אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    יש הבדל בין סקרים שעושים לפני שבן אדם בכלל מועמד אמיתי ומה שקורה אחרי שהוא המועמד ומתחילים לחבוט בו. הרי גדעון סער לא באמת מעניין אף אחד מחוץ לבלפור כי הוא לא במערכת הפוליטית כרגע, לפחות לא בכנסת.

    אני לא אומר שהליכוד בפרט לא ינצח גם בבחירות נוספות עם ראש מפלגה אחר, אני כן אומר שהמצב רחוק מלהיות אופטימלי עבורו כי נתניהו עשה הכל כדי למצב את עצמו כאחד והיחיד שאין לו תחליף. וכאשר יידרש תחליף למר אין-לו-תחליף, מי שזה לא יהיה יתחיל בנקודת זינוק נמוכה יחסית. אלא אם כמובן אנשים פשוט יצביעו ליכוד כדי לתקוע אצבע בעין של התקשורת והמשטרה והפרקליטות ובתי המשפט. שזה לא בלתי אפשרי....
     
  2. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    כל מי שהוא ליכוד יצביע ליכוד!. יהיו אלפים שיתקעו אצבע בעין של התשקורת המשטרה והמתפרה. אנשים לא אוהבים שעושים עליהם סיבוב במיוחד לאור העובדה שעדת הכלבים הפאשיסטים חלאות האדם הבולשביקים השקרנים שעטפו את אריאל שרון המושחת בצמר גפן של אתרוגים, נהיו לנו עכשיו צדיקים בני צדיקים. טהרנים שעוטים על פרצופם המכוער ארשת של איכפתיות חמלה מזויפת וצבועה.
    40 מנדטים לליכוד לא פחות!!
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    איילת שקד מבחינה אינטלקטואלית נמצאת בכמה דרגות מעל חוטובלי ולוין. לצערי היא לא בצד שלי, ולצערי ההבנה שלה של דמוקרטיה בעייתית, אבל בכמה פעמים ששמעתי אותה ברדיו, מלבד קיצוניות בעייתית, היא יודעת על מה היא מדבר. היא לא משתמשת בדמגוגיה זולה כמו לוין כדי שיחשבו שהיא חכמה.
    זה מצחיק, אתה משתמש בדיוק בטיעונים שלי. אם מפלגות זה דבר דינמי, אז מה הבעיה שלך עם הליכודניקים החדשים?
    בנושא הליברלי, השכל היא היחידה המקיימת את חוקת הליכוד. אתה רוצה לטעון שאין לחוקת הליכוד קשר למציאות, זה לא היה הטיעון בעבר כאשר דיברת על הליכודניקים החדשים.
    זה שהשכל התקפלה זה בגלל הלחצים שהופעלו עליה, בין היתר על ידי מר כלכלה שרצה לרצות את החברים החרדים שלו. אפשר בליכוד של היום לעשות הרבה דברים, לצאת נגד נתניהו זה לא אחד מהם.

    מרץ לא מפלגה אנטי ציונית. אתה רוצה לנהל דיון רציני אז תנהל אותו ברצינות בלי לזרוק הכפשות לאוויר.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/900/022.html
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה לא אנטי ציוני.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    "כי רעיון הציונות בהכרח מוחק עם שלם" כן בכלל לא אנטי ציונות
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זאת דעה של אדם אחד מתוך המפלגה. יכלת גם לצטט את אילן גילאון.
    אנטי-ציוני הכוונה זה לא להכיר בהיותה של ישראל מדינה ליהודים. מרץ מעולם לא הלכה נגד הרעיון הזה ובטח שלא הצהירה שהיא אנטי-ציונית.

    בכל מקרה, יפתיע אותך אולי לשמוע שלהכיר בעובדה שיש פה אנשים שהם לא ישראלים ולא מגיע להם להיות נשלטים על ידינו זאת גם דעה לגיטימית.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    אני לא יודע באיזה שנה אתה נמצא כרגע, אבל הממשל הצבאי הסתיים ב-1966

    ואיך מרצ מסכימה עם זה שישראל היא מדינה ליהודים אם היא מסירה את המונח ציונות מהמצע שלה. הרי כל המהות של ציונות זה שישראל היא מדינה ליהודים.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אז פלסטין היא מדינה? ואם לא מה מונע ממנה להפוך לכזו?

    זה לא "אם ורק אם". מרץ לא רוצה להשתמש במילה ציונות, היא לא חייבת אם זה מפריע לחברי המפלגה. המפלגה עצמה כן מכירה בישראל כמדינת היהודים וכן מכירה בחשיבות של צבא הגנה לישראל. הם פשוט רוצים, לטובת ישראל, במדינה פלסטינית.
    אתה יכול לא להסכים איתם, אבל אתה לא יכול להוציא את הלגיטימיות של הדעה שלהם מספקטרום הדעות היהודי-ישראלי.
     
  10. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    ארז תדמור מנהיג עולה.

    המשחק המסוכן של השמאל: ישראל הופכת למדינת משטרה

    כצפוי, ככל שמתגלים פרטים נוספים מתיק 4000, מתברר שכמו בתיקי 1000 ו-2000 גם כאן ישנו פער עצום בין ההכרזות הבומבסטיות והדיווחים התקשורתיים על “חשדות חמורים וחסרי תקדים” שנועדו למסגר את הסיפור בעיני הציבור, לבין העובדות שהולכות ונחשפות כדלות וחיוורות מבחינה משפטית. שימו לב למשפט הבא, מתוך עדותו של שלמה פילבר: “אפשר להתווכח עם העדות שמסרתי ברשות לניירות ערך אם מדובר במהלך מקצועי טוב או לא, אבל כאן זה כבר סיפור אחר”.

    אפילו בגרסתו של פילבר – שנגבתה תחת לחץ נפשי עמוק, לאחר שנגרר מביתו מושפל כשהוא אזוק לעיני אשתו, ילדיו ושכניו כאילו היה פבלו אסקובר – אפילו בעדות שמטרתה להחמיר ככל הניתן במשמעות המעשים, נקבע כי המהלכים של פילבר היו סבירים ולכל היותר נתונים במחלוקת בין גורמי מקצוע שונים.

    ב-Ynet נכתב כי “במשטרה אמרו כי במקרה של פילבר לא מדובר באדם שביצע עבירה ביודעין אלא באדם טוב מיסודו שנקלע לסיטואציה בעייתית ונאלץ לבצע עבירות. זאת גם הסיבה שבמשטרה הסכימו לחתום עימו על אותו הסכם עד מדינה, שמבטיח כי לא יישלח לכלא”.
    המשמעות: בזמן אמת שלמה פילבר חשב שמעשיו חוקיים. עכשיו, כשהוא נתון במעצר ומאוים במאסר של שנים, הדברים שבזמן אמת חשב שהינם חוקיים, הופכים לעבירה פלילית חמורה.
    כל מי שקרא קצת על משטר הטרור הסטליניסטי יודע שככה פחות או יותר נראו חקירות והודאות שנגבו על ידי הצ’קה, הגפא”ו והנקוו”ד.
    הסיפור האמיתי כאן הוא לא המהלכים הרגולטוריים שביצע משרד התקשורת מול בזק, וגם לא יחסי התן וקח של ניר חפץ עם אנשי ‘וואלה’ – המקבילים להתנהלות היומיומית של כל הפוליטיקאים ודובריהם מול כלי התקשורת. אלו הם כלי העבודה המקובלים של כל פוליטיקאי.

    הסיפור האמיתי כאן הוא שמול עינינו הופכת ישראל למדינת משטרה. למדינה שחוצים בה את כל הקווים האדומים. למדינה שבה מוקדי כוח אנטי-דמוקרטיים מסמנים מטרה והופכים את המשטרה לאגרוף ברזל שמטרתו לשבור, לרסק ולרמוס את ראש הממשלה הנבחר. למדינה שבה היעד – הפלת נתניהו – מצדיק רמיסה של כל הכללים, העקרונות והחוקים המתחייבים במדינת חוק.

    ב-40 השנים האחרונות התחוללו בישראל תהליכים שהופכים את הדמוקרטיה הישראלית לסמי-דמוקרטיה חלקית, צולעת ונכה. במידה מסוימת מדומה.
    בשלב הראשון הנאיביות והחידלון של ממשלות הימין הראשונות אפשרו לשמאל לבצר את שליטתו במוקדי כוח בלתי נבחרים כמו מערכת המשפט, התקשורת, האקדמיה, מוסדות התרבות והפקידות הגבוהה. בשלב השני פעלו אותם מוקדי כוח להעברה של עוצמה וסמכויות שלטוניות (שבכל מדינה דמוקרטית הינן סמכויות לגיטימיות ומובהקות של הכנסת והממשלה), מידי הרשויות הנבחרות לידי בית המשפט העליון, מערך הייעוץ המשפטי ולמנגנון הפקידותי. המהפכה האנטי-דמוקרטית הזו הובילה לכך שישראל הפכה למדינה הנשלטת על ידי מערך דו-ראשי המנהל מאבק בלתי פוסק על עוצמה וסמכויות שלטוניות.
    מצד אחד הממשלה, שבלא מעט מקרים מצליחה לקדם מדיניות שמוקדי הכוח מתנגדים לה, (ולו באופן חלקי ואטי יותר מכפי שהיתה רוצה). ומצד השני שופטים, יועצים משפטיים ופקידים שמבקשים לנכס לעצמם זכות וטו על כל צעד שלטוני.

    ב-40 השנים האחרונות בוצעה ההפיכה השקטה הזו בתחכום, בעורמה, במניפולטיביות ובצעדים מדודים שהיה קשה מאוד להבחין במשמעותם ההרסנית בזמן אמת. מה שקורה בשנה האחרונה שונה לחלוטין.
    למרות 20 שנים של מסע הסתה, הכפשה וביזוי נגדו, פעם אחר פעם הצליח נתניהו לגבור על השמאל ולזכות באמון הציבור. לראשונה מאז המהפך ב-77′, הממשלה הנוכחית באמת ניסתה – בהצלחה מוגבלת מאוד – לשנות את יחסי הכוחות בשדה המשפטי, התקשורתי והפקידותי. הדבר הזה הוביל את השמאל להסיר את אחרוני המעצורים ולצאת למסע ציד אנטי-דמוקרטי לחיסול בנימין נתניהו והדמוקרטיה הישראלית.

    כל אדם הגון ומוסרי, אפילו מתנגדי נתניהו, חייב להודות שמה שמתרחש בחודשים ובשבועות האחרונים חמור עשרות מונים מכל מה שמיוחס ומכל מה שמנסים לתפור לנתניהו. מדינת חוק, מדינה דמוקרטית, לא יכולה להתנהל כאשר המשטרה חוקרת ורודפת אדם אחד על זוטות, ומתעלמת מכל פרסום או חשד לדברים דומים או חמורים יותר שמיוחסים ליריביו או למתחריו הפוליטיים.

    מדינת חוק לא יכולה להרשות לעצמה שמפכ”ל המשטרה וראש היחידה החוקרת ישמיעו תיאוריות קונספירציה הזויות נגד ראש הממשלה אותו הם חוקרים.

    מדינת חוק לא יכולה להרשות לעצמה פעילות של משטרה שאין עליה שום מנגנוני איזונים ובלמים. אפס פיקוח. אפס ביקורת אפקטיבית. העיוותים, הפגמים והאינטרסים הפסולים נחשפים, ועולם כמנהגו נוהג. מקורביו ואנשיו של ראש הממשלה מובלים מושפלים לחדרי החקירות, תיקים מגוחכים ומופרכים פורצים ומתנדפים, מאות חוקרים עובדים סביב השעון, טסים לכל רחבי העולם, חוקרים ומטילים אימה על כל מי שבא במגע עם ראש הממשלה. והכל על מנת לקושש זוטות, פגמים ואי סדרים שינופחו ויוצגו כעבירות חמורות על מנת להדיח ראש ממשלה שאפילו אחרי מסע רדיפה חסר תקדים זוכה לאמון הבוחר.

    אם היתה בישראל תקשורת חופשית אמיתית, אם היו בישראל כלבי שמירה אמיתיים הפועלים להגנת הדמוקרטיה, אם היו בישראל מכונים, ארגונים, משפטנים, אקדמאים ואנשי רוח המחויבים לערכים של ליברליזם, הומניזם וזכויות אזרח, הם היו חייבים לצאת כעת כנגד מסע הציד לחיסול בנימין נתניהו והדמוקרטיה הישראלית.

    אבל האליטות המזויפות הפנו עורף לכל הדברים הללו. מבחינתם, המטרה מצדיקה את כל האמצעים.
    השמאל מותח עכשיו את הקפיץ האנטי-דמוקרטי בצורה חסרת תקדים. הוא מותח ומותח ומותח ובטוח שהכל ישוב לקדמותו. אבל המשחק המסוכן של השמאל מתקרב לשלב שבו הקפיץ יעוף ויתפוצץ לו בפנים.


    תגובת הנגד עשויה להיות מערכת פוליטית משותקת ומפוחדת. לכך מקווה השמאל כנראה. אבל היא גם עשויה להיות, וצריכה להיות, צמיחה ופריצה של מנהיגות חזקה וחסרת פחד יותר מכל מה שהיה כאן עד היום. אם מסע הציד יצליח הימין יהיה חייב להתאחד סביב המנהיגות הכי אמיצה, נחושה וחזקה בסביבה. אנחנו נהיה חייבים למצוא את הדונאלד טראמפ שלנו. את האדם שיבוא לשקם את הדמוקרטיה ויתחייב לרסק את מדינת המשטרה ואת האוליגרכיה התקשורתית-משפטית. אם מסע הציד יצליח, אנחנו חייבים לגרום לשמאל להתגעגע לבנימין נתניהו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/2/18
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  11. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
  12. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    יאיר לפיד כבר אמר כי אין צורך בבחירות, אפשר למנות ראש ממשלה זמני מהליכוד. אפשר לעשות את זה עוד יותר פשוט: בשביל מה בחירות? הרי יש משטרה. יש בג"ץ.

    מה אתה מצפה מאדם שלא נדרש אפילו לנצח פריימריז?
     
  13. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    כולם . כל אמצעי התקשורת הבולשביקית עפ"י דף מסרים אחד כתבו מאמרים שמכוונים לראשי הקואליציה ולוחצים אותם להתפטר מממשלתו של ביבי המושחת.כי הם רוצים את השלטון מבלי לנצח קודם לכן בקלפי.
    אגלה לך סוד?אנחנו זן נחות בעינהם. לקחנו להם את המדינה לפוליטרוקים והם רוצים את כל מה שהורגלו אליו בתקופת מפא"י האדומה.
    אז זהו שזה לא יקרה,העם לא טמבל והוא רואה הכל.רואה וקולט שהכל מתוזמר .

    הצבועים הנאלחים השקרנים מפיצי הרעל והשנאה כותבים את דפי הארס שלהם ,תוך כדי שהם עצמם ממשיכים לקבל את משכורתם מידו של המושחת הכי גדול במדינה מוזס. שבעצמו חשוד בנתינת שוחד וגם עליו המליצה המשטרה לכתב אישום. אבל על המושחת שלהם לא תשמע מהם מילה. הם עצמם ימשיכו לאכול מכף ידו של המושחת המומלץ להעמדה לדין, ובד בבד יכתבו לשרי הממשלה שהם צריכים להתבייש להמשיך לשבת בממשלתו של נתניהו שהמשטרה המליצה להעמידו לדין.
     
  14. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,207
    מתי ואיפה הוא אמר שהמשטרה או בג"ץ צריכים להדיח את נתניהו? אני לא אסלח לך שאתה גורם לי להגן על הנרקיסיסט החלול הזה, אבל למה להמציא דברים?

    הוא הביע את דעתו וטען שנתניהו לדעתו צריך להתפטר, זאת דעה לגיטימית, ונתניהו לא מחוייב לעשות זאת. להזכירך גם אולמרט נקרא ע"י נתניהו וחברי כנסת מהליכוד להתפטר עוד לפני שהיו המלצות אפילו, והוא בסוף אולץ להתפטר ללא בחירות על ידי שותפיו הקואלציונים, אבל לא נראה לי שהסיסמאות "פוטש", מהלך אנטי דמוקרטי" ו"ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי" היו שגורים בפי כל כך אנשים כמו היום. כנראה שמנגנון התעמולה של ביבי מאוד אפקטיבי.

    אם כבר, גם בן גוריון, גולדה, רבין ובגין התפטרו ללא בחירות. במקרה של גולדה ורבין זה גם נבע מלחץ עליהם להתפטר, גולדה התפטרה שנה בלבד אחרי שנבחרה שוב, בגין שנתיים אחרי שנבחר. העובדות אחח העובדות.

    נתניהו כמובן לא חייב להתפטר, וחברי הקואליציה והליכוד לא חייבים לפרק את הממשלה (ועובדה שהממשלה לא התפרקה), אבל אם יחליטו יעשו זאת אין בזה שום דבר לא דמוקרטי (ביבי פירק בעצמו את הקואליציה הקודמת בגלל הביביתון על פי הודאתו שלו) ולהביע דעה שהוא צריך להתפטר או שחברי הקואליציה צריכים לפרק את ממשלתו גם בה אין שום דבר לא דמוקרטי, במדינת ישראל הבוחר מצביע למפלגה ולא לראש ממשלה. אבל העובדות כנראה לא חשובות או מעניינות, מה שחשוב זה להגן על ביבי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/2/18
    אמיר ע אוהב/ת את זה.
  15. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    פסקה 3 בכתבה
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 2, אורחים: 14)

  1. Esomech
  2. SaSa