הגביע האנגלי - 2017/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏2/11/17.

  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בלי להתייחס כרגע להשפעה שאולי הייתה לדברים שלו על המשחק, אני חושב שהוא צודק ב-100%. בדיוק כמו שעוד גביע למוריניו לא יהפוך את התקופה שלו למוצלחת, אני לא רואה במה הפלוס-מינוס גביע אנגלי אחד ישנה מהותית את מה שקורה בטוטנהאם. השלב הבא באבולציה שלהם זה להפך לקונטנדרית בליגה, ואם זה לא יקרה אז אני לא חושב שעוד גביע או פחות גביע משנים משהו בתמונה הגדולה.

    בלי קשר, נראה לי קצת יומרני להגיד על מאמן שנמצא שם ארבע שנים שהוא לא מבין עד כמה חשוב הגביע הזה עבור המועדון.
     
    oranfu ו-Footballover אוהבים את זה.
  2. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,110
    לייקים שהתקבלו:
    1,407
    מסכים עם מלו. אליפות או צ'מפיונס כן ישנו שם סדרי עולם כי אלה תארים שיכולים למשוך שחקנים, לבנות שם ומסורת. הגביע האנגלי זה תואר נהדר לאוהדים.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    מה אתה משווה בין טוטנהאם ליונייטד. טוטנהאם לקחה רק שני גביעי ליגה מסכנים מאז 1991. זה לא מועדון גדול ואף פעם לא היה. מפעל הגביע האנגלי בהחלט היוקרתי ביותר בין מפעלי גביע מקומי בעולם ורואים את היחס של ההתאחדות כלפיו. הוא לא לחינם משוחק בסופי שבוע כשחצאי הגמר וגמר אלו אירועי שיא בלוח שנה.
    אין ספק שאוהדי טוטנהאם משבעים לתואר שכזה.

    מסיבה דומה של מחסור בתארים בעשורים האחרונים אני לא מבין איך ליברפול מרשה לעצמה להיות מודחת בצורה מביכה כבר לא מעט זמן.
    ולטוטנהאם בכלל גם אין כבר ליגת אלופות להתרכז בה וגם מבחינת מצב העניינים בליגה הם יכלו לתת את כל המשקל על ניסיון זכיה בתואר ממשי.

    אז לא ישפיע על מאזן הכוחות בליגה אבל כן תרומה למורל ולמסורת המועדון הזה. וכן חשוב לאוהדים.

    לא אליפות ולא צ'מפיונס ישנו את כוח משיכה שלהם. כי בשני המקרים זו תהיה הבלחה מטורפת.


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לא רואה איך מה שמלו אמר סותר את דבריי (אלא אם בכלל לא הייתה כוונה כזו).
     
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מה שכתבתי מתייחס לזה שכתבת ״לא נראה לי שהוא מבין עד כמה זכייה בגביע חשוב עבור טוטנהאם כמועדון״. נראה לי שהוא דווקא מבין שהגביע האנגלי זה לא העיקר, העיקר זה לעשות עליית מדרגה באופי המטרות שהם מכוונים אליהם ולהפוך לכוח רציני בליגה (מה שכבר קרה בשנים האחרונות, וצריך להמשיך באותה מגמה).

    נחמד עבור האוהדים? כמובן. במאקרו, זה לא כזה קריטי עבור טוטנהאם כמועדון. אולי הוא לא היה צריך להגיד את זה ערב המשחק אבל אני מסכים איתו באופן עקרוני.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    הגביע מעניין את התחת, בגדול. זה אולי יכול לעזור לסגל שלא יודע מה זה לקחת תארים לראות שהוא באמת מסוגל לקחת תואר.

    גביע לא באמת יעזור לך לעשות קפיצת מדרגה (מדבר על קבוצות כמו טוטנהאם וליברפול). לסיים טופ4 חשוב יותר בהרבה עבור המועדונים האלה כי ההכנסות הן קריטיות.

    אני תמיד ראיתי את הגביע כתואר לקבוצות קטנות. עבור מועדון גדול זה לא יותר מפרס ניחומים מבחינתי.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    מה זה "איך ליברפול מרשה לעצמה להיות מודחת", אלכס? למה אתה מדבר כאילו כל מה שצריך כדי להתקדם ולזכות בגביע הזה זה פשוט להחליט שבא לך לעשות את זה?

    דיבורי הDNA והמנטליות מתישים ומאוסים. טוטנהאם לא זוכה בתארים כי היא פשוט לא קבוצה מספיק טובה, בדיוק כמו ליברפול בעשור האחרון. מה לעשות. יש מקום לשאול שאלות לגבי פוצ'טינו ואני כבר הבעתי את דעתי עליו בעבר (אני חושב שהוא רחוק מלהיות מניה בטוחה עבור קבוצות כמו יונייטד, צ'לסי, ריאל מדריד (!) כמו שמדברים עליו פה כבר שנים), אבל בסוף זה מתנקז לזה. הם לא מספיק טובים.

    לגבי חשיבות הגביע - בכמה גביעים ארסנל זכתה בשנים האחרונות? במה זה עזר לה? עד לפני כמה שנים דיברו על בצורת התארים של ארסנל כאילו זה מה שמשאיר אותה מאחורה, סוג של קוף כזה על הגב. באופן אירוני, הזכיות הרצופות בגביע גם הגיעו יחד עם נפילה במעמד מקבוצה שתמיד תסיים בטופ 4 לכזאת שכבר שנתיים ברצף לא שם. איפה המעמד של ארסנל היום לעומת מה שהיה לה בזמן בצורת התארים אבל כקבוצה שהיא באנקר בטופ 4?

    זה תואר לאוהדים, זה נהדר אבל זה לא מביא שום בשורה.
     
    Coutinho10, oranfu ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    גם השוואה מול ארסנל לא נכונה. ארסנל השתינה על טוטנהאם עשורים שלמים ומעמד המועדונים שונה.

    תהיו ריאליים תחת דניאל לוי טוטנהאם בעיקר תבנה על יכולתה להשיג מאמנים שלא היו בטופ עם טביעת יד חזקה סטייל המאמן הנוכחי(מאוד מתבקש שאדי האו יחליף את פוצי בבוא היום), מציאת פוטנציאלים גדולים ופיתוחם ולא סביר שתהיה חברה קבועה במאבק על התארים הגדולים.

    טוטנהאם היום די קרובה לתקרתה.
    זה הכי מועדון של dna קלוקל. כזה שלא דורש תארים ולא דורש ללכת עד הסוף. בוא ננסה לשחק בשביל הכיף ונהיה נחמדים ולא מעבר. זה גם מחלחל במפעלים אחרים.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/4/18
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  9. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הגביע האנגלי+כרטיס לצ׳מפיונס=דאבל פקטיבי! פשוט לא?... תסמוך על מוריניו שאם נזכה בגביע אז הוא יידע לגנוב דעת ולהציג את זה כזכייה בדאבל כפי שבעונה שעברה הוא זכה ב-״טרבל״(מגן הקהילה,גביע הליגה,הליגה האירופית).
     
  10. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    כל עוד טוטנהאם לא תירכש בידי אוליגרך או שיח׳ כלשהו מהמפרץ הפרסי אני לא רואה אותם מגיעים רחוק יותר ממה שהם מגיעים עכשיו,זכייה בגביע ממש לא הייתה עושה פה איזשהו הבדל בין טוטנהאם סבירה לבין טוטנהאם גדולה.

    טוטנהאם במתכונתה הנוכחית היא לא יותר מקבוצת צמרת נחמדה שעיקר כוחה הוא בלרכוש שחקנים אלמוניים במחירים יחסית זולים,להשביח אותם ולמכור אותם בסכומי עתק. נכון שכרגע טוטנהאם טובה יותר מארסנל וליברפול אבל אני בספק אם שחקן בעל שם מקבוצה בינונית באנגליה או מליגה שהיא לא יותר מסבירה כמו למשל הליגה הצרפתית יעדיף להגיע אליה מאשר לשתי האחרות...
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    טוטנהאם כרגע לא יותר טובה מליברפול.

    אבל המצב בטוטנהאם גם לא כזה נוראי ותפל כמו שאנשים מציגים את זה פה.

    הם רחוקים בתכלס רק ממנצ'סטר סיטי והם יכולים להתנחם בזה שעוד 18 קבוצות אחרות בליגה רחוקות ממנצ'סטר סיטי במרחק גדול או שווה למרחק שלהם משם.

    רוצה לאמר, לקראת העונה הבאה יש קבוצה אחת להשיג.
    עם כל "הנחמדות" והצ'וקריות שלהם ושל המאמן שלהם או ה"גישה הכלכלית" של אלוהים, הם עדיין באותה רמה לפחות כמו קבוצה שהשקיעה במצטבר בשש השנים האחרונות 600 מליון פאונד יותר מהם.
    הישג לא רע וכשזה מגיע על הדרך עם כדורגל הרבה יותר מהנה וגם בתכלס? עם יותר השגים מרשימים בזירה האירופאית(למרות שאנחנו עפנו כביכול באותה שלב, אבל לך תשווה את הדרך שלהם לשמינית כולל ההופעה שלהם במשחק וחצי לדרך שלנו...).

    ברור, בהודעה אחר כך יכתוב לי אלכס שעל מחמאות לא מקבלים מדליות.
    אבל מדליה מקבלת קבוצה אחת בליגה שלא נראה שמישהי כרגע קרובה יותר מהם להשיג אותה.
    רוצה לאמר, עם קצת שיפצורים בסגל, קצת יותר הכנה מנטאלית למשחקים חשובים והתאמות, אפשר להמשיך להתקדם שם.
    וזו קבוצה שבאמת נמצאת בתהליך, לא בדיבורים ובטוקבקים.
    הלמידה שלהם מחוסר הנסיון לדעתי עוד תורגש.
    זו לא קבוצה שנראה שהיא בדרך לעמוד במקום.
    אני לא מוצא יותר מדי מקום לביקורת על העונה שלהם, עשו דברים יפים, עם חוסר יציבות ובעונה שלא היה קל לתפקד בה כי לא באמת הייתה תחרות בליגה(וכמוהם, גם 18 קבוצות אחרות לא הפגינו פה איזושהי יציבות מרשימה מדי).
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טוטנהאם כבר ניצחה השנה קבוצות גדולות, היא הביכה את ריאל מדריד בצ'מפיונס, סגרה עניין נגד יונייטד בוומבלי מאוד מהר ועוד ועוד, אבל ברגע שאני באמת מחכה למשחק גדול שלהם ומאמין בהם - הם תמיד קורסים ומאכזבים מחדש. כך היה נגד יובה עם השמטת היתרון בבית, וכך היה גם אתמול. הם מובילים, ה-2:0 לא נראה רחוק[למרות שיונייטד כן באה לשחק אתמול, פוגבה ואלכסיס נמצאו אתמול - לכל מי שתהה], ההגנה עומדת, קיין מסוכן ועוד ועוד ועוד. ואז משהו משתבש, סופגים, ולא מצליחים לחזור. אני חושב שהגביע כן חשוב בהתחשב בזה שהקבוצה הזו בלי תואר המון זמן וספציפית בלי הגביע, ודי חבל לי. כן, אני יודע שהם צוברים ניסיון וקשה להוציא מהם שחקנים. ומוריניו? משחק אחד טוב והוא יוצא מהחורים, חבל, שמתם לב לציטוט שלו אחרי המשחק ? - "אני לא מבין את הביקורת עלינו".
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    זה שאומרים לי פה בצורה שהיא מאוד matter of fact שטוטנהאם טובה יותר מליברפול כאילו אין על זה באמת מקום לדיון זה רק מדגיש את הנקודה שלי. על סמך מה אומרים את זה? רק אלוהים יודע. זו קבוצה שהיא הבייבי של התקשורת האנגלית ומלכת ההייפ של הליגה, פלא שכל עונה מחדש מדברים על איזה כשלון זה שהם לא זוכים בכלום? מוצאים את כל ההסברים האפשריים חוץ מזה שעומד לכולם מול הפרצוף, שהם פשוט לא מספיק טובים.

    ההבדלים מליברפול בתדמית הם עצומים. מביאים שם דאבינסון סאנצ'ס ומישהו באוגוסט אמר שהוא בלם גדול (חייב להיות, טוטנהאם עם הניהול החכם יודעת מה היא עושה) וזה נכנס לתודעה, כשהוא עושה טעויות אף אחד לא יודע על זה בכלל או טורח לתקן את הרושם. כל טעות של בלם בליברפול גוררת ערימות של מלל בתקשורת, ברשתות החברתיות וגם פה בפורום. אני לא רואה אף אחד בשום מקום מדבר על כך שהארי קיין באופן סיסטמטי לא מופיע למשחקים גדולים ובעצם בדרך כלל נראה כמו חרא טהור נגד כל יריבה של טוטנהאם בטופ 6 שהיא לא ארסנל. יש עוד המון דוגמאות. מדברים לי פה על תהליך, זו קבוצה שכבר 4-5 שנים בפועל עומדת במקום, סימפטית, משחקת אחלה כדורגל, מסיימת בטופ 4, לא זוכה בכלום ולא עושה שום דבר באירופה, כמה זמן לוקח תהליך כזה? קלופ שנתיים וחצי בליברפול וכבר לאלכס אין בעיה להגיד שזו לא קבוצה לתארים ואף פעם לא תהיה.

    טוטנהאם פשוט לא מועדון כזה מעניין, וההרגשה היא שחצי מהאנשים שמאוננים על הקבוצה הזאת רואים 3 משחקים שלה בשנה בלחץ. בגלל שלא באמת רואים אותה משחקת לא יודעים איפה הבעיות המקצועיות אבל עדיין צריך למצוא הסבר ל"כשלון" שמתיישב טוב עם איך שהיא כבר נתפסה אצלי בתודעה, אז נמציא כל מני דיבורים על צ'וקריות וDNA ומנטליות של מועדון קטן וכו' וכו'. אני רוצה לראות שאם ליברפול עפה מול רומא מישהו ידבר איתי על צ'וקריות ולא על בעיות בהגנה, השוער המעפן, הקישור האפור וכו'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/4/18
  14. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני מודה שזה תמיד נראה לי מוזר שמועדון כמו טוטנהאם עם כל ההסטוריה שלו וכמות השחקנים הגדולים שעברה בו זכה רק בשתי אליפויות, אפילו להאדרספילד וסנדרלנד יש יותר אליפויות מהם.

    יכול להיות שמאז ומתמיד המועדון הזה סבל ממנטליות בעייתית שמנעה ממנו להיות מועדון גדול באמת?
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מעט מוקצן בעיניי, אבל יש בדבריו של ווקאון משהו.