הליגה הארגנטינאית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏5/2/16.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    נשיא בוקה חושף שגם הם הציעו כ-15 מ' דולר וראסינג סירבה. לא יודע אם בסוף הוא יימכר ביותר, אבל הרבה קרדיט לנשיא (ולשחקן!) שפעל בנושא הזה בצורה הכי ראויה שיש תוך שילוב טובת המועדון, כלכלית ומקצועית, והשחקן, מבלי להשתמש בזה בפוליטיקה הפנימית למרות שהאופוזיציה כן ניגחה תוך כדי שהיא מסתמכת על מידע שקרי או משקרת בעצמה.
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אז לאוטארו לא, אבל צעיר מוכשר אחר מהטופ של השחקנים האיכותיים בליגה כן עוזב אחרי מו"מ שהתארך קצת - אסקיאל בארקו של אינדפנדיינטה עוזב ל-MLS ויצטרף לקבוצה של טאטה מרטינו באטלנטה. סכום ההעברה, אחרי מו"מ ארוך למדי, כ-15 מ' דולר + 30% (אם אני לא טועה) ממכירה עתידית, אם יימכר עד תקופה מסויימת, או אחוז נמוך יותר (ועדיין משמעותי) אם יימכר לאחר מכן.

    כלכלית עסקה מצוינת לאדומים, מקצועית זו אבידה של שחקן עם עתיד גדול לכאורה אבל כזה שבעיני לא הייתה השפעה עצומה על הקבוצה כבר היום. בנוסף, למרות הכישרון הגדול עם הכדור שאין ספק לגביו, אני פחות אופטימי מרוב ההערכות לגבי עד כמה הוא יוכל להביא את זה לידי ביטוי כשחקן מוביל בעתיד. קצת אוהב את התרגילים יותר מדי והחולשה הפיזית תהייה צרה גדולה.

    ההעברה הזו היא מעניינת במיוחד גם מהזווית של ה-MLS, אבל זה לדיון אחר :)
     
  3. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    הפסדנו לטמפרליי עם הרכב של 9-10 מחליפים.
    אף אחד מהם לא הראה שיש לו מקום
     
  4. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    הצהובונים מרכלים בכל הרשתות החברתיות על כתבה גדולה שהולכת להיחשף.
    @Franco אתה יודע על מה מדובר? מי הקבוצה?
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא נכנסתי לידיעות מעבר לכותרות, לא כל כך מעניין אותי, אבל כמו שבטח כבר ראית מדובר בקרדונה ובאריוס הקולומביאנים של בוקה אשר לכאורה היו מעורבים באיזשהו סקנדל במהלך בילוי ששיאו, של הסקנדל, היה איום בסכין על בחורות... השחקנים מספרים משהו אחר כמובן. האמת? מי יודע בינתיים אם בכלל. אישית? לא יותר מדי מעניין אותי :)

    לא ראיתי את המשחק, אבל קראתי גם דברים חיובים לגבי גוטיירס ולא רק. הגנה מביכה של סוטו בגול, מעניין מה המשמעות של זה שהוא פתח בהרכב המשני כי עד שגרימי יחלים אין לנו עוד מגן שמאלי להוציא את אורבאן שלהוציא משחקים עם שלושה בלמים נעלם לגמרי מהרוטציה של קוקה. נראה מה יהיה איתו בקלאסיקו הקרוב בו קוודט ישים את ההרכב הראשון.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ויום אחד הוא חזר...

    http://i63.tinypic.com/14w66mc.Xxx



    ללא מעט אוהדים יהיה קשה לקבלו חזרה והדעות מאוד חלוקות, פחות על הצד המקצועי, אבל מיליטו התעקש, קוודט אישר, ומבחינה כלכלית למועדון היה אינטרס (כבעלים של 30% "מהכרטיס"). אולי ארחיב בהמשך...

    התפתחויות מעניינות גם באינדפנדיינטה ואסטודיאנטס עליהן גם אשתדל להרחיב בהמשך היום.
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא זכור לי חלון העברות קייצי, בארגנטינה, עם כל כך הרבה כסף ושמות. טירוף מה שקורה בליגה.

    ראסינג
    - אז כאמור ריקי סנטוריון חוזר ללבוש את המדים של האקדמיה (ייסגר מחר סופית) והאוהדים לא יודעים איך לאכול את זה. ריקי שחקן בית שהיה מרכזי מאוד בתואר האחרון, כבש את שער האליפות אפילו, אבל גם ידע לא מעט בעיות מחוץ למגרש ועם האוהדים. הבעיות מתחילת הקריירה נשכחו באליפות שחגגנו, אבל אחריה הוא עזב והבעיות החמירו עם אין ספור כתבות על ההתנהלות מחוץ למגרש כולל מעורבות משטרתית וחילופי דברים לא נעימים עם חלק מהאוהדים שביקרו אותו. זה שהוא הזדהה כאוהד בוקה לא עזר, אבל ריקי עשה דברים הרבה יותר חמורים מול האוהדים מזה. כנראה שהיחס יוכרע לפי היכולת במגרש, והיינו זקוקים נואשות לשחקן בעמדה שלו למרות שאולי דווקא אצל קוודט זה פחות קריטי ונראה עוד איך המערך 4-1-3-2 שלו ייראה בפועל. גם משחק לטובתו העובדה שמיליטו הוא המנג'ר והאחראי על הבאתו, ועם מיליטו אף אוהד ראסינג לא יתווכח :)

    באופן אישי, ההחתמה נהדרת לדעתי ואני רק מודאג לגבי האופי שחלה הרעה בחיבורים בראש שלו לאור העלייה החדה באירועיים הבעייתיים מאז עזב אותנו אחרי האליפות.

    אגב ההערה שלי על הכסף, החזרתו של סנטוריון תשבור את שיא ההעברות של המועדון שוב חצי שנה אחרי שנשבר לאחרונה על איברגואן הקולומביאני שנמכר כבר. הפעם מדובר ב-4 מ' אירו (הקודם היה בדולרים). לכאורה על 70% מהכרטיס, אבל בפועל ה-30% האחרים היו שלנו אז זה חסר משמעות כי במכירה עתידית נקבל את מלוא הסכום שהקבוצה תשלם עליו.

    כרגע העדיפות המרכזית של ראסינג היא להחתים מגן שמאלי, יש התעניינות בשחקן אורוגוואי אלמוני יחסית מחוץ לארצו (אהבתי במעט שראיתי) אבל קודם בודקים לגבי ג'ונתן סילבה מספורטינג ליסבון. מדובר בשחקן מאוד יקר ולכן רק בהשאלה, אני לא ממש עפתי עליו כשיצא לאירופה ואחרי שמיעט לשחקן שם לאחרונה אני אפילו פחות מתלהב.

    ריבר - אמנם התחילה לאט יחסית לפני שהתפרעה עם סכום לא פרופורציונלי על "אל אוסו" פראטו, אבל החום עולה עם ידיעות על סבירות גבוהה מאוד בהחתמתו של מי שהיה פעם תקווה גדולה מאוד בכדורגל הקולומביאני וקצת איבד את דרכו - חואן פרננדו קינטרו ששייך לפורטו אך שיחק, בהצלחה רבה, בקולומביה בעונה האחרונה. @idans10 אל תלך לשום מקום, קולומביה מככבת בפוסט הזה.

    מהימים היותר יפים שלו:


    בוקה - הפרשה שהתפוצצה סביב בילוי לילי והתנהגות בעייתית של באריוס וקרדונה הקולומביאנים עלולה להחמיר משמעותית מרכילות על חוסר מקצועניות ודושבאגיות, לפלילים. לסיפור התווסף גם בן ארצם ומגנה השמאלי של בוקה פאברה (שצריך להיות גם מודאג מהגעתו של עמנואל מאס המצוין לסגל) ושוער צעיר מהסגל הרחב והנבחרות הצעירות. בינתיים הקולומביאנים לא זומנו למשחק הראשון, אבל נראה לקראת הסופרקלאסיקו אם גיז'רמו יחזירם לסגל.

    אם הפרשה תגיע לבתי המשפט, עלולה להיות לה השלכות גם על נבחרת קולומביה...

    אסטודיאנטס - הפינצ'ה עם רכש מאוד מעניין שמגיע מרחבי היבשת בהשאלה לבינתיים. אנדרס "מאנגה" אסקובר, הווינגר המהיר ועוד קולומביאני שהבטיח רבות וקיים מעט (הבטיח פחות מקינטרו וגם קיים פחות, אבל גם ראוי לאיזכור כזה), שיכול להתגלות כבינגו רציני אם יתאקלם. שחקן נוסף מעניין שאני פחות מכיר הוא האקוואדורי ז'אקוב מורייו שעשה את הפריצה הגדולה שלו העונה בליגה המקומית, הגיע לנבחרת גם, וינסה עכשיו את מזלו בארגנטינה. אלו לא החיזוקים היחידים של הפינצ'ה והם גם עדיין משחקים בשוק ההעברות אז הפוטנציאל לקבוצה מעניינת די גדול.

    אינדפנדיינטה - תבצע עסקת ענק גם היא, עם ההחתמה האפשרית של פרננדו גאיבור האקוואדורי מאמלק. הקשר המרכזי יעלה למועדון מעל ל-4 מ' דולר, שזה יותר מכל מה שהאדומים שילמו בתקופה של הולאן על כל הרכש יחדיו. הסכום גם יקנה להם רק 70% מכרטיסו. מדובר בשחקן איכותי שיבוא במקום ארביטי ששוחרר, אבל אחד שלדעתי לא שיחק מחוץ לארצו עדיין ויש פה קצת הימור. הכסף שנכנס ממכירת בארקו ישמש לחיזוק גם באגף אותו עזב הילד, והמועמד המוביל כרגע גם יעלה לא מעט וגם הוא מגיע מחוץ לארגנטינה - בריאן קאבסאס האקוואדורי. הילד כיכב בנבחרת הצעירה של ארצו בעבר אבל לא הצליח לשכנע באירופה. אני זוכר אותו כקיצוני עם יכולות פיזיות גבוהות מאוד לצד יכולת טכנית טובה גם כן. יהיה מעניין ואין ספק שמכוונים גבוה באינדפנדיינטה.

    רק בן 20 קאבסאס:


    אגב בארקו, הילד בחר לתרום מכספי מענק החתימה להקמת שני מגרשים במתקן האימונים של מחלקת הנוער של אינדפנדיינטה. כבוד!

    לאנוס - הקבוצה התוססת ממשיכה לאבד מנכסיה ואחרי המאמן אלמירון, פפה סאנד, מקסי ולאסקס, אגירה בימים האחרונים הצטרפו לרשימה שניים שיחברו לאלמירון עצמו בקבוצה החדשה אותה ייאמן, אתלטיקו נאסיונאל של מיועדנו עידן. המכה הקשה יותר היא עזיבתו של דייגו ברגיירי, שהפך מהמחסל של רונאלדיניו לבלם סולידי וטוב בתקופתו בלאנוס. אליו יצטרף השוער "אל מונו" מונטי שלמען האמת אני לא כל כך מעריך, שוט סטופר לא רע, לא יותר מזה. כרגע אין רכש איכותי באופק ויש עוד שחקנים עם רגל בחוץ, לא נראה טוב.
     
    gilad16 ו-idans10 אוהבים את זה.
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ממש מככבים... :)

    קינטרו הוא אכזבה אישית שלי. היה כל כך הרבה ציפיות מהבחור שחוגג 25 ומשום מה זה פחות קשור אצלו לצד המקצועי. כדורגל יש לו ובכמויות, אבל כמו לא מעט צעירים שהלכו לאיבוד, גם כאן אורח החיים הלא ספורטיבי עד כה הוליך אותו לדרכים אחרות, בין אם זה אי שמירה על משקל, או אי התאמצות באימונים, או יותר מדי שעות להקדיש לתקליט הרגטון הראשון שלו. שכח כנראה שהוא אמור להיות שחקן...כשהוא כן התרכז בכדורגל, הוא החזיק לבדו את אינדפנדיינטה מדיין בעונה האחרונה והיה מצויין. עכשיו יש לו עוד צ'אנס (למרות שהעניין עם ריבר עדיין לא סגור רשמית) והאמת, אני קצת חושש לו בליגה הזו. שם לא יתנו לו את המרחב והזמן לחשוב כמו שהיה לו בקולומביה. הוא גם ככה קטן וצנום, זה הולך להיות לו מאוד קשה, למרות שחאמס הצליח בענק בארגנטינה.

    מנגה זה עוד סיפור של בחור שסומן ככישרון אבל כמו שאמרת, לדעתי אפילו קצת הפריזו איתו. שחקן נחמד פלוס, לא מעבר. הצליח מאוד בדפורטיבו קאלי, אליה עלה מהנוער לפני הרבה שנים, אבל מאז פשוט לא מוצא את עצמו. אוהדי נאסיונאל מתים עליו כי בעקבות בעיית משמעת שממנה סולק סופית מהקבוצה, קיבלנו במקומו את מארלוס מורנו הנפלא שתרם המון לזכייה בליברטאדורס. אני מהמר שהניסיון שלו עם הפינצ'ה לא יהיה שונה, לא רואה אתו מצליח.

    קצת איכזבת אותי בהערכה שלך על מונטי. משיחות עם אוהדים אחרים דווקא שמעתי מילים מאוד חמות עליו. מצד שני, אם יש מישהו שאני ממש סומך על המילה שלו בכל הקשר לכדורגל דרום אמריקאי זה אתה, בוודאי כשמדובר על ארגנטינאים. אני חושב שהציפייה שלנו זה לקבל באיזשהו מקום עוד ארמאני, למרות שזה לא יהיה פשוט. אתה בוודאי זוכר את כמות הקללות שהמטרתי כאן על פסוטי בראשית דרכו ובסוף הוא סיים כאידולו. :p
    חוסה סאנד זה בהחלט יהיה מעניין לראות איך יילך לו בקאלי, הבחור לא נגמר. ככל שהוא מזדקן הוא נהיה טוב יותר מאשר כשהיה צעיר יותר. בכלל אלמירון רצה לפרק את לאנוס לחלוטין, כשביקש מעבר לברגיירי ומונטי גם את מארקונה. למרות שלא נראה לי שיגיע בסוף.

    שמח בשבילכם שריקי חוזר, אני זוכר איזה כישרוני הוא וגם הוא תרם לכם, למרות שהאמנתי שעד עכשיו כבר נראה איתו מככב באירופה. כנראה שכמו קינטרו וקארדונה, גם כאן הראש דופק אותו כמו שציינת.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ריקי נראה לי לוקח את השלושה האלו בדפיקות, למרות שהפרשה האחרונה של קרדונה יכולה להציב אותו בטופ אם זה ייגמר בהרשעה פלילית. עזוב אירופה, הבן אדם לא התאקלם לאורח חיים בברזיל (למרות שהציג יכולת סבירה על המגרש), למה כבר אפשר לצפות? קשה לו רחוק מהבית, וקשה לו קרוב לבית (בעיות מחוץ למגרש)...

    מוזר לי מה שאתה אומר על מונטי. לא מכיר אוהדי כדורגל ארגנטינאי שמעריכים אותו בטופ להוציא אוהדי חימנסיה שלא כועסים על העזיבה שלו (היה סוג של סמל). מסוג השוערים שהופכים לסמל עם אישיות בולטת ויכולת מצוינת על קו השער, אם אני זוכר נכון גם משחק רגל די טוב שזה דבר סטנדרטי בארגנטינה, אבל הבן אדם לא שולט ברחבה בשיט (לא בגודל האידיאלי לשוער) וגם מועד לשטויות. גם הרקורד בלאנוס צריך להדאיג אותך, אלמירון למעשה מביא את השוער שהיה הבחירה השנייה שלו ברגעים החשובים, אנדרדה היה השוער הראשון בליברטאדורס וגם בליגה אני חושב שהוא שיחק יותר ממונטי למרות רוטציה משמעותית. קשה לי להאמין שהוא יגיע לרמה של ארמאני, בתסריט האופטימי אני מדמיין אותו סביר+

    אבל אולי אני טועה ובצד האופטימי, גם פסוטי וגם ארמאני לא היו גדולים בארגנטינה (אבל בניגוד למונטי הם פחות קיבלו צ'אנס להוכיח את עצמם).

    אתה כנראה תצדק עם מנגה, אבל אני כל פעם מחדש מדמיין אותו מצליח (ב-MLS הייתי בטוח שזה תפור לו!), אבל אם קינטרו מגיע אני די בטוח שהוא הולך להיות הצלחה אצל גאז'ארדו.

    אגב הקולומביאנים בארגנטינה, נגעתי בזה בקטנה אבל מעניין לראות איך זה יתפתח - בוקה הביאו את עמנואל מאס, שחקן סגל ולעתים הרכב אצל המאמן הקודם בנבחרת ומגן טוב מאוד, וזה יהיה חייב לפגוע איכשהו במעמד של פאברה ואולי אפילו בצורה חמורה. תזמון רע מאוד למגן חודשים לפני המונדיאל. באמת הופתעתי מההחתמה הזו כי חשבתי שהעמדה מכוסה עם פאברה, מקסימום להביא מישהו פחות בכיר ממאס לגיבוי, ולא ראיתי ידיעות על עזיבה או פציעה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שמע, ששחקן יגרום לעצמו להפסיד גם מונדיאל עד גיל 20 וגם מונדיאל בוגרים בגלל האופי הדפוק שלו, זה בהחלט יציב את קארדונה בטופ. באמת שיש גבול לכמה אידיוט אתה יכול להיות וכמה צ'אנסים שיכולים לתת לך. את האופי של ריקי אני פחות מכיר, אבל מעניין מה שסיפרת על התאקלים שלו עם האוהדים של ראסינג. איך באמת הרוב (פחות או יותר ממה ששמעת/ראית קיבל את ההחתמה שלו? סה"כ מקצועית זה אמור לשדרג אתכם משמעותית.

    לגבי מונטי, השניים-שלושה אוהדים שדיברתי איתם, אמרו מילים חמות, אמרו שהוא שוער טוב ואפשר לסמוך עליו. לא חושב שמישהו מהם התכוון שהוא מהטופ, אבל כמו שאמרתי, את המילים שלהם אני לוקח יותר בעירבון מוגבל, על המילה שלך אני הרבה יותר סומך. מצד שני, אני גם לא חושב שייפול לנו עוד ארמאני וזה לא נכון לצפות לעוד אחד כזה. הוא ממש היה סינדרלה. אני מניח שעם אלמירון רצה אותו אז הוא כנראה יודע למה. אגב, השמועית הראשונים היתה על אנדרדה, ואז הגיע מונטי, אותו אני פחות מכיר. אני אישית חושב שהיה מקום לתת לכריסטיאן וארגאס שלנו סוף סוף את הצ'אנס, מגיע לו. לפי מה שאתה מתאר הוא ומונטי פחות או יותר באותו הלבל, אז אולי דווקא כן תהיה רוטציה.

    לגבי קינטרו, הלוואי שיצליח. יכול להיות הד'אלסנדרו של ריבר. אבל אני עדיין חושב שהוא יצטרך לשנות גישה, כי בקולומביה הוא היה מתמזמז יותר מדי עם הכדור, לא יהיה לו את הצ'אנס הזה בארגנטינה, שם בוודאי ישמרו אותו חזק יותר. זה שיש לו את הנתונים להיות סיפור הצלחה? ללא ספק. אולי באמת אחד כמו גז'ארדו יסדר לו את המוח.

    לגבי פאברה, אני לא חושב שהוא גם ככה שחקן באנקר. הוא שחקן טוב, אבל אלא אם אין לך שום אופציה בעמדה הבעייתית הזו, פאברה הוא לא שחקן שיספסל מתחרים באופן קבוע וגם לא כזה יציב. גם בבוקה התחיל להראות כדורגל פחות או יותר בשנה האחרונה. גם בנבחרת הוא יותר נהנה מחוסר התחרות על העמדה הרבה יותר מאשר מוכיח את עצמו על המגרש. אגב, אני פחות תופס ממנו כמגן, אם כבר אני חושב שהתרומה ההתקפית שלו עולה על ההגנתית וזו בעיה. בכל מקרה, לא הייתי כזה מודאג מהמונדיאל אם היתה לנו אופציה אחרת נורמלית, אבל אין, אז כן זה בהחלט יכול להדאיג.
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מסכים לגבי פאברה, לא באנקר ולא מגן יוצא דופן באיכות שלו ובטח לא בצד ההגנתי. אבל עדיין מהטובים בליגה בצד שמאל, אולי הכי טוב אחרי שטאגליאפיקו יצא להולנד, ועכשיו בבוקה מביאים לו את המגן הקודם שהיה הכי טוב בליגה בעמדה הזו :) מעניין אם פקרמן יזמן אותו גם אם לא ישחק הרבה בקרוב? כנראה שכן, כמו שכתבת אין הרבה אופציות טובות.

    לא מכיר את כריסטיאן וארגאס, אבל מבין השניים של לאנוס אני הייתי לוקח את אנדרדה אם הייתה אופציה כזו. מניח שלא באמת הייתה, אנדרדה יעלה כסף משמעותי בגלל גילו, אורך החוזה והיכולת שהיא לא רעה. אם פתחת עם וארגאסים, מה קורה עם קאמילו? הוא באמת שוער שמזכיר לי את מונטי בסגנון, רק יותר טוב.

    שכחתי להתייחס למרקונה בתגובה האחרונה. קשר מרכזי נהדר שנמצא בשיאו ויש סיכוי טוב שימצא עצמו מחוץ ללאנוס. אלמירון אולי לא יצליח להביא אותו לקולומביה, מרקונה יעלה כסף ויחסית לשוק המקומי לא מעט אני מאמין (גם לא המון הא), אבל אינדפנדיינטה בעניין ויש סיכוי שהוא יתווסף לרשימת העוזבים המשמעותית של לאנוס ולמצטרפים האיכותית של האדומים :( גם באירופה יש סיכוי למרקונה למצוא קבוצה, למרות שבינואר זה קצת טריקי.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני יודע שאלמירון ממש מעוניין במארקונה, אבל כמו שאמרת, יש גם את העניין הכספי. בהתחלה עוד היו שמועות, עכשיו הן נפסקו אז אני לא יודע כרגע בדיוק איפה זה עומד. אנחנו כן חייבים שחקן בעמדה הזו, אופציה נוספת יכולה להיות חזרה של אלכס מחיה לקבוצה, שגם עליו דיברו. היתה גם שמועה טרייה על קרלוס סאנצ'ס שלא מקבל דקות בפיורנטינה, אבל המועדון עצמו הכחיש לחלוטין.

    קאמילו וארגאס לא שיחק מעל חצי שנה וחזר בפגרה הנוכחית לדפורטיבו קאלי. דווקא כשארמאני הלך, היה מקום לטעמי לתת לוארגאסים להתחרות ביניהם. קאמילו שסומן בתחילת הדרך כשוער נהדר וגם הראה שהוא כזה, איבד לחלוטין את הכיוון ולא שיחק דקת משחק מיוני 2017. מקווה בשבילו ובשביל הנבחרת שיחזור לעצמו בקאלי.

    אגב, שכחת גם להתייחס לשאלה שלי לגבי ריקי :) איך באמת קיבלו רוב האוהדים ששמעת את מי שהיה מסוכסך עם הקהל מצד אחד אבל אמור לשדרג אתכם משמעותית מצד שני?
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כשהעלו את האופציה בתקשורת היו תגובות שליליות בעיקר, עכשיו נראה שזה נוטה לצד השני אחרי שהוא כבר כאן והביקורת הוכנסה למגירה עד שיהיו בעיות או משהו. צריך לקחת בחשבון שזה החלון הראשון של מיליטו כדמות המקצועית הבכירה בנוגע לרכש, וריקי הוא אחד שמיליטו הביא ולא בקשה ספציפית של קוודט, ועוד לא קם אוהד ראסינג שפוי שיגיד מילה רעה על מיליטו :)

    עניין נוסף, שאולי הוא לא ממש משמעותי מבחינת זווית הראייה של רובם המוחלט של האוהדים אבל כן יכול לשחק על הדעה של מיעוט קטנטן, הוא שמבחינה עסקית מדובר בעסק נכון מכיוון שמראש היה לנו 30% מהכרטיס וכל ההשאלות שלו לפה או לשם לא עזרו לנו לקדם את האינטרס שריקי יצליח וערכו יעלה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ובקלאסיקו הראשון לשנה הפסדנו בפנדלים אחרי 2-2 ב-90 דקות. אני מתחיל לבנות אופטימיות כי עדיין ללא כל שחקני הרכש (דונאטי עלה מהספסל, סיגאלי וריקי לא בסגל ובפוטנציה מגן שמאלי חדש להרכב) וכבר נראה שלקבוצה יש רעיון וכיוון שקוודט מצליח להנחיל. הכישלון הגדול ביותר של קוקה בקדנציה השנייה. משחק מאוד אנרגטי וישיר של ראסינג, לחץ גבוה ומזיזים את הכדור מהר, בדומה לסנטראל של קוודט. פתחנו את המשחק מאוד חזק בדקות הספורות עד לגול הראשון של האדומים וגם אח"כ אני חושב שהיינו קצת טובים יותר למרות שרדפנו אחריהם, אחרי התוצאה, כל המשחק.

    צמד ללאוטארו עם גולים קלאסיים של החלוץ הנהדר שמצליח לשחרר איומים לשער ממצבים לא פשוטים, חבל על ההחמצה והפנדל זה כן, מי ייתן ונהנה ממנו כמה שאפשר בחודשים שנותרו לו אצלנו ככל הנראה. נרי דומינגס סולידי בהופעת בכורה טובה. ההגנה, שרובה אמורה להתחלף ברכש, פחות טובה. ברביירי הורחק על תיקול ברברי בסיום, אל פולפו היה חייב לקבל אדום כמה דקות קודם לכן, ובכלל, כנהוג בקלאסיקוס של הטרום עונה, משחק אגרסיבי ואלים במיוחד בשביל משחק אימון... זה טוב לאוהדים, אווירה נהדרת במגרש, ולתקשורת, אבל לא בטוח שמשחקי האימון האלו הם הדבר הנכון לקבוצות שמאבדות שחקנים לאדומים ופציעות.

     
  15. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    מקווה שבריבר לא בונים על קינטרו בטווח הקצר,
    נראה שצריך להיכנס לכושר קצת

    http://i63.tinypic.com/2yv051x.Xxx