ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לא מבין מה אתם רוצים מהאמירות האלה של מניולה. הוא כדורגלן מקצוען, רוצה לשחק בהרכב, להיות בכושר למקרה שקורטואה פתאום שובר את היד או משהו לפני המונדיאל, נראה לי לגיטימי לחלוטין. הוא בטח לא צריך להגיד תודה לאף אחד או להתנצל על זה שרוצה לעזוב, גם אם אובייקטיבית הוא לא ברמה שאנחנו רוצים בליברפול.

    נרקיס, לקריוס יש 14 משחקי פרמיירליג בשנתיים. זה לא מדגם מספיק גדול לסטטיסטיקה רצינית.
    לפי מראית העין אני לא חושב שהוא שוט סטופר טוב יותר, אני לא מרגיש שהוא בטוח יותר עם הכדור ברגל. הדבר היחיד שאפשר להגיד לזכותו זה שהוא מתמודד יותר טוב עם כדורי גובה, אבל זה הכל.
     
    oranfu ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  2. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    מסכים, ועדיין זה 31 נק' ב14 משחקים. זה ממוצע של 2.21 למשחק, גם הוא יתייצב על 2 למשחק זה אמור להספיק לצ'מפיונס העונה וזה בהנחה שאין איזה אפקט ואן דייק שמשפר את הספיגות שלנו עוד יותר.

    ושוב אני לא חושב בשום צורה שהוא מספיק טוב למשהו, פשוט לא השתכנעתי שהוא יותר גרוע ממיניולה.
     
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    המוקיון הזה מכין את הקרקע לעזיבה ואתם מתבאסים עליו? אם צריך אסיע אותו לשדה.
    טעויות של גול במשחק עדיין יהיו לנו איתו או בלעדיו, אם זאת הדרך להיפטר ממנו וחלילה שלא ישאר כאן בעונה הבאה אז אני מוכן.
    גם אם יש פער בינו לבין קאריוס הוא כל כך זניח שכבר עדיף להיפטר מצרה אחת כדי לגדוע מראש את הסיכוי שהוא חלילה ימשיך כאן.
     
    oranfu, Walkon ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    קאריוס גם לא יותר טוב ביציאות. כמות הפעמים במשחק שהוא יוצא וחוזר כמו מטומטם רואים רק אצל שוערים בישראל.
    אין שום אספקט שקאריוס יותר טוב בו חוץ ממשחק הרגל.
    לא מדובר בשוער, עובדים על כולנו.
    הוא הולך לגרום לנו לבכות זה ברור לי. שערים דביליים בטירוף אנחנו הולכים לקבל.

    Loris Karius is the only Premier League goalkeeper with more conceded goals than saved shots. He has the worst shot saves ratio - 43%. Simon Mignolet has only saved 59% of shots that makes him 24th out of 27 goalkeepers. #LFC De Gea tops the list - 83%. #MUFC

    יותר ספיגות מעצירות...הוא הבדיחה הכי גדולה שראיתי בחיים שלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/18
    oranfu ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  5. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    ברגעים כאלה עדיף להעלות פרוספקט צעיר מהנוער מאשר לתת לו את המושכות בשער.
     
  6. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    @Liverpool-Forever זה ממדגם של 7 בעיטות לשער, זה מביך ליחס לזה איזושהי חשיבות.

    ה60 בעיטות של מיניולה לעומת זאת....
     
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    עזוב שטויות השוער הזה לא מביא שום ערך מוסף, אפילו משחק הרגל שכביכול היה הטיקט שבגללו הוא בא הוא פחות טוב משל מיניולה. חוץ מלהעיף כדורים בפאניקה הוא לא עושה הרבה. לפעמים הוא מוציא יפה מתפרצות אבל זה בערך הדבר היחידי שהוא עושה טוב יותר ממיניולה.
    מיניולה עם כמה שהוא חלש יכול לתפוס ימים או להיות שם במאני טיים עם הצלה מפגרת בדקות סיום. אפשר להגיד עליו שהוא מצד אחד איבד לנו נקודות אבל גם לא מעט פעמים הביא לנו נקודות.
    קאריוס לא עושה שום דבר, אולי הוא פשוט מביא מזל ובגלל זה אנחנו לא מפסידים איתו.
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    לא קראתי את כל מה שמיניולה אמר אבל אם הוא בכלל יוצא לתקשורת ומדבר על זה כנראה שקלופ הבהיר לו שהסיפור שלו גמור.

    שוב התנהלות מוזרה של קלופ. הרי אנחנו לא נרכוש שוער בחלון הזה, אל תגרמו לי להתפוצץ מצחוק.

    מיניולה שוער טוב יותר מקאריוס גם אם לא בהרבה. הוא שוט סטופר טוב יותר בהרבה וגם אם נצא מנקודת הנחה ששניהם עושים את אותה כמות של טעויות (אני חושב שמיניולה טועה פחות), מיניולה לפחות מקזז את זה טיפה עם הצלות מצוינות מדי פעם, מה שמעולם לא ראינו את קאריוס עושה. מעבר לכל הטעויות, היציאות הרעות, המיקום המזעזע... קאריוס פשוט שוט סטופר גרוע.

    מיניולה לא ברמה, קאריוס עוד יותר לא ברמה. אם אין לך שום כוונה לקנות שוער, לך עם הפחות גרוע מביניהם עד הקיץ. בשום פנים ואופן לא למכור את מיניולה לנאפולי או לא יודע מה כמו שמסתמן שעשוי לקרות, אין שום סיבה בעולם לעשות את זה.

    אני חושש מאותה סיטואציה גם עם סטארידג'. אפשר לצחוק ולהתבדח כמה שרוצים על כך שהוא גמור ואולי אפשר לדחוף אותו לאברטון, אבל צחוקים בצד אני לגמרי רואה תרחיש שהוא נמכר בדדליין דיי ועוד חודשיים אנחנו עולים לפארק דה פראנס ברבע גמר הצ'מפיונס עם סולאנקי בחוד ההתקפה כי פירמינו קם על הצד הלא נכון בוקר אחד גשום.

    שייתן לקאריוס עוד כמה משחקים להוכיח שהוא זוועה ויחזיר את מיניולה לשער, אוקיי. אבל אני מאוד מקווה שהסיפור הזה לא יתגלגל למכירה שלו, שיא חדש ביהירות ורשלנות אחרי המכירה של קוטיניו זה כבר לא יהיה, אבל זה יהיה המשך ישיר לזה.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    ככה:
    בנטקה היתה רכישה בלי שום שכל, מסכים. מה לעשות שרודגר'ס התעקש עליו?

    מצטער שלא דייקתי. לאלאנה היה גרוע מינואר. וכן, הוא היה גרוע. הוא שיחק את הקדמי בקישור שלנו ולא תרם כלום למעט לחץ (די, אני לא מסוגל למדוד שחקן התקפי רק בכמה הוא תורם ללחץ שלנו) הוא שיחק את קדמי בקישור שלנו (קבוצה מאוד התקפית) והציע שער אחד ובישול אחד בחצי עונה. מה זה??
    אני לא פוסל את לאלאנה כשחקן כי יש לו איכויות. אבל הוא לא מספיק טוב באופן כללי לטעמי ובטח ובטח שבגילו, אחרי פציעה כזאת, שחקן שהתכונה העיקרית שלו היא היכולת שלו לא להפסיק לרוץ - מודה שאני חושב שהוא לא יכול יותר לתרום לנו בצורה ממשית. זה חבל כי סה"כ הוא נראה לי בחור חביב ויש לו טכניקה אדירה (אני עדיין מעדיף אותו בהרבה הרבה הרבה על הנדרסון ומילנר).
    אז הוא יכול לתרום ללחץ (אני כבר לא בטוח אחרי הפציעה הזאת והגיל שלו), אבל לחשוב שהוא שחקן שיעלה מהספסל ויעשה שינוי? באמת? כשאין את קוטיניו?
    גם להגיד שהוא ה-שחקן של קלופ זה לא רציני. הוא היה ה-שחקן של קלופ בקישור שהיה כשקלופ הגיע (לאלאנה, מילנר, הנדרסון, צ'אן).
    מאז קלופ הביא את ווינאלדום, התאבד על קייטה, הביא את אוקס ורוצה את גורצקה.

    ואן-דייק הגיע בזכות ליגת האלופות, סבבה. אבל גם בזכות המכירה של קוטיניו. הוא לא הגיע בקיץ אלא רק אחרי שמכרנו את קוטיניו. בקיץ בכלל לא פנינו לסוטון ולא הצענו להם כסף וכשמכרנו את קוטיניו הסכמנו להציע עליו, ממש אי אפשר להגיד שאני פרנואיד בקטע הזה ואני ממש ממש לא היחיד שברגע שהתפרסם שמביאים את ואן-דייק לחשש שזה אומר שהם מסכימים למכור את קוטיניו. אז בוא נגיד שזה שילוב של השניים.
    העפלה לליגת האלופות היא רק חלק מהעניין על מנת להביא שחקנים. אנחנו נצטרך גם למכור שחקנים בשביל לעשות רכש. ז"א, אם לא מעפילים לליגת האלופות - אין רכש. מעפילים? יהיה רכש אם נמכור שחקנים. זאת המשוואה שלי. מעצבן? מרתיח, ואני לא רואה שום סיבה לחשוב שהבעלים רואים את זה אחרת.

    למאר הרבה יותר איכותי ממה שיש לנו. ייתן תפוקה של קוטיניו? לא. יוכל לעזור בכך שיהיה עוד שחקן דינאמי שמסוגל לשחק עם הכדור תחת לחץ? כן. כי אין לנו את זה עכשיו. המשחק נגד סיטי סינוור קצת אנשים. יש לנו קישור של נגרים שלא מסוגלים לשחק בכלל כשלוחצים אותם או כשהם מקבלים את הכדור עם הגב לשער. מי בקישור הזה יכול לתת כדור חכם פתאום? מי שם יאיים על השער מחוץ לרחבה (עם כל הכבוד לגול של אוקס זה עדיין לא תשובה)?
    אבל עזבו למאר (שלפי הרעשים מצרפת בכל לא דורשים 90 מיליון עליו אלא יותר באזור 60). אנחנו חייבים שחקן. ואם השחקן שמתאים לנו לא זמין עכשיו אז שישלמו עליו את האקסטרה 10-20 מיליון בשביל להביא אותו עכשיו במקום בקיץ. כן, זה קריטי.

    למאר התחיל כשחקן קדמי אבל הוא משחק בעיקר במרכז הקישור. הוא הרבה יותר קשר מרכזי מקיצוני.

    אין לי בעיה עם מה שמיניולה אמר.
    אני גם לא רואה בעיה במה שקלופ עשה. מיניולה הבין ממנו שקאריוס הוא השוער הראשון שלו, מה בעיה בזה?
    הוא יעזוב עכשיו בינואר בלי שנביא שוער? אז מה, העיקר שיעזוב.

    קאריוס עוד יותר עלוב ממנו, זה נכון. אבל שניהם מזעזעים, זה לא ממש משנה מי מהם משחק. אני שמח שהסיפור של מיניולה ככל הנראה נגמר.
    קאריוס יחרבן בשער עד סוף העונה וזה (בתקווה אדירה) יגרום למועדון סוף סוף להביא שוער ולא איזה התחכמות כמו שהם כל כך אוהבים.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  10. neilmizrahi1992 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/15
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    5
    לפי דעתי, הוא פעל ופועל בצורה מאוד יפה עם שניהם.
    בהתחלה הוא נתן לשניהם צ'אנסים ומניולה הוכיח שהוא קצת יותר טוב, אז הוא רץ רק איתו בליגה בשביל לתת לו ביטחון, והוא אכן הצליח בזה שמיניולה אכן נראה טוב יותר משהיה, עם זאת הוא כנראה מבין שמהבלגי הוא לא יקבל יותר ממה שהוא מקבל, שזה לא מספיק כמובן לקבוצה כמו שאנחנו רוצים להיות.
    בגלל שקאריוס עוד צעיר ויכול עדיין תיאורטית להתפתח למה שהוא ניבא לו, הוא מחליט לתת לו עכשיו צ'אנס אמיתי אחרון מלא בביטחון, ולראות איך הוא לוקח אותו בחצי שנה הקרובה.
    אם הוא מגשים אותו, נהדר ואולי הרווחנו שוער לשנים, ואם לא אז הוא ידע שהוא עשה הכל בשביל להצליח עם אחד השוערים ויקנה שוער חדש בקיץ.
    האם שווה "להמר" על החצי שנה הזאת- אם אני יוצא מנקודת ההנחה שלהביא שוער חדש עכשיו זה דבר לא פשוט בעליל וגם כנראה לא כדאי כלכלית למועדון, התשובה בעיקר נמצאת בפער היכולת שקלופ רואה שיש בין מיניולה לקאריוס, וכנראה שהוא לא רואה הבדל מהותי אם בכלל, וסביר להניח שהוא חושב שיש יותר סיכוי להרוויח מהסיטואציה גם לטווח הקרוב וגם לרחוק.


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/18
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    בגדול אני מסכים איתך ניל.

    אני לא מסכים עם הקטע של "לא משתלם כלכלית להביא עכשיו שוער". אנחנו לוקחים הימור ענק בינואר מבחינה כלכלית. ענק. מכרנו את הכוכב שלנו ולא מביאים שום שחקן חיזוק כשאנחנו רחוקים מלהיות בטוחים בהעפלה לאלופות בשנה הבאה.
    שוער טוב (לא ענק, טוב) זה שיפור עצום לעומת מה שיש לנו.

    שני השוערים עלובים, קאריוס קצת יותר. יקבל עכשיו את ההזדמנות שלו אבל הוא לא ייקח אותה, אני משוכנע. הוא חלש בצורה קיצונית ובדברים בסיסיים, לא רואה איך שחקן בגיל 25 הופך את זה עד כדי כך.
    אני רק מקווה שהמועדון באמת ישלים עם זה ויביא שוער בקיץ ולא איזה התחכמות אלא שוער הכי טוב שרק אפשר (ז"א שוער הכי טוב שלא נמצא ביונייטד\ריאל\באיירן\צ'לסי\סיטי).
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    מרקו גרוייץ׳ הושאל לקרדיף עד סיום העונה.
    קודם כל, היו לו הצעות הרבה יותר טובות כולל מברייטון, למה הוא בחר ללכת לשם ? וכן אני יודע שהם חזק בתמונת העלייה אבל להצטיין שם לא יעזור לו לחזור אלינו לצערי.
    הדבר שמטריף אותי הוא שבשנה וחצי שגרוייץ׳ נמצא בקבוצה, הוא שיחק רק 52 דקות בפרמייר ליג !!!
    לא ברור לי למה אנחנו הורסים לעצמנו וגם לשחקן את הקריירה, למה הארי ווילסון עדיין אצלנו ? הוא מככב במילואים, סירבנו להצעת השאלה של בן וודבורן, למה ? הרי הוא לא ב-22 של קלופ, הנדרסון/מילנר/סולאנקה/סטארידג׳/לאלאנה יישחקו לפניו, אז למה צריך סגל של יותר מ-22 שחקנים ?
    שוער רביעי (!) בן 30, דני אינגס ולאזר מרקוביץ׳ עדיין בקבוצה, לא מבין והתירוץ של אף אחד לא רוצה אותם לא עובד, ווטפורד הציעה 12 מיליון פאונד על מרקוביץ׳ בקיץ, אינגס עם הרבה הצעות כולל מניוקאסל, וודבורן, ווילסון יימצא קבוצה בקלות, אנחנו מתעקשים להחזיק שחקנים וכנראה שגם להרוס אותם.
    סירבו להצעת השאלה לדני וורד למרות שהייתה לו הצעה להיות שוער ראשון בפרמייר ליג, למה ? שיהיה שוער לגביעים האנגליים. הזוי...
    כבר שנים שאני מרחם על הכישרונות האנגליים במועדון, ברסוטר ראוי להיות ב-25 הראשונים בסגל השחקנים אבל הוא לא נספר.

    פלאנגן הורשע היום, מצחיק, גם הוא במועדון בלי לשחק.

    לטוטנהאם אין קבוצת מילואים אם אני זוכר, כבר שנים שאני רוצה שזה ייקרה אצלנו, לא מבין במה זה תורם ?! שדני אינגס יישחק שם וישמור על כושר משחק ? מעציב אותו ששחקו כמוהו שהיה כישרון טוב בפרמייר ליג יחסית צריך להתבזבז במילואים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/18
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    סביר שגרויץ' הלך למועדון שאנחנו יודעים שישחק בו הרבה. לא רואה בעיה בזה.

    למה ווילסון עדיין אצלנו? שוב לא רואה בעיה בזה. הוא ככל הנראה ייצא בהשאלה עכשיו אבל אני לא מבין מה אתה רוצה שיעשו איתו. הייתי רוצה לראות אותו מקבל (יותר) הזדמנויות, זה כן.

    סירבנו להשאלה של וודברן בגלל שירד לנו קשר התקפי מהסגל עם המכירה של קוטיניו אבל הוא כמעט בטוח ייצא בהשאלה עכשיו (לא סירבנו לכלום, שחינו את האישור לבינתיים). וודברן גם רק לא מזמן חגג 18, לדבר על להרוס אותו כי הוא לא יוצא בהשאלה זה הזוי.

    לא היתה עד עכשיו אף הצעה רשמית על אינגס (אולי השאלות). למה לשחרר? גם אותו, גם את סטארידג'? אנחנו במרחק של פציעה\השעייה של פירמינו מלשחק עם סולנקי חלוץ פותח.
    מרקוביץ'? אף אחד לא רוצה אותו, לא סתם הוא עדיין במועדון. כל עולם הכדורגל הבין שהוא לא שחקן.

    היתה טעות לא לשחרר את וורד בהשאלה בקיץ, זה נכון.

    ברוסטר ראוי להיות במה בדיוק? איך אתה קובע מי ב-25? מה זה בכלל 25?
    מה גם שהוא פצוע.
    הוא ילד בן 17 שהעונה רק עלה בכלל למילואים שלנו.

    לרחם על כשרונות אנגליים במועדון? אם כבר ה"כשרונות" האנגליים קיבלו יותר מדי קרדיט במועדון בשנים האחרונות.

    תאמין לי, אני עוקב אחרי כדורגל בגילאים צעירים. אני מאוד אוהב לראות שחקנים צעירים משתלבים. מאז שקלופ הגיע אני לא יכול להגיד על אף שחקן מהנוער שלנו שהגיע לו לקבל יותר קרדיט ולא קיבל למעט ווילסון (שזה באמת לא מובן לי איך לא קיבל הזדמנות).
    וודברן עוד מאוד צעיר, אין שום בעיה באיך שמתנהלים איתו. הייתי שמח לראות אותו בספסל פה ושם במקום הנדרסון\מילנר אבל זה שהוא רק בן 18 ועדיין לא שחקן סגל קבוע זה בסדר.

    ברוסטר יותר מדי צעיר ולא מספיק מתקדם בהתפתחות שלו. רק העונה עלה למילואים כאמור. מה הלחץ?
    כמו שציינת אותו אני יכול לציין עוד כשרונות מהנוער (גם גדולים יותר ככל הנראה) אבל הם פחות בכותרות אז אין לחץ שיהיו בסגל של הבוגרים?
    השחקנים האלה מתאמנים על בסיס קבוע עם הסגל של הקבוצה הבוגרת ותחת הפיקוח של קלופ.

    לבכות על פלאנאגן שלא משחק? רציני? זה בושה שהוא בכלל במועדון עדיין (אפילו בלי קשר להרשעה הזאת) כי הוא בכלל לא ספורטאי. אם אנחנו משחררים אותו אני בספק גדול מאוד אם הוא מוצא מועדון באחת משלושת הליגות הבכירות.
     
    Big Virgil אוהב/ת את זה.
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מאז שלפני 6 שנים הקימו ליגה U21 (היום U23) כבר אי אפשר לוותר לדעתי. דורשים מכל קבוצות פרמייר ליג לקיים קבוצה כזו.
    ככה שגם לטוטנהאם שוב יש.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.