ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,545
    לייקים שהתקבלו:
    18,452
    הטעות בסוף היתה של מאטיפ לא של לוברן (שבאמת היה מצוין היום).
     
    Scouser Tommy ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  2. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,764
    לייקים שהתקבלו:
    301
    מין:
    זכר
    1) רק סיטי תהיה בסופו של דבר לפני ליברפול משתי סיבות עיקריות: סגל עמוק ואיכותי שכמעט ולא נפגע בשעת פציעות(סאנה וג'סוס) והגנה שחוזקה במיליונים וטובה יותר מזו של ליברפול.
    2) "כדורגל בידורי"זאת בעיה? מאבק על מקום שני ומלחמה בשלבים המקדים באלופות זאת לא קבוצה תחרותית? הלוואי והייתי יכול לכתוב את הדברים על יונייטד.
    3) יש לנו מאמן הכי גרוע שהיה לנו שנים ואנשים עוד מעיזים להגיד שגם מויס היה גרוע, איך אפשר בכלל להשוות כשרואים את התמונה הכללית ואת התנאים שיש ל "כל כך לא מיוחד"
    4) זאת עונה כל כך עצובה לאוהד יוניטד כאשר כל שבת אתה יודע מראש שאתה לא הולך להנות ובמקביל היריבה שלך משחקת כדורגל בידורי ואוטוטו גם עוברת אותך.
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,185
    לייקים שהתקבלו:
    16,031
    תרשו לי להתייחס למשחק והתוצאה הענקית שלנו ולא לטרול פה שיבלבל לי על DNA של פורטו ונאיביות שלה.

    תוצאה ענקית, משחק חוץ בנוק אאוט צ'מפיונס נגד פורטו 5-0, מדהים.
    התוצאה הזאת גם מעלה אותנו לרבע גמר שזה אחלה השיג וגם מאפשרת לנו לנוח בגומלין שהוא 3 ימים לפני האולד פיכסה.
    לוברן יותר טוב ממאטיפ כרגע וצריך להמשיך לפתוח.
    מילנר וווינאלדום שיחקו אותה גם היו טובים, נראה שהיו קשוחים מדי עבור פורטו.
    ההתקפה כמובן אני כבר מתייחס לזה כברור מאליו שהם יופיעו. פירמינו וסלאח בעונות ענקיות, מאנה בעונה קצת פחות טובה ותראו איזה מספרים יש לו אז אי אפשר להתלונן.
    עכשיו שינוחו טוב, יש לנו משחקי בית עם ווסטהאם וניוקאסל בזמן שצ'לסי יוצאת לשתי המנצ'סטריות, מקווה שנפתח פער קטן ואז נוכל לחשוב גם על הרבע גמר. מקווה שנקבל את מנצ'סטר יונייטד אבל ההגרלות בדרך כלל אכזריות איתנו וקלות איתם אז קשה לי להאמין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/18
    oranfu, Mellow29, Walkon ו-4 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  4. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    הופעה נפלאה שלנו אתמול. מצחיק אותי קצת לדבר על האיכות של פורטו, שמובילה את הליגה בפורטוגל ועלתה מבין קשה משלנו (ומשל יונייטד לצורך העניין).
    האמת שכולם, בלי יוצא מן הכלל הגיעו למשחק אתמול. גם החשודים המיידים כמו לוברן, הנדרסון ו-ווינאלדום היו באמת נפלאים אתמול. כשחושבים על זה, אולי זה מה שהפך את ההופעה שלנו לכ״כ טובה - כשהקישור שלנו נותן הופעה ראויה לשמה, רואים כמה הפוטנציאל שלנו רחוק ממימוש.

    מעניין אם קלופ יבחר לעלות הרכב משני בגומלין, אומנם אף אחד לא יעיז להגיד שעלינו, אבל להגיע לאנפילד עם יתרון 5:0, ארבעה ימים לפני משחק מול יונייטד? זו הזדמנות חשובה מאד לרוטציה לפני החלק האחרון של העונה.

    כמו שגיל אמר, יש לנו עכשיו שבוע מנוחה ואז 2 משחקי בית מול ווסטהאם וניוקסאל. מנגד אנחנו רואים 3 מפגשי טופ 6 בתקופה הזו ואנחנו באמת חייבים להעניש את היריבות שלנו על אובדן נקודות ולגרום להן להתחיל לרדוף אחרינו.
    באופן מעט הזוי, לא בטוח שלא היה עדיף לנו שאלו יהיו משחקי חוץ. מלבד סוונסי, שנהנו מהופעה מאד רעה שלנו וממשחק דיי מזלקי, קבוצות שמארחות אותנו מתפתות לצאת קדימה, דבר שמאפשר למהירות שלנו בחלק הקדמי לקבל ביטוי. יש לנו 34 שערים ב-14 משחקי חוץ בליגה, ועוד 18 ב-5 משחקי חוץ בליגת אלופות.
    בשביל להתמודד על הטופ 4, אלו 2 משחקים שאנחנו חייבים למצוא דרך לנצח, גם אם קבוצות יביאו להסתגר מולנו.

    ברמה הפרסונלית, המחמאות לסלאח, פירמינו וואן דייק הן לחלוטין מוצדקות. השיפור בהגנה שלנו מאד ניכר בשבועות האחרונים ואי אפשר להתעלם מזה שכמות הטעות האישיות ירדה מאז שרוברטסון ו-ואן דייק התחילו לאייש אותה. זה נחמד מאד שגם יש לנו סוף סוף קצת עומק הגנתי. לוברן נראה מאד בנוח ליד ואן-דייק. הלוואי ויצליח לשמר את זה.
     
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אגב רוברטסון, יש לו תכונה שאני מאוד אוהב שאין לאף אחד מהמגנים או הקשרים שלנו וזה להתקדם עם הכדור כשיש שטח פנוי. אני מת על זה, במקום לחפש את המסירה שחותכת את קו ההגנה של היריב הוא עושה את זה בכדרור ועם המהירות, זה פותח לנו ממש את המשחק.

    ואן דייק עצום, הייתי בטוח שמארגה יעשה לנו בלאגנים אבל אפילו הוא לא יכל על וירג'יל באוויר. אני מאוד נזהר להגיד את זה אבל אני חושב שבצ'מפיונס הוא הרבה יותר קריטי לנו מאשר קוטיניו היה, בלעדיו אנחנו חוטפים שערי חוץ על ימין ועל שמאל ומסבכים אותנו.

    אגב לוברן, לא רק שהוא לא עשה טעות (מאטיפ עשה אותה) - הוא הציל שער בטוח של אוטאביו בהתחלה.

    ומילים אחרונות על מילנר, מלך הבישולים באלופות העונה, WTF ?!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/18
  6. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,110
    לייקים שהתקבלו:
    1,407
    לא ראיתי שהוזכר פה השם של קלופ. נכון, יש לו את המגרעות שלו, אבל הוא שוב מוכיח שמדובר במאמן פשוט ענק. מה שהוא עושה עם ליברפול הזאת הוא לא פחות ממדהים.

    מוחמד סלאח - מה זה הדבר הזה? שמענו על הרבה כשרונות שהושוו למסי, אבל סלאח הוא היחיד בעולם שבאמת מזכיר אותו. אם זה בדריבל, בסיומות, במספרים אפילו, אבל בעיקר בישירות שלו. הוא וקלופ זה זיווג משמיים, הוא מתאים כמו כפפה ליד לסגנון המשחק של המאמן הזה. רכישת העונה בפער והשחקן הכי טוב באנגליה לדעתי. גם זה, הרבה בזכות המאמן שלו.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    השוואה בין סלאח לחייזר? סלאח אמנם נותן עונה אדירה, אבל הוא כבר בן 25 וזאת הפעם הראשונה שיש לו מספרים שמזכירים את מסי, לעומת זאת מסי מעמיד מספרים כמו של סלאח כבר משהו כמו עשר שנים.

    ההשוואה היחידה אם כבר היא לסוארס (שנתן שנתיים כמו של סלאח בליברפול וגם נתן עונה עם מספרים דומים באיאקס, כלומר גם בשביל ההשוואה לסוארס סלאח יצטרך לתת לפחות עוד עונה אחת כמו הנוכחית).
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא יודע למה אבל יש לי הרגשה שעם מאמן כמו יורגן קלופ ליברפול תהיה מסוגלת להגיע עד לגמר בדיוק כפי שהיא עלתה אליו ב-2005 עם מאמן שלולא אותו זכייה ספק אם היו זוכרים ממנו משהו.
    אני באופן אישי לא אופתע אם ליברפול תעלה לגמר,שלבי נוק-אאוט זה סרט שונה לגמריי מהפרמיירליג ויורגן קלופ כבר הוכיח בעבר בדורטמונד שהוא מסוגל להתמודד מול כל קבוצה ויעיד על כך מוריניו שאכל ממנו השפלה כואבת במיוחד.
     
  9. orelh94 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/17
    הודעות:
    333
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    אתה רואה את ליברפול באה לברנבאו, לקאמפ נואו או לאליאנץ ארנה וחוגגת ככה? כי אני לא. אם את פריז העלו כבר לגומלין ברגע שנחשפה ההגרלה ובפועל ראינו שהם התפרקו מנטלית, אז בטח שעם ליברפול צריכים להיות יותר סקפטיים. הדרך היחידה שאני רואה את ליברפול הנוכחית מגיעה איכשהו לגמר זה רק עם מזל בהגרלות. לא רואה אותם עוברים לא את ריאל, לא את בארסה וגם לא את באיירן. יודע מה? גם את סיטי לא.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    הכל תלוי הגרלה.
    ההגנה של ליברפול לטעמי לא תצליח לשרוד מפגשים עם ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן וסיטי, ובשלב מסוים היא תקבל קבוצה מהדרג למעלה, השאלה היחידה היא באיזה שלב זה יקרה...
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. orelh94 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/17
    הודעות:
    333
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    על פניו מסתמנת לנו הגרלת רבע מהחזקות שראינו. זה אומר שסיכוי סביר שברבע ליברפול תקבל איזו מפלצת.
     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    לדבר על ליברפול שתגיע לגמר אחרי שמנצחים את פורטו? אני חושב שצריך קצת יותר מיזה.
    כמו שאמרו כאן ריאל, סיטי, ברצלונה, באיירן.. אלו קבוצות מזן אחר לדעתי.
    באנפילד ליברפול יכולה לנצח כל קבוצה אבל במשחקי החוץ אני לא חושב שהם יצליחו לעשות משהו נגד קבוצות כאלה. לוברן, מאטיפ ווינלאדום וכו' ייכנעו לחלוטין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/18
  13. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    זה מה שלדעתי הכי חבל בליברפול של השנה-הגנה רעועה שלא חוזקה כראוי. אם הייתה לה הגנה מחוזקת יותר(כולל שוער חדש) אפשר היה להאמין שיורגן קלופ יצליח לשחק משחק טקטי הגנתי מול אחת מהיריבות הגדולות על ליברפול בכמה מידות(ריאל,בארסה,באיירן,סיטי) שהיה יכול לסייע לה לעשות את הבלתי ייאמן ולהגיע לגמר ואולי גם לזכות בגביע כי בגמר הכל בגדר האפשרי.

    בכל מקרה גם אם ליברפול תיעצר ברבע הגמר אני חושב שמהעונה הזו הם צריכים לשאוב הרבה עידוד ותקווה לעונות הבאות בליגת האלופות(אם כמובן הם יעפילו אליה), זה תלוי כמובן בהנהלה שתהיה חייבת להתאמץ לשמור אצלה את הכוכבים הגדולים ולא לגרום להצלחה באירופה כמו השנה להפוך להצלחה חד פעמית שאחריה באות הרבה שנות יובש מעיקות לאוהדי ליברפול.
     
  14. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    בעונת ליגה לליברפול אין סיכוי מול הקבוצות האלה. במפגש נוקאאוט בהחלט יש.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    סיכוי תמיד יש אבל הכדורגל הטקטי של רפא הטיב יותר במפעלי הגביע מהכדורגל של קלופ.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.