Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Gary Cahill Member

    הצטרף ב:
    ‏22/7/17
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    141
    מין:
    זכר
    אומרים שהתקרה של דארנולד גבוהה יותר
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני אישית לא מסכים עם מי שטוען את זה אבל באופן כללי כשבוחרים לפי תקרות מסיימים עם ג'מארקוס ראסל וג'וני מאנזיל. כשבוחרים לפי מה שרואים בשטח בלי לחיות בדמיונות ואשליות בוחרים את דרק קאר וטדי ברידג'ווטר.

    דארנולד הוא פשוט ה-Evaluation הכי קל במחזור וזה מה שקבוצות מחפשות. הוא לא גמד שיכור שהסתבך עם החוק כמו מייפילד, סביבו אין שמועות על דושבגיזם מטורף וחברים לקבוצה שלא סובלים אותו כמו עם רוזן ואחוזי הדיוק שלו לא מזעזעים ברמה היסטורית כמו של ג'וש אלן. אה והוא לא כושי אתלט כמו למאר ג'קסון שבכלל צריך לשחק רסיבר. על המגרש הוא סבבה לגמרי אבל לא סגור ממש על תקרה יוצאת מגדר הרגיל כי זה לא שהוא אתלט יוצא דופן או בעל זרוע נפץ. קצת מעל הממוצע בשני התחומים. השיחרור שלו קצת מפחיד ובורטלסי ויש לו נטייה לאבד (פאמבלים בעיקר) אבל הפגיז ולא ראה בעיניים בכל רגע גדול שבו הוא שיחק בשנתיים שלו ב-USC. קור רוח מטומטם ויכולת מצויינת לזרוק תוך כדי תנועה. הקלף הכי חזק שאנשים שאוהבים אותו שולפים בהקשר שלו זה ה-"IT" פאקטור, שת'כלס גם אני סוג של שותף לו אבל יודע שהוא טריקי ביותר וכבר הטעה אותי פעם או פעמיים או 700 פעמים מאז שהתחלתי לעקוב. עדיין אין לי בעיה אם הוא ייבחר ראשון ואני מבין למה. כן יש לי בעיה אם רוזן לא ייבחר שני, ובמיוחד לפני יצור כמו ג'וש אלן (וזה תסריט ריאלי לגמרי עם קבוצות כמו הג'טס, דנבר ובפאלו שה-GM's שלהם חרמנים בטירוף על הטייפ הזה של גובה+זרוע נפץ וכבר בחרו בהם בעבר).

    הסיבה המקצועית היחידה שאפשר לקחת ברצינות למה מסוכן לבחור ברוזן - היסטוריית הפציעות ובמיוחד זעזועי המוח שלו. סבל משניים רק בחצי שנה האחרונה והחמיץ את כל 2016 בגלל ניתוח בכתף של היד הזורקת. הייתי מאוד רוצה לתת לליגה קרדיט שאלה שילוב הסיבות שבגללן שהוא לא ייבחר ראשון אבל לצערי אני יודע שזה יותר קשור לשטויות כמו המצב הכלכלי של המשפחה שלו והכובע "FUCK TURMP" שהוא חבש. כפרוספקט הוא באמת אחד הטובים שהגיעו לליגה מאז לאק ולדעתי הכי טוב. הכל איתו נראה קל בטירוף. שיחרור חלק, מהיר ומלוטש, עמידה יציבה בפוקט, תיקתוקים תחת לחץ, דיוק, אחלה זרוע, שיחק בשיטת PRO (בניגוד למשל לדארנולד ומייפילד שמגיעים משיטת Spread ולא נדרשו כל הקריירה להוציא סנאפ מתחת לסנטר, שלא לומר לנהל האדל). באמת שאי אפשר לבקש יותר מזה, במיוחד לאור מגמת האולטרה SPREAD בקולג'ים. רק אדושם יודע מתי יגיע לליגה פרוספקט כל כך נקי ואולד סקול כמוהו בעתיד הנראה לעין.
     
    Hakeem Nicks, אלעד ו-Bobby Pires אוהבים את זה.
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    https://i.imgur.com/Z8KYZC4.Xxx

    1. אנדי ריד בית ספר לאופנה איטלקית בע"מ

    2. יו ג'קסון, מייק מיידוף, ואנס ג'וזף. אחד אחרי השני אחרי השלישי. היקום לא יכל לגבש טריו מסמורטט יותר גם אם הוא היה מתאמץ, ואלוהים יודע שהוא התאמץ כי רק שניים אחרי עומד מייק טומלין.

    3. בייבי שאנהאן, דאגי P, נזר הבריאה. אחד אחרי השני אחרי השלישי. היקום לא יכל לגבש טריו אגדי יותר גם אם הוא היה מתאמץ, ואלוהים יודע שהוא התאמץ כי אחד אחרי היה אמור לשבת BB (בדקתי, אל תתווכחו איתי על זה). במקום נאלצו ברוח החג לתת את הכיסא למעריץ.

    4. רק כשרואים את זה מול העיניים ככה קולטים כמה מקוויי ושנאהאן הולכים לרמוס את האהבלים האלה מסביבם ב10+ שנים הבאות.
     
    sandro ו-אלעד אוהבים את זה.
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אנדי ריד ענק (לא תרתי משמע).
     
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    פורנו קשה
     
    Hakeem Nicks אוהב/ת את זה.
  6. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281

    בוווום
    לא על קוקס חלמתי שכתבתי מה שכתבתי, אבל לגמרי מסוגל לחיות איתו WR1. מאה אחוז אמונה במקוויי שיוציאו ממנו מספרים מפלצתיים.
     
  7. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    הראמס כבר איבדו צלם אנוש. משתגעים יותר מידי. זורקים פה בחירות דראפט כאילו כלום, לא יכול שלא לחשוב על הבחירת סיבוב שני שגם הלכה לבילס שנה שעברה בתמורה לכלום בתכלס. קוקס מסיים חוזה, מה אם זה לא יעבוד? בחירת סיבוב ראשון שווה את זה?

    אני סומך על מקוויי ואין ספק שזה צעצוע סקסי להתקפה הגם ככה סקסית הזאת, אבל כל מהלכי הבלוקבאסטר האלה בתוך קיץ אחד... זה לא בהכרח עובד. WEVE BEEN THERE BEFORE
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אולי אני לא מעריך את קוקס נכונה אבל זה חתיכת שוד מצד הפאטס.

    יש מצב שהם מכוונים לקיובי או אפילו אודל, או שהם סתם נהנים להתעלל בכולם?
     
  9. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281
    All In פיסיכי, אבל יש פה הזדמנות למקסם את החלון הזדמנויות הקצרצר שנפתח פה עם QB Capable על חוזה רוקי, שני All pros פסיכים כמו דונלד וגארלי שהדיל שלהם אוטוטו נגמר וכמובן ג'וינר על הפרצ'ייז טאג. אז הם שילמו לא מעט בשביל לבנות פה קבוצה מפחידה לעונה אחת, אבל אני לגמרי מעדיף את הגישה הזאת של להמר על הSB שיש לך הזדמנות מאשר הקיצוניות השנייה של מיליון בחירות דראפט אפס ניצחונות במשך 5 שנים. חוץ מזה, הם בערך הקבוצה עם הכי הרבה Cap Space בעונה הבאה אז סיכוי לא רע שיצליחו למשוך את הקבוצה הזאת עוד שנה או שתיים עד שהם יצטרכו למשכן את החיים בשביל לחדש לג'אוף את החוזה. Not Mad at all.
     
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    הראמס עושים בדיוק את מה שצריך לעשות כשיש לך תותחי על שיושבים על חוזי רוקי. זה הזמן להתפרע, לפני שהחלון נסגר.
     
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הקונספט נכון אבל הטרייד הזה ספציפית מוגזם וגרוע בעיניי. להשוות/להעלות בקצת את ההצעה של קנזס על סמי ווטקינס>>>>>לאבד בחירת סיבוב ראשון עבור שחקן שמסייים חוזה (הפאטס עצמם שילמו עליו פחות עם שנתיים בחוזה)+הענקת חוזה גדול יותר משל ווטקינס לברנדון קוקס (והוא לא יתפשר על פחות).

    ה-ALL IN והמחירים הנמוכים יחסית ו/או עם התחייבויות קצרות לכישרונות כמו פיטרס, טאליב וסו לא דומים לצעד הזה שהוא יותר אובריאקשן לאיבוד של סמי (שהם עשו מאמצים להשאיר אבל מסתבר שלא מספיק וזה עלה להם ביוקר כמו שאנחנו רואים). לא הפליא אותי בכלל לקרוא כמה מקוויי ננעל על קוקס ספציפית בגלל שהסקיל סט שלהם כמעט זהה והוא ימלא את אותו תפקיד בדיוק. לכן גם לא הייתי בונה הרים וגבעות על תפוקה יוצאת דופן וכאלה כי דיפ בול זה לא הקטע של גוף בחיים. מה שקריטי לשיטה זה סילון מחוץ למספרים שיסחט משאבים מהגנות ויפנה שטחים לוודס/קאפ/גרלי/היגבי לטחון בקצר-בינוני, וזה משהו שהם אמנם יקבלו מקוקס אבל יכלו להשיג מבלי לשלם פרימיום גם מבחינת נכסי דראפט וגם מבחינת קאפ ספייס. בוודאות בלי אחד מהם.

    value wise זה אכן שוד. לא יודע איך סניד לא התבייש מעצמו לשלם מחיר יקר יותר ממה שניו אינגלנד שילמו עליו לפני שנה. כאילו קצת כבוד עצמי אבל גם לא זה אז לפחות א'-ב' בסיסי בניהול מו"מ. לך עד הקבר (AKA רגע הבחירה עצמה) עם הצעה של סיבוב שני. בליצ'ק יודע שזה יותר טוב מה-3rd round comp pick שהוא יקבל עליו במקרה הטוב אם ייתן לו ללכת בפרי אייג'נסי.

    לכולם יש תמיד נטייה לחפש איפה המילכוד במהלכים של הפאטס ומה הם יודעים שאף אחד לא ומה הם מתכננים ומה הם זוממים ומה ומה ומה (אני אישית לא עושה את זה אף פעם כמו שאתם יודעים) אבל זה לדעתי מהלך מבודד נטו שלא קשור לכלום. שחקן בעונת חוזה----->לא מעוניינים בו יותר/כן מעוניינים בו אבל במחיר X---> השחקן מסרב למחיר X---->מעלים על הקו 31 קבוצות לבדוק מה הן מוכנות לתת עבורו. rinse, repeat. העובדה שזה לא מה שקורה בכל קבוצות הליגה מעידה על הקופיזם ששורר בה, לא על גאונות של אירגון אחד. במילים אחרות - בינוניים עד שיוכח אחרת.
     
    Hakeem Nicks, golding ו-אלעד אוהבים את זה.
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635


    Bargain!
     
  13. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    הארגון הזה הולך מהפח אל הפחת

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
    golding אוהב/ת את זה.
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    דזוש בחוצוש.

     
  15. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    החלטה דרמטית, מעניינת ובסופו של דבר נכונה מצד הקאובויס. פרסקוט לדז זה לא זה. אבל אני לא חושב שבראיינט גמור עדיין, במערכת הנכונה הוא יכול להיות פרודוקטיבי.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk