ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    הארי ווילסון עם הופעת בכורה בהרכב של האל הוכשל לפנדל והבקיע (לא את הפנדל) בניצחון שלהם 2-0.
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    הארי ווילסון עם הסיכוי הגדול ביותר מהמושאלים לחזור לקבוצה בעונה הבאה, הוא מתחרה על מקום בסגל עם סולאנקה ואינגס שכבשו שער ליגה בפעם האחרונה בעונת 15/16 לדעתי והסיכוי שייכבשו העונה קלוש.
     
  3. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    339
  4. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    קלופ קלאסי, מהיר ואתלטי בטירוף (האמת שלפני כמה שבועות רציתי לכתוב עליו בתור שחקן שיתאים לנו). בעונה מצוינת ואין ספק שזאת תיהיה עסקה מעולה למכור את סלאח ב 150 ולהביא אותו ב 70-80 בשביל המועדון.
    גם נרוויח אחלה ווינגר וגם יהיה לנו 467 מיליון פנויים כדי להביא את איסקו ואליסון.
     
  5. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    @Coutinho10 עד כדי כך הוא טוב שאתה מוכן למכור את סלאח בשבילו(גם אם זה בחצי מחיר של סלאח)?

    עריכה: עכשיו ראיתי שכתבת גם את איסקו.
    טוב את האמת עסקה לא רעה.
     
  6. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    עזוב אחי זה ציניות, אוהדי ליברפול כבר לא יכולים לפנטז על עסקאות שיקדמו את המועדון. על כל עסקה טובה מגיעה התנהלות ביזיונית שלוקחת אותנו צעד או שניים אחורה.

    עכשיו ברצינות, הוא שחקן טוב שאני מאוד מחזיק ממנו, הוא מתאים בול לפילוסופיה של קלופ וגם סלאח כשהגיע לא חשבו שהוא יהיה חצי ממה שהוא היום. סלאח הוא לא יהיה כנראה אבל עדיין יכול להיות רכש טוב. קצת מכעיס שמקשרים אותו כרכש שאמור להיות במקום למאר (שאמור היה להיות מחליף בקישור המרכזי לקוטיניו) כשביילי בכלל שחקן אגף מובהק - משמע זה בכלל מחליף לסלאח.

    האמת שאני פסימי מאוד לגבי הגעה של שחקן קישור, זה יהיה נאבי קייטה ונקווה שאיכשהו זה יספיק. הוא שחקן אדיר אבל זה לתלות בו ציפיות שלא בטוח שהוא יכול לעמוד בהן.

    וגלץ, גם אם מקשרים אותנו אליהם, לא אליסון ובטח לא איסקו יבואו לפה. הראשון כבר זוכה להתעניינות חזקה מצד אריות היבשת והשני בחיים לא יעבור ממקום שמעמיס תארים למקום שלא זכה באחד כבר 8 שנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/2/18
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    איסקו לא נספר אצל זידאן ולא מקבל את הקרדיט ששחקן עם הכשרון שלו ראוי לו. הוא שחקן טוב מאוד וכשרוני בטירוף אבל גם אם ריאל מדריד מעמיסה תארים הוא בחיים לא יגיע שם לגבהים האישיים שהוא יכול להגיע אליהם, הוא חייב לעבור אם הוא רוצה לשדרג את עצמו מעוד שחקן סגל בריאל מדריד לאחד הקשרים ההתקפיים הכי טובים באירופה. בדיוק כמו שסאנצ'ז בחר לעבור מברצלונה לארסנל וסאנצ'ז בברצלונה אפילו לא היה שחקן שולי כמו איסקו, פשוט ראה את הכתובת על הקיר עם ההגעה של סוארז.

    אם משום מה הוא זמין ואף אחת אחרת לא מתעניינת אני בהחלט יכול לראות אותו רוצה להגיע לפה, אבל היכולת שלנו למשוך שחקנים היא בכלל לא האישיו. איסקו הוא לא שחקן מהדרג הראשון וזה לא שחקן בקליבר גבוה מדי עבורינו, העניין הוא שאנחנו בחיים לא נעשה החתמה כזאת בלי למכור קודם כוכב.

    הסיפור על ביילי נשמע לי כמו שטויות אלא אם כן באמת סלאח או מאנה עוזבים. זו לא אלטנרנטיבה ללמאר בכלל, ואלה לא סכומים שאנחנו נשים על שחקן שלא ייכנס ישר ל11. הוא רק הגיע ללברקוזן בקיץ האחרון וייקח הרבה כדי להוציא אותו משם, אם כבר לברקוזן אני חושב שלברנדט יש סעיף שחרור סביר ביותר מהקיץ הקרוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/2/18
  8. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    הוא כבר שנה שניה בלברקוזן.
    אני ממש לא מסכים, איסקו שחקן חשוב בריאל, הוא לא נופל מהחבר'ה שפותחים בהרכב. הבעיה שהוא לא זוכה לקרדיט בגלל המאמן, אותו מאמן שנותן מיליארד קרדיט לבנזמה. הוא מאוד מזכיר לי את ראול בקטע הזה, הוא גם כן שחקן שהקהל מאוד מחובר אליו.

    אתה צודק שהוא יכול לחפש מקום אחר, אבל למה נראה לך שרק אנחנו נתעניין ? כל הידיעות האלה זה סתם חרטא, ממתי אנחנו מסתכלים על שחקנים בקליבר הזה ?
    במידה והוא ישמיע קולות של עזיבה יהיו כמה קבוצות קצת יותר טובות מאיתנו שיעמדו בתור ויינסו להביא אותו. אין לו שום סיבה לבוא למועדון שלא לקח תארים כבר יותר מעשור ושהתואר האחרון שלו זה גביע הליגה.
    פרוייקט ויורגן קלופ זה טוב ויפה ונשמע טוב לשחקנים שרוצים להתפתח כדי להגיע לריאל ובארסה (קייטה, סלאח), זה לא קורץ אפילו לשחקן שלקח כבר כמה אליפויות ספרד וצ'מפיונסים, ושהוא הכוכב אולי הכי גדול של נבחרת ספרד.


    אם יש משהו שנשמע כמו שטויות זה איסקו, ביילי נשמע הגיוני ממש. אם אתה מחפש את ההיגיון זה לא קשה, לפני חודש חשבנו שהמועדון עשה החתמה מדהימה כשמספרים לנו שהוא בא כדי לחזק את הקיים רק בשביל למכור את הכוכב שלך כמה ימים אחרי.
    אז יאכלו לנו את הראש שביילי זו הצהרה וימכרו את סלאח עוד באותו קיץ.
     
  9. orelh94 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/17
    הודעות:
    333
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    מה? מאיפה אתה מביא את השטויות האלה שאיסקו לא נספר?
    איסקו אחד השחקנים הכי חשובים תחת ניהולו של זידאן, אפילו שהוא לא מבריק כמו שהוא מצטייר לכולם משום מה. עד העונה שעברה הוא היה הרבה חרטה ומעט תכל'ס ובעונה שעברה הוא עשה קפיצת מדרגה, שדרג את עצמו ואת היעילות שלו וגם קיבל מקום בהתאם. הוא שחקן מאוד חשוב ברוטציה וגם שחקן 12 בריאל מדריד רואה סדר גודל של 40-50 בעונה.
    לאיסקו יש כבר שלושה גביעי אירופה אצלנו ואליפות כשבשניים האחרונים ובעונת האליפות הוא שחקן מרכזי. לא רואה אותו עובר מבירת ספרד - עיר שטופת שמש וחיים לחור התעשייתי שאתם נמצאים בו, ובטח כשמקצועית הוא ייקח את עצמו עשרה צעדים אחורה בקריירה. אם כבר זה לקבוצות כמו סיטי, פריז או חו''ח ברצלונה.

    בריאל מדריד יש מדיניות שהולכים לפיה, ואיסקו הוא בעצם אחד מעמודי התווך שלה, שחקנים ספרדים צעירים - הוא בעצם הפנים של החזון של פרז, יכול להיות שכן יהיה פיצוץ והוא יעבור, אבל להגיד שהוא לא מוערך זו טעות אחת גדולה.
     
    Coutinho10 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    איסקו זה בהחלט שם מהשורה הראשונה, צאו מהסרט שהוא איכשהו מגיע אלינו. במקסימום אנחנו נבקש אותו בעסקה על סלאח אבל הוא לא ירצה לעבור\הם יגידו לא. אנחנו בכל מקרה ניתן את סלאח כמובן כי זה החלום שלו לשחק במועדון ספרדי שמשלם לו מלא כסף.

    ביילי שחקן מצוין, אבל זה לא במקום למאר. לחלוטין לא אותו סגנון. אם כבר, זה בהחלט נראה כמו מחליף למישהו בחלק הקדמי...
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  11. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    שני הסנט שלי:

    1. אני לא חושב שזו היכולת האמיתית של מאנה, כי הוא כבר עשה דברים מהר יותר, מדויק יותר, ותכלס יותר בעבר. אם אתם זוכרים לפני המעבר אלינו הדיבור היה שבכל עונה בסוטון הוא התפוצץ חצי עונה ובחצי השני לא היה מוצא את עצמו. העונה שעברה הייתה סטיית תקן מפחידה כנראה כשהוא שיחק כמו וורלד קלאס.
    לפי הרושם שלי ? הוא גם מסוג השחקנים שלוקחים קשה את זה שיש מישהו טוב מהם בהתקפה, אם הפוקוס היה לגמרי עליו בתחילת העונה היום סלאח זה המסי שלנו. אז דברים לא הולכים לו כי הוא מנסה בכוח, הוא קצת אדיש וכו'. ייאמר לזכותו שלאחרונה הוא הרבה יותר קבוצתי, הלוואי שזה ישתחרר לו כבר כי אנחנו חייבים אותו, חייבים.

    2. VVD - איך לעזאזל הוא אצלנו ?
    יש למישהו ספק בכלל שהמפלצת הזאת הופכת לאחד הבלמים הטובים בעולם בקבוצה כמו יובנטוס למשל ?
    אני חושב שמאז שהוא הגיע אף אחד לא לקח לו כדור גובה, הוא מסיים משחק עם ממוצע של 5 קרבות אוויריים מוצלחים, 2-3 יירוטים ואיזה 5 הרחקות. אמאלה.

    3. ההגנה שלנו עוד לא ברמה שאפשר להיות בטוחים בה, טעויות נקודתיות ישנן ויהיו, אבל העונה להוציא את החודש ששיחקנו מול סביליה וטוטנהאם (ובטח עם VVD) יש לנו לטעמי את ההגנה הטובה ביותר שלנו ב 5-6 שנים האחרונות. לי אישית מרגיש שאנחנו יכולים לנצח גם עם 2 גולים ולא 3-4.

    4. אני מפחד שקאריוס ימשיך להיות טוב עד שהם יוותרו על להביא שוער. עוד משחק טוב שלו היום.

    5. עם פירמינו בהרכב ברזיל לטעמי פייבוריטית לזכייה במונדיאל לא פחות מצרפת. אם ז'סוס פותח במקומו זה יהיה פשע, הוא נותן העונה את עונת חייו וזה בלי לדבר על מספרים בכלל. החלוץ ההגנתי הטוב בעולם (היחיד בקטגוריה ? חח) או אם תרצו אחד מהפולס 9 הטובים בעולם.

    6. סלאח כמו כל משחק יכול היה גם אתמול לסיים עם שלושער, הפעם נכנס רק 1 אז אפשר להגדיר את זה כמשחק סביר שלו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אין איזושהי התרגשות כאן מההופעה הראשונה של ליברפול אחרי 9 שנים(!) בשמינית גמר ליגת האלופות?

    למרות שפורטו היא קבוצה מנוסה מאוד בשלבים הללו של הצ׳מפיונס זה חייב של להיות של ליברפול שעולה על הפורטוגלים בכל פרמטר בכל הקשור לאיכות ולחומר השחקנים.
     
  13. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    מה התרגשות? גם הם רואים פריז-ריאל היום...
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    75 מיליון פאונד דמי העברה.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    מתרגש ללא ספק. לגבי סיכויים, לא מכיר את פורטו, נראה במהלך המשחק.
     
    Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.