מונדיאל 2018 ברוסיה - הדיון המוקדם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏1/12/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עכשיו תורי להבהיר :)

    1. לא חשבתי שאמרת שהוא צריך לקבל עדיפות, כן הגבתי בקצרה לאפשרות שלרזומה פה תהייה משמעות.
    2. ממש ממש לא טענתי שיובנטוס הביאה רכש תמוה, אתה מוזמן לחזור לפוסטים שלי בהקשר שלו בפעם הראשונה שקושר לקבוצה איטלקית (לא זוכר אם זו הייתה יובה אז) ושוב פעם כשחתם (ביובה). אם לסכם את מה שאמרתי למשפט וחצי (והרחבתי המון בפעמיים שהתייחסתי אליו) - שחקן עם נתונים שאפשר להפוך למפלצת, יכולות טכניות גבוהות, ראש טוב ומשחק הגנה ברמה סבירה שנראה שאפשר לשפר, אבל כרגע לא מצליח לשכנע שהוא קרוב לרמות האלו.

    זהו עם ההבהרות, לגבי היכולת שלו - יכול להיות שהבוסריות "שלך" זה החוסר יציבות "שלי", ולמרות שמדובר בשחקן צעיר הוא כבר רשם לא מעט הופעות ביחס לצעירים אחרים שהוא מתחרה איתם. נעלם מהמשחק לפרקים ארוכים, מהלכים מצוינים ואחריהם איבודים שטותיים והופעות שלמות שהוא פשוט לא יוזם מהלכים התקפיים... אצל וסינו, טוריירה ונאנדס אתה יודע פחות או יותר מה תקבל ב-9 מתוך 10 הופעות. גם אצל טאטה, אבל אצלו היציבות היא של יכולת שלא מספיקה לדעתי :) גם ואלורדה עושה עלי רושם של שחקן יציב שאתה יודע מה אתה מקבל ממנו, אבל להוציא את הצעירה ראיתי אותו מעט פעמים יחסית מכדי לקבוע (בתור הצעיר בחבורה).
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ועוד משהו, באחד ממשחקי האימון האחרונים מאסטרו עלה עם הרכב שכלל שלישיית קשרים מרכזיים ולא צמד כמו שהוא אהב לעשות לאורך חלק גדול מהקאמפיינים שלו. יכול להיות שהוא רק מנסה. יכול להיות שבדומה להרבה מהאוהדים הוא גם חושב שבניגוד לעבר היום מרכז השדה יכול להיות מקום בו לאורוגוואי יהיה יתרון על היריבות בזכות הדור החדש של הקשרים. בכל מקרה, זה ייתן מקום לעוד שחקן בעמדה הזו בסגל ואז בכלל ההיעדרות של טוריירה תהייה תמוהה.

    אני די בטוח שהוא ישאיר את אחד מארבעת הצעירים בחוץ לטובת שחקן מנוסה סטייל ארבאלו ריוס (סיכוי קלוש) או טאטה גונסאלס, ועד כמה שאני לא אוהב לבקר מאמן שההחלטות המוזרות שלו לרוב מסתדרות, זו נראית לי טעות.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    עם רמירז מתחת לסוארס וקבאני?
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    סוארס לא היה למשחקים האחרונים אז המערך היה 4-5-1 שכזה בלי שחקן מתחת לחלוץ אם אני זוכר נכון. אמנם קשה להאמין שבכושר הנוכחי שלו טאבארס יוכל להתעלם מראמירס, אבל הוא קיבל לא מעט הזדמנויות בנבחרת והיה מהבודדים שהצליחו להציג יכולת נמוכה בסלסטה ממה שהציגו בקבוצות שלהם. יכול להיות שזה שורף אותו, הוא גם לא שיחק מאז שלהי 2016 וגם אז שותף כמחליף ולא הרשים כהרגלו בנבחרת (לדעתי זומן פעם אחת אחרי, אבל נופה או נפצע ולא הגיע).

    בעמדות הקישור ההתקפי "העוף" החדש והמבטיח של טאבארס שמקבל דקות והרבה קרדיט עכשיו הוא דה אראסקאטה (משחק בקרוזיירו) שיסבך את השדרנים הישראלים. בתקשורת ועולם הכדורגל האורוגוואי מאוד מאוד מעריכים אותו ועושה רושם שגם טאבארס, אני למען האמת פחות מתלהב אבל כרגע הוא נראה כבאנקר בסגל ובטח שלפני ראמירס. עוד צעיר שמשחק על עמדות דומות וקיבל צ'אנסים בזימונים האחרונים הוא גאסטון פריירו מפ.ס.וו. שחקן שאני מאוד אוהב ומעריך, אבל איתו חד משמעית יש לטאבארס קצת בעיה והוא מדרגה מתחת במעמד כנראה.

    חוץ מזה יש תמיד את ניקו לודיירו שהוא שחקן שטאבארס מאוד אוהב, וגם אני, שמתחרה אולי ברמות נמוכות משל ראמירס אבל נראה טוב ממנו בסלסטה וגם בכלל לא ממש נופל ממנו. פחות נייד ומהיר מראמירס, אבל עם הרבה איכות במשחק שלו וגם ידע לשחק בעמדה יותר אחורית כשנדרש (אגב תחרות על עמדות באמצע המגרש). אחרי זה גם סבוז'ה רודריגס האגדי, שנראה כבר כמו שחקן גמור אבל עם טאבארס יש נטייה גם לכאלו לעתים (אבראו).

    בקיצור, גם אם ישחקו עם פליימקר, וכרגע אין עדות לכך, הסיכוי שראמירס יהיה בהרכב הוא נמוך. ואם יהיה פליימקר, לודיירו ודה אראסקאטה יתחרו על החולצה כנראה. בעוד פריירו לא ייתן פייט שם כנראה אבל אולי אולי יהיה בתמונה כמו גם סבוז'ה. תחרות קשה לראמירס. מקומו של ראמירס בכלל לא מובטח בסגל כרגע, אבל טאבארס יידאג לקחת שחקנים מנוסים איתו ולהוציא את לודיירו החברה הוותיקים בעמדות האלו כבר לא נראים ברמה וראמירס גם יכול לשחק באגף.

    אגב, קרלוס סאנצ'ס הוותיק משחק באגף ימין בנבחרת, אבל נותן גם אופציה במרכז השדה במקרה הצורך אם להוסיף על התחרות העזה שיש על החולצה בהקשר של הדיון על מרכז השדה.

    כרגע זה ספקולציות שאני מנסה לבסס על סמך דברים כאלו ואחרים, עוד חודשיים משחק אימון אחרון לפני קביעת הסגל למונדיאל ואז כבר אני מאמין שנוכל לדעת 90% מהסגל לפי הזימון.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  5. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    גם לקסלאט בתמונה מול רמירז לצד שמאל.
     
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    ביקורת על נבחרת מצריים ופיפ"א שמכל 32 האצטדיונים ואתרי האימונים המיועדים במהלך מונדיאל 2018 ברוסיה, היא בחרה להתמקם דווקא באצטדיון בגרוזני בצ'צ'ניה. ארגוני זכויות אדם פנו לפיפ"א שאישרה את הכללת האצטדיון ודרשו שתמנע את השימוש בו בשל הפרת זכויות האדם של הממשל בצ'צ'ניה.
    FIFA faces human rights criticism as Egypt choose Chechnya as World Cup base

    האצטדיון שמחכה לנבחרת מצריים כמרכז אימונים.
    https://www.yuga.ru/media/31/13/akhmat_arena__ib0glnq.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/18
  7. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    זכויות אדם? פיפ"א מכירה רק בערך הניירות, המטבעות והספרות על המחשב.
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    נו באמת אם האולימפיאדה התקיימה בסין אז למישהו בפיפ''א באמת יהיה איכפת מזכויות אדם?
     
  9. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מי יהיו השדרים במונדיאל הקרוב? אני בטוח שרמי וייץ יהיה ברוסיה אבל מי יהיו השניים הנוספים? אם יורם ארבל יהיה אחד מהם אני פשוט שם את הטלוויזיה על השתק!
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    יורם ארבל ישדר את כל המשחקים.

    ויץ,שפיגלר,יעקבי,ניסים
     
  11. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    יורם ארבל זה כמו יוסי בניון.
    מישהו צריך לרמוז לו שמספיק זה מספיק, למרות שהוא באמת בן אדם חביב (ארבל).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/18
  12. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    5 שדרים למונדיאל? נראה לי מוגזם ולא הגיוני, עד עכשיו לכל מונדיאל שלחו לא יותר מ-3 שדרים.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ארבל לא משדר, צחקתי כמובן
     
  14. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    טוב מאוד! המונדיאל האחרון בברזיל שהתברך ברמה גבוהה של כדורגל ייזכר לרע בגלל איכות זוועתית של שידור של הצמד ארבל&נוימן.

    לדעתי זה יהיה המונדיאל הנורמטיבי האחרון שנזכה לראות בעת הזו הרבה ״בזכות״ פיפ''א והחלטותיה ההזויות. המונדיאל הבא שיתחיל לו משום מקום בחודש נובמבר והמונדיאל שאחריו שיכיל 48 נבחרות(טוב שלא את כל הנבחרות בעולם) יהיו מונדיאלים שיאבדו כל אפקט של נורמטיביות והיגיון ואני כבר יודע מראש שלא אצפה בהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/18
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    למשחקי הידידות הקרובים מול איטליה וספרד סאמפאולי זימן את השחקנים הבאים:

    סרחיו רומרו, נהאול גוסמן, ווילי קאבאז'רו
    גבריאל מרקאדו, אדוארדו סאלביו, ניקולאס אוטמנדי, פדריקו פאסיו, רמירו פונס מורי, מרקוס רוחו, ניקולאס טאגליאפיקו, מרקוס אקונייה (סאלביו ואקונייה מגנים לפי הרשימה שפרסמה ה-AFA).
    חבייר מסצ'ראנו, לוקאס ביגליה, אבר באנגה, לאנדרו פארדס, ג'יובני לו צ'לסו, מנואל לאנסיני, אנחל די מריה.
    ליאונל מסי, סרחיו אגוארו, דיאגו פרוטי, גונסאלו היגוואין

    בשחור מסומנים שחקנים שעל פי התקשורת מעריכים שמקומם במונדיאל מובטח כבר, להוציא פציעות או משהו חריג, ותאכלס אין פה איזה משהו מפתיע להוציא אולי את היגוואין שלי זה מרגיש שהוא מקבל צ'אנס להוכיח את עצמו שוב פה ולא סגור כבר במונדיאל. אבל הבאתי את זה כמו שפרסמו בארגנטינה.

    להוציא שחקנים מהליגה המקומית, שחקנים נוספים שנלקחים בחשבון ויזומנו במידה ואלו שמקבלים את הצ'אנס הפעם לא ישכנעו את סאמפאולי יותר ממה שהם עצמם שכנעו בעבר, או במידה ויהיו פציעות כמובן, הם עמנואל מאמאנה, אלחאנדרו גומס, אנחל קוראה, פאולו דיבאלה (מאבק עם פרוטי עושה רושם) ומאורו איקרדי.

    לא צריך להיות גאון כדי לראות את חוסר ההגיון שבידיעה, ווילי קאבאז'רו לא בטוח בסגל אבל אין אף שוער כגיבוי לפי הידיעה? בכל מקרה, הבאתי את הדברים כפי שהציגו אותם בידיעה.

    הסגל לא כולל את השחקנים מהסגל המקומי שעוד יזומנו, בגזרה בא העימות בין תומכי לאוטארו מרטינס לתומכי קרלוס טבס (והשחקן עצמו שהתייחס לנושא) משעשע למדי בעיני ובעיקר לוקה בטיעונים חסרי הגיון של שני הצדדים. מלבד ההתלבטות, אם יש בכלל כזו בין שני החלוצים האלו, צפויים לקבל זימונים גם שחקן התקפה נוסף (נראה די וודאי - פאבון של בוקה), מגן ימני (הערכה - בוסטוס של אינד'), קשר מרכזי (הערכה - אנסו פרס מריבר או פאבלו פרס מבוקה). בידיעה בהקשר הזה ב-OLE, פאבון סומן כאחד שמקומו במונדיאל כבר מובטח.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.