צ'לסי 2017/18: מרינה, בבקשה תגבי את קונטה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏9/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני מדבר על ההשוואות לקיין. ההשוואות לא היו מגוחכות, והיו טיעונים לא רעים בכלל עם קייס דיי טוב אפילו. הכול היה בסימן שאלה כי מוראטה אף פעם לא קיבל את ההזדמנות להוביל התקפה, אבל אני חושב שאחרי העונה האחרונה אפשר להגיד בסימן קריאה שהוא הרבה יותר אפטקיבי עבור הקבוצה כאקס פקטור מהספסל או שחקן בהרכב למשחקים מסויימים. הוא לא מספיק אמין /ואו דומיננטי במגרש, בלי קשר לשערים.

    גירוד זה אחלה, אבל בניית הסגל בקיץ וינואר האחרון היו דיי תמוהים, בעיקר בדיעבד (לפחות מבחינתי). הסגל הלך לרוחב יותר מדי, ושום key player אמיתי לא הגיע כדי לעזור להזאר בהתקפה (עם כל הכבוד לוויליאן, גם הוא לא שחקן מספיק עקבי כדי לסמוך עליו).

    ולוקאקו בעונה לא רעה בכלל בהתחשב במה שקורה סביבו, ואני עוד אחד שפחות מתחבר לסגנון המשחק שלו. הבנאדם בלי אוויר כבר חודשיים לפחות, אבל מוריניו ממשיך לסחוט לו את הצורה כי אין לו באמת שום אלטרנטיבה ראויה בסגל. הוא על האימפקט שלו ממשיך לשמור.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טוטנהאם אמנם לא ריאל או יובה אבל היא כבר התקרבה לרמה הזו בשנים האחרונות כך שלפחות לדעתי ההשוואה לקיין אם הייתה כמו שאמרת - הייתה קצת מופרכת. מוראטה לא יכול לתת 30 גולים בעונה באופן עקבי, הוא לא מפלצת רחבה כמו קיין. אני מסכים עם שאר הדברים שאמרת ותהיתי כבר בקיץ אם ככה צ'לסי רוצה להתכונן לליגת האלופות. בקאיוקו זו נפילה שלא היה אפשר לדעת לגביה מראש לטעמי אבל שאר הסגל די עקום. ז'ירו, ככה לפחות מבחינתי - סתימת חורים די אידיאלית ככה בינואר בלי שמישהו ציפה לזה. בהחלט עדיף על כלום אבל לא משהו שמספיק טוב. וויליאן לדעתי שחקן שיש לו קצת מכל דבר. אולי לא הגיע לתקרה שלו עדיין אבל צ'לסי צריכה יותר מזה
     
  3. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    גירו זה שחקן נהדר לקבוצה שלא מתמודדת לכלום. מתאים לנו בול.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  4. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    מין:
    זכר
    גם חברה שלי עכשיו נהנית ממשחקים אז בכלל.
     
    אלעד, Gianzola ו-Clock End Stand אוהבים את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כך זה היה: 1999/00, 2004/05, 2005/06, 2006/07, 2008/09, 2011/12. צ'לסי נגד בארסה זו כבר קלאסיקה אמיתית של ליגת האלופות, שישה מפגשים כפולים, מתוכם חמישה בנוק-אאוט. אני בטוח שההתרגשות גדלה ולא משנה כמה העונה בליגה היא חרא. פחות בקיא במספרים של צ'לסי אבל סביר שבארסה היא הקבוצה אותה פגשה הכי הרבה פעמים בליגת האלופות וכל משחק היה מלא בדימיון.

    https://d1u4oo4rb13yy8.cloudfront.net/wwcqgigghx-1519105845.Xxx

    מבחינת כדורגל, קורטואה שחקן המפתח שלי, בארסה תכתיב את הקצב גם בגשר לדעתי למרות שהרבה תלוי בקאנטה. צ'לסי צריכה משחק אחד גדול וענק שלו כמו בימים באתלטיקו מדריד כדי שיהיה לה סיכוי. אפשר רק להתגעגע לקבוצה של מוריניו בגלגול הישן עם הגנת ברזל אימתנית. ואיך האזרד אמר? זה משחק כדי להתקדם לרמה של מסי וכריסטיאנו, נניח. הוא יהיה חייב להיות שקול בכל פעולה בהתקפה. אם ז'ירו היה יכול לשחק - כדאי מאוד-מאוד לשקול את השילוב שלו בהרכב. זה היה מאוד עוזר לה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/2/18
  6. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    ססק, במידה ויפתח, הוא השחקן הכי חשוב היום על הדשא.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    באקיוקו, במידה ולא יפתח, הוא השחקן הכי חשוב היום על הדשא.
     
    d-s, oranfu, Gianzola ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    תמיד היה לנו את הפאסון והאופי מול ברצלונה, בעיקר אופי, השאלה מי כרגע מביא את האופי הזה. אין ספק שססק וקאנטה הם דמויות מפתח, כמובן שהתקפית הרוב ייפול על אדן, מאוד מקווה לראות את וויליאן על הדשא בהרכב. אם קונטה יחשוב על המערך הליצני הזה עם הזאר+ חלוץ בלבד אנחנו חוטפים בראש.
    ובכל מקרה אנחנו יכולים לחטוף בראש.
     
  9. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    מין:
    זכר
    אם כבר מערכים ליצניים אני לא אופתע אם קונטה יתפתה לשחק בלי חלוץ בכלל. אני לא יודע מה יותר גרוע.

    בוא לא נדבר על הקבוצה של אז לעומת היום כי אני אבכה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לקבוצה של אז לא היה שחקן עם כדורגל קסום ברגליים כמו האזרד והדימיון היחיד שאני מצליח למצוא בין הקבוצות זו העמדה בין הקורות. קורטואה צריך לתת משחק גדול כמו צ'ך בזמנו. וויליאן שחקן מאוד ממושמע טקטית ויש לו קצת מכל דבר, יכול לכבוש בכדור חופשי למשל, יש לו בעיטה מרחוק. בקאיוקו לא ישחק לפני מה שהבנתי אבל לצד הנכות ההתקפית שלו כן צריך שחקן שמתרוצץ בלי הפסקה ויעזור לקאנטה. ססק לא בדיוק כזה לדעתי. יותר מישהו בסגנון רמירז.

    ז'ירו מתאים יותר ממוראטה היום לדעתי, יעזור במשחק עם הגב אל השער, פלוס גדול מבחינת הפיזיות ומשחק הראש למרות שגם מוראטה נוגח מעולה אבל הוא בכושר גרוע למרות שיעלה בטירוף היום אם כן - זה ממש קלאסיקו בשבילו.

    אגב, השופט ההוא מהמשחק בגשר, זוכרים אותו? ביום ראשון התראיין למארקה ובואו נגיד שהוא הודה שזה לא היה היום הכי מוצלח עבורו במשרד. אני עד היום זוכר את בלאק רודף אחריו כמו טום וג'רי או משהו כזה, היה גיף עצום ו-ויראלי ברשת.
     
  11. Don Antonio Member

    הצטרף ב:
    ‏7/1/17
    הודעות:
    258
    לייקים שהתקבלו:
    98
    מין:
    זכר
    דרך אגב מי שישפוט הערב הוא צ'ונייאט צ'קיר הטורקי ששפט אותנו מולם בגומלין ב 2012. כל עוד לא מדובר בסקנדינבי אני רגוע, פריסק והנוברגי הארור עדיין באים לי בחלומות. כמו שאמרו מעליי, תמיד היה איזה משהו מיוחד במפגשים מולם, גם הקבוצה אולי האפורה בהיסטוריה עם ההרכב הכי אפור שלנו הצליח לעמוד מולם. רק שלא נראה את האזר חלוץ מדומה או איזה מערך הזוי שקונטה מסוגל לעלות בו הערב. הייתי הולך על ג'ירו היום בחוחד ולצידו וויליאן והאזר. לא יכול לחכות כבר.
     
  12. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,432
    לייקים שהתקבלו:
    3,869
    צ'לסי צריכה היום להעז, היא חייבת להבקיע היום ומערך מסריח של בונקר לא יתן לה כלום. לדעתי קונטה צריך להעלות את כל עושי הניסים שלו - אלונסו, וויליאן, הזארד והייתי מעלה גם את מוראטה כי הדבר היחיד שהוא כן מוכח בו זה משחקים בליגת האלופות. ז'ירו סופר סאב נהדר במקרה הצורך.

    הכי חשוב אבל זה לא להתבנקר ולתת לברצלונה לשלוט במשחק לגמרי (כי זה מה שהיא תרצה), היא חייבת ללחוץ ולחפש להביך את ברצלונה. יש לה קישור טוב אבל זה לא צ'אבי ואינייסטה בשיאם, שחקנים כמו ראקיטיץ' ופאוליניו בהחלט פגיעים ללחץ.

    פברגאס הוא שאלה מאוד מעניינת למשחק הזה. אין לו זכות קיום במערך לבד ליד קאנטה, ואם הוא יפתח היום זה אומר שהזארד ועוד מישהו יהיו לבד למעלה. בכל מקרה קאנטה חייב עוד מישהו לידו, דרינקווטר מאוד מאוד אפור אבל אין לצ'לסי מישהו אחר. אולי שיגיד לבארקלי לעלות ולכסח כמה רגליים כאילו הוא מול ליברפול.
     
  13. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,322
    לייקים שהתקבלו:
    5,812
    עצוב לי שהמשחק היום הולך להכתים את המורשת האדירה שיש למועדון מול ברצלונה.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  14. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    נוכח מעמד האנדרדוג שלנו, הציפייה שלי מצמד המשחקים היא לראות קבוצה שנותנת הכל, עומדת נכון על המגרש ומבצעת את הbasics כמו שצריך. זה כנראה לא יספיק מול ברצלונה, אבל זו דרך המלך אם אנחנו בונים על איזשהו נס.

    אם ננצח - מדהים. אם לא, אלה החיים. רק לא להתבזות ולהגשים את האמירה של הפנסיונר מעליי.
     
  15. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    סמדו לא משחק אצלם ולכן כמו שהבנתי, סרג'י רוברטו ישחק כמגן. זה כבר מעולה לנו כי האזרד יכול לעשות הרבה צרות לשחקן הזה. מול מישהו מהיר כמו סמדו הזאר דווקא נוטה להתקשות.
    אני נוטה לכיוון של ססק-קאנטה לבד בקישור ואני מקווה שקונטה גם. אין לנו מה לחפש במרכז המגרש כי אין לנו שום דבר בסגל שיכול להתמודד עם פאוליניו, ראקיטיץ' ובוסקטס בקרב על שליטה במרכז השדה. הדבר היחיד שדרינקווטר יעשה היום הוא לבזבז חמצן, אין לו אפילו מה לחפש ברמות האלה. בארקלי כ"כ חלוד ופגיע שאין סיכוי שהוא בכלל ילקח בחשבון. אם קונטה יבחור בטיפשות לעבות את מרכז הקישור אני מעדיף את אמפדו על שניהם...
    מה שאנחנו כן צריכים לעשות הוא לעבור כמה שיותר מהר מהגנה להתקפה ואני מסכים עם זולה שפברגאס יהיה השחקן המשמעותי ביותר הערב, במידה וישחק. לקחת כדור ולהעיף קדימה למוראטה/אלונסו שיורידו כדורים להזאר ופדרו אמורה להיות תמצית הטקטיקה שלנו היום. אני אומר פדרו כי אני כמעט בטוח שישחק אחרי שהוחלף במחצית מול האל, ואני גם בהחלט מבין למה קונטה יעדיף אותו. וויליאן בכושר נהדר אבל גם בכושר הטוב ביותר שלו הוא עדיין שחקן שמבזבז המון מצבים, והיום אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו לפספס, כמו שפיספסנו כל העונה.

    אה, והכי חשוב - אני מודה לבורא עולם, בודהה, ישו ווישנו שזבל העופות הקרוי בקאיוקו לא משחק. עם זאת, אם גארי קהייל ישחק היום גם זה לא יעזור לנו. סוארז פשוט ישחט אותו שחיטה שאינה ראויה ואנחנו באמת נתבזה. אם לא, בהחלט יש לנו סיכוי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.