הפועל תל אביב 2017/18: למרות היכולת, בורחים לליגה הלאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,571
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    הוא היה צריך לשלוח את הבועטים בסמס ואז מי היה יכול להגיד לו משהו
    במקום להגות אותם בצורה כל כך ברורה
    ????? ????? ??? ????, ?????? ????? ???? ????
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.htafc.co.il/wp-content/uploads/2018/01/69-300x200.Xxx

    אוראל דגני שהוא אחד השחקנים עם פרק הזמן הארוך המצטבר בקבוצה כיום, העניק ראיון לאתר הרישמי ודיבר על הכל, גם על ההדחה נגד מכבי חיפה בגביע, ואמר - "רציתי לתרום מהקריירה שלי להפועל ת"א.

    אני חושב שאין שחקן עם מנחוס גדול כמו דגני שמצא את הפועל ת"א ומכבי חיפה בתקופת החושך שלהן וסבל מזה לא מעט. מצד שני ברור שהוא לא מספיק טוב כדי להיות חלק מהקבוצות האלה כשהיו בשיאן. בכל-מקרה אני מאוד מחבב אותו.
    בנושא אחר, צמרת הליגה הלאומית שוב מוכיחה שאף קבוצה לא רוצה לעלות ליגה והתוצאות היו לטובת הפועל ת"א. חייבים לשים את ההדחה מהגביע מאחור ולהבין שהמשחק נגד לוד שונה ב-180 מעלות. הקבוצה מולינו תשחק סגור, הפועל לא תהיה עם אותה המוטיבצייה. אם עגייב בכושר אני רוצה לראות אותו ב-11, עם ברשצקי שבכושר נוראי או בלעדיו. מקווה שלקס חוזר בהיעדרו של ידין ושפעם אחת יהיה לנו מרכז שדה נורמלי בלי אלתורים. חייבים לנצח ועצוב שהמטרה היא שוב רק המקום השני.
     
  3. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    עזרנו לכם מאוד אתמול, אתם חייבים להחזיר היום.
     
  4. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    כל אדם בר דעת יכל לתאר לעצמו שהפועל לא תצלח את המשחק בלוד בקלות. בוא נעזוב את היריבה רגע בצד, הפועל הגיעה אחרי 120 דקות שהשחקנים התאצמו ורצו בקצב גבוה מאוד מול קבוצה מליגת העל. זה סוג המשחק שציפיתי שיהיה, שיעמומון שאולי נקבל גול ואולי נעקוץ בגול. כרגע הכי חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות והתרחקנו עד כדי חמש נקודות מהמקום השלישי. היכולת הייתה מזעזעת אתמול, ואסור שזה יימשך גם ביום שני בבית נגד בית"ר ת"א רמלה.

    בעניין אחר, שמו של גילי ורמוט עולה כמועמד להצטרף אלינו. אותי אישית זה מרגיז ואני לא מסוגל לראות אותו לובש שוב את החולצה של הפועל. משום מה יש אוהדים שכנראה שכחו שהבנאדם עלה לדרבי בתור קפטן הפועל, בידיעה שהוא חתום במכבי. אנשים שכחו את התחושות שהיו להם באותו רגע שגילו את הבשורה שאז נראתה כמו הדבר הנורא מכל.
    אני שואל את אוהדי הפועל כאן, האם אתם מסוגלים לסלוח לורמוט על המהלך הנוראי הזה שלו כדי שיגיע להפועל ויעזור לה במאבק לעלות ליגה ?
     
  5. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,650
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    לא סולח. שלא יבוא.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא רוצה שורמוט יחזור להפועל. לא רואה את זה קורה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני זוכר את שירי אלג'ם מודיעה חגיגית באולפן חדשות הספורט שגילי ורמוט סיכם בהפועל ומייד אחרי דקה כבירי עולה על הקו ואומר שהכל שקר. על התרגיל המסריח של כבירי והפגישה עם אבא של ורמוט למרות שלא היה רצון לצרף אותו - נקמנות מיותרת של הפועל - היה אפשר לוותר, אבל אם זה לא קרה אז עם גוטמן כמנג'ר שטיפטף לכך - זה לא יקרה. והאמת אני לא רוצה שזה יקרה. אמנם רמון נוכל אבל גילי בוגד, היה חייב לדרוש לא לשחק בדרבי ההוא. מעבר לכך, אנחנו זבל של קבוצה אבל הוא מעבר לשיאו, אין לנו כסף לזה ומספיק עם התרומות, חוזה של 3 וחצי שנים בגילו זה אבסורד ומעבר לכך אסור להראות שהפועל נותנת שידרכו עליה. העזיבה שלו הייתה פצע ענק.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    יש קווים אדומים שאסור לחצות בעולם הספורטיבי ומה שורמוט עשה הוא אחד מהם.
    לעלות לדרבי עם סרט הקפטן בידיעה שמחר אתה הולך לשחק אצל היריבה העירונית זה מעשה מביש שאין עליו מחילה בגבולות המגרש, אם לאוהדים של הפועל יש כבוד אסור להם לקבל את ההחתמה הזו בשום מצב. זה שהוא הסריח את הדשא במכבי ת"א ומכבי חיפה ונמצא בדעיכה מוחלטת בקריירה זאת בעיה שלו, שיסיים את הקריירה באשדוד או רעננה.

    בעונה שעברה היה סיפור דומה עם סנט אטיין, ההנהלה החתימה שחקן(אנתוני מוניה, כיום משחק עם אלטמן בפאו) שגדל ביריבה הגדולה ליון אותה גם אהד כילד. בזמן ששיחק בניס הוא התגרה באוהדים הירוקים לאחר שער וגם התבטא נגדם. האוהדים לא הסכימו ששחקן כזה ילבש את החולצה שלהם ואחרי 3 ימים של מחאות באימונים ובמהלך משחק של הקבוצה ואפילו איומים ברצח על מוניה הם נאלצו לבטל את העסקה. אז כמובן שאני נגד אלימות אבל לאוהדים כצרכנים יש זכות להביע מחאה חוקית נגד המועדון. עצם זה שאתם בכלל חושבים ברצינות על האפשרות שיגיע אליכם מצריך בלאגן.
     
    Telkiyski ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הגעה של ורמוט להפועל כרגע תעשה הרבה יותר נזק מתועלת.
    גם אם מקצועית הוא יוכל לעזור לנו (בליגת העל אם וכאשר אני לא ממש בטוח) המחלוקת שתהיה סביבו והבוז שהוא יקבל מהגוש המעודד כל משחק יעשו את שלהם והוא יהיה חלש.

    גם אם הוא יהיה השחקן הכי טוב בארץ בהפועל - אני לא רוצה לראות אותו חוזר לפה.

    לא שונא אותו ולא מאחל לו רע, למרות שהוא עשה מעשה חמור בהרבה מזהבי, אבל לא רוצה אותו בהפועל.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני את שמעון גרשון הייתי מקבל אז בחזרה להפועל כי הוא השחקן שגדלתי עליו והכי אהבתי, בגללו שיחקתי בלם, למי שראה גם כתבתי עליו ב-'וואלה ספורט' לכבוד היום-הולדת 40, ואני טיפוס סלחן. מבין את כל אלה שכועסים על ורמוט ואני זוכר את היום השחור ההוא אחרי הדרבי, שלישי בבוקר, תחושה של חוסר אונים יותר מההפסד. כדורגל זה מרגש, זה אמוציות, זה לא כמו לעבוד בבנק, אוהדים הם כמעט הכל.

    ומצד שני, מה נשאר מהקבוצה שלנו, הפועל ת"א? חוץ מהאדום והסמל על החולצה - שום דבר. אין לי בעיה עם שנים חלשות, קורה, אף-פעם לא היה לנו הכי הרבה כסף, אבל הכל עבר עלינו בשנים האחרונות והמילה 'מתבייש' הכי מתאימה, גם ב-5:0 בדרבי ובעיקר ירידת הליגה. דרכו עלינו, ביזו אותנו, זו לא האימפריה שגדלתי עליה. מעבר לכך, אם הצוות המקצועי יחליט שגילי ורמוט הוא מה שחסר לנו כדי להעלות ליגה אז צריך לחשוב על זה. אלישע היה מחוק, גם קלינגר היה מועמד אז, כל הזמן הקהל מחשב וקובע ויש גבול, ראינו לאן הגנה. לא ירדנו ליגה בגלל הקהל כמובן אבל יש גבול.

    אגב, אני לא אסלח לורמוט, הוא היה חייב לדרוש לא לשחק בדרבי ההוא. מצד שני אי-אפשר להתעלם מגורם אחר במשוואה - חיים ראמון האיום. מה ורמוט יכול לעשות שכל הזמן יש מסר בעיתונים 'המשכורת של גילי מכבידה על המועדון', 'זו הייתה טעות להחזיר אותו', הוא שיחק בחרא של קבוצה, הכל נפל עליו והעבירו אותו כמעט בכוח. אי-אפשר להתעלם מזה לגמריי.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הערב הפועל נגד בית"ר ת"א רמלה, מנסים לחבר ניצחון שני רצוף ולהגדיל את הפער מאחי השלישית והיתר. ההיילייט: בכורה לעגייב בהרכב בצעד מבורך כי הקישור המת שלנו זקוק לתנופה ובדחיפות, אבל ברור שהוא לא המשיח. צריך לפתוח חזק במשחק בית ולתת אמירה, לשחק בשכל ועם קלאסה בפס האחרון בניגוד לבדרך כלל. אולי ברשצקי יתעורר או שהוא מפחד מהגשם, מה דעתכם? כל תוצאה מלבד 3 נק' זו חרפה.
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    חרפה?
    לא חייבים לנצח כל משחק. חשבתי שכבר הבנו שהפועל לא בדיוק באה להוביל גכל משחק 2-0 בדקה 12 לא?.

    את ברשצקי הייתי מוריד קצת לספסל.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עזוב את הקלישאה 'לא משחקים נגד מנצ'סטר יונייטד'. כולה ליגה לאומית, הגיע הזמן שלפחות המושבה יהיה מבצר, ליצור סוג של מומנטום, לנצל את איבוד הנקודות של היריבות שלנו לקרב העלייה. הכדורגל לא משתפר ואנחנו כבר בחודש ינואר, אז יש עצבים. אני שמח שהקבוצה עומדת בציפיות שלך, אצלי זה לא המצב. טאקיאר הנגר בהרכב משום מה, מבחינתי זה פחות שחקן התקפה. אגב, הפסדנו כבר 4 פעמים בחצי עונה, קצת יותר מדי.
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    איזה ציפיות היו לך?
    שאקסברד יהיה כבר עם 13 שערים בשלב הזה של העונה?
    שגלבאן יהיה גלבאן שונה מזה שנזרק מהפועל אשקלון לפני שנה?
    שיהיו לנו אחרי 17 משחקים 14 נצחונות?

    אני ידעתי שזה מה שהולך להיות עוד בקיץ וגם כתבתי את זה לא פעם.
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    מה עם טענות לרפואה ?
    אם הייתי רואה את המשחקים בלי לדעת מי המאמן הייתי מאוד מופתע ומאוכזב.
    בשבוע, טל בנש משחק כמגן ימיני, בלם ושמאלי, גיא בדש לא נספר, משחקים בלי מגן שמאלי טבעי למרות שיש 3 כאלה, גוטליב ודגני משחקים כבלמים או קשרים אחוריים, כאילו למה להחליף בניהם כל משחק ?
    אני אוהב לראות קשרים אחורים כבלמים אבל כשאני רואה את דגני כקשר ונחמיאס שהוא קשר אחורי כמגן, זה מעלה את הסעיף.
    שיחרור ברונו סוארז זה טעות ויש לי גם טענות לחלק הקדמי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.