הליגה הספרדית - מחזור 33: בארסה יוצאת לבלאידוס לפני גמר הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/4/18.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ואגב יש עוד בעיה בקבוצה שזה הנפילות ברכש, בשנתיים האחרונות הגיע יותר מדי רכש שפשוט לא השתלב. גם על זה יצטרכו לתת את הדין במועדון.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לא חושב שמישהו חולק על זה שחילופי הדורות נעשה בצורה רעה מאוד, אבל העונה הספציפית הזאת של בארסה הייתה עונה טובה. לא רק עונות היסטוריות הן עונות טובות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/18
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    עצוב מאוד על מלאגה. קבוצה סימפטית שהפכה לחלק בלתי נפרד מהליגה. לא ייאמן שרק לפני חמש שנים הם היו רחוקים שתי החלטות שיפוט שגויות בדקה ה90 מחצי גמר ליגת האלופות. רק הופך את השוד ההוא לגדול ומתסכל יותר, כי זו באמת הייתה הזדמנות חד פעמית.
     
    גלץ ו-Franco אוהבים את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    על ריאל מדריד אני אכתוב בדיון שמוקדש לה, שאר המחזור ה-33: הימים האלה הם ימים של הכרעות וגם של דמעות. איסקו כתב פוסט יפה על מאלגה עם תמונה שלו מהימים ששיחק בקבוצה וכתב שמאלגה עוד תחזור. הם עשו את כל הטעויות האפשריות. חבל ששום דבר מסיום העונה אשתקד לא נשאר. שרשרת טעויות וההנהלה, איפה היא, כבוד השייח'?| גם לאס-פלמאס קרובה-קרובה להגיד שלום, ושימו לב לפאקו חמס אחרי המשחק - "הייתי צריך לעזוב גם אני אחרי ג'ונתן ויירה[נמכר לסין]". היא רחוקה 13 נק' מחוף מבטחים ותגיד שלום רשמית כנראה בשבוע הבא| דפור של סיידורף שבמרחק 7 נק' - עם סיכוי קלוש לשרוד.

    ואירופה, מה איתה? ג'ירונה מנצת באלאבס והיא רחוקה רק נקודה אחת מסביליה השביעית, ולסביליה יש לו"ז לא קל!| בטיס ממשיכה בשלה ויושבת בגאון במקום הרביעי, מקדימה ב-5 נק' את ויאריאל שגם כן ניצחה המחזור.

    ריאל סוסיאדד קבוצה חדשה לגמרי עם המאמן הזמני, אתמול 3:0 ענק על אתלטיקו מדריד והיא יכולה לסיים את העונה יפה, הגיעה כבר ל-60 שערי זכות! רביעית אחרי בארסה, ריאל ו-ולנסיה. יש לקבוצה הזו פוטנציאל התקפי גדול, רק חבל ששאר החלקים - קטסטרופה. על אתלטיקו כתבו במארקה - 'זוכרים איך אתלטיקו שיחקה ללא דייגו קוסטה(לפני שהגיע) -ככה היא נראית עכשיו'. בארסה, אתלטיקו, ריאל ו-ולנסיה לא מנצחות המחזור, מקומות 1-4.
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    במארקה לא זוכרים את אטלטיקו של החצי הראשון של העונה. תשקורת לתפארת.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נגלוש כאן גם למחזור ה-34 כי אין דיון מחזור חדש:

    * דפור מדממת למוות אחרי תיקו מאופס בלגאנס, היא כבר לא תצליח לשרוד. גם היא וגם לבאנטה די בלתי נסבלות אבל אני מעדיף את דפור בגלל הימים בהן הייתה 'סופר-דפור'.
    תחשבו על זה רגע במחזור הבא: בארסה מנצחת בריאזור וזוכה באליפות ודפורטיבו יורדת לסגונדהB. היות ודפור כבר שיחקה המחזור, זה אפשרי. הפער מלבאנטה ייצמח ל-9 אם זו תנצח ויישארו 3 משחקים. עכשיו לכו תבדקו את המפגשים הישירים ביניהן אם יש לכם חש.
    * המשחק המרכזי מבחינתי לפחות ייערך מחר - אתלטיקו מדריד נגד בטיס, הקבוצה שהכי כיף לראות כרגע בספרד ללא ספק. היא נהנית לשחק, יש הרבה גולים. לא מאמין שרצף הנצחונות שלה יימשך כל-כך הרבה אבל אתלטיקו חושבת על ארסנל לדעתי והיא קצת פצועה.
    * אמנם ולנסיה שיחקה בקאמפ-נואו אבל היא עם נקודה מתוך 9 האחרונות, לא מנצלת את זה שלריאל מדריד אין כוח ועצבים למשחקי הליגה והיא עם הראש כולו בבאיירן. אם ולנסיה הייתה מסיימת במקום ה-3 זה יפה מאוד לרזומה שלה. מה שכן זה עדיין לא סגור, ריאל עוד צריכה לצאת לפיחואן שם היא תמיד מפסידה, וכמובן קלאסיקו בקאמפ-נואו.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ג'ירונה - אספניול

    המארחת מבינה היטב את המתמטיקה: ניצחון הערב=העפלה למקום השביעי ע"ח סביליה, כלומר מקום בליגה האירופית בעונה הבאה. הניצחון במחזור הקודם, 2:1 באלאבס(אלכס גארסיה וסטואני) שיחרר הרבה אוויר וקטע את המשבר שעמד על 3 הפסדים ב-4 משחקים, כולל תבוסה קשה מול ריאל סוסיאדד. במחזור הקודם המאמן מאצ'ין ביצע רוטציות והסביר - "הסיבה נעוצה בכך שאני מאמין מאוד בסגל השחקנים שלי וברור לי שקשה לנצח בכל מגרש בספרד". בהמשך דיבר על העתיד - "בואו נראה אם ננצח את אספניול ונחלום על אירופה, ובכל-מקרה אני מוריד את הכובע בפני השחקנים שלי". מה שהמאמן לא אהב זה שהקבוצה שלו הרגישה שהניצחון בכיס והורידה את הרגל מהגז. ג'ירונה הציבה לעצמה יעד לנצח את כל שלושת משחקי הבית שנותרו(כולל אייבר ו-ולנסיה).

    פרוטו וסטואני(מלך שערי הקבוצה עם 18 כיבושים - "נילחם על ההעפלה לאירופה עד לרגע האחרון") הם רק חלק מהשמות שיחזרו להרכב. הקשר טימור ייעדר בשל השעיית צהובים, בעוד הבלם רמלהו שנעדר גם ממחזור אמצע השבוע, עדיין פצוע.

    אספניול סיפקה השבוע את אחת הכותרות הגדולות בספרד כשהמועדון הודיע על הפסקת עבודתו של קיקה עוד לפני סיום העונה ולמרות שיש לו חוזה לעוד שנה. 'קיקה, לך הביתה,עכשיו', שאגו באצטדיון הקורנייה של אספניול באותו משחק. באספניול התקשו לקבל את התדרדרות הקבוצה אל התחתית וההפסד הביתי 1:0 לאייבר היה הקש ששבר את גב הגמל. אחרי חמישה משחקים בלי ניצחון ואפילו בלי שער זכות, וצניחה למקום ה-16: בקבוצה החליטו על שינוי.

    דוד גאייגו, מאמן קבוצת המילואים, הוא זה שקיבל את המושכות עד לסיום העונה ונשמע בטוח בעצמו. כמסר ראשוני של אחדות, המאמן הודיע שכל שחקני הסגל ייסעו לג'ירונה להוציא את שלושת הפצועים, כלומר גם הבלם מריו הרמוסו המושעה. "אני לא רוצה להתייחס לקיקה, אלה דברים אישיים אבל שלחתי לו הודעה אתמול". גם על עתידו הוא לא מעוניין לדבר - "אני חושב בראש ובראשונה על המשחק נגד ג'ירונה, זו קבוצה שלא קל לשחק נגדה". על הצ'אנס שקיבל - "אני מאוד מתרגש ולא היה לי ספק שאשיב בחיוב". "אני מתחיל מסע ולא רוצה להביט לאחור".
    מי שייעדרו הם השוער הפצוע דייגו לופס, הקשר ההתקפי פיאטי וכן אוסקר דוארטה, כך שנוצרת בעייה בהגנת אספניול. ההערכות הן שסרחיו גארסיה יפתח ע"ח בפטיסטאו. בקבוצה לא יגידו זאת בקול רם אבל רוצים לנקום על ההפסד בסיבוב הקודם שהכניס את הקבוצה למשבר עצום וכמעט אף הביא לפיטורי קיקה. הניצחון האחרון של אספניול היה 2:1 על ריאל סוסיאדד כשלאו בפטיסטאו וג'רארד מורנו(12 שערים - מלך שערי הקבוצה) הבקיעו. אספניול השיגה רק ניצחון חוץ אחד ב-16 משחקי ליגה ובסה"כ 10 נקודות. רק לאס-פלמאס ומאלגה השיגו מאזן חוץ גרוע יותר.

    בסיבוב שעבר במחזור ה-15, דוד טימור כבש שער ניצחון עבור ג'ירונה והותיר את המארחת אספניול ללא נקודות(1:0).
     
  8. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    507
    לייקים שהתקבלו:
    287
    מין:
    זכר
    ממש לא מסכים איתך, ללה קורוניה יותר ממגיע לרדת. הזכרת את ה'סופר-דפור', הקבוצה הזו כבר מזמן לא שם - היא בדרך לירידת ליגה שלישית(!) בעשור הנוכחי כשגם ברצף העונות הנוכחי שלה היא לרוב שורדת ממש על הקשקש משום בחינה וה'סופר-דפור' אפילו מחזק את טענתי - עד כמה ההתנהלות שם גרועה שבכזו קלות, תוך שנים ספורות, היא ירדה מאיגרא רמה לבירא עמיקתא.

    גם ויאריאל לדוגמה ירדה ליגה רק לפני שנים ספורות, ב-2012, אך אצלה זה היה פנצ'ר חד פעמי והיא ידעה במהירות לחזור לאיתנה.
    במקרה של דפור, לא רק שהיא ירדה וחזרה פעמיים, אלא שהיא לא חזרה להיות אפילו קבוצת אמצע טבלה כמו שהייתה נניח בתקופת אוואט.

    הרבה קבוצות גדולות נפלו בשנים האחרונות רק מניהול כושל - הפועל ת"א בארץ(אפילו הפועל פ"ת), שטוטגרט בגרמניה, מונאקו בצרפת(עד שהגיע האוליגרך ההוא שהחזיר אותה לעניינים) ועוד.
    תקן אותי אם אני טועה, אבל זה המקרה גם כאן כי עד כמה שידוע לי זו לא קבוצה אביונה, בטח ליד מועדונים כמו אייבר, לגאנס וג'ירונה שעם תקציב גרעיני עפולה העמידו ומעמידות אחלה קבוצות.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מסכים עם מה שכתבת אבל חושבת שחטאת מהנקודה שלי, לא אמרתי שלדפור לא מגיע לרדת, היא אחת הגרועות ביותר וגם את המינוי של סיידורף לא אהבתי. מה שאני אומר: לדפור יש 'שם', יש לה היסטוריה מכובדת. ללבאנטה אין כלום פחות או יותר מאז שקיילור נאבאס עזב לריאל מדריד[אל תתפוס אותי במילה].
    ויאריאל באמת התאוששה מהר מאוד מירידת הליגה וכבר בתחילת 2013 צפיתי שהיא תחזור לצמרת הגבוהה, ומעבר לסגל שחקנים לא רע שאותו כמובן בנה המאמן, מי היה המאמן? מ-ר-ס-ל-י-נ-י-ו. דפור צריכה מאמן טוב ולא מאלה הישנים של הכדורגל הספרדי שכבר עשר שנים תקועים בבינוניות. הזוי שעד שבמועדון הזה השקיעו כסף בלוקאס פרס אם אני לא טועה - זה היה כישלון גדול.

    באמת קשה לדעת מתי ייגמר הביזיון של דפורטיבו לה-קורוניה, הייתי כצעד ראשון משלב חלק משחקני עבר רלוונטים במערכת, זה אולי נשמע שטאנץ' שמתאים לארץ בעיקר אבל לא. ואלרון בתור התחלה..
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתלטיקו מדריד - בטיס
    19 שעות אחרי שאירח את גמר גביע המלך בין סביליה וברצלונה, שוב משחקים כדורגל בוונדה מטרופוליטאנו. האם תוך יממה אחת בארסה תזכה בדאבל כביכול באותו מגרש? הפסד ביתי של אתלטיקו לבטיס יכתיר את בארסה לאלופה.

    אתלטיקו מדריד מגיעה למשחק אחרי שחטפה שלישייה באנואטה אצל סוסיאדד(3:0). בתקשורת במדריד קטלו את הקבוצה - "זוכרים איך היא שיחקה לפני שדייגו קוסטה הגיע? ככה זה נראה עכשיו", סיכמו בתקשורת. "אנחנו יכולים רק להתנצל בפני האוהדים", אמר הקשר האחורי תומאס. אתלטיקו לא ניצלה את המעידה של ריאל מדריד ולא הגדילה את הפער בקרב על הסגנות.
    הבלם סאביץ' שבעצמו היה לא כשיר במאת האחוזים, פלט אחרי המשחק שהקבוצה צריכה סגל עמוק יותר. ככה זה עם עומס אפריל שכולל 9 משחקים. נגד סוסיאדד, אתלטיקו הגיעה עם סגל דל של 14 שחקני שדה בלבד מהקבוצה הראשונה.
    הערב צ'ולו כמובן רוצה לנצח אבל הליגה האירופית בראש סדר העדיפויות. ביום חמישי אתלטיקו מגיעה לאימרויות למשחק נגד ארסנל בחצי גמר הליגה האירופית, וצ'ולו עושה את החישובים. אנטואן גריזמן צפוי להתחיל הערב על הספסל בעוד פרננדו טורס ירשום עוד אחד ממשחקיו האחרונים בקבוצה, כשמול לבאנטה הבקיע את שער הליגה המאה שלו. גם סאביץ' יקבל מנוחה.
    אלה שייעדרו הם הפצועים פיליפה לואיס המגן השמאלי כמובן ודייגו קוסטה. בליגה לפחות, אתלטיקו לא הפסידה באף משחק בית העונה והשיגה 40 נק' - מאזן של 12 נצ' ו-4 תוצאות תיקו, כשהיא ספגה 4 שערים בלבד.
    * אם אנחל קוראה אכן ישחק זו תהיה ההופעה ה-50 שלו העונה בכל המסגרות


    בטיס באופוריה גדולה. לא רק על כל ניצחון ירוק נוסף(6 ברציפות!) אלא גם כל תוצאה גרועה כמו התבוסה אתמול בגמר גביע המלך מצד היריבה העירונית סביליה, אותה עברה מזמן בטבלה. בטיס מחזיקה בגאון במקום החמישי בטבלה כשהיא משאירה מאחור גם את ויאריאל. אין ספק שהיא הקבוצה הלוהטת בספרד. בטיס מפתיחת העונה שיחקה כדורגל נהדר אלא שגולת הכותרת היא שבחמישה מששת הניצחונות האחרונים היא שמרה על שער נקי: 3:0 על אספניול, 1:0 בחטאפה, 2:0 על אייבר, 1:0 בג'ירונה ו-1:0 על לאס-פלמאס במחזור האחרון, עם שער של ג'וניור פירפו המגן השמאלי הצעיר, עמוק בתוספת הזמן.
    למאמן קיקה סטיין היה זמן פנוי כנראה לצפות אמש בגמר גביע המלך ולאחר המשחק צייץ בהתלהבות וקרא לאינייסטה - "בבקשה אל תעזוב לסין - בוא לבטיס". ובחזרה למשחק: "הרמנו את הציפיות אבל זה טבעי, לא יהיה קל נגד אתלטיקו אבל אנחנו רוצים לנצח. חששתי מהמשחק נגד לאס-פלמאס אך לא הייתה ירידת מתח. אני שמח שהשחקנים משתפרים".
    חאבי גארסיה חוזר מהשעייה כמו גם החלוץ הלוהט מורן בעוד סרג'יו לאון(מלך שערי הקבוצה בליגה - 13) מושעה. פרנסיס, פדל והשוער אדאן פצועים. במקום האחרון ממשיך לשחק בין הקורות דני חימנז בן ה-34 שרשם שלושה משחקי ליגה מוצלחים. הקשר גווארדאדו נכלל בסגל אבל לא כשיר במאת האחוזים ויהיה בספק עד לרגע האחרון. בטיס תמשיך עם מערך ה3-5-2 שלה שמאפשר למגנים להוסיף המון כוח להתקפה. אפשר לשים לב לחואקין שמשחק בעמדה קדמית מבעבר, מעין חלוץ נסוג. העונה יש לו 4 שערים ו-7 בישולים.


    * חואקין נכנס לטופ-10 הגדולים של הליגה עם הופעתו ה-483 נגד לאס-פלמאס במחזור שעבר.
    * נתון מעניין: בארטרה, האיש שיודע לנצח את אתלטיקו - שיחק נגדה 12 פעמים, רשם 9 נצ', 2 תוצאות תיקו והפסד בודד, כשהוא שומר על שער נקי 8 פעמים. בליגה הספרדית הוא ניצח 59 מ-71 המשחקים בהם שיחק, 83%.
    * בטיס כבשה 54 שערי ליגה, כמו אתלטיקו מדריד. רק ברצלונה, ריאל ו-ולנסיה כבשו יותר ממנה
    * לבטיס יש יותר נק' בשלב הזה של העונה מאשר היו לה ב-2004-05 אז סיימה במקום הרביעי.

    בסיבוב הקודם אתלטיקו השיגה ניצחון 1:0 אצל בטיס בבניטו ויאמרין משער של סאול בדקה ה-30. שימו לב, בטיס לא ניצחה את אתלטיקו מאז 2011-12, כלומר 12 משחקים סה"כ.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הליגה הזו הזייה:
    שימו לב לשתי היורדות:
    - מאלגה ביקשה סליחה מהקהל וניצחה 2:0 את ריאל סוסיאדד שהייתה בתקופה מעולה
    - לאס-פלמאס - כביכול היה לה יותר סיכוי לשרוד(בת'אכלס אחרי אתמול - הפער הוא נקודה), אתמול הובסה 4:0 ע"י אלאבס.
    - הנקודה שבטיס השיגה אתמול בוונדה מטרופוליטנו מאוד חשובה, ראיתי קבוצה שיודעת גם לשחק קצת יותר נסוג. היא תהיה באירופה.
    - אספניול שוב מראה את אפקט המאמן - משנה מאמן - משנה מזל. אז מה אם ג'ירונה החביבה שחלמה אירופה - החזיקה בכדור..

    - וכן, המשחקים שלא שוחקו: סביליה - ריאל מדריד| ברצלונה - ויאריאל| נדמה לי המשחקים ב-9 במאי.