ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    הבנתי שפירגנת לו, רק התייחסתי לאמירה הזאת ספציפית. לדעתי הוא הרבה פחות גרוע התקפית ממה שעושים ממנו, בשליש האחרון הוא לפעמים פועל על אוטומט ומרים, ולא פעם הוא עושה את זה ברשלנות, אבל בסה"כ בהנעת הכדור הוא משתלב מצוין ולרוב מקבל את ההחלטה הנכונה במסירה. אני מתלהב ממה שיכול לצאת ממנו, נראה לי שיש לו הרבה לאן להתקדם גם בפן ההתקפי.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  2. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מקבל. לוקה בפעולה האחרונה זאת ההגדרה שהייתי צריך לתת.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    גם אוהד מכבי חיפה וגם אוהד מנצ׳סטר יונייטד, מזל שלפחות נשאר לך משהו אחד שכיף לצפות בו.

    מה שיפה בדיון הזה: אוהדי ליברפול בכלל לא מדברים על לזכות או דברים כאלה. באים אוהדים של קבוצות אחרות, אחרי נצחון 5:0, ומספרים עד כמה ליברפול בחיים לא תזכה בכלום עם כדורגל כזה(!!!). בתגובה אוהדי ליברפול אומרים שאין להם מה להתבייש בקבוצה הזו, שמסוגלת לנצח כל אחת ביום נתון. ואז בתגובה באים אוהדים של קבוצות אחרות טייק 2, שמספרים לנו שאוהדי ליברפול חיים בסרט שהקבוצה הזו חזקה כמו ברצלונה ובאיירן.

    לתקוף טיעון של איש קש כבר נהיה בנאלי, פה יש אנשי קש משני הצדדים שזורקים חרא על ליברפול. בחייאת, תעזבו אותנו בשקט.
     
    ASROMA, oranfu, muller ו-6 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  4. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    רוצה לשמוע משהו מצחיק יותר ? היחיד שהעלה את הרעיון שליברפול יכולה להגיע לגמר זה בכלל אוהד יונייטד.

     
  5. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    מלו אתה סתם מקצין. אף אחד לא זורק חרא על ליברפול או אומר שאתם לא ברמה (לא יודע מה העניין עם אלכס, אני מדבר על השאר).
    זו בושה להגיד שאתם פחות טובים מריאל, באיירן וברצלונה? לא מבין את ההודעה שלך.
    או שמותר רק להחמיא לליברפול כאן אני לא יודע.
     
  6. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אף אחד לא התווכח, ברור שמותר ביקורת. אני חושב שענינו לך יפה, בעונת ליגה אין לנו סיכוי מול אף אחת מהקבוצות האלה, בנוקאאוט זה סרט אחר, בטח מעמדת האנדרדוג שאנחנו מאוד אוהבים.

    הלוואי שכל קבוצה שתגיע מולנו תחשוב שאין לנו מה למכור ושההגנה שלנו חלשה, ככה זה מבטיח לנו שקבוצות יעלו למעלה שחקנים. אני מבטיח לך שבמשחקים מהסוג הזה אנחנו הכי פורחים, גם אם זה נגמר בסוף 4-3 וההגנה הייתה באמת חלשה.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  7. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    עניתם מקסים, (ההודעה שלי כוונה למלו).
     
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אין בושה בלהגיד שאנחנו פחות טובים מריאל, באיירן וברצלונה, זה פשוט לא מעניין. זאת אמירה שאפשר להגיד גם מחר וגם מחרתיים וגם לפני חודש וגם עוד חודשיים. מה הרלוונטיות של לדבר על זה בכלל?

    זה לא שמותר פה רק להחמיא (בחייאת, אתה נכנס לפה מדי פעם? באחוזים יש פה לפחות 70% ירידות על הקבוצה וזה מאיתנו האוהדים), אלא הספאם שכבר עובר כל גבול. מנצחים 5-0 בדרגאו ואז באים אוהדים של קבוצות אחרות ולא מדברים על המשחק אלא מעלים שוב ושוב טענות משעממות וחסרות טעם. זאת הנקודה. זה מציק כי זה לא מאפשר לנהל דיונים אמיתיים על נושאים רלוונטיים.

    נראה לי שלזה מלו התכוון וגם אם לא אז לזה אני מתכוון... רמת הדיונים פה נמשכת בכוח למטה, חלאס כבר.

    (לא מכוון ספציפית אליך שנקלעת לדיון, אבל תבין את הסיטואציה ברמה הכללית יותר).
     
    oranfu ו-גלץ אוהבים את זה.
  9. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,379
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    זה כנראה הדיון הכי חיובי שהיה פה השנה מצד אוהדי ליברפול. אנחנו נכנסים בקבוצה כמעט כל משחק גם אם אנחנו מנצחים. כמות הרפש שחטפו פה השוערים, לוברן, וינאלדום והנדרסון לא יודעת גבול (ודי בצדק). אז כשאנחנו נותנים את אחד המשחקים הגדולים שלנו בשנים האחרונות אפשר להיות חיוביים.

    אגב, אני רוצה להחמיא גם לוינאלדום שנתן את המשחק הכי טוב שלו השנה ואולי הכי טוב מאז שהגיע אלינו. גם מילנר נתן משחק ענק, יש לו יכולות התקפיות בליגה אחרת משאר הקשרים שלנו (לא יודע מה עם לאלנה), בשיטה של 3 קשרים באמצע הוא צריך לשחק במשחקים קשים כי זה נשק מצויין.
     
  10. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    @גלץ זה לא העניין. ברור שאנחנו לא ברמה של ברצלונה ובאיירן. העניין הוא שבאופן קבוע, אחרי נצחונות גדולים, באים לפה האנשים הקבועים כדי לרדת על הקבוצה הזו ולהגיד שזה גם ככה לא יספיק לשום דבר. האובססיה המוזרה הזו להתעסק בקבוצה אחרת יותר מהקבוצה שלך ולהקטין את ההישגים שלה היא די מאוסה, בכנות.
    אנשים לא מגלים פה את אמריקה לאף אחד אם הם אומרים שליברפול לא פייבוריטית לזכות בליגת האלופות. ועדיין, האנשים האלה ראו מספיק כדורגל כדי לדעת שליברפול מסוגלת להעיף כל אחת מהקבוצות האלה, הם פשוט בוחרים להתעלם מזה. זה לא התרחיש הסביר ביותר, אבל קרו תרחישים מופרכים יותר בעולם הכדורגל, כולל בעונה של בניטז (שמישהו פה כתב שהוא מאמן מתאים יותר לנוק-אאוט מקלופ...אוקיי...). אבל התרפיה של אנשים מסויימים זה לדבר על כמה הכדורגל הזה לא יספיק לכלום. אחרי 5-0 בחוץ בדרגאו.


    לגבי ויינאלדום, לא השתכנעתי. אוטוטו סוגר שנתיים פה, וזה מעט מדי, בתקופות קצרות מדי, לא מה שאנחנו צריכים לקבל מקשר אצלנו. לדעתי יש לו מזל גדול שקוטיניו וצ׳אן עוזבים כי הוא נשאר החוליה החלשה בקישור הזה, אנחנו נביא עוד קשר אחד אולי מעבר לקייטה אבל לא מאמין שהמעמד שלו יפגע בצורה מספקת.

    מילנר כהעברה חופשית זה היה רכש גדול. אנשים פה ירדו עליו, בריטי, מוגבל, יאדה יאדה יאדה. מעבר למנהיגות, הביצים והעבודה הקשה שהוא נותן בכל משחק בכל עמדה, יש לו הבנת משחק נהדרת. הוא אמנם לא טכני כמו השחקנים הגדולים באמת, אבל הוא כן נמצא איתם על אותו wavelength. לא קרוב בכלל לליגה של סילבה ואגוארו בסיטי או לקוטיניו, סטארידג׳ ופירמינו אצלנו מבחינה טכנית, אבל שיתוף הפעולה שלו איתם נהדר וזה לא מובן מאליו. לא בהכרח מסוגל לתת את המסירות המדהימות, אבל כן יודע להחזיר את הדאבל פס למקום הנכון או לרוץ לעמדה שבה השחקנים האלה יוכלו למצוא אותו.
    גם היום, בגיל 32, אני חושב שהוא נכס לסגל של כל קבוצה בליגה. לדעתי אנדרייטד די גדול מבחינת החשיבות שלו, וזה למרות החסרונות שלו מבחינת יצירתיות.
     
    oranfu, גלץ, Scouser Tommy ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אף אחד מאיתנו לא דיבר על לקחת את ליגת האלופות ומשום מה עדיין צוחקים עלינו בקטע הזה.
    קשה להיות אוהד יונייטד בימים האלה.

    האם אנחנו יכולים לקחת את ליגת האלופות? כן, זה טורניר נוקאאוט ואנחנו ב8 האחרונות. קבוצות פחות טובות משמעותית כבר הצליחו לקחת את התואר הזה (כולל אנחנו תחת בניטז).
    האם אני חושב שזה יקרה? לא, גם לא סביר.
    להגיד שאנחנו לא יכולים להתמודד מול הטובות ביותר באירופה? לדעת רבים סיטי הקבוצה הטובה באירופה וניצחנו אותה (היחידים שניצחו אותה העונה) רק לפני 3 שבועות.

    הכדורגל של קלופ מבדר, קלופ לא אוהב שיש עליו לחץ, קלופ לא אוהב לקחת תארים, הכדורגל של קלופ לא מתאים לקחת תואר. כל זה ואני לא מאמין שיש אוהד יונייטד אחד שלא לוקח את קלופ על מוריניו בלי לחשוב שניה אחת אפילו.
    אבל ספרו לעצמכם איזה תירוצים שאתם רוצים.

    מבחינה מקצועית, היה משחק מצוין. לא ממש בא לי להעביר ביקורת על שחקן אחרי משחק כמו אתמול אבל הנדרסון לא היה מצוין. הוא לא היה כלום, שום פקטור במשחק. אני לא יודע כמה אפשר להמשיך להתעלם מזה שבמקרה הטוב הוא לא הורס לנו.

    ווינאלדום לשום שינוי היה באמת מצוין ועוד במשחק חוץ. יחד עם זאת - גם אני פשוט לא מתלהב. לפורטו היה קשה מאוד להתמודד עם האנרגיות שלו באמצע אבל זה בערך כל מה שהוא מציע. לדעתי יש לו המון מזל שהקישור שלנו כזה חלש וקוטיניו וצ'אן לא יהיו בעונה הבאה.
    בכלל, הדבר העיקרי שאני יכול להגיד על הקישור שלנו זה שהוא עובד מאוד קשה אבל איכות פשוט אין שם.

    כל הכבוד למילנר על מה שהוא נותן אבל זה שחקן שבמקסימום צריך להיות גיבוי בסגל.
    כשהחלק הקדמי חוגג אז העובדה שהקישור שלנו מאוד מוגבל פחות באה לידי ביטוי. זה לא תמיד יהיה המקרה.

    לטעמי ארנולד נתן את אחד המשחקים הפחות טובים שלו אבל עדיין בכלל לא הרגשנו שהוא בבעיה נגד שחקן מסוכן כמו בראהימי.

    לוברן היה מצוין, כשמגיע מגיע (הבעיה היא שאנחנו יודעים שטעויות גדולות הן חלק כל כך שכיח במשחק שלו).

    ואן-דייק זה באמת משהו שהרבה שנים לא הרגשתי שהיה לנו. מעבר לזה שיש לו נוכחות פיזית מטורפת, הוא כל כך שקט עם הכדור (ובכלל) וזה משהו שהיה חסר לנו מאוד. שלא לדבר על זה שהוא שולח כדורים ארוכים כמו אלונסו.

    ומעבר להכל, רשמתי פה כבר אחרי המשחק נגד סוטון שיצאתי מעודד כי ראיתי את מאנה שנראה הרבה יותר טוב ממה שראינו בתקופה האחרונה. אתמול, במחצית השניה זה כבר לגמרי הרגיש כאילו משהו השתחרר שם. סוג של התלהבות מסוימת (SWAG IF YOU WILL) שהיתה חסרה בתקופה האחרונה.

    רק משהו אחד שמפריע לי לאחרונה וזה החילוף הזה של קלופ שהוא מכניס בלם נוסף בדקות האחרונות. אני פשוט שונא את זה ומקווה שיפסיק עם זה כמה שיותר מהר. אני מתעב מערך של 3 בלמים.
     
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    לא חושב שאפילו אלכס יגיד שטות כמו "הכדורגל של קלופ זה לא לתארים". זה לא פוצ'טינו, זה מנג'ר שלקח אליפויות וגביעים עם דורטמונד והגיע לגמר צ'מפיונס, מנג'ר שהעמיד קבוצה שלתקופה של שנתיים-שלוש הייתה מהבולטות והטובות באירופה. איזה מן שטות זאת? קלופ הוא הסיבה האחרונה שהמועדון הזה לא יתחרה על תארים.
     
  13. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    לא מבין למה אתם מפחדים כל כך מהמחשבה של לדבר על לקחת את ליגת האלופות.
    גם אם אתם רחוקים מלהיות פייבוריטים לקחת את זה, אחד הדברים שהכי מניעים אוהדים זה התקווה שהקבוצה שלהם תעשה את הבלתי אפשרי. תחיו את החלום.

    אני אמנם בתחילת היום אמרתי שאני לא מאמין שברצלונה, ריאל ובאיירן זה קבוצות עבירות בשביל ליברפול אבל ממש לא ניסיתי להוריד לכם את המוטיבציה של ה5 חתיכות שהבאתם בפורטוגל(19 שערים ב4 משחקים האחרונים באלופות). יש לליברפול התקפה מעולה והיא מגיעה להרבה הזדמנויות כל משחק, ובאנפילד כמו שאמרתי כל קבוצה באירופה יכולה לקבל בראש.

    אף פעם אל תימנעו מהראש שלכם לחלום על הגביע של הצ'מפיונס ובכלל על כל דבר טוב בחיים. לא בורחים מהחלומות.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,665
    מין:
    זכר
    יש מאמן שלא רוצה תארים? הבעיה במדיניות המועדון. אם קלופ היה בוחר ללכת ליונייטד הוא היה מגשים את השאיפה בהסתברות גדולה יותר. הוא מקדם שחקנים ואז מוכרים אותם.

    אבל אני כן חושב שקלופ חושש מלחץ של תארים. ככה שהוא לא יוכל להתלונן אם ימשיך לאבד שחקנים. אי אפשר לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אף אחד לא מפחד, אבל גם לא חושבים כרגע שהסיכויים גבוהים, זה הכל.
    זה לא בבית שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה אלא גם בחוץ. עם החלק האחורי מרוכז והחלק הקדמי כשיר אנחנו יכולים לפגוע בכל קבוצה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.