כדורגל עולמי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏26/11/16.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ועדיין בדרא"מ, המשחק הראשון של הרקופה שוחק הלילה, מחזיקת הליברטאדורס נגד מחזיקת הסודאמריקנה. גרמיו התארחה אצל אינדפנדיינטה והאדומים מאבז'נדה פתחו את המשחק רע עם שער זול לאחר טעות קשה וכרטיס אדום לג'יגליוטי על מרפק מכוון לפניו של שחקן גרמיו. השופט הוציא צהוב תחילה, אבל המשחק נעצר והשופט בחר להשתמש ב-VAR יימח שמו לעולם ועד, ולאחר הצפייה בוידאו שלף אדום לחלוץ הארגנטינאי. למרות החיסרון המספרי הרוחו השוו את התוצאה ונשארו חזק בתמונה לגומלין בברזיל מול גרמיו שדי מקרטעת העונה בליגה האזורית.



    מי שמצליח לזהות בתקציר את האירועים, אותו בלם שסידר לגרמיו את הגול הוא גם זה שהקריב את הפנים שלו להציל גול בהמשך. ומדובר בבאסקי-ונסואלני פרננדו אמורביאטה אקס אתלטיק בילבאו.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    וואו, זה פשוט זוועת עולם הוידאו המסריח הזה. לאט לאט הכדורגל הופך להיות ספורט אמריקאי מגעיל.
     
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    צפון אמריקאי התכוונת...

    אגב, חורחה וילסטרמן (השם הכי מוזר לקבוצת כדורגל שאני מכיר, לא?) שיחקה בסיבוב הקודם ותשחק גם נגד הברזילאים בסוקרה ולא בקוצ'אבמבה כי האצטדיון שלהם בשיפוצים לקראת המשחקים הדרום-אמריקאים.

    Wilster confirma que jugará con Destroyers en Sacaba | Los Tiempos
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/18
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מה פתאום, יש מלא :)
    בפראגוואי יש את חנרל דיאס (הגנרל דיאס) ואת 12 באוקטובר ובכללי לא חזר בכלל שמות קבוצות מגניבים ביבשת..
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    המחזור השלישי המשיך אתמול וקיבלנו הפתעה לא קטנה, כאשר פאטריוטאס הצנועה רשמה ניצחון שני בשלושה משחקים והפעם על אתלטיקו נאסיונאל, ששיחקה גרוע. דווקא האורחים עלו ראשונים מפנדל של דיירו מורנו, אבל כמעט ולא היו קיימים במשחק ורק החמצות מסמרות שיער של פאטריוטאס מנעו מהתוצאה לזוז. השיוויון של המקומיים הגיע ע"י ריבאס בדקה ה-43. לחצי השני נאסיונאל בכלל לא הופיעה, ופאטריוטאס ניצלה זאת בשביל לכבוש את השני ע"י אסוול אלבארס והאחרון בדקה האחרונה מרגלי קרלוס מוסקרה שכבש את גול המחזור כשפירק לפיפה אגילאר את האגן בסלאלום יפה.

    מי שנותרה מושלמת היא אונסה קאלדאס שגוברת 0-3 על דפורטיבו פאסטו ונצמדת למדיין בפסגה. מצד של ריי ואנגאס בחצי הראשון ועוד גול של אדר פאריאס שלא נפתס בתקציר, קבעו את התוצאה.

    דפורטיבו קאלי הביסה את צ'יקו 0-4 ורשמה ניצחון בכורה, אבל הסיפור הגדול היה הגולאסו הראשון אי פעם כמקצוען של דייבר קאייסדו בן ה-17, שבכה והקדיש את השער לאחותו הקטנה שנרצחה לא מזמן. ניקולאס בנדטי, פאבלו סבג וג'ון קארדונה השלימו את השערים.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    היינו אך ואפילו יותר מבחינת הגובה...

    אחד השמות המגניבים אם לא ה, אבל יש באותה שורה עוד כמו דוגלאס הייג וכו'... אני אישית מת על דפורטיבו פאסטו, אבל זה כבר עניין של טעם :)
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  7. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    לוגנו כמו עונה קודמת, מסתמנת כסינדלרה של הליגה השוויצרית גם השנה.
    לוגנו שהייתה מקום אחרון לפני חודשיים בליגה השוויצרית עלתה למקום ה4 אחרי שניצחה את גרהאספורס הערב 1:0 (אותו מספר נקודות כמו ציריך השלישית שלה משחק חסר).
    ניצחון רביעי רצוף של לוגנו (בין היתר 1:0 בחוץ על באזל לפני שבועיים).
    אגב מסתמן שהאלופה השנה תהיה יאנג בויז אחרי שבאזל הפסידה הערב בבית 2:0 לסנט גאלן (5 נקודות פחות מיאנג בויז ועם משחק יותר),
    אבל לכו תדעו זה רק המחזור ה22 (מתוך 36 מחזורים).
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    המחזור הרביעי בקולומביה הביא לנו שני משחקים גדולים: בראשון אירחה מיז'ונאריוס את אתלטיקו נאסיונאל לקלאסיקו קולומביאנו באצטדיון בבוגוטה. המשחק היה סביר בחצי הראשון עם שליטה קלה למארחים, שגם כבשו בדקה ה-19 מפנדל של קראצ'יטו דומינגס אחרי שפיפה אגילאר בטעות גדולה הכשיל את דל ואייה. לחצי השני עלתה נאסיונאל נחושה יותר ויצרה הרבה יותר מצבים, אבל נעזרה בעיקר בהחלטה שגויה של השופט, שהרחיק את דוקה באדום ישיר שלטעמי לא היה מוצדק והשאיר את מיז'ונאריוס ב-10 שחקנים. נאסיונאל לחצה ובסוף גם קיבלה פנדל, אחרי שהליבלטון פלאסיוס הוכשל ברחבה. דיירו מורנו ניצב מול ווילקר פארינייס הצעיר, והשוער הונסואלי בן ה-20 לקח את הבעיטה הלא טובה של מורנו. כעבור כמה דקות השיגה נאסיונאל את השיוויון הצודק מהראש של אנדרס רנטריה והמשיכה ללחוץ במטרה לכבוש שער ניצחון, אבל הכחולים החזיקו מעמד. פארינייס הנפלא שוב היה איש המשחק, כאשר מנע לבדו לפחות 3 מצבים מצויינים של שחקני נאסיונאל, לא כולל הפנדל שעצר. בסיום 1-1.

    המשחק המסקרן השני הפגיש את המוליכה, אינדפנדיינטה מדיין עם המאכזבת, דפורטיבו קאלי. דווקא האורחים עלו ליתרון ראשון אחרי הרחקה לא טובה של האדומים, מה שעזר לבלמה של קאלי, פאלומקה, לכבוש את שערו הראשון במדי הקבוצה. מדיין העלתה הילוך בחצי השני והישוותה מהר מאוד מרגלי חואן קאייסדו, שערו השלישי בארבעה משחקים. 5 דקות לסיום הושלם המהפך כאשר רודין קיניונס העביר כדור רוחב מדוייק ולאו קאסטרו הכניע את קאמילו וארגאס והשאיר את מדיין מושלמת אחרי 4 מחזורים.

    ג'וניור בראנקייה שוב שיחקה עם המחליפים ושוב הפסידה, הפעם בחוץ לאתלטיקו הוילה. אנדרס קוראה, אקס ג'וניור, נגח את שער הניצחון. השבוע ג'וניור תנסה להכנס לשלב הבתים בקופה ליברטאדורס כשתשחק בגומלין הפלייאוף מול גוואראני.

    דם סנטה פה משחקת עם המחליפים מאותה סיבה של ג'וניור, אבל מצבה גרוע. אמש רשמה הפסד שלישי בשלושה משחקים, הפעם מול אליאנסה פטרולרה 1-2. דווקא סנטה פה הוליכה משער נגיחה של האורוגוואי בטאנקורט, אבל בחצי השני פטרולרה היתה הרבה יותר טובה וכבשה מהנקודה הלבנה מרגלי אריאס ואת שער הניצחון ע"י הפראגוואי בארטו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/2/18
    Franco אוהב/ת את זה.
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    פורסם לאחר המשחק שלכם מול פפסי שווילקר עצר 5 מתוך 10 הפנדלים האחרונים שנבעטו נגדו. אני מקווה שמי שפרסם בדק את הנתונים ולא פשוט ראה 5 מ-10, כדי לא לכלול בעצירות שלו כאלו שפספסו את המסגרת, ואם אכן הנתון נכון זה מראה כנראה על החוזקה שלו בעימותים כאלו.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כן ראיתי את זה. שמע, מה שמדהים אצלו, הבעת הפנים. הבחור לא ממצמץ ואם אתה לא יודע את הגיל, אתה חושב שמדובר בשוער בן 35 עם ים ניסיון. לא הניד עפעף אחרי שלקח פנדל ולא אחרי שלקח 3 פעמים אחד על אחד. משחק עם ים של ביטחון עצמי ושקט נפשי, בלי פוזות ובלי דאווין. רכש ענק של מיז'ונאריוס ואין לי ספק שהם לא יהנו ממנו יותר מדי. הבחור בן פאקינג 20!!!
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מה זה בן 20, חגג 20 רק השבוע :) זה בכל מקרה מרשים, אבל את קור הרוח אפשר גם להסביר בכך שיחסית לגילו ולעמדה הזו יש לו ניסיון לא רע. כמעט 100 משחקים ברמת בוגרים לפני יום הולדת 20, כולל משחקים בנבחרת נגד כל הגדולות של היבשת (להוציא ברזיל אולי). כנראה אם המצב בונסואלה היה רגיל הוא היה נשאר שם עוד קצת לפני שהיה חותם באירופה/מקסיקו, אבל אפשר להבין שהוא היה לחוץ לצאת. מאמין שאכן יש סיכוי טוב שבקולומביה לא יהנו ממנו זמן רב, אבל מצד שני הם כנראה יהנו מההכנסה של המכירה העתידית שלו (כמו גם קאראקס לה אחוזים משמעותיים בכרטיס שחקן).
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921


    אינדפנדיינטה סנטה פה מעפילה לשלב הבתים בקופה ליברטאדורס אחרי 0-3 על סנטיאגו וונדררס ו-1-5 בגלובלי. האיצטדיון היה ריק כמעט לחלוטין ובקולומביה מבקרים את האוהדים של סנטה פה על כך. במשחק עצמו לא התקשו המקומיים שכבשו פעמיים מרגלי ווילסון מורלו (6 שערים עד כה בטורניר) ושער של הבלם וויליאם טסיו. סנטה פה תשובץ לבית הקשה בשלב הבתים שיכלול גם את ריבר פלייט, פלאמנגו ואמלק מאקוואדור.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    חואן ולנסיה ומיני קאבאני, היו ימים... ולנסיה עדיין נראה טוב, מיני קאבאני עדיין לא נראה. סנטה פה, בלי עומאר מה אתה שווה?
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    האמת שחואן ואלנסיה מפתיע גם אותי לטובה, יש לו את זה עדיין ולא ברור לי איך נפתרנו ממנו כשכיום המגינים השמאליים שלנו לא שווים חצי ממנו. מוזר לראות את סנטה פה ללא עומאר. הנסיגה של הארגנטינאי החלה כשפלוסו לא ממש ספר אותו ומאז הוא בקושי שיחק, כולל אצל גרגוריו פרס. אני לא מאמין שהוא היה עוזר להם יותר מדי בקופה, בוא נראה מה יש לו להציע בפאטריוטאס. הבחור כבר לא צעיר ויש לו חלודה להוריד.
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ההחלטה להיפרד ממנו היא נכונה כנראה, הפרישה נמצאת ממש מעבר לדלת, אבל ברמה האישית כל החיבור שלי לקבוצה היה בגללו ולראות אותם בלעדיו מבאס. באותה מידה הייתי מתבאס כנראה גם אם היה נשאר, כי היה משחק מעט או סתם לא משפיע על המשחק.