ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מקבל, לא יודע אם זה מה שבאמת קרה איתו אבל יכול להיות.
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,564
    לייקים שהתקבלו:
    18,464
    אני חושב (ותמיד חשבתי מהמעט שראיתי) שאלברטו מוכשר. אבל אני לא רואה אותו מצליח אצל קלופ. לא מעניין אותי מה הוא עושה בלאציו, עצם זה שמתלהבים שם מלוקאס אומר הכל רבותיי.

    אספאס? שיהיה לו בהצלחה, אני משוכנע ב2000% אחוז שהוא לא מסוגל לשחק באנגליה. די נו, זה היה מביך ביותר לראות אותו. ההופעה שלו נגד יונייטד זה אולי הדבר הכי מביך שראיתי אי פעם משחקן שלנו.
    הוא גם לא היה שחקן צעיר ככה שאני בכלל לא מבין מה הקשר שלו לדיון.

    לטעון שאנחנו לא נותנים הזדמנויות לשחקנים צעירים? מאז שבניטז עזב אנחנו אחלה מקום לשחקנים צעירים.
    לא יודע מכמות דקות, יונייטד משתפים יותר? זה כולל את פוגבה שהוא שחקן בית שעלה להם 90 מיליון פאונד? או את לינגארד שהוא בן 26?
    כשאצלנו סטרלינג מקבל הזדמנות בגלל פציעות זה לא בסדר אני מבין. אני מקווה שאותו דבר מתייחסים אז לראשפורד שקיבל דקות רק בגלל מכת פציעות (בהתחלה).

    יש לנו דרך קבע בהרכב את גומז או ארנולד. מה לעשות שכרגע אין שחקן צעיר\בית אחר ששווה דקות? כי אין. במקסימום אפשר לציין את וודברן או ווילסון (ואם להיות אמיתיים, בעמדה שלו הוא מתחרה מול סלאח...).
    אני מאוד אוהב לראות צעירים משותפים אבל לא צריך לשתף אותם רק כי הם צעירים.
    הנה, לא מביאים מחליף לקוטיניו וכתוצאה מזה לא משחררים את וודברן. אם נרצה או לא, דיי בטוח שהוא יקבל דקות עד סוף העונה.

    אגב, לגבי גרויץ'. וודברן מועדף על פניו כי הוא יותר טוב. ככה פשוט. הגודל שלהם לא רלוונטי בכלל.
    לגרויץ' יש איכויות, אבל זה לא זה. הוא גדול וחזק, יש לו בעיטה מצוינת. מעבר לזה אני מאוד מתקשה לציין אצלו דברים טובים. הוא לא נראה לי מספיק טוב, הוא נראה כאילו הוא מאוד מתקשה עם הקצב המהיר.

    מקבלים את זה בהבנה סה"כ שוודברן יהיה המחליף של קוטיניו. אחר כך תספרו לי שיש שם אמביציה ושהבעלים מוכנים להשקיע כסף.
    אה כן, הם מאוד רוצים להוציא כסף, זה קלופ פשוט שלא רוצה את קייטה\למאר או כל מיני אחרים. אה, הוא רצה אותם כבר בקיץ, אז התירוץ הזה לא תופס למרות שעדיין מוכרים לנו אותו (ויש כאלה שבולעים בלי ללעוס).

    אה ועוד קצת חדשות רעות, הנדרסון חזר לאימונים מלאים.
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,196
    לייקים שהתקבלו:
    16,044
    בזמן שכל היריבות שלנו מחפשות על מי להעיף סכומי כסף, אנחנו בוחנים מה ההצעה הכי טובה להשאלות על סטארידג'. וזה אחרי שמכרנו את קוטיניו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,564
    לייקים שהתקבלו:
    18,464
    סתם אתה מתלונן גיל. להשאיל אותו אומר שחוסכים את המשכורת שלו וזה יעזור לנו להוציא עוד כסף בקיץ.
    שום דבר לא טוב לך.

    הבעלים האלה ביזיון ענק, אבל אל תתנו למציאות להרוס לכם את האשליות.
     
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,196
    לייקים שהתקבלו:
    16,044
    Inter have made a "serious" offer to take Daniel Sturridge on loan this month (substantial fee, the full assumption of his salary, path to a permanent deal). Sevilla are the #LFC striker's first choice, but they have not made a formal submission yet

    אתם מריחים את זה?

    מלו, אואן, קוטיניו, אני מכין אתכם מראש לערימת הקללות שאני הולך לשפוך פה בראשון לפברואר. עדיף אל תתחברו.

    סולנקי זה המחליף של אוריגי.
    אינגס זה המחליף של סטארידג'.
    וודברן זה המחליף של קוטיניו.

    חכו חכו , 1.2. מתפלל שאני אוכל פה כובע. אמן.

    Klopp on new signings: "If something jumps in my face we will think about it but we don't actively look for a player so far. First of all we have to use the high quality players we have. Lallana isn't the replacement for Coutinho but he's a fantastic player."
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/1/18
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אין לך מה להשקיע אנרגיות בתפילה כי זה לא יעזור, לא נביא אף אחד.
    מבאס מאוד, מה אני אגיד. יש פער עצום בין ה11 הראשונים לשחקן ה14-15, מקווה מאוד שהכוכבים יסתדרו בשמיים ושחמשת שחקני ההתקפה היחידים שנשארים לנו יסחבו חצי עונה בלי פציעות.

    אגב מצטער אבל אני עדיין לא רואה פה את הקונספירציה של הבעלים הקמצנים. זה פשוט צעד שתפור על כל מה שאנחנו מכירים מקלופ - חוסר רצון להתפשר על מטרות, לא מאמין בפלסטרים, מאמין בשחקנים הקיימים. תקרא לזה נאיביות, שחצנות, יהירות, אנערף, אבל לדעתי זה בא ממנו.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    מלו, זה נטו PR speak ואתה יודע את זה. לא מוכן להתפשר על מטרות? תביא את המטרות הבכירות שלך, מי אמר שצריך להתפשר ולהביא פלסטרים? הרי אין באמת דבר כזה שהמטרות שלו לא זמינות, עיתונאים מבלבלים לנו את השכל עם ערבובים כמו "בליברפול חושבים שהעסקה תהיה קשה לביצוע" ואף אחד לא מדבר תכל'ס ואומר למה, אף אחד לא מתייחס לפיל שבחדר. תבוא ותשים ללייפציג 20 מ' ליש"ט על השולחן והיא תשחרר את קייטה, תן למונאקו מה שהם רוצים ולמאר ילך, תבוא ותפעיל את סעיף השחרור של אובלאק או תן איזה הצעת ענק על האליסון הזה והם באים, וכו' וכו'. המחסום האמיתי היחיד הוא אי רצון של השחקן להגיע.

    בסוף זה הכל מתנקז לשאלה של כסף וכמה יש ממנו, אם היה מספיק ממנו זה לא היה מזיז לקלופ לקבל את למאר גם בסכום מופרך כמו שלא הזיז לו לקבל ואן דייק ב75מ' ליש"ט. העובדה שקיבלנו עכשיו סכום הזוי על קוטיניו ועדיין נראה שבמועדון מתחשבנים על כסף קטן אומרת לי שאת הכסף הזה של קוטיניו כנראה שכבר הוצאנו.

    את הדיבורים על כך ששומרים לקיץ אנחנו שומעים כל ינואר, שנה אחרי שנה אחרי שנה, כמו שעון. מי שעדיין איכשהוא מצפה למשהו, תתכוננו לאכזבה, אם לא אחרי 7 שנים אז אולי בינואר 2030 כבר תבינו במה מדובר.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ברור שזה לא מנותק לגמרי מכסף. ועדיין, קלופ לא נראה לי כמו מישהו שידרוש להביא שחקן שהוא מעריך ב-60 מ׳ תמורת 90 מ׳. אני כן יכול לראות את מוריניו מציב דרישה כזו ואת מנ׳ יונייטד הולכים ומתאבדים על עסקה יקרה מאוד, לא רואה אותנו עושים משהו דומה. זה גם (בעיקר?) בגלל FSG אבל גם בגלל המנג׳ר שלך. אתה יכול לקרוא לי נאיבי, אבל אני בכנות חושב שהוא כן מאמין שלקאריוס מגיע צ׳אנס לפני שהוא מביא שוער רציני, הוא כן מאמין שוודבורן יכול עכשיו לקבל יותר דקות ולהוכיח את עצמו. אני מבסס את זה על הציטוטים שלו פה, על הציטוטים של שחקנים שלו פה ובדורטמונד, בעייני הוא מאמן מאוד קיצוני מבחינת האמון שיש לו בשחקנים שהוא עובד איתם ומרגיש שהם מנסים להשתפר. יש גבול עד כמה אפשר לתייג הכל כ-PR Speak.

    אגב, מכירה של סטארידג׳ בעיניי היא ברכה לא קטנה מהמכירה של מניולה. אין שום הגיון מקצועי וכלכלי להחזיק חלוץ עם שכר של שש ספרות שנמצא שלישי ברוטציה, וגם ככה כשיר בערך לחצי עונה. זה תוקע לנו לגמרי את האיזון בסגל כי מצד אחד הוא שם ומפריע להתקדמות של שחקנים (בעייני אחת הסיבות שאוריגי ביקש לעבור), מצד שני הוא לא באמת שם והוא כן הפך לנטל על מאזן המשכורות שלך ועל כמות השחקנים בסגל. עזיבה שלו לליגה אחרת היא די אופטימלית מבחינתי (שלא יחזור לנשוך אותנו בתחת בטעות), אנחנו כן צריכים להביא חלוץ גיבוי רציני למקרה שפירמינו לא כשיר.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    מה שווים לי הציטוטים של קלופ? אתה מתייחס ברצינות למה שהוא אומר כששואלים אותו על העברות? זה מנג'ר שאמר לך שהוא מצפה שקוטיניו יהיה כשיר ומוכן למשחק נגד סיטי בזמן שקוטיניו ישב בחדר במלון וחיכה לאישור הסופי של המכירה שלו. הוא לא ייתן לתקשורת פירור, והוא יגיד מה שנראה לו. המקסימום שאני יכול להסיק מהציטוטים שלו בתקשורת הוא שלא מדובר במנג'ר שידבר על העברות בתקשורת.

    בסופו של דבר כל אחד יאמין במה שהוא רוצה, אין לי באמת מה להגיד. זה כן נראה לי מוזר שכבר 7 שנים כל המנג'רים שלנו לא אוהבים להוציא כסף, מאמינים בחומר הקיים, לא מעריכים שחקנים באותם סכומים שהמועדונים שלהם מעריכים אותם. רק המנג'רים המיוחדים, הרומנטיקנים והקמצנים\חסכנים ביותר לליברפול של FSG, מרתק איך זה יצא ככה, הם מתחננים להוציא כסף אבל המנג'רים רוצים את האתגר שבלנסות להביא לטופ 4 קבוצה שמוציאה כמו קבוצת תחתית בפרמיירליג.

    אין שום בעיה במכירה של סטארידג' כשלעצמה, יש בעיה למכור אותו בלי להביא אף אחד שברור לך ב400% שזה מה שיקרה. אתה יוצא לחצי השני של העונה כשהחלוצים שלך מהספסל חולקים ביניהם את הסכום המרשים של 0 שערים העונה. אם להיות אופטימי, לפחות אינגס סוף סוף יקבל הזדמנות ראויה להראות שהוא לא קשור לרמות האלה, הפציעות שלו לחלוטין הסתירו את העובדה שמדובר בשחקן שבלעדיהן היה נמכר אחרי העונה הראשונה שלו פה. לפחות נקבל פה גניבת דעת אחת פחות.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,196
    לייקים שהתקבלו:
    16,044
    אני לא מאמין שקלופ נכנס לשווי של שחקנים.
    הוא אומר מי הוא רוצה ואולי המועדון אומר לו ש90 מ' על למאר אומר שיישאר לו X לקיץ ואז קלופ מעדיף שלא ללכת על זה.
    אולי.
    לא אכפת לו להוציא יותר משווי אמיתי של שחקן, הרי זה מה שכולם סביבנו עושים וזה גם מה שאנחנו עצמנו עשינו עם ואן דייק וקייטה.
    השאלה היא כמה קטנה העוגה שלו ששינוי במחיר של למאר (שוב נניח) יכול אולי לסתום לו את התקציב לקיץ במידה וירצה גם שוער.
     
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    @Walkon
    אני לא בהכרח מדבר על הציטוטים שלו לגבי העברות, אלא לגבי הציטוטים שלו על שחקנים, ועל מה ששחקנים אומרים שהם שומעים ממנו. אני חושב שזה מאוד לא מופרך להאמין שקלופ רואה הרבה יותר ממך בשחקנים כמו ויינאלדום, ללאלנה או סולאנקה? אפשר להגיד שהוא לוקה בעודף אמון או נאיביות, אבל זה האיש.
    באמת שלא אכפת לי מטווח הזמן של 7 שנים (אולי נלך גם 27? או איפה עובר הגבול?) שבחרת לבחון. הם עשו המון טעויות בתחילת הדרך. עם זאת, מאז שקלופ פה ההרגשה שלי שהוא מקבל הרבה יותר גיבוי, משמעותית הרבה יותר ממה שכל מנג׳ר קיבל אחרי הקיץ הראשון המחורבן של דלגליש וקומולי.

    @Liverpool-Forever
    שוב, זו התאוריה שלך. טובה בדיוק כמו כל תאוריה אחרת פה, רק נא לא להציג את מי שלא מסכים איתה כעיוור או טיפש או ווטאבר (לא אמרתי שאתה עושה את זה, רק מציין).
    מי אמר שאנחנו הוצאנו יותר מהשווי האמיתי של השחקן? אולי מבחינתו קייטה ו-ואן דייק שווים כל סכום שהמועדון יבקש, אבל למאר לא עד כדי כך חשוב, כי הוא מעריך את ללאלנה ואוקס הרבה יותר מאיתנו?
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,196
    לייקים שהתקבלו:
    16,044
    אולי, לכן רשמתי נניח על כל סיטואציה של למאר.
    את מי כן רוצים? מי הואן דייק/קייטה הבא? או שכל כך תופסים מאינגס סולנקי ו-וודברן שלא רוצים להביא להם רכש שיחנוק אותם?
    לא הגיוני שיש כאלה חורים אבל פשוט לא רוצים כרגע אף אחד. זה רק הגיוני שרוצים את X ולא מוכנים לשלם עליו.
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    7 שנים כי זה הזמן שFSG פה. אני לא בוחן אותם על דברים שקרו לפניהם.

    לא הבנתי מה הכוונה שאתה מרגיש שהוא מקבל יותר גיבוי? למה מרגיש? יש מספרים, והם מראים שמאז שקלופ הגיע למועדון אנחנו בנט ספנד שלילי או מאוד מאוד קטן, אני לא זוכר בדיוק אבל זה לא בעיה למצוא אותם. כרגע ברור שהמכירה של קוטיניו קצת מעוותת אותם, לפחות עבור מי שבוחר להאמין שאנחנו נשקיע בחזרה כל שקל שקיבלנו על קוטיניו ושאין קשר לעסקאות שכבר בוצעו, אבל בוודאי שאין פה איזהשהיא בשורה שמספרת על גיבוי טוב יותר מבעבר, בטח לא "משמעותית הרבה יותר".

    על סמך מה אתה מרגיש ככה? אם אנחנו מתעסקים בהרגשות, לי זה מרגיש בדיוק אותו דבר כמו שזה תמיד היה, ההבדל היחיד הוא שהסכומים גבוהים יותר עקב האינפלציה והשוק שהשתנה, ושבחירת השחקנים היא טובה יותר אבל אין לכך שום קשר לFSG או לתקציבי הרכש שהם מעמידים. אבל מה שאני מרגיש ומה שאתה מרגיש סובייקטיבי... לכן קיימים מדדים אובייקטיבים שאפשר להסתכל עליהם, והם לא מציירים תמונה יפה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    המספרים בהחלט מעוותים אחרי המכירה של קוטיניו, בדיוק כמו המספרים של מנ׳ יונייטד וספרס אחרי המכירות של רונאלדו ובייל, שהיו סטנדרט חדש של מחירים בשוק באותה עת. אולי אפשר להזכיר את סאקו ובנטקה שהיו מחוקים לגמרי מבחינת קלופ אבל עדיין קיבלנו עליהם מעל 50 מ׳ פאונד.

    בוודאי שיש אינפלציה ועליית מחירים, ובכל זאת אני מרגיש שהעלייה במחירים שאנחנו משלמים גבוהה יותר מהעליה הזו של השוק. אז העסקאות של סאלח ואוקס זה עסקאות שפחות או יותר עשינו גם לפני כמה שנים עם ללאנה ובנטקה, אבל קייטה ו-ואן דייק זה סטנדרט חדש של מחירים שלמען האמת לא ציפיתי מהמועדון שלנו להגיע אליהם כל כך מהר (בעיקר כי הציפיות שלי מ-FSG היו נמוכות). אנשים אומרים שהפכנו לספרס אבל הם לא מתקרבים בכלל להסתכל על שחקנים בבראקט המחירים הזה.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    @Liverpool-Forever סטארידג' יתקבל בחיבוק חם וברכה אצלנו מבחינתי, אבל אני לא רואה את אינטר מתעניינת בו ברצינות ואני גם לא רואה אותו מגיע לייבש את הספסל אצלנו במקום אצלכם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.