נסיעה למשחקים באנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י skyday20, ‏20/3/11.

  1. shaulklausner110955 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/2/18
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    אז ההמלצה שלך היא לנסות לסגור לבד, או לסגור דרך חברת השורה הראשונה?
     
  2. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,183
    לייקים שהתקבלו:
    471
    ההמלצה שלי היא לבדוק היטב את כל האופציות, ולבחור בדרך שנראית לך יותר. אם אתה פחות מנוסה ופחות בטוח בעצמך, אולי יהיה לך עדיף לסגור דרך "שורה ראשונה" ולהיות עם ראש יחסית נקי.

    אם כן תרצה ללכת על "שורה ראשונה" אני ממליץ לך לשים לב לנתונים הבאים:
    • מיקום המלון ביחס למרכז העיר וביחס לאצטדיון - לא כל מה שזול הוא משתלם. אולי כדאי לשדרג למלון מרכזי יותר.
    • שדה התעופה ושעת הנחיתה וההמראה - לעתים הטיסות הן Low Cost, ולא תמיד נוחתים בשדה התעופה המרכזי. אני למשל נחתתי בלוטון כשטסתי לאנגליה והייתי צריך לקחת רכבת לעיר (לא ממש נורא, אבל צריך לשים לב לכך מראש). צריך לוודא כמובן שיש תחבורה ציבורית בשעות הללו, אחרת צריך לקחת מונית.
    • אם תיקח חבילה מרובת משחקים בערים שונות, שים לב שיש לך איך להגיע מעיר לעיר ושזה מסתדר עם הלו"ז. הם אמורים לדאוג לזה, אבל חשוב לוודא שהכל מסתדר ושהלו"ז הגיוני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/18
  3. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    דרך השורה הראשונה גם פעם אחת שלחו לנו למלון לא את כל הכרטיסים לצ׳לסי, 3 שעות לפני המשחק.
    אחרי מעט רגעי לחץ שדיברנו גם עם איש הקשר, הכרטיסים הגיעו עם שליח ובנוסף שדרגו לנו מקום במשחק של ארסנל שחל כמה ימים לאחר מכן.
    הם אומנם לא זולים בכלל, אבל אמינים.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  4. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    אכן
    לבסוף קניתי ב-GENERAL SALE דרך האתר שלהם באמצעות משתמש שאני פתחתי
     
  5. RACING Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשמח לעזרה ממי שמבין יותר ממני - פעם ראשונה במשחק של טוטנהאם, ובלונדון בכללי, מתכננים להגיע למשחק הליגה נגד סיטי בשבת ה16/4
    המכירה ל Non-Members, תתחיל ב1 במרץ. תיהיה בעיה להשיג כרטיסים בתאריך הזה? או שבדרך כלל נשארים כרטיסים למקומות סבירים באיצטדיון? לאיזה אזורים באיצטדיון בטוח לא ישאר לנו?
    ועל הדרך אם יש מישהו עם חברות שיוכל לעזור לנו בקבלת זכות לרכוש שני כרטיסים במכירה מוקדמת בתשלום, זה יסיר לנו הרבה הרבה דאגות, אודה לו המון (המכירה לחברים התחילה היום)
    תודה!
     
  6. RACING Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהמשך להודעה הקודמת שלי, במידה ואני עושה חברות בטוטנהאןם, רק בשביל המשחק, ב57 פאונד, (חברות bronze adult), אני אוכל לקנות שני כרטיסים (שניים, לא רק אחד) לאיזה קטגוריה שארצה?
    אני מתלבט אם לרכוש את החברות הזו בשביל כרטיסים, בהתחשב בזה שזה חברות שתשמש אותי רק במקרה הזה.
    או שלחלופין עדיף לי לעשות חברות LILYWHITE ADULT ב42 פאונד? מה ההבדל בין השניים? איזו חברות יכולה להקנות לי זכות לרכוש שני כרטיסים באופן מיידי?
    אם אחכה ל1 במרץ, ולא ישאר כרטיסים, אצטרך לקנות מאתרי כרטיסים שונים שעלולים למכור לי בכל מקרה במחיר יקר יותר במקומות טובים פחות.
    אשמח לעזרה בנושא
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/2/18
  7. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    אם אתה מתכנן ללכת רק למשחק אחד אין סיבה שתקנה מנוי ..
    כל המשחקים שלהם העונה מגיעים למכירה כללית, אין לך מה לדאוג. אפילו הדרבי מול ארסנל הגיע למכירה הזו (ככה קניתי כרטיסים), בגלל הכמות העצומה של המקומות בוומבלי הם לא מצליחים למלא את המגרש.
    מה שכן שים לב שאין הגבלות על הוותק של המשתמש באתר שלהם לגבי קנייה של הכרטיסים מול סיטי , בחלק מהמשחקים הם עושים על זה בעיות.. (בד"כ מול יריבות גדולות או כאלה שיש להן איתן יריבות , לא בטוח שבמקרה של סיטי תהיה הגבלה כזו).. בקיצור כדאי שתקדים כמה שיותר ותפתח משתמש שם.
    מן הסתם שבמכירה הכללית כבר לא יישארו כל כך הרבה כרטיסים ויהיו קטגוריות מסוימות שיהיו תפוסות , אבל עדיין אני לא חושב שזה שווה את הכסף לקנות עכשיו מנוי רק בשביל מקום יותר טוב ואני למשל כן הצלחתי לקנות מקום די טוב במכירה הכללית, כמעט על קו המגרש אבל ממש למעלה. עדיין רואים טוב.
     
  8. RACING Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה על התשובה. לגבי החברויות שרשמתי, אני כן אעדיף לעשות חברות ב57 פאונד שתקנה לי אופציה לקנות כרטיס באופן מיידי עכשיו לאזורים שלא בטוח ישארו במכירה הכללית שפתוחה לכולם. השאלה אם החברויות מהסוג שרשמתי מקנות את האופציה הזו. אם לא פשוט אחכה למכירה הכוללת.
     
  9. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    זה כבר אני לא יודע אז תברר בתוך האתר של טוטנהאם או שתיצור מולם קשר.
    לפי מה שאני רואה כרגע המכירה נפתחה ל-Bronze Members והם יכולים לקנות כרטיס אחד פר מנוי.
    ככה שיש מצב אפילו שתצטרך לקנות 2 מנויים ואז זה ממש כבר לא שווה לדעתי ..
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    השאלה היחידה היא עד כמה אתה מתמצא באנגליה/עד כמה אתה מנוסה בסגירת טיסה/מלון בעצמך.
    בטיסה הראשונה לאנגליה בשנת 2005 טסתי עם כל תור, והייתה חוויה מדהימה (דרבי של ברמינגהאם ווילה, אז בליגה הראשונה, וגם יונייטד מול פולהאם עם שער ענק של רונאלדו ומשקוף של סמית לואן דאר סאאר מחצי מגרש בתוספת הזמן), אבל מאוד מאוד יקרה.

    בנסיעות לאנגליה לאחר מכן כבר הרגשתי ביטחון לארגן טיסות ומלונות לבד, זה כמובן לקח ממני לא מעט זמן, אבל בסוף למרות שטסנו לתקופות ארוכות יותר, וראינו הרבה יותר משחקים (ממוצע של חמישה משחקים לביקור, מה כמובן ששידרג את החוויה בצורה משמעותית מהנסיעה הראשונה), העלות הייתה נמוכה בצורה משמעותית. הבעיה היחידה כשאתה מארגן לבד זה נושא הכרטיסים, למשחק של צ'לסי בזמנו מול ברומיץ' בגשר נניח קניתי כרטיס בקופות יום לפני המשחק, אותו הדבר למשחקים של ברייטון (אז בליגה השנייה באיצטדיון הישן), פאלאס (גם ליגה שנייה, מחזור אחרון שבו שפילד הייתה צריכה ניצחון בלונדון כדי לעלות ליגה והמשחק הסתיים רק בתיקו), צ'רלטון (אז בליגה השנייה), נורת'המפטון (ליגה שלישית) וגם למשחק הידידות של ברזיל מול שבדיה באמירויות.
    לשאר המשחקים (שני משחקי בית של טוטנהאם אחד מהם בVIP, יונייטד באולד טראפורד מול ארסנל בחצי גמר ליגת האלופות עם כדורגל נפלא ושער של ג'ון אושה, יונייטד באולד טראפורד מול ליברפול במשחק העונה שבו פירקנו אותם 3-0 ויונייטד מול אסטון וילה עם גול בעקב של רונאלדו) אי אפשר לקנות כרטיסים בקופות ולכן העלות שלהם היא גבוהה מאוד.

    שנה שעברה שוב טסתי לאנגליה, אבל הפעם כחלק מטיול מורכב יותר שכלל בהתחלה את לונדון, לאחר מכן את גלזגו (הפועל באר שבע מול סלטיק) ואדינבורו (בפטסיבל), ובסוף את מנצ'סטר כמובן (המשחק הביתי הראשון של העונה, ניצחון מצמד של זלאטן), אבל בגלל מורכבות הטיול, עשיתי שימוש בשורה הראשונה שהתבררו גם כזולים מאוד מיתר החברות וגם כמקצועיים מאוד.
    הדבר היחידי עם שורה הראשונה שצריך לשים דגש עליו הוא נושא המלונות. לפעמים המלון הבסיסי הוא לא במיקום מרכזי (בלט במיוחד כשטסתי איתם לברצלונה, גם שם המשחק היה חלק מהחבילה), או ברמה נמוכה מידי (באנגליה כל המלונות היו מעולים למעט המלון במנצ'סטר שהיה ברמה נמוכה מידי, ללא מיזוג אוויר בתקופה חמה מאוד ועוד כמה בעיות, למזלנו הימים היחידים שהיו קרירים בטיול היו בזמן שהיינו במנצ'סטר אז לא היינו צריכים מיזוג) ולכן מומלץ לבדוק את המלונות המוצעים כי הם גם נותנים אופציות לשדרוג במידה ואתה מעוניין (בתוספת תשלום כמובן).
    מצד שני שורה ראשונה תמיד זמינים ונותנים פתרונות (כשטסתי איתם לשוויץ גם אז למשחק של באר שבע הם החליפו לי מלון על חשבון בערב שישי) ובטיסה האחרונה לאנגליה הם גם הפתיעו אותי ועשו לי Membership ליונייטד על חשבונם ובכל הנסיעות גם שידרגו לי את הכרטיסים לעומת מה ששילמתי בפועל.

    אז אתה צריך לשאול את עצמך כמה ניסיון יש לך בארגון טיסה ומלונות בעצמך, פלוס לקנות כרטיסים בעצמך (לטוטנהאם, צ'לסי, סיטי ועוד כמה קבוצות שהם לא סולד אואט קבוע אפשר אפילו למצוא כרטיסים באתר/בקופות במחיר עלות, ליונייטד נניח זה סיפור אחר אלא אם מדובר באיזה גביע ליגה).
    אם אתה לא מרגיש בטוח מספיק, שורה ראשונה לטעמי זאת האופציה הטובה ביותר (כמו שהבנת נסעתי איתם כבר שלוש פעמים למשחקים) מבחינת מחיר ומה שמקבלים תמורתו, רק תבדוק את כל המלונות שמציעים לך ובמקרה הצורך תשדרג למלון מרכזי יותר/איכותי יותר.
    בהצלחה.
     
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    צ׳לסי סולד אאוט באופן קבוע.
     
  12. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    לא נכון , הייתי במשחק שלכם לפני כשבוע וחצי נגד ווסט ברומיץ' ב-GENERAL SALE. חוץ מזה ששמתי לב שהיו עוד כמה משחקים סמוכים שהיו במכירה כללית (נוריץ' בגביע, בורנמות' בבית)... בקיצור המשחקים החלשים בקטגוריה הכי נמוכה כביכול מגיעה למכירה כללית אצלכם.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לא חושב שמשחקים באמצע שבוע הם אינדיקציה למשהו, למען האמת. ולמצוא מספר כרטיסים בודדים בג׳נרל סייל זה משהו שקורה.

    באופן כללי, הסיכוי למצוא כרטיסים למשחק של צ׳לסי בג׳נרל סייל הם נמוכים מאוד (עד לא קיימים).
     
  14. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    [
    המשחק מול ווסט ברומיץ' היה בג'נרל סייל בערך 3 ימים. גם מול בורנמות' אם אני לא טועה היה אותו סיפור (עקבתי מקרוב).
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ובהמשך לדברים שכתבתי לגבי "שורה ראשונה", עוד יתרון אצלם שהם גמישים בחבילות שהם מציעים.
    הרבה פעמים הם מציעים חבילה שמי שהולך עליה (ומוכן להתאים את עצמו אליה כמובן) חוסך הרבה מאוד כסף. אז לא רק שאפשר לשדרג או לשנות את המלונות בהצעה, גם אפשר להתאים את החבילה אליך.
    חבר שחזר היום מאנגליה, נסע דרכם עם חבילה שכללה מס' משחקים, והיה אמור להיות אתמול במשחק של סיטי מול באזל, הוא דיבר איתם וביקש שיחליפו לו את המשחק לזה של טוטנהאם מול יובנטוס והם הסכימו ועוד בלי תוספת תשלום, ככה שאם אין לכם את הזמן/הידע לבנות חבילה בעצמכם, יש מצב גדול ש"השורה הראשונה" היא חברת הנסיעות הכי משתלמת היום בשוק (ועדין מציע לבדוק טוב את המלונות שהם מציעים לכם, גם מבחינת איכות וגם מבחינת מיקום, כי לפעמים עדיף לשדרג קצת ולקבל מלון טוב יותר/מרכזי יותר בחבילה דרכם על לחסוך כמה גרושים ולקבל מלון מרוחק או פחות איכותי).