המלצות למשחקי יורוליג להיום

הנושא בפורום 'ווינר וטוטו' פורסם ע"י bankerim11, ‏30/3/18.

  1. bankerim11 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/12/17
    הודעות:
    59
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    המלצות ווינר למשחקי יורוליג להיום:

    מלאגה(3+) נגד אולימפיאקוס - סימון 2

    הקבוצה הספרדית כבר איבדה מזמן סיכוי לסיים בין שמונה הראשונות, בעוד אולימפיאקוס עלתה מזמן כבר לפלייאוף, אבל עדיין נמצאת במאבק איתנים על מיקום כדי להבטיח את הביתיות ואם אפשר גם את המקום השני כשהיא בפיגור של משחק אחד לעומת פנרבחצ'ה ומחזיקה במאזן חיובי בראש בראש מולה. אולימפיאקוס קטעה רצף של שני הפסדים במחזור שעבר כשניצחה 82:89 בבית את אנאדולו אפס.


    ז'לגיריס קובנה (6+)- צסק"א מוסקבה – סימון 1

    הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס איבדה קצת גובה בשבועות האחרונים ורשמה שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים. כעת ז'לגיריס קובנה נמצאת במקום השביעי בלבד, שבמצב העניינים הנוכחי שולח אותה לסדרה קשה במיוחד מול פנרבחצ'ה. היא חייבת להפתיע את צסק"א מוסקבה, שכבר הבטיחה את המקום הראשון, כדי להמשיך להיאבק על המקום השישי ואולי אפילו החמישי.


    הכוכב האדום בלגרד(8+) - ריאל מדריד – סימון 2

    הבלאנקוס הצליחו להשיג ניצחון חשוב מאוד מול ז'לגיריס קובנה במחזור שעבר ועלו אל המקום הרביעי שקריטי כמובן לצורך הביתיות ברבע הגמר. עכשיו הם יוצאים למשחק חוץ שתמיד קשה למרות מצבה הלא מזהיר של הכוכב האדום בלגרד ביורוליג. הסרבים ינסו להיפרד מהקהל הביתי שלהם במשחק הביתי האחרון לעונה בצורה יפה ולהפתיע את ריאל מדריד.


    פנאתינייקוס – ולנסיה(10+) – סימון 1

    העטלפים כבר גמרו את העונה אבל נראים מצוין בשבועות האחרונים, לעומת זאת פאו לא שיחקה טוב בשבוע שעבר אבל השיגה ניצחון חוץ מול מכבי תל אביב וממשיכה להיאבק מול ריאל מדריד על המקום הרביעי שחשוב מאוד לביתיות בסדרת רבע הגמר

    המלצות נוספות ניתן לקבל בקבוצה "המומלצים של בנקרים":