מנצ'סטר יונייטד 2017/18-מוריניו מכה שנית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏9/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    ואם להאמין לשמועות, אז סיטי התחייבו על מענק חתימה של 30 מיליון פאונד כשיחתום בקיץ.
    השמועות שיונייטד מוכנים להשוות את התנאים האלה, אז אפשר להוסיף עוד כמה מיליונים לנוסחה.
     
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    בינתיים צ'לסי נכנסו לתמונה. חייבים לומר שזה יהיה צדק פואטי אם קונטה יחטוף אותו למוריניו.
     
  3. Guy_D Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/17
    הודעות:
    150
    לייקים שהתקבלו:
    52
    מין:
    זכר
    הדיווחים האחרונים מדברים על כך שהכל כבר די סגור, מה שמעכב זה חוסר הסכמה של מיקי לעשות את הדרך ההפוכה.

    היו עוד כמה דיווחים מצחיקים שארסנל ביקשו את מרסיאל במקום חח...
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    מפתיע שרק עכשיו.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,141
    לייקים שהתקבלו:
    6,340
    זה לא רק המענק.
    אנחנו מציעים לו 350 אלףאונד לשבוע שזה הדיל ברייקר מבחינתו לפי מה שמפמפמים.

    קשה לי לראות את רומן שם לו הצעה גבוהה מזו או משווה אותה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,341
    לייקים שהתקבלו:
    7,489
    כשסיטי מחליטים שזה מוגזם והשחקן מנסה לעשות עליהם סיבוב, זה צריך להדליק נורה אדומה.

    אני יודע שיש פה חבר'ה שלכם שחווים אורגזמות במחשבות על ה$$$$ התאילנדי שלכם , אבל גם למנצ'סטר יונייטד יש גבולות. 20-30 מ' ליש"ט פלוס, ככל הנראה, מחטיריאן, זה כשלעצמו פסיכי עבור שחקן שזמין בחינם עוד 6 חודשים. אבל אוקיי, זה צ'יפס עבור יונייטד, זה לא האישיו. לבוא ובנוסף לכך לתת לו, שחקן בן 29, את החוזה הפסיכי שמדברים עליו כרגע (השכר הכי גבוה באנגליה בפער) זו כבר התנהלות קצרת ראייה להחריד והמשך ישיר לגישה של לזרוק כסף על הבעיות ולקוות שיעלמו במקום לטפל בשורש הבעיה.

    סאנצ'ז היום לא שווה את השכר הזה, מה יהיה עוד שנתיים? שחקן בן 31 ששותה לכם 400 אלף פאונד בשבוע ואי אפשר להפטר ממנו (הרי ברור לגמרי שהאינטרס המרכזי שלו כרגע זה כסף ולדאוג שהחוזה הגדול האחרון שלו יהיה כמה שיותר גדול), אבל סביר להניח שהוא אפילו כבר לא יהיה בעל החוזה הכי גדול ביונייטד. כל עסקה כזאת מרימה את תקרת השכר אצלכם, היום זה 400 לסאנצ'ז ומחר כשיושבים לחדש חוזה עם דה חאה זה 500.

    וכל זה בשביל מה? כדי לסלול את הדרך החוצה לשחקן כמו מרסיאל שעם התנהלות קצת יותר נבונה יהיה השחקן המוביל שלכם ל8 שנים הבאות ולא 2? פלסטר על פלסטר על פלסטר, לרדוף אחרי שמות בלי מחשבה אמיתית מאחורי זה.
    אני לא אופתע אם שיא השכר הזה שסאנצ'ז מציב עכשיו מחזיק מעמד בדיוק חצי שנה עד לקיץ כשאתם מביאים את הגוויה של גארת' בייל ממדריד על חוזה שעד לפני חצי שנה היה שמור רק לחייזרים כמו מסי ורונאלדו ומזילים ריר על סוללת הכוכבים בהתקפה כמו שאתם עושים כבר בערך שלוש שנים כל קיץ מחדש. לא חושב שהפעם זה ייראה אחרת.

    אחלה החתמה סאנצ'ז, אין לי מושג מה הוא נותן לכם העונה כי את "מירוץ" האליפות הזה גם מסי ורונאלדו ביחד לא יכולים לפתוח ונמוך יותר ממקומות 2-3 אתם לא תסיימו גם בלעדיו. אבל הוא יהיה חתיכת נשק בעונה הבאה אם ישמור, או יותר נכון ישחזר, את היכולת שלו מעונה שעברה.

    אבל לדעתי מדובר בהתנהלות לא בריאה וכזאת שלא תתרום לשום הצלחה ארוכת טווח. כרגע אתם מתנהלים כמו סיטי של השנים הראשונות של השייחים, או אולי סיטי של לפני צ'יקי בגריסטן. אני אתחיל לדאוג באמת כשכמו סיטי הנוכחית תתחילו לתעל את כל העוצמה הכלכלית הזאת לכיוון ניהול שהוא אשכרה מקצועי ונכון, עם מחשבה ותכנון קדימה מאחוריו.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    1) תלוי באורך החוזה.
    2) לא סוגרים את הכדורגל בעוד חצי שנה.
    3) ניתן לשלב אותו עם מרסיאל ובכלל אפשר לשלב נכון את כל הכישרון ההתקפי שיש במועדון. ולא חייבים גם להתקע על מערך אחד. צריכה להיות תחרות על ההרכב.
    4) בייל זה באמת האשטג יונייטד. לרכישה של סנצ'ס יש הגיון מקצועי.
    5) אם אלכסיס בא - אז אפשר להוריד את זלאטן ומיקי מהפיירול. למי שדואג לרווח והפסד של המועדון. אתה לא יכול לטעון שאלה שחקנים עם עתיד מזהיר במועדון.


    ובעניין אחר - ריאיון עם אנדרסון
    Man United, Moscow, 'killing' Arsenal and more -- Anderson talks to ESPN
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/18
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר


    ולא הבנתי מה זה מיקי בנוסף ל - 35? נראה מופרך.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,141
    לייקים שהתקבלו:
    6,340
    הזייה.

    סכום פסיכי, מענק חתימה שבטח יהיה פסיכי, המשכורת הכי פסיכית ביי פאר בליגה וכאקסטרה נותנים להם אחלה שחקן כאילו זה איזה מבצע בתחנת דלק לעיתון ותידלוק.

    כמובן שזה אחלה עיסקה מבחינתו וכשברור לו שהכסף זה המניע החשוב.
     
  10. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,443
    לייקים שהתקבלו:
    3,884
    איך הוא הולך להשתלב בהרכב?
    אם הוא משחק באגף שמאל זה תוקע את מרסיאל וראשפורד שיעשו רוטציות באגף ימין שהם לא אוהבים, או שאלכסיס יהיה בימין שם הוא פחות אפקטיבי. בכל מקרה הנפגעים העיקריים הם שני השחקנים עם הפוטנציאל הכי גדול ביונייטד. מוריניו כמו הרבה פעמים בקריירה שלו מעדיף את הכאן ועכשיו מאשר עוד שנתיים - שלוש.

    גם לא הבנתי מה ארסנל מתכננת לעשות עם לקאזט, אובמיאנג, מאלקום ומחטיריאן אבל להשיג את מחטיריאן זה עסקה אדירה עבורם בכל מקרה.
     
  11. סולשאאאר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/17
    הודעות:
    668
    לייקים שהתקבלו:
    231
    מין:
    זכר
    גם אני כמו רבים אחרים לא מתלהב מהעסקה הזאת. מרגיש כמו ההחתמה של די-מאריה בזמנו.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    מקרה דומה מאוד... רק בשפת האם של השחקנים.

     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    סיטי לא ירדו מאלכסיס בגלל העלויות, הצגת אותם כאילו הם איזה בורנמות' ולא קבוצה שרק לאחרונה הציעה לסטרלינג חוזה חדש של 300 אלף פאונד לשבוע ושבעונה הראשונה של פפ העלתה את המשכורות במועדון ב-25% (והעונה אחרי הרכישות זה עלה עוד כמובן), בטח כשלפי השמועות הם מנסים לשכנע את אלכסיס לא לחתום עכשיו בקבוצה אחרת ולחכות לקיץ אז יתנו לו מענק חתימה מפלצתי של 30 מיליון פאונד.
    כניראה שפפ לא רוצה לפגוע במרקם הקיים שרץ בצורה פנטסטית עד עכשיו ומעדיף לחכות לקיץ ולקבל את אלכסיס אחרי מחנה אימונים עם הקבוצה ואחרי הכרות ואימונים ביחד עם הסגל ולא להנחית אותו עכשיו לקבוצה שרצה מצוין.
    אצלנו לעומת זאת יש מקום לשיפור ואלכסיס מתאים לנו כמו כפפה ליד ולכן אין לנו מה לחכות לקיץ אז גם סיכוי גדול שנפסיד לסיטי במלחמת מחירים...
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה נהיה נורא כיף לקטול את מוריניו, דווקא כאן אני לא מאשים אותו. העברה שנראית לי הרבה יותר הגיונית מאשר לצפות שמקטיריאן יקרקס את הפריימרליג או מלהשקיע יותר ממאה מיליון יורו על פול פוגבה. מוריניו מאמין באמת ובתמים שהוא ימשיך גם מעבר לעונה הזו ולא חשוב כיצד היא תסתיים(בואו נלך על הכי גרוע: מקום רביעי ורבע גמר הצ'מפיונס - כי סביליה בית זונות אחד גדול, אתם עברתם), וגם אם העונה הזו גמורה אז עם אלכסיס יש סיבה מסוימת לאופטימיות בעונה הבאה. כל הליגה האנגלית אחריו והוא מנצח לא רק את סיטי שלא צריכה אותו אלא נניח את צ'לסי. גם ואן-פרסי לא הגיע ליונייטד כשהוא ילד בן 20 והיה ברור שזה שחקן לשנתיים-שלוש וזה מה שהיה, וזה עדיין הספיק לאליפות.
    גם מרסיאל הוא לא כזה שחקן גדול, ממש לא תיירי הנרי, ובשביל שחקן כמו אלכסיס שווה לעשות חושבים בהרכב פה ושם. ואולי הוא ישחק חלוץ במקום לוקאקו פה ושם? רק אומר.

    אגב, כל שחקן שבא בהעברה חופשית ובטח כשיש לו ביקוש עצום - השכר שלו מרקיע שחקים אוטומטית וגם ככה באנגליה משתוללים כל החיים. אפילו מצלדר שהיה בלם רביעי בריאל מדריד - הגיע עם כרטיס שחקן ביחד ולכן הרוויח הרבה כסף יחסית בזמנו.
    כאן זו לא העברה חופשית אם אלכסיס מגיע מחר אבל ברור שהמחיר יורד משום שהחוזה שלו הוא לעוד חצי עונה בלבד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/18
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    העלייה האדירה בכסף של זכויות השידור בנוסף לכניסה של השייחים לכדורגל גרמה לעלייה בכסף שנכנס למועדונים וכתוצאה מכך גם עלייה בכסף שמוציאים ושמסתובב בכדורגל היום, עד עכשיו זה התבטא בעיקר במחירים עבור כרטיסי השחקן שהגיעה לשיאים הקיץ, אבל היה ברור שזה יגיע גם למשכורות השחקנים.

    אותם אוהדי ליברפול שמבקרים את ההחתמה של אלכסיס שמחו עד הגג כשהקבוצה שלהם רכשה בלם בן 27, בלי שום ניסיון במועדון גדול, אחרי פציעה שבגללה הוא שיחק 12 משחקים בשנה האחרונה, בסכום של 75 מיליון פאונד, סכום שיא של כל הזמנים (עם משכורת של 180 אלף פאונד לשבוע, שהיא הגבוהה במועדון אחרי המכירה של קוטיניו).
    שלא תבינו אותי לא נכון, אני חושב שואן דייק יכול להפוך לבלם הכי טוב בעולם, אבל זה לא צביעות להיות מאושר מההחתמה של ואן דייק ובנוגע לאלכסיס לטעון שמדובר בדוגמא להתנהלות לא נכונה?

    בסופו של דבר, המשכורת הגבוהה של אלכסיס היא תוצר של העובדה שבמקום לקנות אותו בסכום של 50 או 60 או 70 מיליון אם היה לו חוזה לעוד כמה שנים (אם ארסנל בכלל הייתה מוכנה להקשיב להצעות, והיא לא הייתה מוכנה) אנחנו מקבלים אותו במחיר של 20 מיליון פלוס מיקי או 35 מיליון בלי מיקי, ואז מבחינה כספית יש קיזוז בין החיסכון בתשלום עבור כרטיס השחקן (שהיה במילא מחולק ונפרס לתקופה של שנים) לעלייה במשכורת.

    אלכסיס הוא רק בן 30, ואני בכוונה אומר רק, כי אני זוכר שלפני שלוש שנים כשרונאלדו היה בגיל של אלכסיס היום והיו שמועות שאולי הוא יגיע אלינו, אוהדים שלנו אמרו שאין מה להוציא כסף גדול על שחקן שאולי יתן עוד עונה גדולה ברמות האלה ולא מעבר לכך, כשבפועל רונאלדו בשלוש השנים האלה היה מעורב באיזה 200 גולים (150 שכבש ועוד 50 שבישל).
    אלכסיס שחקן שבנוי בצורה אדירה מבחינה פיזית וששומר על עצמו מבחינה ספורטיבית, אין סיבה שלא יתן לפחות עוד 3 - 4 שנים באיכות שהוא הרגיל אותנו, ולאור ההכנסות שאנחנו מייצרים, לא מדובר בהוצאה שהיא שוברת גבולות או שוק מבחינתנו, בדיוק להפך, מדובר בעיסקה שלאור המצב המקצועי שלנו אנחנו צריכים ללכת עליה בכל הכוח.

    איך אלכסיס ישתלב מקצועית? זה כמו השמועות שאולי נביא את רונאלדו בקיץ. לשחקנים באיכות הזאת תמיד אפשר למצוא מקום. למה אף אחד לא העלה את השאלה הזאת כשדיברו על מעבר של אלכסיס לסיטי עם קישור התקפי הרבה יותר עמוס (סילבה, דה בראוינה, סטרלינג וסאנה)?
    אלכסיס בארסנל לפעמים שיחק גם כחלוץ לפעמים גם מאחורי החלוץ, מדובר בשחקן סופר מגוון כשגם מרסיאל וראשפורד שהוזכרו כאן הם לא קיצונים קלאסים של פעם אלא כאלה שבמהלך הקרירה שיחקו במספר תפקידים ויכולים לשחק במספר תפקידים ורק ירוויחו מנוכחות של שחקן כמו אלכסיס איתם על המגרש.
    הרבה בגלל שמדובר במוריניו ואולי גם יונייטד יש בכלל ביקורת על רכישה של שחקן כמו אלכסיס במחיר ריצפה מבחינת כרטיס שחקן אבל עם משכורת גבוהה בקצת ממה ששחקנים ברמתו הולכים להרוויח בשוק בשנים הקרובות...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/18
מצב נושא:
הנושא נעול.