כדורסל - הישראליות באירופה 2019/20

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏28/9/17.

  1. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    ולנסיה, מלאגה באמברג והכוכב האדום טובות יותר ממכבי.

    דרך אגב, חולון מפסידה לקרישקאה אחרי שהובילה 13(דיברנו כבר על האופי החרא של הקבוצה הזאת) אבל הניצחון של הקבוצה של דרור(יובנטוס) משאיר לחולון בכל זאת סיכוי לא רע לסיים מקום 6 ולהמשיך ביורופ קאפ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/18
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    מכבי צריכה להחליף לפחות חמישה שחקנים. לא יכול להיות שהיווניות מעמידות קבוצות מצויינות שנה אחר שנה, למרות שהתקציבים שלהם לא רחוקים משל מכבי( אם בעיקר מסתכלים על שנים עברו). הסקאוטרים של מכבי פשוט בזיוניים.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    בחייאת חבר'ה. הושפלנו מול קבוצה שתגיע לפיינל פור. מה ציפיתם? לא פלופ ולא בטיח. בטח ירושלים היתה מנצחת היום....בלי צל של ספק שאפשר לשחק יותר טוב, אבל אני לא שכחתי מה קרה לפני עונה....ברצלונה למשל בכלל צריכה להתבייש עם הכסף שיש לה. כנ"ל מילאנו. זיו, אני מסתכל על הכוס המלאה...

    ברצינות, פשוט אי אפשר תוך שנה לחזור מהקרשים. זה עניין שאולי יימשך מספר עונות. ביום חמישי הרבה יותר חשוב לנצח. היום ספגנו השפלה, אבל אולימפיאקוס לא בליגה שלנו. נקודה.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    זאת לא הפעם הראשונה ולא בשניה שהקבוצה של דן שמיר קורס ברבע הזה. אגב לא רק באירופה אלא גם בפליאוף. זאת בדיוק הסיבה שהוא תמיד ישאר מאמן בינוני וזאת בדיוק הסיבה שאין סרט שחולון לוקחת פה אליפות.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אתה לא באמת קונה את השטות הזאת של "תהליך". במכבי בנו קבוצה לעונה הנוכחית, לא לשנים הבאות, דבר שהוא כמעט בלתי אפשרי בכדורסל האירופי שזרים מתחלפים בו בסיטונאות(אלא אם יש לך את הכסף של פנרבחצ'ה). זה לא ה-NBA שאתה מביא פרוספקטים בדראפט שאמורים להוביל אותך עוד כמה שנים(כמו שקרה עם גולדן סטייט)
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    באמת? את באמברג ניצחנו פעמיים. בעוד יומיים נראה מה יהיה הכוכב האדום. גם חימקי יותר טובה?

    רק צסק"א, שתי היווניות, פנר וריאל יותר טובות. כנראה גם זלגיריס, אבל מכבי מדורגת באמצע הטבלה כך אנא הוא לא נגזים. הרבה זה גם מומנטום, בטח מול הקבוצות שציינת. בסוף המשחקים נוכל לעשות סדר ואז אין לי בעיה להודות שגם קבוצות אחרות יותר טובות מאיתנו.
     
  7. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    בגרמניה פייר ג'קסון ניצח , בארץ לא הגיע למכבי ובנס זה נגמר בסדר. כמו שכאן מקולום עם אפס ניצח פה לבד , זה לא אומר אנדולו טובה ממכבי.
    אני באמת חושב שפוטנציאלית הקבוצות האלה פשוט טובות יותר. אתה רואה את מכבי מנצחת את ריאל בחוץ כמו שהכוכב עשתה? איכשהו הסרבים והגרמנים השנה לא הולך להם כל כך אבל אני רואה אותן משחקות והן טובות יותר מהתוצאות, לא נראות חרא בהפסדים.
    מלאגה קבוצה אולי בערך באותה רמה של מכבי , אני אעדן את זה והם בדרך להחתים שחקן מהnba כנראה. ולנסיה בבית יכולה לנצח כל קבוצה באירופה.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    @DRORIKO
    דרור, מכבי היתה צריכה להחליף את כל הסגל!?! היא עשתה גם מהלכים טובים, לא? בסה"כ אנחנו עדיין במרוץ למקום בפלייאוף. יש אנשים שחשבו שמכבי מועמדת לפיינל פור, אני לא. אם במחזור הבא נביס למשל את הסרבים פתאום שוב ישנו את הטון...

    לגבי עניין הבנייה אתה צודק. גם במכבי יודעים שאי אפשר "לבנות קבוצה". הם חיברו קבוצה לעונה הזאת, אבל בגלל הנזק העצום של השנים האחרונות מעולם לא היה מציאותי לחשוב על פיינל פור. אתה הזכרת את פנרבחצ'ה, אני אצרף לרשימה את הקבוצות ממוסקבה, מדריד, ברצלונה ואפילו מילאנו.

    @גלץ
    אז אם כך מצבנו בכלל לא כזה רע אם רב הקבוצות יותר טובות מאיתנו? אני חוזר ומדגיש, בליגה כה ארוכה יש ימים יותר ופחות טובים. אתה תפסיד בקרב זה או אחר, אבל מה שחשוב זו המלחמה הכוללת. וכרגע מצבנו יכול להיות הרבה יותר גרוע...
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    פנרבחצ'ה זאת סתם דוגמא, ברור שיש עוד קבוצות בסדר גודל הזה. מכבי היא לא אחת מהם.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    וטוב שאתה מציין את זה דרור כי לדעתי הרבה אנשים, גם בתקשורת, שכחו עד כמה המשבר במכבי היה עמוק. את האמת, אפילו לא יצאנו מזה...

    נראה מה יהיה ביום ה', שם אנחנו חייבים ניצחון. חובה.
     
  11. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    נכנסים למשבר בזמן הכי חשוב של חצי העונה. אחרי חצי הגמר שוב נכנסים ל3 חודשים של מש' אימון.
    אנחנו בירידה וחבל.אם נסחט הארכה ממגדל בחצי זה יהיה הישג.
     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    ההפרש סלים של מכבי ביורוליג הוא 57-. רק חמש קבוצות עם יחס סלים גרוע יותר: הכוכב האדום, מלאגה,באמברג, מילנו ואנדולו(וכולן הפסידו יותר פעמים ממכבי).

    בחברה טובה: מכבי ואולימפיאקוס הקבוצות היחידות השנה ביורוליג שעדיין לא ניצחו את ברצלונה.
     
  13. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    ארשה לי להיות קטנוני (-;
    גם ברצלונה לדעתי. עזוב שהיא בתחתית הטבלה, עדיין יש להם סגל מעולה(טומיץ, נבארו, סראפין, קופונן, קלאבר). פשוט אין מצב שמכבי טובה מהם.
    לא סתם הם מביסים ביום נתון את פנאתנייקוס, אולימפיאקוס וצסקא (וגם את מכבי).

    אגב, לא חושב גם שבאסקוניה פחות טובה (היום הם נראים מחוברים בקטע מפחיד). בכלל אף קבוצה ספרדית לא נופלת ממכבי, לא באופן משמעותי לפחות.

    הספרדיות הכי חזקות להכי חלשות:
    1. ריאל
    2. ברצלונה
    3. באסקוניה
    4. ולנסיה
    5. מלאגה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/18
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין לי כל כך זמן להכנס לזה כרגע, אבל אתם נפלתם על הראש. לא שזה מוצדק, אפשר להפסיד בצורה יותר ראויה, אבל בחודש האחרון מכבי לא משחקת בהרכב מלא. פעם ללא דשון, פעם ללא דשון וקול ואתמול ללא ג'ונה. אלו אבני היסוד של הקבוצה הזו. אז כמו שריאל, שיש לה סגל עמוק הרבה יותר, אכלה הפסדים כשחלק מהשחקנים היו פצועים, על אחת כמה וכמה מכבי עם סגל חלקי ומשחקי חוץ קשים. שוב, צורת ההפסד צרמה גם לי, אבל אתם מתהפכים לי כל שבוע. מכבי בהרכב מלא יכולה וצריכה להיכנס ל-1-8 נקודה. מי שבונה על פיינל פור, שיתעורר מהר ומי שחושב שמקומות 12-ומטה זה לא כישלון, גם שיתעורר. הבעיה שכשהיו לנו שחקנים בריאים רצנו טוב ועכשיו פחות. בבקשה, חזרו לארץ הלילה וכבר יש מכות קלות ומתיחות לקיין וג'ונדי. וזה כשעדיין לא ידוע אם ג'ונה יהיה כשיר מחר. אז בואו גם נרגע עם ההתלהמות. כשהגיע להתלהם, עשינו את זה. למעט שינוי או שתיים, אני חושב שמכבי בסך הכל עומדת בציפיות עד עכשיו. ו @גלץ , אני לא מכיר גנבו או לא גנבו. אני מכיר ניצחו או לא. אם נלך לפי כמות המשחקים שמכבי הפסידה העונה לקראת הסוף, אני חושב שאנחנו במאזן דווקא טוב. גם לכוכב לא הגיע לנצח אותנו. אין מגיע לא מגיע. או שניצחת או שלא. באמברג ומלאגה לא טובות ממכבי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    פציעות הן חלק מהמשחק, זה קיים בכל קבוצה ובכל ענף. מכבי היתה צריכה לקחת את זה בחשבון כשבנתה את הסגל, בטח כשמדובר בעונה כל כך ארוכה ודחוסה. אז כן יכול להיות שיש לה נסיבות מקלות, כמו מגבלות תקציב או כמו ההכרח לדחוס לסגל הרבה ישרעלים שלולא תעודת הזהות שלהם היו חולמים על לשחק במכבי, ועם כל זה הציפיה היא לעשות הצלבה, מה שפעם נחשב למינימום של המינימום(אני אזכיר לך את תחושת האכזבה מגודס את פיני רק 3 שנים אחורה) כרגע עוד מוקדם לחלק ציונים, אבל אם מכבי לא עושה הצלבה זה כשלון ענק, ולא מעניין אם נראית פחות רע מהשנתיים הקודמות. מה שכן אפשר כבר לקבוע זה שמכבי נראית כמו קבוצה בינונית ואולי אפילו פחות מזה, ואמרנו את זה עוד לפני התבוסה לאולימפיאקוס. אין ספק שהיא חייבת להשתפר, אולי עם חיזוק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/18