הליגה הארגנטינאית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏5/2/16.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה נראה כאילו בוקה עוברת תהליך הפוך משל ראסינג. נכנסה טוב לפגרה ויוצאת ממני גרוע עם הופעות לא טובות, ניצחוונות דחוקים במקרה הטוב או משחקים כאלו וכמו המשחק בלימה במקרה הרע. אני עדיין חושב שבסוף הם יצליחו לסיים ראשונים למרות האיום של הרוחו, אבל זה בהחלט לא נראה טוב.

    נחמד לראות את אוטרו מצליח, מסכים עם מה שרשמת לגביו. ואפרופו קולומביאנים בפינצ'ה, אני לא שומע על מנגה אסקובאר כי הוא לא משחק, או שהוא זוכה לדקות ופשוט ממשיך להפגין את היכולת הירודה שלו?

    בקצב הזה, סביטאנוביץ' ימצא עצמו בדפורטיבו קאלי בשנה הבאה, הולך בדרכי פפה סאנד :p. בן כמה הבחור? 105?
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    החריקות בבוקה התחילו כבר בסיום החצי הראשון של העונה, הפסידו לנו בבומבונרה ואיבדו על הדרך את בנדטו כשעדיין לא היו אבילה וטבס כמובן. הפסידו עוד משחק ברצף (סנטראל) ואח"כ סיימו את השנה עם שני ניצחונות לא מרשימים במיוחד מבחינת היכולת. הם גדולים על הליגה ככה או ככה וגם בלימה היו עדיפים על היריבה, אבל מצפים מהם לפרק כל משחק וקשה לעמוד בזה. קשה לבוא בביקורת, אבל אני לא מתרשם כל כך מהעבודה של המאמן ואני בטוח שאפשר לנצל את הסגל הזה יותר טוב. אבל באמת שקצת חוצפה לבוא אליו בביקורת כרגע :)

    אסקובר עוד לא נכנס לסגל באף משחק בשום מסגרת רשמית ולדעתי בכלל. אחרי שמיעט לשחק בברזיל הוא הגיע לאסטודיאנטס עם משקל עודף ומוכנות פיזית מאוד נמוכה. נמצא בתכנית אימונים מיוחדת ויקבל את הצ'אנס כשיגיע לכשירות הרצויה מבחינתם.

    אגב קולומביאנים, קאבסס עלה מחליף במשחק האחרון של סנטראל אחרי שאחד הבלמים הורחק. לא ראיתי את המשחק אבל הבנתי מאוהדים של הקבוצה שהוא היה בסדר גמור במחצית+ ששיחק. המשמעות של האדום היא שהוא די בוודאות ייפתח במשחק הקרוב לפחות. פעם שנייה העונה שהוא מקבל הרכב בגלל אדום של בלם, לא אותו אחד...

    יש לי הרגשה לא מבוססת על כלום חוץ מההרגשה שסביטאניץ' לא יצא מארגנטינה יותר ושיפרוש בבאנפילד כנראה.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בלי סיגאלי וליצ'ה המורחקים, אבל עם נרי דומינגס כשיר אחרי שהתקשה להתאמן השבוע. על הספסל ברביירי ואל פולפו גונסאלס שחוזרים מהפציעות שלהם (הראשון מיועד למחליף ראשון לבלמים והשני להרכב כשהוא כשיר). במקום סיגאלי פיובי בהופעה שנייה בראסינג מקבל עדיפות על ברביירי. במקום ליצ'ה, שה-AFA גם קבעה שלא יוכל להיות הקפטן של הקבוצה בחודש הקרוב בשל ההרחקה, קוואדרה הצעיר. שינוי נוסף הוא הוצאתו של סאראצ'ו, עם כמה משחקים פחות טובים (אבל לא רעים), לטובת סולארי שעושה עבודה טובה מהספסל.

    צ'אקה הוציאה נקודה מריבר במחזור האחרון ואף הייתה צריכה לשים שער נוסף עם החמצה מתחת לשער, אבל בכושר הנוכחי שלנו אסור לאבד פה נקודות ואני מקווה שהחברה של צ'צ'ו לא יורידו את הרגל מהגז ושהחיסורים לא ישפיעו יותר מדי.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    באנפילד מנצחת את חימנסיה לה פלאטה 0-2 אבל במצב של 0-0 בחצי הראשון, הדיפה פנדל מצויינת של שוער באנפילד, ארבולדה. נראה מצויין הילד עד עכשיו. בקצוב הזה ולאור חוסר האופציות להחליף את אוספינה, לא הייתי מתנגד לזמן אותו למשחקי הידידות לפני המונדיאל.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עזוב את השוער, עוד גול לסביטה! אני לא הייתי ממהר עם הילד והנבחרת, יש לו הרבה מה לשפר עדיין ורלוונטי למונדיאל אני לא מאמין שהוא. כן שווה לעקוב אחרי ההתפתחות שלו ובינתיים הוא נראה טוב ומאוד מבטיח.

    בוקה משייטת לאליפות עם עוד ניצחון דחוק, 2-1 בבית מול טיגרה עם שער ניצחון עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן (הארוכה יחסית). שלא יהיה ספק, בוקה הייתה צריכה לגמור את המשחק עם מלא הזדמנויות מצוינות לאורך המשחק, אבל טבס, קרדונה ושות' לא התחברו עם הרשת וטיגרה עקצה שיוויון לקראת הדקה ה-90. תקציר המשחק.

    גם ריבר מנצחת בתוספת הזמן, משער דחיקה מהמכוערים שיש, אבל בניגוד לבוקה היא לא משייטת לשום מקום ונאבקת לכרטיס לסודאמריקנה, בתקווה שזה יהיה חסר משמעות ושתצליח להיכנס לקופה ליברטאדורס דרך הקופה עצמו או הקופה ארחנטינה. גאז'ארדו שינה את ההרכב שוב, מחפש את הנוסחה שתעבוד, שם את קינטרו לבקשתי :) הדיח את ההבלם הצעיר הבינוני ושינה מערך אפילו... ועדיין, ריבר מקרטעת ומהתקציר זה לא נראה שהם גילו עליונות על פטרונטו. לפחות עצרו את ריבאס, מכונת השערים האורוגוואית. תקציר המשחק.

    קיוויתי שהאיכות שלנו מקדימה תספיק להכריע את צ'אקריטה, אבל יותר מדי שחקנים לא היו ביום טוב וההגנה הייתה מזעזעת. פיובי, בלם הרכש מארחנטינוס שנכנס לנעליו של סיגאלי המורחק, טעה פעם אחר פעם וגם סידר לצ'אקה את הגול בפתיחה. בבכורה שלו נגד לאנוס הוא היה בסדר גמור, אבל הפעם הוא נראה מחוץ לרמה שלו. גם חבריו להגנה לא היו ביום מבריק, דונאטי טעה גם כן בגול ובשאר הזמן היה סולידי מספיק לא לטעות אבל לא חיפה על פיובי, וצ'אקריטה הגיעה לעוד הזדמנויות טובות יותר ופחות. מהצד השני ריקי ביום חלש הוחלף בסיום, קוואדרה בישל את הגול אבל בזבז התקפות טובות עד שהוחלף גם הוא. קרדוסו היה נהדר במרכז השדה כהרגלו אבל פחות מדויק באזור הרחבה וסולארי לא הוכיח שמקומו בהרכב. אוחדה ואל פולפו שחזר מפציעה ( :wub: ) עלו מהספסל והחמיצו מצבים קורצים, קרץ בעיקר המצב הראשון של גונסאלס. טריביירו מהספסל הראה בעיקר כמה הסגל שלנו קצר ולא הצליח לתרום. אה כן, ולאוטארו שוב כבש כמובן (וגם שיחק לא רע יחסית לחבריו). גם ביום חלש יכלנו להכריע את המשחק הזה וחבל שרצף הניצחונות של 2018 נקטע דווקא פה.

    נקודת האור העיקרית מבחינתי - חזרתו של אל פולפו גונסאלס שנראה טוב בדקות ששיחק. ההרכב האולטרה התקפי עבד לנו איכשהו, אבל גונסאלס מביא דברים שלא היו לנו במרכז השדה. בעיקר יותר כיסוי הגנתי מקרדוסו, אבל גם התקפית התנועה שלו לעומק היא לא משהו שקרדוסו היה נותן. סימן שאלה שעלה היום בדקות שגונסאלס שיחק הוא לגבי התרומה שקרדוסו ייתן מהאגף. זה סימן שאלה מפתיע, כי הקו זו העמדה הטבעית של קרדוסו, אבל השחקן הוותיק נכנס מצוין לתפקיד מנהל המשחק במרכז השדה ודווקא בקו, כבר לא מהיר כמו שהיה, הוא נראה קצת מנותק ופחות יעיל הלילה.

     
    gilad16 ו-idans10 אוהבים את זה.
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לגבי ארבולדה, בוודאי שלא כשוער שני אלא יותר כשלישי לספוג אווירת נבחרת כמו שעשו בזמנו עם קאמילו וארגאס. מצד שני, כמו שאני מכיר את פקרמן, מי שלא היה חלק מהתהליך גם לא יהיה במונדיאל. הבעיה שלקולומביה אין יותר מדי אופציות עדיפות כרגע על ארבולדה בכושרו הנוכחי. וסביטה לא במקרה מחפש קבוצה לחזק אולי מחוץ לארגנטינה? נשמח לקלוט אותו...:p:p

    ראיתי את התקציר של ריבר, קצת יותר רחב ממה ששמת, ריבר אכן הראו עליונות אבל גם לפטרונאטו היו את הצ'אנסים הטובים שלהם, אחד מהם חופשי לחלוטין בתוך הרחבה, כדור שארמאני הדף בצורה נהדרת, למרות שזה היה וואחד מזל לדעתי, זה נראה יותר כאילו הכדור פגע בו. היו לו עוד איזה שתיים-שלוש כאלו במהלך המשחק. בינתיים למרות שריבר מקרטעת, לפחות ארמאני עומד בציפיות.
     
  7. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    סמפאולי בונה על קוראה מסביליה או שלא סופרים אותו?
    לפי ההגיון אין לו צ׳אנס לקבל דקות אבל אני פשוט מת עליו.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    זימן אותו למשחקים בתחילת הקדנציה שלו, קוראה אפילו כבש במשחק ידידות שבו קיבל את חולצת ההרכב עם הרכב משני יחסית של הנבחרת, אז באופן כללי הוא אופציה מבחינתו. אבל כמו שאתה מסיק שאין לו ממש סיכוי ככה גם אני, בלי קשר להערכות התקשורת שגם לא מקנות לו סיכויים רבים. הוא ניסה אותו כ-9 מדומה במערך המוזר שלו, תפקיד אותו יכולים למלא מסי ודיבאלה (שלא זומן למשחקים הקרובים), כמו גם פרוטי (שכן זומן ומקומו במונדיאל לא מובטח).

    בדיון לקראת המונדיאל פרסמתי את ההערכות בתקשורת לאופציות לסגל, אבל כמו שכתבתי בתגובה ההיא יש קצת חוסר הגיון ברשימת האופציות הנוספות, מאלו שלא זומנו למשחקי הידידות הקרובים, שנלקחים בחשבון. אבל העובדה שהתקשורת לא ספרה אותו למרות שזומן אצל סאמפאולי אומרת כנראה שאין לו הרבה סיכוי אם בכלל.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    וואלה, הלכתי לבדוק כדי לראות שאני לא מזיין לך בשכל וראיתי שחצי זיינתי. הוא שיחק איתו ועם דיבאלה ביחד נגד סינגפור, אני זוכר שהוא היה 9 מדומה אבל נראה שלא אם כך, וגם שיתף אותו מחצית מול ברזיל (בידידות) שאת זה לא זכרתי (מעבר לכניסה בדקות הסיום מול אורוגוואי במוקדמות). בכל מקרה, הסיכויים נשארים רעים, אם בכלל יש כאלו, גם לעמדת החלוץ המרכזי עם קון והיגוואין בפנים, לאוטארו מרטינס ואיקארדי כאופציות לחלוץ השלישי.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בוקה מטיילת לאליפות ועם ההרכב הכי חזק שלה, ריבר במשבר בחלק התחתון של הטבלה וגאז'ארדו משנה את הנוסחה בפעם ה-362... אבל מה זה משנה, בקרב הישיר בסופר קופה זוהי ריבר שיוצאת המנצחת וזה גם לא משנה שארמאני, שוער הקבוצה, היה המצטיין.

     
    yonatan ו-idans10 אוהבים את זה.
  11. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    למה המשחק כל כך מוקדם?
     
  12. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    צמד ראשון בקריירה לדונאטי
    איזה שחקן נרי קרדוסו!
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    התקציר עושה עוול עם גולים ממצבים נייחים והתמקדות בסיומת, הצגה של ראסינג בניצוחם של אל פולפו גונסאלס ששב להרכב מהפציעה ונרי קרדוסו שכמעט כל נגיעה שלו במרכז השדה הייתה עם קלאס ודיוק כירורגי. ליצ'ה חזר לעצמו וסנטוריון נהנה כל כך עד שהוא חזר לשטויות של פעם שצ'צ'ו והעולם רוצים שימנע מהן (אבל עדיין הצגה גם שלו). אי אפשר שזה יהיה מושלם ואת ההגנה הפקרנו קצת, אבל אם ניצור כל כך הרבה מצבים למשחק אפשר גם ביום עם סיומת בינונית להכריע משחקים גם כשהיריב מגיע למצבים שלו.
     
  14. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    בדקות שהכל מתחבר, כמו פתיחת המשחק לפני הגולים דווקא,
    זה הכדורגל הכי טוב שראיתי את ראסינג משחקת בחיי.
    חבל שהעונה שלנו נפתחה בפועל רק באמצע.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא, הלאוטארו הזה זה משהו...איזו השחלה שהוא דפק שם. רק בשביל זה הייתי מזמן אותו לרוסיה אם אני סמפאולי. כמה כישרון ברגליים יש לבחור, פשוט נהדר. גם הקטנה בסוף שהוא נתן בגול שלו, איזה טאץ' יש לו. וזה כשהוא לא בן 21 אפילו, כן?
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.