר מחר אבל אני חושב שזה לא בוער לקלופ כמו שזה בוער לנו, ראינו שהוא יעדיף לחכות אם זה יגדיל את הסיכויים לקבל את המטרה הבכירה שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/1/18
    Big Virgil, Coutinho10 ו-owen11111 אוהבים את זה.
  10. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    @Mellow29 הוצאת לי את המילים מהפה.
     
  11. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    בגדול מסכים, אבל המהלך הזה של FSG לא מובן לי גם אחרי שבוע ואפילו יותר מטריף כשרואים שלא הייתה שום תוכנית מאחורי המהלך מוכנה מראש.
    אילתורים, זה מה שקורה עכשיו לפי מה שאני רואה, יום אחד מדברים על קייטה ויום אחד על למאר. זה לחלוטין נראה כמו קבוצה שלא התכוננה כמו שצריך למהלך. (לא מתיימר לדעת מה קורה מאחורי הקלעים אבל דיי ברור שאנחנו לא על סף עסקה כלשהי עם מונאקו או לייפציג.)

    אני מסתכל לטווח הארוך ובתכלס אני דיי בונה על עונה הבאה, אבל מי מבטיח לי שהם (וכשאני אומר הם זה גם קלופ בפנים) לא יפשלו כמו הקיץ ? גם העונה מבחינתי זאת הייתה העונה לבנות לאליפות.

    מה שכן ? במידה ונגמר החודש ולא עשינו אף רכש, אפילו קייטה (לא אהיה מבסוט מדי כי הוא cup tied באלופות), מבחינתי הם לוקחים עונה שיכולה הייתה להיות מוצלחת עם אולי מקום שני בליגה ועם סיכוי לריצה טובה בצ'מפיונס ואולי אפילו זכייה (אנחנו העונה קבוצה טובה בהרבה מ 2005) והורסים אותה לחינם.

    קיצר אני לא ממהר לקטול אותם ועוד יש בי אמונה שהם יודעים מה הם עושים, עם זאת, גם אם תיהיה ריצה יפה והמשך מוצלח לעונה בלי שיגיע רכש בינואר זה לא ישנה את העצבים שארגיש ברגע שייגמר החלון במצב כזה.
     
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    הגרף של ארסנל לא מצביע למטה, ארסנל זה לא מועדון שהולך אחורה אלא מועדון שעומד במקום כבר יותר מעשור. הגרף של ארסנל הוא קו ישר, אולי עם שיפוע שלילי קטן מאוד בשנתיים האחרונות וגם זה פחות בגלל שארסנל עצמה עושה דברים פחות טוב מבעבר ויותר בגלל שהיריבות שלה - בעיקר אנחנו וטוטנהאם - עושות דברים טוב יותר מבעבר.

    אני מאמין שאנחנו בערך באותו מצב. אני חושב שאם תשים בצד לרגע גורמים כמו אינפלציה בשוק (שגורמת לכך שהסכומים שאנחנו שמים הם באופן טבעי גדולים יותר מבעבר), אין באמת הבדל בין FSG של היום לFSG של 2013. את העובדה שאנחנו היום קבוצה של מקום 4 ולא של מקום 6 אני מייחס ב100% לקלופ, זה ההבדל שמנג'ר וורלד קלאס עושה עם אותם אמצעים. אבל אני באמת ובתמים מאמין שגם קלופ בסוף יפגע בתקרת הזכוכית שהמועדון הציב, ואני חושב שאנחנו לא רחוקים ממנה בכלל. במובן הזה, אני רואה המון דמיון לארסנל, שבמשך עשור הייתה מספיק טובה כדי להכנס לטופ 4 עונה אחרי עונה אבל בשום שלב לא הייתה מסוגלת להתחרות ברצינות עם יונייטד, צ'לסי וסיטי.

    ההקבלה לגיטימית לחלוטין. אני לא רוצה להתווכח על שאר הנקודות שהעלית כי כמוך אין לי כוח, אבל בוא נשים דברים על דיוקם.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מה זה משנה שהעיתונאים מדברים על קייטה ועל למאר? ב-30 לדצמבר הכתבה בגארדיאן הייתה שסיטי נכנסת לתמונה של ואן דייק, בתוך שעה הטוויטר קפץ מ0 ל-100 ואחרי שעה כל העיתונאים פרסמו שהעסקה נסגרה. אני לא מאמין שהעיתונאים יפרסמו משהו קונקרטי לפני שזה יהיה בעניינים. אני חושב שאם באמת למאר על המדף ב-60 מ׳ פאונד אנחנו נביא אותו, אבל זה נשמע לי יותר כמו קשקוש שיוצא מכיוון צרפת.

    @Walkon
    לדעתי הם בהחלט הולכים אחורה בשנים האחרונות. נשארה להם מעט מאוד איכות אמיתית בסגל הזה, זה בניגוד אלינו שרק בשנה האחרונה הוספנו לסגל את סאלח, אוקס ו-ואן דייק (וקייטה בקרולב) ואיבדנו את קוטיניו.
    אני מסכים שהפקטור המשמעותי זה קלופ, אבל מידת הגיבוי שהוא מקבל מ-FSG שונה לחלוטין ממידת הגיבוי שהם נתנו ב-2013. ברור לי שזה בעיקר בזכות הכריזמה ויכולת האימון שהוכיח ולא בגלל שהם עשו איזה שינוי משמעותי בתפיסה, ועדיין.
    ״להתחרות ברצינות״ עם הקבוצות שציינת זו סיסמא, חבל שאתה נופל בזה. כן, כל עוד האמריקאים פה אנחנו לא נוכל ״להתחרות״ בהם על כל שחקן בכל עסקה. אנחנו לא עשירים מספיק. אבל בשנה האחרונה אנחנו כבר לקחנו שחקן שמנ׳ סיטי רצתה, שחקן שצ׳לסי רצתה, ואנחנו משחקים כדורגל יותר טוב ממנצ׳סטר יונייטד כבר בערך 4 שנים. למה בעצם אנחנו לא מתחרים בהם?
     
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני חושב שהשינוי העיקרי מאז קלופ זה צורת הרכש, יותר מאימון ויותר מהכל. היה לנו רכש מחורבן במשך יותר מעשור ואצל קלופ פרופיל הרכש השתנה וכמובן הגיבוי מהבעלים להוציא סכום גדול על שחקן בודד.
    כמובן שיש וויינאלדומים בדרך אבל בתכלס ? מאטיפ וקלאבן זה שני שחקנים שביחס למחיר עושים עבודה טובה גם אם הם לא לרמות. שני שחקנים שאם היו מגיעים לווסטהאם באותו מחיר היו הצלחה.
    קאריוס הנפילה הכי גדולה וסלאח ומאנה זה שני בינגואים שגנבנו, ואן דייק וקייטה שני שחקנים מאוד מבוקשים שפעם לא היו מסתכלים עלינו.
     
    yakov_y ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    המכירה של קוטיניו צריכה להוריד אוהדים מהפסים.
    מי שלא ירד מהפסים צריך לשאול את עצמו למה קיבל את זה כל כך בהבנה, זה סימן רע מבחינתו ויותר גרוע - מבחינתנו.

    לגבי רכש, אני חותם על זה שנסיים את ינואר עם קייטה וזהו מעכשיו. רק מהפחד הגדול שגם את זה לא נקבל.
     
    yakov_y, oranfu ו-Esomech אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.