צ'לסי 2017/18: מרינה, בבקשה תגבי את קונטה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏9/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    גדול יותר בוודאי. יש מידות מינימום ומקסימום.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    משום מה אני שומע ביממה האחרונה הרבה מחמאות לצ'לסי ול"תכנית המשחק שלה", על קונטה הגאון שהצליח לשתק את בארסה האימתנית משל היה דוד מול גולית. השאלה היא למה מועדון כל כך עשיר כמו צ'לסי צריך להגיע בכלל כאנדרדוג, ועוד אצלו בבית. אברמוביץ' לא שפך כל כך הרבה כסף כדי שיחמיאו לקבוצה שלו על ה"טקטיקה ההגנתית" הוא רוצה להפוך לאימפריה אירופית כמו בארסה וריאל. קונטה בשנתיים האחרונות קיבל צ'ק פתוח להביא את מי שהוא רוצה, הביא את קאנטה, הביא את מוראטה, הביא את בקיוקו, הביא את רודיגר, את אלונסו, את דרינקווטר, את זפאקוסטה, את ז'ירו, אפילו דוד לואיז הגיע בהמון כסף בואו נזכיר, וזה בנוסף להזארים והויליאנים שכבר היו לו. ואם עם כל זה הוא מדשדש בשיפולי הצמרת בפרמייר ליג ומגיע מול בארסה בפוזיציה של פורטו אז מצטער אבל לא מגיעה לו שום מחמאה, בטח אחרי שהוא לא הצליח לעמוד אפילו במטרה הצנועה שהעמיד לעצמו-לשמור את בארסה על ה-0.
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    דרור, אין לך הרי מושג מה קורה בצ׳לסי. אתה מדליק אתרי אינטרנט כדי לראות תוצאות, ופעם ב... תופס משחק שלהם בלייב. אני לא אומר את זה כמשהו נגדך - לכולנו יש כמות זמן מוגבלת, אבל למה להתיימר לדבר בצורה כזו נחרצת על דברים שאין לך מושג בהם?
    כל אדם שעוקב בצורה סבירה אחרי הפרמיירליג יגיד לך ש-
    1. אברמוביץ׳ כבר לא שופך כל כך הרבה כסף כמה שנים טובות.
    2. קונטה לא קיבל צ׳ק פתוח, הוא קיבל בעיר אצבע משולשת. זו גם הסיבה שנראה שהוא יעזוב.
    3. חצי מהשחקנים שנמצאים שם ברשימה לא ברור בכלל אם הוא בחר או שבחרו בשבילו.
    עם כל זה, הוא לקח אליפות בשנה שעברה וכרגע ״מדשדש״ במקום 3-4 בתחרות עם שתי קבוצות חזקות מאוד ומאומנות מאוד ועוד קבוצה ששפכה ימבה כסף.
     
    golding, oranfu, Gianzola ו-7 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  4. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    ואני אוסיף שהטקטיקה של צ'לסי אתמול לא שונה מכמעט כל קבוצה גדולה ששיחקה מול ברצלונה מאז שגווארדיולה הגיע. אפשר לספור על יד אחת את הקבוצות שבאו מולה ראש בראש התקפי וניצחו.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    כמה כבר קבוצות לא יהיו אנדרדוג מול ברסה? אפשר לחשוב איזו בושה.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני יודע שהתגובה לא הייתה מופנית אליי ואני מסכים באופן כללי, אבל:
    1) צ'לסי נראית לא מספיק טוב העונה בלא מעט משחקים. אני לא תופס טרמפ על שני ההפסדים הרצופים הכואבים בליגה נגד נמושות, זה מעבר לכך.
    2) ההכנה של קונטה אתמול הייתה מצוינת, ועדיין - היה חסר לי אקסטרה. אפשר היה להיראות כך גם עם מוראטה במקום פדרו ובכך לעזור לאדן האזרד שסבל אתמול על המגרש. כמובן שלצ'לסי יש חלק בזה אבל בארסה באה להעביר את הזמן בעוד משחק חוץ קלאסי והייתה ביום חלש ואפשר היה לנצל את זה. לא היו מצבי כיבוש אמיתיים ולכל בעיטה מחוץ לרחבה היא גול בטוח.

    אגב, מס' הקבוצות האלה שבאות לשחק פתוח יותר נגד בארסה, וכמובן שיש הבדל בין משחק בית למשחק חוץ - זה בדיוק המקום אליו צ'לסי שואפת או צריכה לשאוף. בקאמפ-נואו מובן לי אם יחנו את האוטובוס והמשאית, במשחק בית לא. סיטי היא לבל נפרד אבל אני משוכנע שליברפול וטוטנהאם היו נוגעות יותר בכדור אתמול. לא יודע לגבי מנצ'סטר יונייטד
     
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אתה אומר את זה כאילו יובנטוס (עם סגל הרבה יותר חזק) לא התגוננה מול בארסה. רק לפני שבוע היא התגוננה ברוב שלבי המשחק בביתה מול טוטנהאם.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אברמוביץ' לא שופך הרבה כסף? תחבר את סכומי ההעברה של כל השחקנים שמיניתי+משכורות. זה יוצא המון המון כסף. יובה לא מוציאה חצי מזה וראינו מה היא עשתה לבארסה אצלה בבית(ולא בקטע של להתרברב, קודם שנעבור בכלל את טוטנהאם). ובוא ניקח בערבון מוגבל את האליפות שנה שעברה. לצ'לסי לא היה את העומס של ליגת האלופות, סיטי ויונייטד היו בקרשים וליברפול היתה פחות טובה מזאת של השנה. צ'לסי זאת לגמרי קבוצה ששואפת לזכות בכל התארים, אז את הליגה היא איבדה והיא בדרך הבטוחה גם לעוף בשמינית(ועוד לא דיברנו על זה שסיימה שניה אחרי רומא) אז כל הכבוד על העמידה הנכונה בהגנה אתמול, בלי ציניות, אבל לא לשם כך התכנסנו כמו שאומרים.
     
  9. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אני לא בטוח שהנתונים הכלכליים יסתדרו עם מה שאתה טוען.
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ההחלטה לעלות עם פדרו במקום מוראטה/גירוד הייתה נכונה והיא במתכונת של משחק כמו אתמול הייתה הרע במיעוטו (כי בכל זאת, הזאר כ-false 9 זה ממש לא זה). בשום וריאציה הם לא לוחצים על הכדור כמוהו, והוא תמיד שחקן שיכול לתת גול. לצערו הוא לא קיבל אפילו מצב אחד לבעיטה, להבדיל מהזאר ובעיקר וויליאן. מוראטה לא מספק את הסחורה, אין טעם ליפייף את זה יותר מדי. לא סתם גירוד הוחתם.

    ולמה יש אנשים שעדיין אכפת להם מפוזשן עד כדי כך? ברצלונה הייתה על איזה 75% פוזשן רוב המשחק ודווקא צ׳לסי הרגישה לי יותר מסוכנת, בעיקר בסוף המחצית הראשונה עם הקורות של וויליאן, עוד בעיטה מסוכנת מחוץ לרחבה של הזאר ועוד בעיטה חופשית של אלונסו.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    צ'לסי בפירוש הרבה יותר מכלכלת את עצמה בעשור הזה. סכומי העברה? הם גם מצליחים למכור ביוקר וגם הרבה מאוד הכנסות מטלויזיה ואלופות. הלו זו קבוצה בכירה בפרמייר ליג.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  12. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    1. ההשוואה ליובנטוס לא רלבנטית. קבוצות פרמיירליג משלמות פרימיום על שחקנים מהיבשת (כי יש להן יותר כסף), ומשלמות פרימיום על שחקנים אנגלים (בגלל המכסה של ה-HG).
    2. צ׳לסי הוציאה ב-5 השנים האחרונות משמעותית הרבה פחות משתי המנצ׳סטריות. בערך באותו סדר הגודל של ליברפול ו-ווסטהאם, פחות מארסנל ואברטון. מצאתי את הנתונים האלה מארבע העונות האחרונות. בינואר היו כמה העברות גדולות שישפיעו על הנתונים אבל זה סדר הגודל.
    אמנם מבחינת הוצאות ברוטו צ׳לסי די גבוהה ברשימה, אבל זה נובע מכך שהכניסה המון כסף בזכות עסקאות הזויות עם קבוצות סיניות, אבל כשמדברים על כסף שהבעלים מכניס מהכיס צריך לדבר על נטו.
    3. ניקח בערבון מוגבל את האליפות? כי הם דרסו את הליגה וסגרו עניין עוד בינואר? תן לי אליפות כזו עם ליברפול ומצידי תקרא לה ׳בערבון מוגבל׳ ותשים עשר כוכביות.
    4. עד כה, העונה היא לא עונה מוצלחת עבור צ׳לסי וקונטה. לא מוצלחת על הדשא ולא מוצלחת מחוצה לו. אבל אני לא מבין את מי שמציב את הסטנדרט להצלחה כ-״לשחק התקפי מול ברצלונה״. זה לא סטנדרט להצלחה ולא לשם כך התכנסנו, זה סתם טמטום.
     
  13. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,565
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    קונטה קיבל צ'ק פתוח, צ'לסי זכתה באליפות כי סיטי ויונייטד היו בקרשים... נו שוין.

    כמה דקות אתמול של מוראטה על המגרש הספיקו לי כדי להבין שטוב מאוד שהוא לא פתח. לא מסוגל להחזיק בכדור יותר משנייה וחצי, אין לו שום דבר לתרום במשחק כזה. פדרו הרבה יותר מתאים, לוחץ, סוס עבודה, אז אתמול הוא לא קיבל הזדמנות לאיים התקפית, בסדר. הוא היה עסוק בדברים אחרים. יש מקום לדון האם צ'לסי הייתה צריכה לעלות עם חלוץ, אבל החלוץ הזה הוא צרפתי.
     
    קשר ימני, לירן ו-אלעד אוהבים את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא נכנס עכשיו למאזנים הכלכליים. אני מדבר עכשיו נטו על ההוצאות. הקבוצה הרבה פחות טובה מהכסף שהושקע בה. אז בסדר רוב הכסף לא הגיע מרומן, אני חוזר בי. אבל זאת לא הנקודה בכל אופן.


    השאלה מה אתה מגדיר כהתקפי. אני לא דורש מצ'לסי להחזיק 70 אחוז מהזמן בכדור, אבל כן להראות יוזמה ואומץ. ראה אותנו שנה שעברה מול בארסה, ראה את אתלטיקו נגד בארסה שנה לפני. באיירן של פפ הגיעה לקאמפ נו, אמנם חטפה שלישיה, אבל עד הגול של ניימאר בדקה ה-75 שיחקה מול בארסה כשווה בין שווים באחד המשחקים הכי טובים שיצא לי לראות במפעל(מה שקרה אחרי הגול של ניימאר זאת התפרקות מנטלית לדעתי). ככה בדיוק אתה מצפה שמועדון כמו צ'לסי יראה.
     
  15. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    כל ה-11 שפתחו אתמול בצ'לסי עלו לקבוצה בערך 200 מיליון פאונד. ברצלונה קנתה שני שחקנים ב-300 מיליון יורו. אם אתה רוצה לדבר על הוצאות אז צריך להזכיר גם את הצד השני במשוואה. הקבוצה הרבה פחות טובה ממה שהשקיעו בה? לא יודע, לא חושב בכלל. אני חושב שקונטה מוציא את המיטב מהקבוצה המוגבלת הזאת וכך גם לא מעט אוהדי צ'לסי ואנגלופילים אחרים.
    אם אתה לא חושב שהראנו אתמול יוזמה ואומץ אז אני מצטער לומר לך אבל אתה לא מבין את נבכי המשחק, וזה נאמר בעדינות רבה. בכלל, מעצבן אותי שאני מגיב לך כי התגובות שלך לא ממש שוות התייחסות רצינית. פלורליזם וחופש הביטוי אלה ערכים חשובים, אבל אתה חייב לדעת על מה אתה מדבר כדי שאפשר יהיה להתייחס אליך ברצינות.
     
    אלעד, Gianzola ו-Sturridge אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.