המחזור ה-29 בפרמיירליג: Because the Night

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/3/18.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    ההבדל בין אם לוברן וקאריוס ימכרו אותנו לבין אם בנזמה או מרסלו ימכרו את ריאל הוא לא רציני. אצל השניים שלנו אנחנו בלחץ אטומי כל רגע שיחרבנו כי זה מה שהם עושים. מרסלו ובנזמה שנים משחקים במועדון הכי גדול בעולם כשלרוב הם יותר טובים מאשר רעים (בטח ובטח ובטח במקרה של מרסלו המצוין).

    אנחנו יכולים ביום נתון (או יומיים) להתגבר על כל קבוצה, אין לי ספק. אבל אנחנו עדיין אנדרדוג ואצלנו יותר צריך להתחבר בשביל שזה יקרה מאשר אצל הגדולות ביותר.

    דורטמונד ירדו מגדולתם כי מכרו את השחקנים שלהם. זה בוודאות יקרה אצלנו? לא בטוח כי זה תלוי בנו (מצבנו הכלכלי לא בר השוואה בכלל לדורטמונד). זה הכל עניין של רצון של הבעלים כי היכולת קיימת.

    יונייטד קרובים יותר כי כסף בסוף מנצח. שנה הבאה כבר יוציאו 500 מיליון בשביל למנוע מעצמם את ההשפלות מהסיטי.
    אבל עוד מנג'ר ועוד מנג'ר ועוד מאות מיליונים ועוד מאות מיליונים ועדיין אין הצלחה אז הביטחון העצמי הזה של אלכס (וחבריו) קצת מוגזם לדעתי. באותה מידה שהוא חושב שבסוף יהיה שינוי וימנו שם מישהו מוצלח אפשר להגיד עלינו שבסוף נחליט שלא מתאים לנו למכור את הכוכבים אלא לשמור עליהם.
     
  2. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    מרסלו חלש השנה. במשחקים האחרונים הוא השתפר אבל לפני זה ריאל ספגו שערים קריטיים מאוד בליגה בגלל שהוא לא ירד להגנה או ירד באיטיות והפקיר שטחים בסיטונאות(עד ששחקני הגנה אחרים אפילו ניסו לחפות עליו ולרדת לעמדה שלו) והוא גם לא הועיל בהתקפה בכלל. היה מביך לראות אותו.
    בנזמה בינוני מאוד ברוב המשחקים, מה עוד שהוא מחמיצן נוראי. אם הייתי אוהד ליברפול לא הייתי רוצה אותו בקבוצה שלי.

    אמנם לוברן וקאריוס אכן לא ברמה שלהם (טוב הם לא ברמה של הרבה שחקנים באירופה) אבל עדיין ממש החמאת להם.
    בסדר, בטבע של בן אדם הדשא של השכן תמיד ירוק יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/18
  3. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    לא הבנתי את האמירה הזו.
    אתם יותר קרובים לאליפות כי אתם 2 נקודות מעלינו?
    גם ברמה המטאפורית: גם ליברפול וגם יונייטד נמצאות כרגע באותו מרחק מזכייה באליפות בשנים הקרובות. הן ניצבות לנגד אחת מהקבוצות היותר מרשימות בתולדות הפריימרליג, שעושה רושם שהיא לא הולכת להעלם בקרוב.

    אתה ממשיך להגיד שיום אחד יגיע ליונייטד המאמן הנכון. אבל קודם כל, לא נראה שמוריניו הולך לשום מקום בקרוב. דבר שני, אין ערובה להצלחת מאמן, הדבר היחיד שכנראה אפשר לומר בוודאות זה שעם המאמן הבאה תשחקו כדורגל מעט יותר חיובי. כי כדורגל יותר שלילי מהדרך בה אתם משחקים היום קשה למצוא.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מאמן שמטמיע כדורגל מודרני - לחץ נורמלי על היריבה, משחק קבוצתי שוטף. מאמן שיביא לידי מיצוי את הפוטנציאל הטמון בסגל - אין שום סיבה שלא יצליח ביונייטד.
    לא צריך להיות פרגוסון ב' כדי להצליח ביונייטד.

    וליברפול סיימה מעל צ'לסי ב - 2013/14 אז מה? צ'לסי לקחה מאז 2 אליפויות וליברפול כלום, כי צ'לסי בעלת משאבים גדולים יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/3/18
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  5. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,802
    אואן, אין ערובה להצלחת מאמן אבל יש ערובה להצלחה של כסף. הבעיה היחידה אצלם היא המאמן וזה בהחלט ניתן לתיקון. אצלנו מוכרים את השחקן הכי טוב בינואר ולא מביאים מחליף, זה טיפה עמוק יותר.

    אנחנו בעונה טובה מאוד מקצועית ועדיין אנחנו לא סגורים בטופ 4 בכלל. הם כמעט זהים אלינו והם בעונה מקצועית רעה. הניהול שם גרוע אבל מספיק מינוי אחד טוב (שהסבירות אליו היא לא נמוכה, יש גבול כמה אפשר ליפול) והם על דרך המלך.
    עם כל הכבוד לקלופ ולעבודה שלו, אנחנו צריכים שינוי גישה של המועדון ולהתחיל להוציא יותר כסף כדי להתמודד על האליפות ולא רק בהבלחות.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
  6. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הכל טוב ויפה אבל מה יקרה אם (שוב) ההנהלה חסרת המושג שלנו תנחית עלינו מאמן כמו קרלו אנצ'לוטי? אז כאילו שלא נעשה דבר...

    גם ליברפול סבלה מרצף מאמנים גרוע מאוד במשך 25 שנה וגם למאמן מצוין כמו זה שיש לה עכשיו קשה מאוד לאחות את השברים והסדקים שנוצרו בה על מנת להפוך אותה לחברה קבועה במאבק על האליפות, אם זה יקרה גם אצלנו נהיה עלולים לספור הרבה שנים ללא תואר האליפות....
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    איך מועדון שבינואר מכר את הכוכב הגדול שלו (קוטיניו) יכול להיות במבט לעתיד באותו מרחק ממועדון שקנה בינואר את הכוכב הגדול של אחת היריבות העיקריות שלו לתואר (אלכסיס)?
    ברור שקלופ מוציא מהסגל שלו יותר משמוריניו מוציא בנקודת הזמן הנוכחית, אבל כשיש לקלופ הנהלת חסרת שאיפות בניגוד ליונייטד שם ההנהלה עם שאיפות גדולות מאוד, אז זה הבדל גדול מאוד לעתיד, כי יש גבול עד כמה קלופ יכול לקחת את ליברפול גבוה בתקציב הנוכחי ובשאיפות הנוכחיות, יש גבול עד כמה רחוק אפשר להגיע עם שחקנים כמו לוברן או מניולה כשמצד שני בכל פעם ששחקן הופך לטופ קלאס הוא נמכר...
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אחת היריבות העיקריות שלו לתואר? איזה תואר? מקום 4?

    הדיון הזה כל כך פאסה קומפסה כבר.
    זה כל כך פאסה כי בכל שבוע מחדש מוריניו מפתיע את כולם עם כמה שאפשר לקחת את הקלישאה הזאת של "כסף בסוף יקנה הצלחה" ואשכרה לגרום לך לתהות איך אפשר להראות יותר גרוע משבוע שעבר עם כל הכסף הגדול.

    כל הכסף שבעולם לא יביא למוריניו הצלחה ביונייטד.
    הוא חסר כל סיכוי.
    הוא לא באמת מציג פה רף תחרותי כל השנה, יש הבלחות, הבלחות כמו הבעיטה של מאטיץ' או הברקות של בודדים.
    עם הבלחות לא הולכים למכולת, עם הבלחות וסגל של 600 מליון פאונד נכנסים לליגת אלופות אבל בשביל זה אפשר גם לגייס את החתול שמיל או אייל לחמן ונגיע לאותה תוצאה.

    אגב, ליברפול עם קלופ לא "הגיעה ללבל של יונייטד עם הכסף" , היא כבר מזמן עברה אותו.
    קבוצת כדורגל הרבה יותר טובה.
    אנחנו נמשיך לצחוק על הדבר הזה שקבוצה עם מניולה ולוברן יש לה תקרה ברורה, בכל חלון נעמיס עוד שני וורלד קלאסים ונעבוד על הדרך על הפרצוף המופתע הזה של אשכרה איך אכלנו את הלוקש שזה יעבוד ואיך לעזאזל שחקן שהיה טופ 10 בכדורגל העולמי נראה בערך כמו ווין רוני של השלוש שנים האחרונות בימים אפורים.