מכבי נתניה 2017/18: למה שהפעם נאמין לך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אז פסקה בראיון הופכת אותו ל״מאוד קרוב״?
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    רצו אותו בלא מעט מקומות והכי רציניות היו אשקלון וקטמון, אצל אשקלון הוא כבר היה סגור אבל העדיף לחתום בבית"ר כאשר קיבל הצעה.
    אגב מחמיאים לטביב על ההחתמה שלו אבל מי שצריך לקבל את הקרדיט הוא מישל דיין שהמליץ לחבר הקרוב אוחנה שגם החתים ללא מבחנים כמו שדרש טביב.
     
  3. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    סגל לא הסכים לשים את הסכומים האלה מראש והיה מוכן רק להשאלה עם אופציה, הקבוצה שלו סירבה ולכן הוא הגיע בסוף לאשדוד שרכשה אותו.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    מועדון הכדורגל מכבי "קשרי תעופה" נתניה שמח לבשר על הצטרפותו של זאביק זלצר, כיועץ המקצועי של מחלקת הנוער במועדון.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דברים לשים אליהם לב אחרי המשחק נגד בני סכנין:

    א. דני עמוס כבר עם כמה משחקים טובים ברציפות, הופך בהדרגה מנטל לאחד המנהיגים של הקבוצה. הלוואי שהוא ישמור על הרמה הזו לאורך זמן.

    ב. היה מרגש לראות שוב את עלי מוחמד משחק. אמנם היכולת שלו לא הזכירה בשום דבר את עלי מוחמד של לפני הפציעה, אבל רק מלראות אותו מתרוצץ על הדשא הרגשתי טוב יותר.

    ג. קבוצה שלמה בחיסרון מספרי קורעת את התחת כדי להרוויח כדורים וקובי מור בלי שום בושה ומצפון החזיר כדור אחר כדור לשחקנים של בני סכנין. מבחינתי, לא משנה באיזה מקום מכבי נתניה תסיים בסוף, העובדה שהצוות המקצועי ממשיך לתת לו לפתוח היא חתיכת כתם על כל מה שהקבוצה תשיג בעונה הזו.
     
    henry1 אוהב/ת את זה.
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דברים לשים לב אליהם אחרי המשחק נגד הפועל חיפה:

    א. הפסד שהוא על הראש של צוות האימון. אין לי ולו טענה אחת כלפי המערך שעלו אתו - אמנם אני לא הייתי עולה במערך שכזה, אבל אם הם חשבו שזה יכול לעבוד, מן הסתם שהיה ראוי שינסו - הטענות שלי הם כלפי הקיבעון והאטימות שלהם. רוצים לנסות משהו? נסו אותו 10-15 דקות, הכי הרבה 20 דקות. באיזה קטע בדיוק הם החליטו שהם זורקים מחצית שלמה במשחק שכזה לפח כדי לעשות ניסויים? במשך שבועות השכל שלי נטחן מרוב חפירות שלהם על הפלייאוף העליון, בשביל זה זרקתם את המשחק בגביע המדינה? מעל 2,000 אוהדים הגיעו למשחק נגד הפועל חיפה. מישהו מוכן להמר על יותר מחצי כמות נגד מכבי חיפה? כי אני מסופק אם בכלל תהיה סיפרה רביעית.

    ב. ברק בדש אמנם החמיץ ברשלנות, אבל הביא אתו שינוי משמעותי. כבר שכחתי איך זה כשמכבי נתניה משחקת עם חלוץ ציר שיודע לעצור כדור כמו שצריך. אני מקווה שהוא יתחיל לקבל את הדקות שהצוות המקצועי ייעד לאלחסן קייטה, שכנראה גמר את הסיפור שלו במכבי נתניה והוא עוד דוגמא נהדרת לקיבעון של צוות האימון.

    ג. לא שמעתי או קראתי שמפרגנו לו, אז אעשה זאת בעצמי: ברנקו ורגוץ' בתצוגת תכלית. בלעדיו מכבי נתניה יורדת למחצית כשהיא כבר בפיגור 4-0.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    קייטה קיבל אצלכם עד דצמבר המון מחמאות, מה קרה מאז? אני מבין ירידה ביכולת, אבל לפי השמועות כבר היה בדרך החוצה בינואר ועכשיו זה מרגיש שפשוט מחכים לקיץ כדי לשחרר אותו, מה הסיבה לקיצוניות הגדולה בין הדעה עליו עד דצמבר לדעה עליו לאחר דצמבר?
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אחת התעלומות הכי גדולות שלי מאז ומעולם בקשר לשחקן כדורגל.
    כתבתי כאן לאחר אחד המשחקים שהרבה זמן לא נהניתי ככה מחלוץ במכבי נתניה. אפילו יותר מקאיודה שבעיני היה חלוץ די חד גוני שעשה מעט דברים בצורה מושלמת.
    קייטה נראה היה כמו חבילה שלמה של חלוץ עם מסה, משחק ראש, משחק גב, סיומת, תנועה, חלוץ שבא לעבוד.
    בחודשים האחרונים זה פשוט שום כלום. יצא דופן המשחק מולכם שם הוא הגיע לשתי הזדמנויות והחמיץ. מלבד המשחק הזה הוא כמעט לא מגיע למצבים.
    זה לא שרם או בדש או אם נחזור שנתיים אחורה- אבידור, שמגיעים למצבים ומחמיצים.
    הוא בכלל לא בכיוון.
    לא מעט מהאוהדים שלנו לא מאשימים את קייטה אלא יותר את הצמד חמד. זו גם היתה הנטייה הראשונה שלי. אבל גם כשאחד מהם חסר, וגם כששניהם חסרים(אשדוד בגביע) קייטה הוא אותו קייטה- אנמי, כבד, מאבד כל כדור.
    אז אני כבר לא בטוח.
    ההיגיון אומר שאם ערן ודיא חושבים רק על השער ואם הם מתמסרים זה ביניהם- זה יכול מאוד לתסכל את קייטה.
    מצד שני במשחק ההגנה שניהם לא מתאמצים יותר מידי, והוא זה שמוצא עצמו מתרוצץ לבד.
    הוא הגיע כשחקן עם השכר הכי גבוה בקבוצה. עם רזומה יותר מרשים משניהם יחד. כנראה שיש לו אגו. וכל הסיטואציה הזו לגמרי בלתי אפשרית עבורו.
    לעומתו, לאחד כמו שון ויסמן שפרח כאן בעונה שעברה לידם- הסיטואציה הזו לא היתה כל כך בעייתית. להפך. אני אקרע את התחת, הקהל ימות עלי, והם יעשו אותי גדול.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Maccabi Diamond ו-abcd אוהבים את זה.
  9. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    קייטה הגיע אלינו אחרי שפתחנו את העונה ללא חלוץ אמיתי ובכל משחק יצאנו מתוסכלים מהעמדה הזאת. ברגע שהוא הגיע הוא הרשים מבחינת מספרים ונוכחות, אבל שם זה נעצר. היו לו כמה גולים של חלוץ רציני: הנגיחה מול מכבי ת"א והגול מול אשדוד באחד על אחד מול שחקן ההגנה שלהם, אלה שני הגולים שאהבתי אצלו.
    גול אחד מראה על משחק ראש מצוין, אבל זה יכול להיות אפקטיבי רק אם יש לנו משחק אגפים וזה כמעט ולא קורה (היה עוד גול אחד מבישול של ויקי כחלון).
    גול שני הוא בדיוק הגול שחיכיתי לראות ממנו כי זה גול שמתאים לסגנון המשחק שלנו. חלוץ שיכול להשתלב במשחק המסירות ויציאה מהירה להתקפות. לצערי, זה קרה פעם אחת וזה היה היוצא מן הכלל.

    בסיכומו של דבר, ואני חשוב שלגביו כבר אפשר לסכם, זה לא החלוץ שאנחנו צריכים. במשחק עומד ומסורבל עם הגבהות לרחבה, אולי היו משאירים אותו. בסגנון המשחק שלנו הוא יותר מזיק מאשר מועיל. יש לו טכניקה לקויה מאוד והוא לא מהיר.

    אני מסרב לקבל את הטענה שבגלל שלא נתנו לו לבעוט את הפנדל הוא נראה כפי שהוא נראה. זה לא רציני ומתאים לליגת חובבים ולא לליגה מקצוענית. ראשית, זה היה ממזמן. שנית, בגלל שלא נתנו לו לבעוט את הפנדל, הוא לא יכול לעצור כדור פשוט? הוא לא יכול למסור מסירה פשוטה בלי למסור לשחקן היריב? לא רציני.

    השילוב עם ערן לוי לא עבד ולא בגלל שערן מחפש לרוב את סבע ומנסה להעלים את קייטה. סבע הוא שחקן שמחפש שטחים פנויים והוא מהיר. קל לערן לשחק איתו, הרבה יותר מקייטה. ערן גם לא שחקן של אחד על אחד אז לבטח הוא יחפש את השחקן הפנוי ואם זה לא עבד מול קייטה, הבעיה בקייטה ולא בערן.

    אני מקווה שיצליח בקבוצה הבאה שלו. עושה רושם של בן אדם נחמד ודי ביישן.
     
    yaron73 ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  10. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אותו סיפור כמו אצלנו ועם מונונגה.
    בא לכאן, פתח בסערה, ניצח את רעננה של סילבס וואקמה קאנגוואה ושות' די לבד (אם הקורא @אבי סנדור זוכר איזה טירוף מונונגה היה באותו משחק), ואחרי תקופה טובה נכנסו, גם הקבוצה ובעיקר השחקן, לתקופה לא טובה,
    משם כבר אי אפשר היה להחזיר את הגלגל.

    לפעמים זה כך, קורה לטובים ביותר.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני חושב שגם אם נחשוף את הסיפור של אלחסן קייטה לטובי הפרשים בעולם, הם לא ידעו להסביר את כל השלבים בתהליך שעבר.
    במשחקו הראשון הוא נכנס כמחליף נגד הפועל רעננה והיה מצוין. אמנם המשחק היה גמור ונשאר לו רק להיכנס וליהנות, אך בכל זאת הוא עשה כמה דברים יפים ומורכבים, שחשבתי לעצמי שאין סיכוי שהתמזל לו המזל בכל כך הרבה מהלכים. זה היה נראה שהוא שחקן איכותי שיודע לשחק כדורגל ולנפק מהלכים טובים.
    אחרי כמה שבועות הגיע המשחק נגד הפועל חיפה ומשם הכל היסטוריה. זה כאילו השחקן איבד את הזהות (המקצועית - לא הנפשית) משל חטפו אותו חייזרים ומחקו לו מהתודעה את משחק הכדורגל. הוא הפך להיות חסר כיוון, חסר שכל ובעיקר חסר טכניקה. את המסירות הפשוטות ביותר הוא לא הצליח לעצור כמו שצריך והכדור היה בורח לו.
    המהלך היחיד שהצליח לו בכל החודשים האחרונים היה נגד הפועל ב"ש, כשהצליח לגבור על שני שחקנים ואחרי חילופי מסירות עם אביב אברהם הוא הצליח להגיע למצב הבקעה שהחמיץ וזה הכי דומה למהלך כדורגל ראוי שראינו ממנו מזה כמה חודשים, שגם אותו הוא הניב עם הרבה מזל, כי הוא לא עבר את השחקנים של הפועל ב"ש באמצעות כוח מתפרץ או יכולת כדרור. הייתה לו התנגשות מסורבלת עם שני שחקנים של הפועל ב"ש, הכדור לא היה בחזקתו של אף שחקן ואיכשהו בסוף הוא השתלט על הכדור כשהם מאחוריו.

    אני חושב שהצוות המקצועי טעה לגביו, קודם כל מקצועית, אבל בעיקר בתיאום הציפיות. הריבים שלו עם ערן לוי ודיא סבע על הפנדלים מוכיחים שהצוות המקצועי לא הכין אותו בכלל לכך שבקבוצה יש שני שחקנים שהם ספקי המספרים שסוחפים את הקבוצה אחריהם. זה נראה שהעובדה שהוא המשתכר הבכיר גרמה לו להאמין שכל המשחק של מכבי נתניה יהיה סביבו.
    אני מצד אחד מרגיש צורך לנקות אותו מאשמה, מהסיבה שציינתי קודם לכן, אבל מצד שני רוצה להאשים אותו בכך שאת הדברים הפשוטים ביותר (ושוב, אני עוד לא מדבר על שערים או בישולים, אלא על לעצור מסירות פשוטות ביותר) הוא לא מצליח לעשות.
     
    henry1 ו-עידן444 אוהבים את זה.
  12. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,766
    לייקים שהתקבלו:
    2,487
    מין:
    זכר
    בעיניי האשמה היא רק על דיא וערן, בלתי אפשרי לחלוץ לשחק איתם. לכן לדעתי בדש יכול להיות אופציה טובה עד תום העונה למרות חוסר החדות שלו.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  13. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    909
    לייקים שהתקבלו:
    414
    זוכר. מבנה גוף של ערן לוי וטכניקה של נוואקמה, היה בלתי ניתן לעצירה.
    מזכיר לי גם את מקרה ראדוניץ'..לא יודע מה לגבי קייטה אבל נראה לי שמה שמשותף לשלושתם זה אופי בעייתי..אסור להסתנוור מיכולת כשהאופי בעייתי..בליגת השכונה שלנו השחקנים האלה הם מתכון לאסון.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אחיה מצויין גם עם איאד חאג או יונס מלאדה מהנוער.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    https://i.ytimg.com/vi/KseyaJlYnFY/maxresdefault.Xxx
     
    Bilev ו-henry1 אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.