חצי גמר ליגת האלופות I: ליברפול - רומא, באיירן - ריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏24/4/18.

  1. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    קלופ המאמן הכי טוב בעולם. אין אף לא אחד שיכול לעשות מה שהוא עושה עם ליברפול ואת מה שעשה עם דורטמונד. גאון כדורגל.
     
    VAR, Coutinho10, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    https://media1.giphy.com/media/12JEYck1pbBrAQ/200.Xxx

    גם בערב משוגע של ליברפול אתה לא יכול לשלוט בעצמך? עדיף שתחזיק אצבעות שהעונה הביזיונית שלכם תינצל איכשהו.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לדעתי אין קשר בין מה שעשה בליברפול ומה שעשה בדורטמונד.

    דורטמונד הייתה סופר מוכשרת. העבודה בליברפול הרבה יותר מדגישה שהוא the real deal, בעיקר אחרי מה שקרה כשקוטיניו נמכר.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,684
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אחרי ההפסד בגמר של 2013 מגיע לו סוף סוף להניף את הגביע עם האזניים. המאמן הכי מהפכן של העשור האחרון.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    לוברן לא השתפר. יש לידו בלם ענק עכשיו שעוזר המון.

    יש לו מהירות לא רעה, הוא חזק, הוא גבוה, 2 רגליים טובות. אבל הריכוז שלו מזעזע. כמה אפשר לאכול את זה? יש לו אינספור, פשוט אינספור טעויות כאלה. וזה לא - הוא לא הצליח להתמודד פיזית נגד לוקאקו (שזה אפשר לקבל). זה טעויות אדירות ובסיסיות. כמה בלמים יש ברמות הגבוהות (בשאיפה) שטועה בכמות כזאת? הוא שווה גול ליריב כמעט בכל משחק, הם פשוט לא תמיד מנצלים את זה. הוא היה על הדשא 7 דקות בשבת ונתן להם גול במתנה ועוד החזרה אחורה לשוער שהשאירה את רונדון מול שוער.

    די, פשוט די!

    מאנה היה גרוע למרות הגול. יקבל פחות ביקורת, נכון. חרא להיות שחקן הגנה. מאנה כמובן גם באופן כללי בדרך כלל שחקן מצוין ולוברן פשוט לא.

    אגב, לוברן לא היה בעליונות מוחלטת. אם מתעקשים, אז באופן אישי היה לו עוד כדור שהוא פיספס (הרחיק רע) והגיע לשחקן שלהם מול ארנולד והיתה עוד מסירה מארנולד שהדביל לא החליט עם עצמו מה לעשות ובסוף כמעט איבדנו (לא קרה כלום, זה אירוע שולי, אבל זה בקלילות יכול להיגמר בגול שלהם למרות שהסיטואציה היה קלה עבורו). היתה גם החזרת כדור (רעה מאוד) של הנדרסון אליו שסיבכה אותו אמנם, אבל עד שהוא החליט מה הוא עושה ההרחקה שלו פגעה בשיק וכמעט נכנסה.

    אז אני סופר לך 3 טעויות שלו (נתעלם מהרחקה רעה), 2 טעויות לא טובות ואחת (הגול) קרדינלית.

    להטיס על טיל! כמה כבר אפשר לאכול חרא משחקנים כאלה? פאקינג 4 שנים של טעויות על גבי טעויות על גבי טעויות.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  6. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,324
    לייקים שהתקבלו:
    5,816
    נכון האוטיסטים האלה שממש טובים בדבר אחד ספציפי אבל לא מסוגלים לקרוא סיטואציות חבריות וכל המחוות החבריות שלהם נראות מכניות ובאות בעיתוי לא מתאים?

    אז להוציא את סלאח בדקה ה-74.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני כן חושב שהוא השתפר. בוודאי שזה שהוא נמצא ליד ואן-דייק עוזר לו, אין שאלה, אבל זה לא בהכרח סותר את העובדה שהוא יכול להיות בלם טוב.
    אני לא יודע מי הבלמים ברמות הגבוהות, בסה״כ מה שיוצא לי לראות זה צ׳מפיונס ופרמיירליג. הבלמים שאתה שומע עליהם כבלמים הכי טובים בהווה ובעתיד: רודיגר, כריסטינסן, ורטונגן, סאנצ׳ז, אוטמנדי, סטונס, מנולאס היום, בנעטיה בשבוע שעבר... כולם עושים טעויות ששמות את לוברן בכיס הקטן.

    מה זה אומר ״נכון, חרא להיות שחקן הגנה״? אתה צריך למצוא דרך לקבוע מי שחקן הגנה טוב ומי לא! אתה עושה את זה על ידי לספור טעויות למרות שאתה מסכים שכולם טועים, ומי שלא טועה זה פשוט כי לא ראית אותו מספיק?

    אין לי מושג מה הדברים האחרים שמנית, ההרחקה שפגעה בשיק הייתה רעה והפאשלה עם דז׳קו רעה. שתיהן היו ב-5:0 אחרי שדז׳קו לא נגע בכדור מאז הדקה ה-15. אי אפשר להגיד שללוברן אין חלק בזה.
     
    Coutinho10 ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    הוא לא יכול להיות. הוא כבר בן כמה? 28? שנים אנחנו רואים אותו, שנים אלה אותן טעויות. הוא ק-ו-ר-ס.

    אני חושב, אגב, שהוא גם לא כזה טוב. הוא לא כזה פיזי וטוב באוויר כמו שחושבים. שנים שאנחנו רואים את לוקאקו\בולאסי\לונג\חלוץ פיזי גנרי מתעללים בו בליגה.

    אני יודע, פשוט יודע שהוא שווה ליריב חצי גול כל משחק. איך לעזאזל אפשר להגיד לי שאי אפשר לצפות ליותר טוב מזה?
    אז לא ראו את דז'קו מדקה 15 (את כל רומא, הם אפילו לא הגיעו למצב של להעיף לו כדור ארוך) אבל זה עניין קבוצתי, זה לא כאילו הוא ניצח את דז'קו במאבקים...
    כשכבר כן התחילו לשחק על דז'קו אז לא ראינו שהיתה לו בעיה להשתלט על כדורים ועל הגול הראשון בכלל מגוחך לדבר.

    סקרטל היה אותו דבר. מהיר, חזק. ותמיד עושה טעות גדולה. היתה תמימות דעים שהוא גרוע וצריך להיפטר ממנו.

    אף בלם לא עושה כאלה טעויות כמו לוברן. אף אחד, בטח לא בכזאת תדירות. זה באופן קבוע כל משחק. טעויות של גול, לא סתם הרחקה לא מוצלחת.
     
  9. orelh94 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/17
    הודעות:
    333
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    לא מבין איך מזכירים פה רק את לוברן כשמתחת לראדר עובר פאקינג ווינאלדום. השחקן הכי גרוע שראיתי ברמות האלה נשבע. לא יודע לעשות דריבל, לא יודע למסור, לא שם רגל כמו שצריך כדי לתקוע את השישי. אם פעם טענתי עליו שהוא useless, היום הוא עשה מלא מלא נזק. שחקן ברמה של קייטה במקומו שיודע להחזיק קצת כדור ואשכרה מה לעשות איתו וסיכוי סביר שרומא לא היו שמים שניים.

    אגב, סלאח אדיר והכל, אבל אם תשאלו אותי את מי אני רוצה בקבוצה שלי? רוברטו פירמינו. חלוץ אול אראונד. הגנה, התקפה, דריבל, בישול, סיומת. כל מה שאתה יכול לבקש מחלוץ - יש בו.
     
  10. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    מה זאת אומרת דורטמונד הייתה מוכשרת? היא סיימה בחלק התחתון של הטבלה לפני שהוא הגיע אליהם (מקום 15 או משהו כזה, לא זוכר בדיוק) והוא פשוט לקח אותם לשתי אליפויות ולגמר גביע אירופי תוך כמה שנים, תוך כדי שהוא רוכש את כל השחקנים המוכשרים שאתה מדבר עליהם. מאוד דומה למה שהוא עושה עם ליברפול.
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לא הוא הביא את השחקנים, אלא צורק שפוצץ את הסגל שלו בהמון כישרון שהיה בפיק שלו.

    הקרדיט לקלופ כמובן על-כך שבנה פלטפורמה שתוציא מהשחקנים שלו 200% יכולת, כדורגל משובח שייזכר לעוד הרבה שנים, ותארים. ההבדל בעיניי, שליברפול הנוכחית קבוצה הרבה פחות מוכשרת מאותה דורטמונד באוברול שלה, ועל-כך עבודת האימון של קלופ מקבלת עוד יותר קרדיט.

    דיון דיי טרחני בכל אופן.
     
  12. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,666
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    מין:
    זכר
    מההילוך חוזר הבודד שקיבלנו בטלויזיה, היה נראה שסלאח בנבדל בגול של מאנה. אם כך טעויות היו לשני הצדדים. יש שיגידו שאתה גם בכלל לא צודק ורומא היחידה שקופחה.

    לדבר אחרי משחק משוגע כזה על שיפוט זה מצחיק.
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,493
    ההבדל באיך שאנחנו שופטים שחקני הגנה והתקפה הוא מאוד רציונלי. ליברפול היא קבוצה גדולה, וליברפול הספציפית הזאת היא גם קבוצת התקפה מובהקת. שחקני ההגנה, ובעיקר הבלמים והשוער, נדרשים לשמור על ריכוז לאורך כל המשחק יותר מכל שחקן אחר על המגרש, מה לעשות - ככה זה בקבוצה כמו ליברפול ש90% מהמשחקים שלה בעונה מתנהלים בערך כמו המשחק הזה ולא כמו המחצית הראשונה באתיחאד שכל ההגנה נתונה תחת מכבש. זאת אחת הדרישות הבסיסיות מהתפקיד שלהם בקבוצה כזאת.

    לוברן כושל בעניין הזה שוב ושוב ושוב. הוא נסחף עם יתר הקבוצה עד לקיצון המוחלט. כשהקבוצה בפאניקה הוא יהיה הראשון שיאבד את הראש, כשהקבוצה שאננה הוא ייפול למלכודת הזאת יותר מכל אחד אחר. כשהקבוצה מרוסקת מנטאלית הוא יגיע לשפל שאתה לא חשבת שאפשרי בכלל ברמות האלה, ראה ערך טוטנהאם בוומבלי. זה לא מקובל מבלם.

    לא מספיק טוב ולא יעזור פה כלום.

    כל השלישייה תגיע למצבי הבקעה, וכולם יחמיצו חלק מהם, זה טבעי. אין אף שחקן התקפה שכובש מכל מצב שלו, אנחנו לא יודעים כבר איך לתאר כמה סלאח טוב ועדיין גם הוא מסוגל להחמיץ מצבים כאלה וראינו את זה לא פעם אחת. אלה גם מצבים שהם בעצמם יוצרים. יש סיבה טובה למה אנשים יותר סלחניים עם שחקני התקפה שמחמיצים מאשר עם בלמים שעושים טעויות פטאליות. כולם מחמיצים, גם רונאלדו ומסי. בלמים כמו לוברן לעומת זאת זה לא משהו שאתה מצפה לראות ברמות האלה.
     
    orelh94 ו-oranfu אוהבים את זה.
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אין לך מספיק קייס בטיעון. באופן אישי, עדיין לא הצלחתי להבין למה מבחינה רציונאלית ההחמצות של מאנה נתפסות כפחות קריטיות מהטעות של לוברן במשחק הנקודתי הזה? בהנחה והמשחק לא היה מתפתח כמו שהתפתח, היו מדברים עוד הרבה על ההחמצות הללו.

    אני לא מכיר בלם אחד היום שכבר לא עושה טעויות פטאליות*, ממש כשם שאין שחקן התקפה שלא מחמיץ, גם במצבים טובים (זו הרי אחת הנקודות העיקריות של מלו). ואן דייק כמעט גמר לכם את המשחק מול סיטי. ו-ואן דייק הבלם הכי טוב באנגליה. ובאופן כללי לוברן - שאני לא מתכחש לרגע לבעיות ריכוז שלו ולטעויות האישיות הקשות שהוא מבצע - היה הבלם המצטיין שלכם בצמד המשחקים מול סיטי, בעיקר בזמן המכבש שלה.

    * - קח לדוגמא אפילו את הגנת יובנטוס. קייליני חירבן במכנסיים מול רונאלדו. בנעטיה פספס בקלות את קוליבאלי בקרן אחרונה ואולי גם את האליפות.
     
    Coutinho10 ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,493
    אף אחד לא מדבר על נבדלים כאלה ובצדק, גם אם היינו סופגים מ"נבדל" כזה לא הייתי מדבר על זה. זה מאוד דומה לטענת הנבדל שהייתה במשחק נגד סיטי באנפילד.

    היה נבדל? אולי טכנית כן, אבל כ"כ צמוד שאי אפשר לבקש מאף קוון אנושי לראות את זה. נבדלים כאלה הם לא חלק מהדיון בכלל עד שVAR יהפוך לסטנדרט.

    אני בכלל לא מעוניין לדבר על שיפוט, הגבתי לג'יאנזולה (אני חושב) שרמז שהיה פה שיפוט מאוד ביתי.

    אלעד, כשמחמיצים וזה עולה לך ביוקר כן מדברים על זה. כמה ביקורת מאנה חטף על ההחמצות שלו נגד אברטון בתחילת העונה במצב של 1-0? המון. כי נגמר 1-1 בסוף. אבל לקבוצה כמו ליברפול ברוב המשחקים יש יותר מצבי הבקעה מהיריבה שלה, המרווח לטעויות הוא גדול יותר ואני חושב שאין בנאדם אחד שלא יסכים שזה הרבה יותר הגיוני לצפות מבלם לא לעשות טעויות פטאליות במשחק מאשר לצפות משחקן התקפה לכבוש מכל מצב שהוא מגיע אליו גם אם מדובר ב3 או 4 כאלה במשחק.
     
    oranfu ו-Mellow29 אוהבים את זה.