הפועל תל אביב 2017/18: למרות היכולת, בורחים לליגה הלאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שיתוף הפעולה שלו עם קנדה על הקו היה כנף ימין הכי טובה שראיתי בהפועל ת"א. אני חושב גם שהמהלך שגוטמן חתך אותו בקיץ 2009 היה אחד הקשים אבל הנכונים. אם טלקיסקי היה נותן את הערך מוסף ב-2008/09 יחד עם הבצורה שיבואה נקלע אלייה לקראת סוף הסיבוב השני - היינו זוכים באליפות, חבל על הירידה הדרסטית. הוא שיחק כל-כך מעט אבל נתן כל-כך הרבה. עדיין מחשיב אותו מהזרים הטובים ביותר, קצת אחי דה-סילבה ואניימה וגאבור הלמאי.

    אגב, בקיץ אחד מקבוצת תחתית עם פוטנציאל למלחמה על אמצע טבלה, נניח - הפכנו לקבוצה שמאיימת על אליפות. כל החבר'ה מכפר-סבא הגיעו, ורמוט חזר ועוד ועוד ועוד. כמובן שהזמנים השתנו אבל אפשר להתנהל בתקציב שפוי. אז היינו עם התקציב הרביעי בגודלו - לבית"ר, חיפה ומכבי היה יותר כסף. אבל האמת שאני לא רואה את זה קורה, צפוי לנו עשור קשה מאוד איך שאני רואה את זה, כמו הפער בין האליפות שלנו ב-1988 ועד לשיר הגביע של גרשון והתואר עם השריף.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני זוכר שממש התבאסתי לפני עונת הדאבל שגוטמן החליט לשחרר אותו.

    ב2008/9 לא זכינו באליפות בגלל ששופטים עזרו לחיפה ודפקו אותנו.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשהווה חרא אז כיף לדבר על העבר. הייתה לנו הזדמנות לבוא ולקחת את האליפות בכוח אבל במשחק העונה ההוא לא תפקדנו. ניצחנו שני דרבים, היה לנו 4:0 חשמל על בית"ר ובטדי גנבנו את ה-2:0 כמו שצריך, ונגד חיפה בסיבוב השני הייתי במשחק המרגש שירד גשם אבל שדדו אותנו עם השיפוט וה-2:2 שם. אבל במשחק העונה לא עשינו כלום, נתנו לקטן יותר מדי כבוד והוא נראה כמו רונאלדיניו. אגב היו דיבורים אפילו שגוטמן לא ימשיך בגלל תצוגת הנפל הזו בעוד המנטרה שלו הייתה שננסה להגיע לשם גם בשנה הבאה ולהיות טובים יותר. לדעתי זה היה משחק הפועל קלאסי - מגיעים למאני-טיים ועושים במכנסיים.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אם נהיה הוגנים אז גם בדאבל די עשינו במכנסיים בקרית אליעזר בפליאוף עליון.
    היינו צריכים לר דת למחצית בפיגור 2-0.

    מזל שחיפה לא כבשו ושבחצי השני הפועל התעשתה.
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הפועל ניסו להחתים את עומר צלישר :(
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רפואה כבר חודש מפמפם לנו בנצחונות ובהפסדים שצריך לעשות שינוי בסגל בינואר, אני טענתי שהכיס שלנו מוגבל וגם הפועל לא יכולה למשוך שחקנים, רצו את ורמוט ואת בניון ובטח שלא השיגו, חשבתי שיש תוכנית מסודרות ובסוף קיבלנו רכש מביך ואני כלל לא משוכנע שהתחזקנו, לדעתי בדיוק הפוך עם כל הכבוד לאמיר עגייב. הפועל יורה לכל הכיוונים ומקווה שמשהו יתפוס והייתי מעדיף שזה לא יקרה, מפחד לספור כמה שחקנים החתמנו בשנים האחרונות. אגב, אני חושב שגם עם ניב זריהן מאשדוד היה לנו סיפור כזה שהפקס איחר בחמש דקות או ווטאבר.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני זוכר גולאסו אדיר של רמי אבו-לאבן בעונת 2003/04 נגד אחי נצרת, והיה גם שער ניצחון של אורי קרגולה ברגע האחרון - מרגש! זו הייתה הקבוצה היחידה שהשלמנו עליה טרבל באותה עונה ונראה לי היחידה מאז ומעולם חוץ מבני-יהודה, בית"ר ירושלים(2001/02 ו-2002/03) והפועל פ"ת(2008/09).

    הלוח המשחקים באתר הרישמי כה מסורבל והתעצלתי לבדוק אבל נדמה לי שבסיבוב הקודם הפועל רשמה את מפלת הבכורה שלה במשחק בית נגד אחי נצרת ומשם התחיל כל הבלאגן. הערב אני מצפה לנצח ולא חשוב איך. משער במצב נייח, משער אחרי שגיאה של השוער, באמת שיש גבול למה שקורה כאן. לא בדקתי מי משחק אפילו חוץ מהעובדה שניר לקס כשיר והייתי רוצה לראות אותו יחד עם ידין ואוסטוינד בקישור. הייתי משחק עם שני חלוצים וללא ברשצקי. כל הצמרת פה עושה טובה שהיא עולה לשחק, הפועל הקבוצה היחידה שדחוף לה לעלות ליגה בזמן שכפר-סבא שקועה בהרס עצמי.
    זו בדרך להיות עליית הליגה המביכה בהיסטוריה חוץ מבעונה ההיא שהפועל באר-שבע\הפועל חיפה קיבלו בונוס לקראת 2009/10.
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    שוב, אני לא יודע מה היו הציפיות שלך.
    אני לרגע לא חשבתי שהולכים כל משחק לנצח 4-0.

    בכל מקרה קודם שנעלה, אחרי זה נחשוב עד כמה זה מביך.
    עם אוסטוינד ודור חוגי קשה שלא להיות מביכים גם אם עולים.
     
    ייא אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין לנו שחקני התקפה ברמה של מכבי נתניה. אני לא מצפה לעונה עם 70 גולים אבל שער וחצי למשחק בליגה הלאומית זה מביך, אנחנו בינוניים אבל הרמה עוד יותר נמוכה. אמנם משחקים נגדינו בונקרים אבל אנחנו שולטים בכדור ויש עוד ועוד ועוד הזדמנויות לפרוץ ולא עושים את זה. הפסדנו כבר חמישה משחקים פחות או יותר ב-55-60% מהעונה וזה מביך. ירדתי מהעץ, חשבתי בתחילת העונה שביחס לרמה הפח בליגת העל אז הפועל גם עם מה שיש הייתה יכולה להישאר, כנראה שזה לא ככה, אבל לעלות ליגה זה מאסט.
    אוסטוינד מאט את המשחק וצריך לחשוב מה עושים איתו, לגבי דור חורגי אני לא שופט אותו אחרי משחק אחד בהפועל. אבל ברשצקי מקבל טאבו כאילו הוא בייל וזה לא ככה, ובכלל, שכל אחד יעלה את רמת המשחק שלו בטיפה. הקלות בה מאבדים כדור זה קטסטרופה.

    אגב אני כן מחזיק מקובי רפואה מאמן. בוא נגיד שבליגה יש הרבה שהם על קו האפס, למל"מים. אני חושב שהוא כן מאמן טוב, קצת למעלה מזה.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כל החלק הקדמי שלך זה שחקני ליגה לאומית.

    מה נראה לך, שאם דור חוגי, ברשצקי ואוסטווינד ישחקו בעפולה הם ידרסו את הליגה?

    בנו פה קבוצת ליגה לאומית טובה שרוצה לעלות ליגה.
    החלק הקדמי שלנו והשוער זה סגל שהיה מתאים להפועל פתח תקווה או כפר סבא בעונה שהם מכוונים לעליה.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ניצחון חשוב מאוד.
    8 הפרש ממקום שלישי.
    כמובן שהיה צריך להיות 2 ו-3 אבל לא נתלונן על ניצחון חוץ בעילוט כרגע.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה מה שצריך: מלחמה וגליצ'ים, הגנה חזקה שמורכבת מבלמים איכותיים, התקפה סבירה שתעשה את העבודה והנה מנצחים. בדרך-כלל שהגענו לעמדת מפתח העונה עם פער גדול - בעטנו בדלי במחזור לאחר-מכן. קיבלתי הודעה שהפועל לא קיבלה אישור לארח את משחק הרדיוס שלה בראשל"צ אבל אוטוטו זה נגמר. מניח שחלק מהצינים ייפלו על אקסברד אחרי ההחמצה אתמול מהצד של אחי, אבל זה לא שברשצקי סיים טוב ממנו, וגם עגייב שראוי למחמאות על השער - החמיץ מול השוער לבדו.
    הפועל הלכה העונה על כמות ולא על איכות, בעצם זה קורה כבר כמה שנים, בפתיחת העונה היו ברשצקי, גלבאן, אקסברד, הירש, גנדה ואוסטוינד על 3\4 עמדות וכולם בעליי אוריינטציה התקפית.

    הדבר הכי מעניין במשחק היה ההתבטאות של רפואה ש-'עלה לו' והוא קיבל את הקריזה, רמז עבה לעבר לחמן וסיני וכל אלה מהקשקשת באולפן של הליגה הלאומית. שימשיך לעבוד ויוכיח על המגרש, בינתיים חלק מהביקורת עליו מוצדקת אבל ברור שהיא נובעת מאינטרסים.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    האם אני הוזה או שאני רואה את הפועל מובילה 3:0 על נשר אחרי קצת יותר מחצי שעה? וזה לא רק זה, כדורגל סביר ואפילו יפה, גולים קלים כשחבר מוסר לחבר, אפשר לחיות. לא רוצה לראות איזה מקום נשר בטבלה כדי לא להרוס את החיוך. וברצינות: שער מהיר מוריד הרבה לחץ, עדיין בין הדקה השלישית לעשירית הפועל מסרה רק אחורה וזה היה מביך, אבל לא נורא. הגישה הייתה חיובית ורפואה צועק להם ללכת קדימה.

    ראינו קבוצה אחרת מזו שפתחה את העונה, החלק ההתקפי שונה והיום נראה טוב עם עגייב שכבש את השער החשוב דווקא מהאמצע, מוליץ' מנצח קרבות ברחבה יותר מאקסברד והירש שסופסל והוא גם כבש שער יפה מאוד, וברשצקי משחק ככה באמצע ואפילו כבש. בשער השני היה מעניין לראות אותו משחק בשמאל, הרי עלו על הטריק שלו עם החיתוך באמצע. יש חילופי מקומות והמגן החדש פרסמן נראה אחד שמרים לא רע ויודע לרוץ בשטח.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תיקו אפס חלש מאוד של הפועל נגד חדרה היום במושבה.
    - משחק עלוב גם במונחים של הפועל ת"א לעונת 2017/18 או הליגה הלאומית בכלל, איימנו על השער בפעם הראשונה בדקה ה-80.
    - לא אוהב את סגנון המשחק היחיד שלנו - תזרקו למוליץ' כדור והוא יסתדר.
    - לא בוכים על מי שלא שיחק - ברשצקי, אלא יותר על השיטה: חוגי בצד, ואין לי בעיה עם לקס אבל גם הוא וגם ידין וגם אוסטוינד שלא תורם באמת ליצירת מצבים - נשמע לי הגנתי מדיי. עגייב היה חלש ולא הייתה לנו יצירתיות.
    - עוד יום במשרד של הפועל ת"א.

    אנחנו מתעקשים לא לפתח מומנטום, הגיעה כמות לא רעה של קהל שגם דחף יפה. הפועל לא התקדמה אבל אני כן - כבר לא מתעצבן.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    דור, אני במקומך מעביר את ימי שישי בדברים אחרים. אתם היחידים שלא מגדרים את מקומות 1-2 כסכנת עלייה ולכן תעלו, אין סיכוי שזה לא יקרה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.