ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    למה אתה מתפשר בקלות? קלופ אמר שהכסף שקיבלנו על קוטיניו יושקע בקבוצה. אז מה אם מלכתחילה היה אמור לצאת הרבה יותר כסף בקיץ? הן יוציאו חלק מהכף שקיבלנו על קוטיניו, האוהדים יחגגו (כי אז מה אם מכרנו את הכוכב) והבעלים יספרו עוד שנה של 0 הוצאות.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    צחוק והטרלות בצד, אני חייב להגיד שאני קורא כאן את הדיונים ואני מבין את שתי הקבוצות שנבנו להן כאן: האחת הולכת לפי השכל הישר, בצורה בוגרת ו״אובייקטיבית״ יותר עם כמה שההגדרה הזו לא אפשרית כשזה נוגע לניתוח שנבנה ע״י אדם אנוש. ויש את השניה שהולכת לפי ההתנהלות ההיסטורית של המועדון ב-20 שנה האחרונות, ואולי אפילו יותר מזה. התנהלות שבעיקר גרמה לתסכול ואכזבות רבות מצד האוהדים.

    אני מבין את כולם, באמת. עקרונית, קלופ בלא מעט מובנים בהשקפה שלו העולם או וואטאבר אכן דומה לונגר, אבל כמאמן בשנת 2018 הוא הוכיח שהוא טוב ומתאים ממנו בצורה משמעותית (ההשוואה סופר לא רצינית בעיניי). הסיטואציה כאן לא כזו דומה לארסנל כמו שחלק מנסים לצייר. המנג׳ר שלכם רוצה להצליח. זה בא לידי ביטוי ברוח החיים שהכניס למועדון המת שלכם. בפרופיל ההחתמות שעלה משמעותית ברמת הדיוק והאיכות שלו כאחד. אפילו סוג התלונות השתנו (״למה רק עכשיו הבאנו אותו?״ במקום ״למה לא הבאנו אותו?״). כלומר, הציפיות עלו, אבל בלי בארות נפט מאחוריו קשה יותר לבצע אינסטנט את השלב הנוסף; יש כאן חששות מוצדקים של האם בכלל ייבנה כאן תהליך שאי פעם יוביל לגביעים או לתחרות אמיתית עליהם, בטח כשבחודש ינואר נמכר השחקן הכי טוב שלך (דיון שעליו נכתב כבר מעל עשרות עמודים, אז לא אחזור שוב על מה שנכתב כאן).

    הלהט ותוכן הדיונים כאן מזכירים לי את תחילת הנפילה של ארסנל עם ונגר, אם כי אז רק מעטים התחילו להבין את מה שמצפה לנו. אבל לדעתי לא רק שזה לא הוגן, אלא גם דיי מטומטם להיות אנטי לליברפול בעידן קלופ בגלל דברים שקרו בעידן לפניו. לפי התפתחות הדברים בקבוצה שהתקדמה ולא הלכה לאחור מאז שהגיע, הוא בהחלט ראוי לעוד הרבה קרדיט וקילומטראז׳ של טעויות לפני שאוהדים יתחילו להשוות את עצמם אליי. עם זאת, אני גם לא אוהב את הקיצון השני שהולך באמונה עיוורת אחרי האיש כאילו מאז שהגיע הוא לא עשה, עושה ויעשה עוד טעויות.

    בקיצור, אני לא בטוח בכלל מה כתבתי כאן, אבל הרגשתי צורך לכתוב משהו עם כל האיזכורים על החיים המדכאים שלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/1/18
    owen11111, Coutinho10, Mellow29 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    חייב להבין מה זה אומר "היה אמור לצאת הרבה יותר כסף בקיץ"? הבטיחו לכם סכום מסוים ולא קרה?
     
  4. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,379
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    היו המון כתבות של עיתונאי חצר על איזה 150 מיליון לבזבוזים וקיץ מטורף בדרך. בפועל סיימנו את הקיץ עם נט ספנד הרבה יותר נמוך של איזה 30-40. כל הקיץ רדפנו אחרי ואן דייק וקייטה, בסוף קייטה נסגר באיזה 60 מיליון לקיץ הבא (לא ברור לאיזה שנה שייך הכסף) וואן דייק הגיע רק עכשיו ב75. אם מסתכלים על זה ככה אז כן יוצא הרבה כסף פשוט לא בזמן הנכון וזה בעיקר בגלל ההתעקשות של קלופ על מטרות ספציפיות. אבל אחרי המכירה של קוטיניו יש לנו עוד המון כסף לבזבז שלא ברור אם יוציאו אותו בכלל.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    א- כן.
    ב- הם לא מוציאים כסף. ההוצאות נטו של המועדון הן מגוחכות. אחד המועדונים העשירים בעולם שמוציא פחות כסף מהאדרספילד.
    ג- אני גם לא מבין את ההשוואה לארסנל.
    ד- הטענות הן לא לקלופ אלעד. הוא הדבר הכי טוב במועדון הזה.
    ה- אין כאן מישהו מהאוהדים שהוא אנטי ליברפול. יש כאן חלק מהאוהדים שהבינו שעם הבעלים האלה במקרה הטוב נילחם על המקום הרביעי בליגה.
    ו- עזוב אותי מכסף של נפט. בוא נתחיל מזה שיוציאו סכומים כמו שהמועדון מכניס ולא כמו שמועדונים באנגליה הוציאו כבר לפני 15 שנה.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אין פה באמת חילוקי דעות לגבי קלופ, אני חושב שאין פה בנאדם אחד שלא מאמין בו. ההשוואה לארסנל לא קשורה כלל לאיזהשהיא הקבלה בין קלופ לונגר (אני לועג להשוואה המגוחכת הזאת) אלא להנהלות והבעלים של המועדונים. וכשאני עורך את ההשוואה הזאת אני יותר מדבר על ארסנל של רוב העשור האחרון מאשר הארסנל של השנתיים האחרונות שהיא באמת בסוג של מגמת ירידה, אם כי לא גדולה מאוד.

    אני גם אוסיף שמבחינתי הדעה שלי על ההנהלה וFSG היא הכי שכל ישר, קרה ומחושבת. אין קשר למה שהיה לפני 20 שנה, אין לי אנטי מובנה אליהם או דעה קדומה כלפיהם, עד לפני שנה-שנתיים הייתי בין היותר סלחניים כלפיהם פה, אני עדיין זוכר את הוויכוחים שהיו פה על הקומיטי והצורה שבה הם מנהלים את המועדון, אני בד"כ הייתי בצד שלהם בעניין, מהאוהדים שיותר החזיקו מהסגל שלנו וחשבו שFSG לא מונעים מאיתנו לצאת מהבינוניות של מקום 6-7 אלא עבודת אימון וניצול רע של הכסף שכן קיים.

    רק מה? עם הזמן כשאתה רואה את אותם דברים שוב ושוב ושוב, האמון שלך באנשים האלה נשחק. יש לנו מנג'ר הרבה יותר טוב, אחוזי פגיעה הרבה יותר גבוהים ברכש, אבל עדיין אתה לא מרגיש שאנחנו יותר קרובים לקחת איזהשהוא תואר משמעותי ולעשות את הקפיצה קדימה משהיינו ב2013. ההרגשה היא עדיין שהמועדון אפילו לא מנסה להתחרות עם 3 הגדולות של הליגה בלונג ראן ומקבל את המקום שהוא נמצא בו.

    כל מה שאני חושב עליהם מבוסס על מה שהם עשו פה ב7 שנים שהם פה ועל הדפוסים שאני מזהה בהתנהלות שלהם, לדעתי אין יותר אובייקטיבי מזה.

    מקווה שזה מבהיר את העמדה שלי, זה לא עושה כבוד לאף אחד פה ללעוג ל"קבוצת האנטי FSG" כאילו אנחנו חבורה של הזויים שלא חושבים עם השכל הישר ומאמינים בקונספירציות רק כי אנחנו לא מקבלים את כל מה שיוצא מהמועדון לגמרי בFACE VALUE.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/1/18
    Esomech, Liverpool-Forever ו-oranfu אוהבים את זה.
  7. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    339
    בנוגע למצב הקיים, כל עוד קלופ מקבל את מה שהוא רוצה בכדיי לבנות פה סגל 18 חזק ויציב שיכול להתחרות באופן קבוע על הטופ 4 וגביעים שונים אז אני לא מתלונן, מה שגם המשאבים הכלכליים שלנו מוגבלים בטח מול הבעלים של סיטי או צ'לסקי.

    אם רוצים עוד כסף שיתחילו למכור את כל מי שבכלל לא מהווה פקטור כמו סטאר - אינגס - אוריגי- מרקו - פלאנו וכו'. אלה שחקנים שרק במקרים נדירים רואים דשא ולפעמים גם במלווד בקושי ובמקומם אפשר להביא לפחות שחקן אחד .

    ניצחון היום ואנחנו יכולים להגיע למקום 2, כמה שהקלישאה שחוקה זה אומר שיש פה מנג'ר עם דרך וגם 'בנט ספנד' נמוך הוא מפיק את המיטב.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,995
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    ואן דייק פצוע.
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    קליין, ואן דייק, מורנו בחוץ, כמעט הגנה שלמה, תענוג.

    הייתי שמח לראות את דני וורד מקבל צ׳אנס כי ממיניולה אני יודע מה אקבל, זאת הסיבה שאני מקבל את קאריוס באלופות, אומנם אפשר ליפול איתו בענק במפעל אבל אני תולה תקווה שיפתיע, בוגדאן דרך אגב בסגל כשוער רביעי.
    לא ברור לי למה מגן ימיני לא מגיע, גומז בלם וארנולד קשר לדעתי, גומז ו-ואן דייק בסגל כשיר בלמים ואפשר לנסות את מאטיפ כקשר אחורי במקום הנדרסון או ווינאלדום אבל קלופ בחיים לא יישחק עם קשר אחורי בסגנון הזה, הוא יעדיף מישהו רך שיפקיר את מרכז השדה כמו הנדרסון או ווינאלדום במקום גרזן הגנתי כמו מאטיפ, אפשר גם לחשוב כמה שחקן בעמדה 6 תורם לחלק ההתקפי.

    -מיניולה/וורד-
    -מורנו/רוברטסון-ואן דייק-גומז-קליין-
    -מאטיפ-

    אפשר ליצור רביעיית הגנה טובה לדעתי מהסגל הנוכחי אם הוא בריא.
     
  10. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,379
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    הודעה רשמית של לייפציג שקייטה יבוא רק בקיץ. יחד עם כל הכתבות שקלופ לא רוצה לזרוק 90 על למאר עכשיו כבר די ברור שלא יבוא אף אחד בחלון הזה.
    מי שלא מצפה לא מופתע.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    החדשות הטובות ממשיכו לבוא, אין קייטה רשמית. גם למאר כבר לא יקרה.

    איזה חלון העברות נהדר, הכל מתוכנן כ"כ טוב ובקפידה שפשוט אין מילים. קודם כל לקחת את הכסף ואחר כך לחשוב מה עושים עם הקבוצה.



    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  12. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,379
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    הולכים לזרוק לפח חצי עונה כשאנחנו בעמדת זינוק מצויינת במאבק על טופ 4 כשאפילו מקום שני בהישג יד, עם הגרלה נוחה בשמינית ואופציה לעונה נהדרת.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
  13. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,750
    לייקים שהתקבלו:
    301
    מין:
    זכר
    אתם לא הולכים לזרוק לפח(לצערי) שום דבר. עדיין לדעתי אתם מועמדים למקום שני,אתם הקבוצה היחידה שמסתכלת לסיטי בלבן של העיניים, ובגביע האלופות סיכוי מצויין להמשיך. סתם בכיינות והרס עצמי גורם לכם לבכות כל הזמן.כאילו שרק אותכם עוזבים כוכבים.............רונאלדו,נאיימר וכו וכו, אתם ממש לא מיוחדים בזה
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    גם אם נניח שאנחנו לא מיוחדים בלמכור שחקנים (ואני חולק על כך בהתחשב בכמות המכירות הגדולות שלנו בשני העשורים האחרונים), אנחנו בהחלט מיוחדים בבזבוז הכסף מהמכירות על שחקנים גרועים/שמירתו בכיס של הבעלים.

    מסתכלים לסיטי בלבן של העיניים? הלוואי. במשחק נתון כמו היום יש לנו סיכוי, בריצה לאורך עונה אפשר לראות טוב מאוד בטבלה שאנחנו מסתכלים להם במקרה הטוב באבק שהם משאירים לנו. אנחנו רחוקים פציעה אחת של מאנה/סלאח ללהיות בלי מחליפים על הספסל בכלל, המצב של הסגל משמעותית פחות טוב להמשך העונה.

    אבל אנחנו סתם בכיינים.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,995
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני לגמרי מבין את לייפציג. מועדון עם אמביציה לא צריך לשחרר את השחקן הכי טוב שלו בינואר.
     
    oranfu ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.