הגביע האנגלי - 2017/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏2/11/17.

  1. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,565
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר


    מסי כבש לא מעט סללומים בקריירה, אבל הוא לא עשה את זה עם שיער כזה מושלם.
     
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ממש גמר גביע ׳קלאסי׳ בין שני המאמנים המאכזבים של העונה שלפחות אחד מהם ימשיך להרוס את הקבוצה שלו עונה נוספת.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לדעתי אתה מפחית מהעוצמה שיש למועדונים גדולים. כולל מועדון כמו ליברפול.
    חבר אוהד טוטנהאם נמצא כבר תקופה באנגליה, הוא היה בין היתר במשחק ליגת האלופות של טוטנהאם מול יובה ובמשחק ליגת האלופות שלכם מול סיטי באנפילד והוא אומר לי שהעוצמות באיצטדיון, התחושות שאתה מקבל הם אחרות לגמרי.
    הוא אומר לי שבדקות שיובנטוס ניצחו את טוטנהאם האיצטדיון היה מת מבחינת אווירה, שום עוצמה. באנפילד לעומת זאת, מהרגע הראשון אתה מרגיש את העוצמה. אמר שעוד לפני המשחק כשסיטי נכנסו עם האוטובוס הם קיבלו קבלת פנים שמסבירה להם לאן הם הגיעו ואיפה הם הולכים לשחק.
    זה עוצמות אחרות לגמרי, זאת תחושה אחרת לגמרי. יש סיבה מקצועית למה טוטנהאם פתאום הופכת מקבוצה עם עליונת מקצועית ברורה עלינו ועל יובנטוס בתחילת המשחק לקבוצה שמפסידה את המשחק ומאבדת את היתרון? והכל תוך כדי משחק בלי איזה הרחקה של שחקן או טעות שיפוט הזויה או פציעה של שחקן מפתח או איזה שינוי טקטי של הצד שכנגד? למה דווקא במעמדים הקריטים ובמשחקים הקריטים (קרה לה גם בעונות שבהם ניסתה להתמודד על אליפות) פתאום משהו אצלה נעצר והיא אפילו הולכת אחורה?
    לא יודע אם לקרוא לזה DNA, יודע שלמועדונים גדולים יש לפעמים דרך לייצר אנרגיות ולהעלות את הרמה ברגעים מכריעים. יודע שליברפול למשל במשך שנים הקשתה עלינו לא משנה איזה קבוצה מקצועית היא העמידה. ליברפול למשל הגיעה פעמיים לגמר ליגת האלופות (וגם זכתה באחד) עם סגלים שלא היו קרובים בכלל לזכות בליגה האנגלית, כשבאחד מהמגמרים היא חוזרת מהקבר לנצח. לא יודע, לא רואה את טוטנהאם עושה את זה. בדיוק להפך.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    מתחיל להאמין שהחלטת לעשות "עמקה יעמיק" גרסת יונייטד :)


    לפוגבה יש המון כישרון, אבל הבישול שלו הוא קודם כל שינוי בגישה מצידו. לוחץ שחקן של היריבה, נכנס למאבק על הכדור, מנצח אותו פיזית כשהוא נכנס חזק למאבק, קודם כל ניצחון של רצון לזכות בכדור. היו משחקים העונה שפוגבה בכלל לא היה לוחץ על השחקן או נכנס בצורה רכה ובכלל לא זוכה בכדור. המסירה לאחר מכן היא כבר כישרון טהור, אבל בלי הנכונות לפני, הוא בכלל לא היה במצב לבשל לאלכסיס.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני מבין שהוא נשאר אצלכם :-(
     
  6. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מייקל אוליבר ישפוט את הגמר.
     
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    זו ממש לא דמגוגיה לעשות את ההשוואה הזו.
    לא יודע אם ראית 30 משחקים של טוטנהאם או לא אבל אני ראיתי בסביבות ה10 או 15 משחקים שלהם העונה ואני יכול להגיד לך חד משמעית שלוברן, שק החבטות הכי גדול של ליברפול ואייסוקר לא התקרב לכמות הפאשלות שעשה דוינסון סאנצ'ז במשחקים האלה בין אם עלו בגול ובין אם לא. בגג של הגג היו לו 10 משחקים חלשים העונה וזה ביותר משחקים מאשר דוינסון סאנצ'ז.
    לוברן זה שחקן קלאסי שיכול לתת משחק אדיר ולהרוס הכל בגלל שאיזה כדור לא מתפלק לו טוב וזה עולה לנו בגול (וגם זה העונה קורה עוד הרבה פחות מעונות קודמות). סאנצ'ז העונה תפס כמה משחקי נפל שלמים אבל בגלל שהוא זוכה לפחות חשיפה + מקבל הנחות בגלל חוסר ניסיון והגיל אז אף אחד לא מדבר על זה.

    האמת היא באמצע אם תשאלו אותי, אצל סאנצ'ז טעויות עוברות בשקט ואילו אצל לוברן מחכים לשניה שיטעה ועושים עליו אמבוש. לא מנסה להגדיל או להקטין אף אחד מהם אבל כן זה גם חלק מהסיפור של ההשוואות בין ליברפול לטוטנהאם.

    אני לא מבין איך מישהו יכול להעלות את הטענה שטוטנהאם טובה מליברפול, יש סיבה למה אנחנו לפניהם בטבלה ונמצאים בחצי גמר צ'מפיונס.
    הם אולי מאוד מאוזנים, אבל השחקנים שלנו איכותיים יותר, יש לנו סופרסטאר למעלה ועוד שני וורלד קלאס מובהקים. יש לנו את אחד הבלמים הטובים בעולם ולידם חבר'ה שעושים את העבודה השחורה כמו שצריך.
     
  8. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    קודם כל אני אשמח את תגבה את הנתון שהבאת סטטיסטית (בקשר להשוואה שלך בין לוברן וסאנצ'ז). מאוד קשה לי להאמין אבל נניח שאתה צודק, לוברן משחק כבר חצי עשור בפרמיירליג, הוא בן 27. אין פה מקום להשוואה עם שחקן בן 21 בעונתו הראשונה בליגה, אני מצטער. על כל פנים, למרות שלוברן השתפר מאז הגעת ואן דייק, הוא עדיין לא בלם מספיק טוב והוא הוכיח את זה במשך השנים בליברפול. חוץ מזה, לא רק עליו דיברתי בהקשר שלכם, אבל הוא ספציפית הרוויח כל ירידה שאי פעם נאמרה עליו. בלם שבאופן סיסטמתי "מתפלקים" לו brain farts הוא לא בלם טוב. אתה יודע את זה וכל אוהדי ליברפול יודעים את זה, אז אל תמכרו לי סיפורים על פחות חשיפה והנחות שעושים לשחקנים אחרים.

    טוטנהאם לא טובה מליברפול מאז ינואר, שים לב שציינתי את זה. מאידך, עד שהגיע ואן דייק, טוטנהאם הייתה עדיפה על ליברפול במשך הרבה זמן. כן, יש סיבה שאתם לפניהם בטבלה ובחצי גמר צ'מפיונס, אבל האמת היא שהייתי מת לראות אם הייתם מסתדרים בלי סלאח כמו שהם מסתדרים כמה חודשים בכל עונה בלי קיין. הייתה לכם עונה פנטסטית בסטנדרטים שלכם עם פגיעות מטורפות בשחקני רכש שהתשלבו בצורה חלומית מהרגע הראשון, אבל עדיין, לא יודע עד כמה אתם טובים מהם. האופציות שלכם מהספסל אלה שחקנים כמו דום סולנקה ודני אינגס, עמדת המגן הימני עדיין בעייתית לטעמי (למרות קפיצת מדריגה מטורפת של ארנולד, עדיין צריך להוכיח את עצמו) ואני לוקח כל שחקן בקישור שלהם לפני השחקנים שיש לכם, חוץ מקייטה שיגיע בעונה הבאה. שלישיית ההתקפה שלכם היא הכי טובה בעולם לטעמי וזה הפך אתכם למועמדת אמיתית לזכות בצ'מפיונס העונה, זה גם מה שנותן לכם את ה-edge לדעתי על טוטנהאם. המאמן שלכם אדיר והוא מוציא 150 אחוז ממה שיש לו, ובכל זאת, אני חושב שהייתי מעדיף את האיזון של טוטנהאם לטווח הרחוק. אולי זה רק אני. מה גם שלמזלם הכוכבים שהם מטפחים לא מגיעים לכאלה גבהים כך שבכל קיץ מרחפת הסכנה שהם ייחטפו. נראה לי שקיין הולך להבקיע 25 גולים בעונה עד סוף הקריירה בטוטנהאם בזמן שסלאח יהיה המחליף של מסי או משהו כזה... סלאח, סוארז וקוטיניו. אחלה טריו.
     
  9. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    למי אכפת שהוא בן 21 ? זה לא מפריע לאף אחד לקבור את קאריוס והוא גדול ממנו בשנתיים.
    עושים לסאנצ'ז הנחות אדירות כי הוא חלש מאוד העונה ואמרת לבד שזה התחיל מאמצע העונה (פחות או יותר שהוא עבר סופית לשחק כאחד משני בלמים).

    אין לי איך להביא גיבוי בנתונים, זה לא שערים ובישולים, זה שחקני הגנה. אני כן יודע מה לוברן עשה השנה, הוא היה מעולה בלפחות 70% ממנה והוא שיחק במעמדים הגדולים וברוב העונה, וברגעים שעושה טעות אחת שעלתה בגול הוא מקבל טונות של ביקורות, כאלה שאחרים לא מקבלים כשהם עושים טעויות ששוות גולים.
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    לוברן זה לוברן, עזוב. אני אף פעם לא אהיה רגוע איתו ואני חושב שבעולם מתוקן הוא עף מפה על טיל בקיץ, אך לא סביר שזה באמת יקרה.

    אני בכוונה השוויתי למאטיפ כי הוא באמת סתם בלם כזה, שרוב העונה סה"כ סולידי, לא מדהים אבל עושה את העבודה שלו ועדיין אני בטוח שנתפס כפחות טוב ממישהו כמו סאנצ'ס בדיוק מהסיבות שציינתי.

    טוטנהאם תסתדר יותר טוב בלי קיין מאיך שאנחנו היינו מסתדרים בלי סלאח כי יש לה יותר עומק על הספסל אבל בעיקר כי קיין שחקן משמעותית פחות טוב מסלאח. אני לא רואה איך "השחקנים שלכם טובים יותר אז אתם תלויים בהם יותר" זה טיעון נגד ליברפול. זה טבעי לגמרי. אין ספק שאם היו לנו פציעות משמעותיות בהתקפה (מה שבהחלט היה בחצי הראשון של העונה עם פציעות של מאנה וקוטיניו, לא קרה בחצי השני) היינו אוכלים אותה ואני חושב שלטוטנהאם היה עלינו פער בטבלה אם זה היה קורה.
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אגב, הטעות המקצועית הכי גדולה של טוטנהאם העונה - משהו שמשום מה כמעט ולא מדברים עליו - זה החרם שעשו על אלדרווילד, כי לא רצה לחתום על חוזה חדש (מסיים חוזה עוד עונה). לדעתי הוא היה הבלם הכי טוב שלהם בעונה שעברה. בלונג ראן ההחלטה מובנת, גם אם זה אומר לשלם שכר לימוד על דאבינסון, אבל אם הוא הוחלט לעשות עליו חרם, אז למה לא למכור אותו בקיץ שעבר או כבר בינואר? תמוה שהעסק שם כבר לא התפוצץ.

    היתרון של ליברפול על טוטנהאם העונה טמון בשלושה דברים:
    1. שלישיית ההתקפה.
    2. ואן דייק.
    3. מומנטום וכושר מטורף בשלבים הכי חשובים של העונה - דבר שטוטנהאם נכשלת בו באופן עקבי תחת פוצ׳.

    במקום טוטנהאם הייתי משדרג את עמדת השוער והקישור המרכזי (דייר), אבל אני לא רואה את זה קורה.
     
  12. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,571
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    מייקל אוליבר נבחר לשפוט את הגמר
    לפי דיווחים לא מאומתים צ'לסי כבר עכשיו קיבלו פנדל

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    קונה שירחיק את דה חאה ב 3:0 ליונייטד [emoji16]

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  14. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    לא הבנתי למה אוהדי יונייטד מזכירים שיפוט בהקשר שלילי. פספסתי משהו בשנים האחרונות?

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
    Sturridge ו-oranfu אוהבים את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    זה יפה שלוברן היה חלש גג ב10 משחקים העונה.
    הוא שיחק פחות מ30 משחקים.

    ז"א שבשליש מהמשחקים שלו הוא היה חלש.

    מה אני אגיד לכם, אפילו המעריצים שלו נותנים טיעונים ששווים לרמת המשחק שלו.