צ'לסי 2017/18: מרינה, בבקשה תגבי את קונטה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏9/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    בחיי שאם קורטואה חותך לריאל מדריד בקיץ אני קונה חולצה של צ'לסי ופוסטר של אמאנלו כמו שיש לגולדינג בחדר.
    הלוואי, טוב לכל הצדדים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב למרות הכל שצ'לסי הודחה בכבוד, התוצאה במשחק הראשון קיפחה אותה והיא סבלה משוער נוראי אתמול. אני לרגע לא חשבתי שקונטה צריך ללכת ורואים שהוא כבול.

    1. בסיום המשחק שאלו את קונטה על ההחלטה לפתוח עם ז'ירו-> מוראטה בספסל. אני טענתי שזו טעות, מוראטה מתאים הרבה יותר לשחק על מתפרצות עם המהירות שלו והוא גם מכדרר בסדר. קונטה אמר:"מוראטה על הספסל?, הוא גם היה שחקן ספסל קודם(בריאל מדריד)". אין ספק שמוראטה איכזב בעונת הבכורה שלו בליגה האנגלית, אבל זה לא סוף פסוק וזה בטח לא היה פיאסקו ידוע מראש. ביובה כנראה היה לו נוח שחולצת ההרכב לא תמיד שלו והוא לא הכוכב.
    עם דייגו קוסטה אתמול התחושה היא שמשהו טוב יותר היה קורה, ונקודתית כאן האשמה אך ורק על קונטה. קוסטה כן היה מחויב לצ'לסי, עד לדרך בה קונטה העלים אותו ומשם לא הייתה דרך חזרה.

    2. את האזרד אי-אפשר לשפוט עדיין, הוא שיחק מעט מדיי במעמדים האלה וקונטה הרס אותו במשחק הקודם. עדיין ראיתי המון קסם בנגיעות שלו בכדור וחבל שהוא לא מספיק בעט לשער. צ'לסי לא תוכל להביא שחקן טוב ממנו, וריאל מדריד רוצה אותו.

    3. וויליאן היה המצטיין של צ'לסי בשני המשחקים, היה נראה קראק לכל דבר, רמה מעל יתר חבריו, יחד עם קאנטה הבולדוג באמצע(ססק האידיוט הרס לו מצב טוב לבעיטה במחצית ה-1, ואם ססק היה נוגע זה גם נבדל). צ'לסי צריכה לשאוף לצרף עוד שחקנים כאלה. האזרד סומן ככוכב עוד בליגה הצרפתית בעוד הצטרפותו של וויליאן לדעתי הייתה שקטה יותר.

    4. לגבי קורטואה, כתבתי עליו בת'רד של המשחק אתמול. כשחזר לצ'לסי הוא היה אמור להיות כמו דה-חאה ביונייטד. איפה הוא ואיפה ההוא. ללא ספק מאכזב. לכל אחד יש יום רע בעבודה אבל אני בספק כמה אפשר לשבח אותו בתקופה שלו בצ'לסי, נתן מעט מדי ערך מוסף.

    5. צ'לסי חסרה שחקנים עם אופי כפי שהיו לה בעבר. דרוגבה פורש בסוף העונה, הרגע נזכרתי בזה. השלד המנצח של טרי-לאמפרד-דרוגבה יחד עם צ'ך ואשקלי קול. אפשר אולי לשקול שינוי של שיטת המשחק בעונה הבאה. הייתי מחזק את הצד של מוזס.
     
  3. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,432
    לייקים שהתקבלו:
    3,869
    אני באמת מרחם על שחקנים כמו וויליאן והזארד. אין עוד קבוצה ברמה הזו שמשחקת עם כל כך מעט שחקני התקפה אמיתיים. הם צריכים ליצור יש מאין באופן קבוע כדי שצ'לסי תצליח, יש גבול כמה אפשר. צ'לסי חייבת חלוץ שיודע ליצור לעצמו בשביל השיטה הזו, אי אפשר להפיל הכל על 2 שחקנים. בדיוק בגלל זה אני לא סובל את השיטה הזו.
     
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אתה טועה לגבי אזפי וכריסטנסן/לואיז, אבל אני מסכים שלואיז * של עונה שעברה * חסר מאוד, בעיקר המשחק עם הכדור והכריזמה. לצערנו הוא לא שחקן יציב, וכשאין לו את האמון המלא מהמאמן, המשחק ההגנתי של הקבוצה לא חף מטעויות טיפשיות גם בלעדיו, והוא לא כשיר לכדורגל (בראש), אז אין מה לדבר.. לעלות איתו זו סכנה. למרות שאני לא יודע מה בדיוק קרה בינו לבין קונטה. כריסטנסן למעט המשחקים האחרונים בהם דפק אותנו נתן עונה מעולה ואני לא חושב שכמה טעויות קריטיות מול השחקנים הטובים בעולם מעידות על מה שהוא יכול להיות בשביל צ'לסי. יכול גם לקרוס כמובן, שחקני הגנה לא יכולים להראות טוב לאורך זמן כשהשיטה של הקבוצה לא עובדת, לא באמת קיימת או נובעת מאילוצים שלא הגיוני שהבאנו על עצמנו. ככה לומדים גם בתור בלם מאוד צעיר.

    קורטואה קיבל גול אחד רע אתמול, הראשון שהיה מזווית קשה, אכזב את הקבוצה אבל זה קורה יותר מול שחקן מבריק כמו מסי.
    הגול הנוסף בין הרגליים? אין בזה שום דבר. קורטואה שוער מספיק טוב אבל ממש לא עילוי ששווה להילחם עליו, אפשר להסתדר איתו ובלעדיו.

    קונטה אשם בזה שקוסטה לא איתנו? נמאס לקרוא על זה כמו שהיה נמאס מקוסטה באותה נקודת זמן. טיפוס מעצבן, לא מחוייב ב100 אחוז, רוצה לעזוב כמעט כל חלון העברות, וגם שחקן לא מדוייק שלא מרים את הראש והורס התקפות, בדיוק מה שמעצבן בקבוצה הנוכחית. הגיוני מאוד שההתנהגות שלו עברה את הגבול מבחינת קונטה, אם מאמן נותן לשחקן כזה להמשיך בקבוצה למרות מה שהוא חושב עליו אז הוא חסר אופי. בדיעבד כמובן שלא הרווחנו מזה כלום, החלוץ שהגיע לא טוב וקונטה לא נראה כמו פיגורה רצינית העונה בלי קשר לקוסטה. אנחנו לגמרי צריכים חלוץ מסוג אחר כדי למקסם את הכדורגל שלנו עם הזאר, וויליאן, ססק ופדרו, אנחנו אמנם קבוצה לא מספיק איכותית בהתקפה אבל בימים טובים שלהם ושל שאר הקבוצה הם יודעים לייצר חילופי מסירות ברמה גבוהה וכדורגל נאה, רק אין חלוץ שידע לתרום לזה גם בלי לכבוש. בקיץ רציתי שנלך על לקאזט, חשבתי ש9 כזה עלול למצוא חן בעיני הזאר לעומת כל החלוצים הקודמים למעט דרוגבה ואטו, אבל זה מעיד על כך שלא היו כמעט אופציות בשוק וכנראה שהמצב לא ישתנה בקיץ. לעומת זאת אם הזאר יילך בטח נהיה חייבים לעשות מהפכה רצינית בהתקפה ונזרוק הצעות גבוהות שזה דווקא חיובי, אבל מפחיד אותי לחשוב את מי נצליח להביא. הזאר בריאל מדריד - לדעתי השחקן השני הכי טוב בעולם, האוהדים ישתגעו עליו, יכול לגרום לריאל להיות קבוצה אטרקטיבית סוף סוף, אני רק לא יודע אם הוא מספיק רוצה את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/18
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא רוצה להרחיב בשבחים על ריאל מדריד שהיא מגנט כלפי כל השחקנים, תשאלו את כריסטיאנו. אני בטח לא אובקייטיבי. יכול לחשוב על סיבות שירצו לגרום להאזרד לעזוב את צ'לסי - עזיבה של קונטה, למרות הכל, עזיבה של עוד שחקן בכיר, נניח קורטואה, ואם צ'לסי תסיים איכשהו במקום החמישי בליגה. אני חד וחלק רוצה את האזרד. אני מודה שלא הערכתי את וויליאן כמו שצריך בשלבים מסוימים אבל אני חושב שהמצב בקישור רחוק מלהיות טוב, בין אם זה בגלל בקאיוקו שהתגלה כפלופ עצום ובין אם בגלל היתר. פדרו לא טוב מספיק מאז שהגיע וצ'לסי חסרה הרבה. ססק בירידה קשה מאוד ביכולת. אני חושב שבהרבה משחקים צ'לסי לא יצרה מספיק מצבים העונה בליגה.
    לדעתי הדרך בה קונטה סימן את הדרך החוצה לדייגו קוסטה אפילו פגעה במחיר שלו מבחינת מיקוח מצד צ'לסי. אני לא חושב שהוא זרק זין, יש לו מניות אדירות בשתי האליפויות. הוא באמת 'ראש בקיר' והוא חלילה לא מנהיג כמו טרי ואחרים אבל הוא מאנייק במובן הטוב של המילה ויעשה הכל בשביל ניצחון, ואין בצ'לסי הרבה כאלה היום אם בכלל. מקבל את דעתך.
     
  6. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    הוא אולי לא איזה מנהיג גדול אבל אדן הזאר גאון כדורגל. קצת מצחיק אבל חוץ מהתקופה בליל אף פעם לא היה לו מאמן שדוגל בכדורגל התקפי. בעיניי שחקן כמוהו אצל פפ נניח הופך לכוכב על לא פחות מדה בריינה למשל.
    יעשה בשכל אם יעבור לריאל, היחידה שנראית לעין כמי שמסוגלת לקלוט אותו. אני חושב שהוא נתן מספיק לצ'לסי אבל אף פעם לא הצליח להגיע למלוא הפוטנציאל שראו בו כשהוביל את ליל לאליפות וחבל.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    נכון שצ׳לסי עוברת עונה פחות טובה, ונכון שצ׳לסי היא לא ברצלונה או ריאל וגם לא הייתה כזאת, אבל מההודעות כאן אפשר לחשוב שהאזרד מבזבז את הקרירה שלו באיזה אברטון.
    2 אליפויות אנגליה, זכיה בליגה האירופאית, 2 גביע ליגה, זה לא הספק רע בכלל להאזרד שהוא רק בן 27.
    יכול להיות שהוא מיצה את עצמו בצ׳לסי, די ברור שבברצלונה או ריאל הוא יזכה ביותר תארים, אבל גם אם ישאר בצ׳לסי הוא יזכה בעתיד בתארים, זה לא לוקאקו באברטון שהגיע לנקודה שאם הוא לא עוזב הוא מבזבז את הקרירה במועדון שכרטיס לליגה האירופאית זה הטופ שהוא יכול להשיג.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לוקאקו כבר לא באברטון?
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
  10. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    507
    לייקים שהתקבלו:
    287
    מין:
    זכר
    מסתבר שלא..
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    לא אברטון, אבל קל להתבלבל עם ווסטברומיץ׳ והקבוצה הנוכחית שלו.
     
    oranfu ו-קשר ימני אוהבים את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    ברכות למרקוס אלונסו על זימון בכורה לנבחרת ספרד.
     
  13. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    מין:
    זכר
    ב-5 דקות תקציר שראיתי מהמשחק היום קבאיירו עם עצירות יותר גדולות ממה שראיתי מקורטואה בעונה וחצי. תוסיפו לזה את העובדה שהוא גם אשכרה יודע לעצור פנדלים, אני באמת חושב שהוא צריך להיות שוער ראשון עד סוף העונה כי פאק איט- מגיע לקורטואה שיתייבש חודשיים וחצי על הספסל ולנו גם ככה כבר אין מה להפסיד.
     
    Footballover אוהב/ת את זה.
  14. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    לקורטואה יש ממדים פיזיים של מפלצת, הוא שולט בגובה בצורה פנטסטית והרבה פעמים הוא מאיים על חלוצים שבאים נגדו באחד על אחד. קורטואה שוער לא רע אבל אם נדבר על כשרון, קביירו פשוט עדיף עליו כשוער. שוט סטופר הרבה יותר טוב, אינסטינקטים יותר טובים וביחד עם הניסיון שלו, הוא לטעמי עדיף על קורטואה בסך הכל (לטווח הקצר כמובן).
    אני תמיד אעדיף שוער שבאמת מציל את הקבוצה שלו וטועה מדי פעם, כמו צ'ך וקבאיירו, מאשר מישהו כמו קורטואה שכמעט ולא טועה טעויות שאתה תופס את הראש, אבל תמיד מקבל גולים ששוער גדול לא צריך לקבל. המון פעמים שערים לקורה הקרובה, המון פעמים שהוא לא מרוכז מספיק ולא קורא בעיטות כמו שצריך, גולים בין הרגליים... קשה יותר להאשים אותו כי תמיד יותר קל להאשים את ההגנה. בסך הכל שוער שמקבל גולים באחד על אחד זה כביכול לגיטימי, אבל זאת עובדה שמדובר בשוער שמתעלה אך ורק לרמה של הקבוצה ושל ההגנה שלפניו.
    עצם העובדה שהוא לא סותם את הפה בתקשורת ובכלל נראה כמו חתיכת טיפוס שלא מחובר בשיט למועדון, אני אשמח להטיס אותו למדריד בקיץ בהנחה שנביא מחליף הולם. כמובן שההנחה לא תתקיים ולכן אני מעדיף להשאר איתו (וזה מה שיקרה, כי המניה שלו צנחה בשנים שלו בצ'לסי) ולהתרכז במקומות בסגל שבאמת דורשים חיזוק דחוף ומיידי, כמו עמדת הקשר-ליד-קאנטה ועמדת המשיח שיגאל אותנו ממוזס בעזרת השם בלי נדר.
     
  15. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    וויליאן ככל הנראה משחק את הכדורגל הטוב ביותר בקריירה שלו, בוודאות הכדורגל הטוב ביותר מאז שהגיע אלינו. חבל שהיינו צריכים לחכות כ"כ הרבה זמן לזה, עכשיו כשהוא מגיע לאזור גיל ה-30 אני חושב שזה כבר מאוחר מדי לבנות עליו, אבל מי יודע... אחרי פתיחת עונה כושלת אני חושב שהוא היה השחקן הטוב ביותר שלנו העונה, ביחד עם אזפיליקווטה.

    הוא היה פשוט מדהים אתמול מול רוסיה:
     
    golding ו-owen11111 אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.