צ'לסי 2017/18: מרינה, בבקשה תגבי את קונטה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏9/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,110
    לייקים שהתקבלו:
    1,407
    איזה שוער אפס.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לגמרי.

    לצערנו זה בא אחרי עוד שטות הגנתית, מה לעזאזל הם עושים שם.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,982
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    קורטואה היום הולך לככב בפורן האב, נמצא המחליף למיה קאליפה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    מצחיק שדווקא רודיגר המסורבל עם הכדור עדיין לא בישל גול לברצלונה, יש עוד זמן ואני מאמין בו.
     
  5. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,340
    לייקים שהתקבלו:
    795
    קורטואה צריך להחקר בסוף המשחק. לא יזיק גם להוסיף בדיקת סמים.
     
  6. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,645
    לייקים שהתקבלו:
    7,076
    מין:
    זכר
    במדריד צופים?
    מקווה שמישהו בלונדון עכשיו גורס חוזה.
     
  7. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,318
    לייקים שהתקבלו:
    5,808
    האמת העצובה היא שלמעט קאנטה אין לנו אף אחד שנמצא שם. לא הזאר, לא קורטואה ובטח שלא השאר. קבוצה של שמינית גמר. קבוצה מבאסת.
     
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    https://pbs.twimg.com/profile_images/744994816031875072/ucsNHclv.Xxx

    קורטואה הערב.
     
    DRORIKO, Coutinho10 ו-alexshw אוהבים את זה.
  9. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,110
    לייקים שהתקבלו:
    1,407
    הזארד כבר לא יתן את הטון בצ'מפיונס, לא בגיל שלו, והאמת, אני לא רואה איזו קבוצה תהיה מוכנה לשים את הכסף שיהיה דרוש כדי להוציא אותו מצ'לסי. אם לומר את האמת, הוא כנראה פחות טוב ממה שאוהדי צ'לסי חושבים, וזאת גם הסיבה שהוא לא עשה את זה עד עכשיו. כן כישרון ענק, אבל אין לו את הביצים והאופי בשביל זה.

    פשוט מאכזב שהשחקנים הכי טובים שלך לא מגיעים למשחקים הכי גדולים. פעם הם היו אלה שסוחבים אותנו בזמן שהשחקנים המשלימים מנסים לא להרוס. היום הטובים ביותר הרסו לנו, ודווקא הבינוניים ניסו לבנות.

    שאפו לוויליאן וקאנטה. הביאו גאווה היום. לא אומר שהשאר צריכים להתבייש, זה מה שיש לנו להציע. גם קונטה עשה הכל טוב. תודה להנהלה על ימים שכאלה.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    שחקן ענק הזאר. צ'לסי קבוצה הגנתית וחסרת ברק שלרוב גם לא תוקפת עם הרבה שחקנים. נדרש ממנו המון. שימו אותו בריאל והוא הופך לכוכב ענק.

    מסכים שוויליאן וקאנטה הוסיפו לעצמם (ולכם) הרבה כבוד היום. לא מפתיע לדעתי.
     
  11. קשר ימני Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/17
    הודעות:
    828
    לייקים שהתקבלו:
    399
    מין:
    זכר
    מה שאותי מעצבן, שהיה בעונה שעברה סגל מאוד מוגבל של 12-13 שחקנים.
    סגל שלקח אליפות בקלות גם בגלל שהוא די איכותי וגם בגלל שלא שיחק במסגרת אירופית.
    ועוברת עונה, אתה מסתכל היום על ההרכב לעומת ההרכב הדי קבוע בעונה שעברה. ולא רק שההרכב לא התחזק, הוא נחלש בטירוף.

    ניהול של ליגה ישראלית.
     
  12. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    הזאר לא היה טוב, זה נכון שהוא עוד לא הוכיח את עצמו בליגת האלופות וקבלת ההחלטות שלו למשל היא לא תמיד מספיק טובה, הרבה פעמים מפרגנת מדי ולא אמיצה, אבל, כמה פעמים הזאר קיבל הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמו עם צ'לסי בליגת האלופות? כמעט ולא היינו במעמדים גדולים שם בתקופה שלו אצלנו, כשזה קורה בדר"כ אנחנו משחקים אולטרה הגנתי ובמשחקי הבית שומרים אותו חזק מאוד כי הוא השחקן היחיד שיכול ליצור רוב הזמן. אבל 2, השחקנים שמשחקים לצד הזאר ו-וויליאן (לפחות כשהוא בכושר הטוב בקריירה) לא נותנים לצמד השחקנים האלו מספיק צ'אנסים, רוב הזמן אלונסו, מוזס, ג'ירו/מוראטה, קאנטה כשיוצא לו להגיע לשם, יטעו בעצמם ויחליטו את ההחלטה הלא נכונה ברגע המכריע. וויליאן והזאר רחוקים מהקילריות מעוררת ההשראה של מסי שהרגה אותנו היום, אבל אני לא חושב שהם הבעיה, לא כרגע ולא בכלל (כל עוד וויליאן משחק ככה).

    בסה"כ צמד משחקים ששיקף נפלא את העונה הזאת, גם כשהיינו טובים הקבוצה לא מספיק איכותית וחדה בשליש האחרון וההגנה יכולה לטעות בכל רגע, וגם אזפי לא תמיד ידע להשתלט על האירוע אחרי שהפדיחה הראשונה קרתה. להזכירכם בעונה שעברה היינו קבוצה קילרית שיודעת לא לספוג כשזה משנה, הזהות שלנו השתנה לחלוטין, אנחנו לא אותה קבוצה ופה הכישלון של ההנהלה ברכישת/מכירת/החלפת השחקנים, וכישלון של קונטה מבחינתי מעל הכל (והיו לו הרבה כשלונות) ברוח ובגישה איתה הגיע לעונה הזאת. חסרונות בולטים מאוד של חוסר קילריות (חוסר אמונה ליד השער) וחוסר ריכוז בהגנה, עניינים שאפשר לפרש כמנטליים, אפשר לטעון שזה גם עליו כמאמן שאמור לעלות את השחקנים למגרש ברמת מוכנות שהוא באמת רוצה מהקבוצה שלו, בלי פשרות, ולא נראה שזה מה שקורה העונה. כלומר זה לא רק כריסטנסן שקיבל וואחד ג'וב בעונה הראשונה שלו, קהיל, קורטואה ושאר השחקנים שמועדים לטעויות, וכמו שאמרתי חוסר האיכות בצד ההתקפי, זה שילוב כנראה... אבל קשה לי להאשים עד כדי כך את קונטה ברמה של לומר ש"אין לו מושג", אני חושב שהוא מתמודד עם הסיטואציה המבאסת של להתאכזב מהמעסיקים בצורה לא מספיק מקצועית, הוא היה צריך לנסות לשים בצד את האכזבה מהמשאבים ומהאנשים שמחליטים על הקבוצה שלו, ולדבר פחות. בכל מקרה הבעיה היא קודם כל במי שגורם למאמן לבוא ככה לעונה פעם אחר פעם, ולא רק שלא משדרג אותו בשחקנים איכותיים יותר אלא מחליש אותו ויוצר לו סיטואציות בעייתיות בסגל למרות שהוא מבקש אחרת, והוא הרי יודע מה הוא צריך, זה מה שההנהלה שלנו מסרבת לקלוט. הסיפור תמיד היה אותו דבר ולא היה צורך בדיון של המון עמודים פה לפני כמה ימים - יש מגבלות כספיות מוצדקות (אצטדיון חדש, פייר פליי שבחרנו להתמודד איתו כמו בני אדם ולא כמו רמאים, אולי גם אברמוביץ' שלא מעוניין לבזבז כמו פעם, לגיטימי) אבל ניתן היה לעשות יותר אם היה שיתוף פעולה והיה סקאוטינג קצת יותר טוב בשנים האחרונות, קצת הסתכלות רחבה יותר כשמחפשים מגן או קשר מרכזי, ובעיקר אם לא היה לנו רק את אמנלו שמחליט מה קורה בצ'לסי, למה מה הוא עשה לפני.

    לגבי ברצלונה, היא ניצחה היום גם בזכות משחק הגנה מדהים ברחבה, אני אמנם יורד על היכולות של השחקנים שלנו אבל ודאי שמול יריבה עם הגנה פחות טובה היה לשחקנים טיפה יותר זמן עם הכדור בכל מצב והיינו כובשים כנראה כמה שערים. התערבויות ברגע האחרון, חסימות לבעיטות, משחק הגנה על הקצה, האיכות שמה ואצל מסי לגמרי גרמו להרגיש שהם פשוט יותר טובים ואין מה לעשות לגבי זה, גם אם הם לא טובים מאיתנו בכל כך הרבה כשזה מגיע לנוק אאוט. או שכן, יצאתי מבולבל מהתוצאה. אני לא חושב שהיה פנדל, פנדל כזה לטובת ברצלונה היה מכעיס אותי, זה רך ולא מתאים למעמד, אולי לא לשום מעמד כי אלונסו חיפש ליפול וכמעט ולא היה מגע. אם כי זה כן גם תורם לתחושה ששופטים נזהרים מאוד כשהם שופטים את ברצלונה, ובטח שיחששו מאוד מלדפוק אותה, גם במשחק הראשון היו כמה צהובים שניים שהיו יכולים להישלף.
    לא קשור לדיון אבל ברצלונה הראתה בעיני שאם היא הקבוצה החזקה בעולם כנראה הכדורגל בעולם בבעיה, אין קבוצות שיוצרות משחק "שלם" למרות סגלים פסיכיים, קבוצה עם התקפה טיפה יותר טובה משלנו, עם הגנה סבירה ומנטליות סבבה עוברת את השמינית הזאת לדעתי. כמה כאלו נותרו... ריאל מדריד, אולי יובה, את באיירן לא ראיתי מספיק כדי לומר, את סיטי קשה לי לשפוט כל עוד לא ראיתי אותה מול קישור חזק שמאתגר את הדבר שבזכותו הם קבוצה היסטורית בפרמיירליג - הכדור שנמצא תמיד ברגליים והלגיטימציה לנסות לייצר מצבים 90 דקות בלי סכנה... חוץ מצמד המשחקים מול נאפולי שאכן אתגרו את השיטה שלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/18
  13. someone1411 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/3/18
    הודעות:
    66
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    מה שהכי גיחך אותי זה מה עשה אזפיליקווטה בגול השלישי..
    מסירה ישר ליריב ואחר כך מסי זורק אותו כאילו היה קונוס. מעולם לא הבנתי מה הבור הזה עושה ברמות האלה, אבל היי, אני מבין שהפעם קורטואה הוא הקורבן שלכם.

    חסר לי מאוד גם דויד לואיז במקום כריסטנסן הגולם.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,982
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    לי חסרות הכניסות של ג׳ון אובי מיקל דקה 70 לשבור קצת רגליים באמצע...

    אם נוסטלגיה אז כבר...
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בן זונה הקורטואה הזה, לא מצאתי את המילים אתמול.

    צמד משחקים מתסכל בצורה שאני לא זוכר, נהייה מאיתנו משהו שארסנל זה אכן מתאים וכל כך מעצבן. וויליאן תמיד נתן לי תחושה שהוא הגבר האמיתי היחיד בקבוצה, זה עם האופי של הגברים שהיו פה לא מזמן, הוא היחיד שבא שאנחנו צריכים כשקשה. עמדנו טוב וכרגיל הצלחנו לתת פייט, אבל הטעויות בשערים שספגנו אתמול ובמיוחד בגשר הרגו אותנו.

    קורטואה הזבל הזה כבר שנתיים מבלבל את המח על החוזה ועל מדריד , שילך , אפס.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.