מחזור 23 :: אתלטיקו מצמצמת ל-7 הפרש. חמישייה לריאל נגד סוסיאדד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י morata, ‏10/2/18.

  1. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    507
    לייקים שהתקבלו:
    287
    מין:
    זכר
    אתמול הסתיים המחזור ה-23 כאשר סיידורף פותח את הקדנציה שלו בלה קורוניה ברגל שמאל עם הפסד 1:0 לבטיס שממשיך את המשבר של הקבוצה מגליסיה. לורן מורון, שכבש צמד מול ויאריאל, מצא גם בריאסור את הרשת(דקה 54) והביא לסטיין ניצחון נוסף, שמקפיץ את הירוקים למקום ה-8, בעוד דפור יורדת למקום ה-19(משחק 8 ברצף ללא ניצחון).
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ואיבדה בשלב מוקדם מאוד את פדה ולורדה שנפצע. לא ראיתי את הדיווח על חומרת הפציעה, אבל האורוגוואי בדיוק חזר לקבל קרדיט אחרי שההצטיינות שלו בתחילת העונה דעכה עד כדי איבוד מקומו בהרכב ומיעוט דקות.
     
  3. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    תסלח לי על הביטוי אבל הבלמים של היום יכולים לדחוף את הורסטיליות שלהם לתחת. תמסור את זה גם לקשרים האחוריים.
    גדל כאן דור הגנתי קטסטרופלי להוציא את המגנים.
    שהם בהחלט משתדרגים עקב אבולוציית המשחק שהפכה את תפקידם למשמעותי פי אלף.

    אף בלם בתקופה הזו להוציא את השלישייה של יובה בשיא, לא מתקרב לאגדות שדרכו על הדשא, מפויול, דרך מאלדיני, לוסיו, סול קמפבל ואם נלך גם קצת קדימה אז וידיץ.
    בקשרים האחוריים המצב דומה. מקאללה, ויירה, ג׳ילברטו סילבה שהיו לא מעט כאלה באירופה לעומת היום שאני חושב על קאנטה או על התקרה של קאסמיירו האדיר.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה עם דיוני הנוסטלגיה אבל השיא של קמפבל היה קצר מאוד, ובאירופה הוא היה חלק מארסנל שתמיד עשתה במכנסיים חוץ מעונה גדולה אחת. הוא היה איטי מאוד בשנים האחרונות כך שמבחינתי הוא מחוץ לרשימה. לוסיו היה גדול בעונה ההיא בלברקוזן אבל בלט בעיקר בגלל הגולים, וכמובן בטרבל עם אינטר אבל ברוב הקריירה הוא לא היה ככה. ושוב, לגבי אותה השלישייה של יובה, אני תוהה: שימו את בונוצ'י בריאל מדריד או ברצלונה ואיך הוא יהיה? אפילו לגבי המגנים שציינת, אתה זוכר איך זאמברוטה שיחק בבארסה? היה בינוני מאוד במשך שנתיים, גם בהגנה וגם בהתקפה(ביובה במשחקים הגדולים היה משחק גם כקשר לפעמים ועשה זאת מצוין), ופפ הבין שאין ברירה - מביאים את דניאל אלבס.

    אני חושב שמבחינת הריכוז, האתלטיות ויכולת הגנתית אמיתית - רפאל ואראן עם פוטנציאל להגיע איכשהו לדרג של ההם, אבל הוא משחק בריאל מדריד וזו בעיה וקשה להגיד שהוא התקדם משמעותית מאז הפריצה בעונתו האחרונה של מוריניו. גם פפה היה ויהיה מהיר עד יומו האחרון בקריירה אבל זה לא הכל.

    אם כבר העלת את פטריק ויירה, כנראה השחקן שהכי רציתי בריאל מדריד שהוא לא שחקן התקפה. עד היום יש לי איפשהו בבית בניילון כתבה מודפסת מה-AS שהוא סגור בריאל מדריד.