חצי גמר ליגת האלופות I: ליברפול - רומא, באיירן - ריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏24/4/18.

  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    @Walkon זה הרי סובייקטיבי נורא. אתה רואה את ליברפול 90 דק׳ ב-100% מהמשחקים שלה, אתה לא רואה את הבלמים האחרים משחקים באותה תדירות, זה בוודאות יוצר איזשהי הטייה על כך ששחקן אחד מרבה לטעות.

    לא ברור לי גם למה ״שחקני התקפה מחמיצים וזה חלק מהעניין״ אבל ״בלמים לא אמורים לאבד ריכוז״. אתה מקבל את זה כאיזשהי אקסיומה אבל לא ברור מה הפך אותה לכזו. אני אגב לא מדבר על טעויות מובנות או החמצות במצבים קשים, אלא סתם חוסר ריכוז שגורם לך לקפוץ שניה מאוחר מדי או לבעוט בכדור חזק מדי.

    איזה בלמים אתה מצפה כן לראות ברמות האלה? מנולאס, שלא הצליח בכלל להתקרב לפירמינו היום? או בנעטיה, שבדקה ה-93 עשה brain fart שקבר את הקבוצה שלו גם אם לא היה בהכרח 100% פנדל (כמו לוברן בדרבי על קלברט-לוין, הנה נזכרתי בעוד פאשלה)?

    מה שהיה לפני 4 שנים גם לא ממש מעניין אותי. זה הרי יוצא נגד כל מה שליברפול הזו של קלופ מנסה להוכיח פה - שמנג׳ר יכול לשפר שחקנים. לפני 4 שנים סלאח היה כלום, לפני שנתיים גם פירמינו היה חצי מהשחקן שהוא היום, לפני שנה אף אחד לא חשב שהוא יהיה רגוע עם רוברטסון בחצי גמר ליגת אלופות...
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    לוברן מטומטם. בחייאת, כמה הזדמנויות לשחקן להשתפר אתה רוצה לתת?

    הוא טועה המון ביציאה לנבדל, הוא לא מסוגל להסתדר עם חלוץ פיזי לאורך זמן, הוא לא מסוגל לא לעשות טעות גדולה במשחק.
    לא באים אליו בטענות שלא מצליח לעצור כל שחקן שבא מולו, באים אליו בטענות על אינספור טעויות אישיות עצומות. הטעויות האלה הן חלק בלתי נפרד ממנו וחוזרות על עצמן כל הזמן, לא פעם ב..

    אבל בסדר, לוברן הוא לא השחקן אשפה הראשון שיש לנו שאוהדים מתעקשים לא להגיד שהוא אשפה. קדמו לו רבים (ולא) טובים.
    האוהדים שלנו חולים על שחקנים עלובים, יש להם פטיש לזה.
     
    k_700 אוהב/ת את זה.
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בר,

    לא יודע, לא הצלחת לשכנע אותי. אתה משתמש במילה ״הגיוני״ ו״רציונאלי״, אבל כל ה״בשר״ בטיעון שלך לא מרגיש כזה. לצערי אני לא מרגיש שיש לי מה להוסיף מעבר למה שכתבתי ביינתיים בהקשר של התגובה שלך; הנקודה של מלו בהחלט מעניינת לגבי הנושא הזה, ואני בעצמי חוטא במרבית המקרים כשאני מעניש שחקן הגנה על טעות אחת וסולח בקלות לשחקן התקפה טוב ביום לא מוצלח. אני לא בטוח בכלל שזה הגיוני בכדורגל של היום. זה מתחבר גם לכל התוצאות המטורפות שאנחנו רואים מהעונה שעברה במשחקי הנוקאאוט בליגת האלופות שפתאום גם 3:0, 4:1 או 5:2 לא מבטיח דבר מבחינת התודעה של הקהל. יש המון טעויות אישיות בפן ההגנתי של מאמנים ושחקני הגנה, זה כבר הרבה מעבר ללוברן.

    אגב, ואם כן לחזור לליברפול ולוברן: אני לא יודע למה אורן לאורך השנים ציין וממשיך לציין את מנולאס בהקשר של ליברפול כאילו הוא המשיח השני אחרי ואן דייק. בעונה שעברה הוא בכלל היה גרוע כשראיתי אותו, ולא סתם היה עם רגל וחצי בפאקינג רוסיה. כמובן שבסוף יצא מזה רק טוב מבחינת כולם, אבל כמו כל הבלמים היום: הוא לא מושלם ולא חסין מטעויות. כנראה שהוא פשוט מתבסס על היילייטס ולא על משחק מלא.

    גם ילדון כמו דאבינסון סאנצ׳ס מאוד רלבנטי לדיון לדעתי.

    נ.ב - חסמתי את אוהדי יונייטד וחווית הגלישה שלי השתדרגה פלאים. ממליץ בחום.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    הפסקתי לציין אותו אלעד. הוא נחלש מאוד.
    ולא, אני לא מתייחס להיילייטס בהקשר שלו, מאוד התלהבתי ממנו מכמה פעמים שיצא לי לראות אותו במקרה במדי אולימפיאקוס.

    איפה הוא ואיפה האליל ההולנדי שלי :)

    אני רוצה שיהיו לנו שחקנים ברמה גבוהה כי אני מקווה שנהיה קבוצה ברמה גבוהה. הבלם ליד ואן-דייק והשוער הן 2 עמדות שברור כמעט כמעט כולן שהן החוליות החלשות (מאוד) והכי קריטיות לשיפור.

    אגב, אני רוצה לחדד טיפה משהו לגבי שחקני הגנה\התקפה.
    אני מעדיף בלם סולידי, יציב, אמין על פני בלם שיכול לתת משחק אחד מעולה ואחד עלוב (ואותו דבר לגבי השוער).
    שחקני התקפה אני צריך את האסים.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יצא לך לראות את לאציו על הדרך? לא אופתע אם קלופ ינסה להביא את מס׳ 6 שלהם.
     
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ידעתי שבסוף תתחיל להחזיק מויינאלדום.
     
    golding, אלעד, Walkon ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    חח

    6 של לאציו זה לוקאס? למה להזכיר אותו? שיהיה לו בהצלחה שם, מקווה שניפטר מלוברן סוף סוף כמו שניפטרנו ממנו.
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    יש הבדל עצום בין משחקי ליגת האלפות של: לוברן, הנדרסון, מילנר ו-ויינאלדום לבין המשחקים שלהם בפרמייר ליג.
    כמה שערי ליגה ספגה יובנטוס ב-2018 ?
    כמה שערים ליברפול ספגה עד שהגיע ואן דייק ?
    איפה היה במשך שנים לוברן שאתה מדבר אליו ?

    רק ביום שבת היה אפשר לראות את לוברן עולה לנו בעוד טעות, השער היום זאת טעות שלו, גם בתקופה הכי טובה שלו אצלנו הוא שווה לנו כמעט שער למשחק, הבעיה הכי גדולה שלו זה לא ריכוז, הבעיה היא האובר ביטחון עצמי, בחיים לא ראיתי שחקן כל כך בינוני עם ביטחון כזה, זה מתבטא בראיונות, במסירה הגרועה שלו שהובילה כמעט לשער.
     
  9. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    אני מסכים עם ההבחנות שעשית בין המשחק הזה למשחק הראשון בין רומא לברצלונה, אבל לא חושב שזה בהכרח מעיד משהו על גורל ההתמודדות.

    בשנה שעברה ברצלונה הייתה אומללה לגמרי במשחק הראשון בשמינית וחטפה 0-4 מפאריס. זה לא הפריע לה שלושה שבועות אחר כך לפתח משחק בדינמיקה שונה לחלוטין בבית שלה, ולהפוך את כל הסיפור. וזה בלי התאמות טקטיות מיוחדות. אם אתה רוצה דוגמה פחות חריגה סטטיסטית אתה יכול לקחת את חצי הגמר של 2013, אז דורטמונד דרסה את ריאל 1-4 במשחק הראשון ולא נפלה ממנה גם ברוב הגומלין, ובכל זאת בליץ של ריאל לקראת הסיום הביא אותה למרחק של שער מהגמר.

    לליברפול הזו קשה ״להרוג״ משחק והיא קבוצה שיכולה לקרוס בכמה דקות די בקלות. ראינו את זה בפיחואן כשסביליה חזרה מ3-0 במחצית נטו על פאניקה של ליברפול, וראינו את זה גם אתמול האמת. אף קבוצה לא יכולה לשמור על הקצב המטורף שליברפול נתנה בין הדקות 30-70 לאורך משחק שלם, אבל מצד שני כנראה שרוב הקבוצות הבכירות היו מסוגלות להימנע מלחטוף שני שערים כל כך קריטיים מקבוצה שבורה כמו רומא.

    בקיצור, רומא לא צריכה הברקה יוצאת דופן כדי להשיג 0-3. מספיק איזה שער מקרי והמומנטום של 70 אלף איש באולימפיקו כדי להכניס את ליברפול לפאניקה מוחלטת ולפתוח את כל הסיפור מחדש. בדיוק בגלל זה המשתנה המרכזי בגומלין הוא לא רומא אלא ליברפול. אם היא תבוא בגישה הרגילה ולא בניסיון לבזבז זמן (ע״ע המחצית השניה באיתיחאד לעומת הראשונה), כנראה שזה יהיה שלה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן מינכן - ריאל מדריד

    הן שתיים מהאימפריות הגדולות בתבל אך מעולם לא נפגשו במשחק האחרון לפני הגביע. ובכל-זאת, חצי גמר ליגת האלופות הערב ב-21:45, כשבאיירן שוב נגד ריאל והקלאסיקו של אירופה ישוחק בפעם ה-25 - ייכתב עוד פרק ארוך בהיסטוריית היריבות הקשה בין שני המועדונים - וזה מרגיש כמו גמר לכל דבר(בלי לזלזל בליברפול ורומא). באיירן נגד ריאל, היינקס נגד זידאן, לבאנדובסקי מול כריסטיאנו.
    [נכתב באתר של ריאל מדריד במקור].

    באיירן מינכן - רקורד בחצי הגמר: 19 העפלות(כולל העונה)| 10 העפלות לגמר| 8 הדחות

    באיירן מינכן אמנם לא נחה כמו ריאל מדריד אבל גם היא נמצאת 'בכוננות ריאל' כבר הרבה מאוד זמן. את הסיפור הנפלא של באיירן אתם מכירים. יופ היינקס החליף את אנצ'לוטי אחרי שלא יכל לסרב לפנייה של הבאוורים, והפך למשיח או לאביר על הסוס הלבן, איך שתרצו. החלום הגדול של באיירן - חלום הטרבל, שחזור עונת הפרידה הקודם של היינקס - חיי, קיים ובועט. באיירן רגילה כבר לזלול אליפויות בקצב מסחרר, זו הייתה השישית ברציפות שלה אותה חגגה כבר בתחילת החודש אחרי 4:1 על אוגסבורג. חגגה בחצי הילוך מה שנקרא. קצת בירות, חולצות אליפות, היינקס אמנם התרגש ולא נשאר יבש - אבל זהו, הם כבר רגילים לזה. באיירן חולמת על הדבר האמיתי - הגביע עם האזניים הגדולות. הם יודעים שהקבוצה הגדולה הזו שווה יותר מגביע אירופי אחד.

    מאז אותו גמר ב-2013, באיירן הודחה שלוש פעמים ברציפות ע"י קבוצות ספרדיות בחצי הגמר, ובכל המקרים, עם גוארדיולה על הקווים - היא הפסידה במשחק החוץ הראשון בספרד מבלי לכבוש: 1:0 בברנבאו(2014)| 3:0 בקאמפ-נואו בהרכב פצוע לחלוטין(2015)| ו-1:0 לאתלטיקו מדריד(2016). על המשחקים נגד ריאל בעונה שעברה בבאיירן מעדיפים לא לדבר. הם כועסים על השיפוט ועל חוסר המזל. קימיץ פלט 'היה חוסר צדק', וידאל המשיך להתעסק בריאל מדריד והקארמה החזירה לו עם הפציעה בעטייה גמר את העונה. היינקס, בניגוד לפפ, לא יתחכם עם ההרכבים, ואצלו כל מטאטא יורה, כולם פורחים. לא רק המוציא לפועל הכל יכול, לבאנדובסקי('ברור שריאל פייבוריטית כי היא מחזיקת הגביע המכהנת, אבל זה ממש לא אומר שננצח), אלא גם מולר שחזר להיות חד, הוותיקים שמרגישים שייכים כמו רובן וריברי, האקס חאמס שפורח ועוד ועוד ועוד. 'תראו את המבט של ריברי כאשר הוא יורד לספסל והיינקס מחכה לו שם. אין יותר דרמות', אמר שחקן העבר סטפן אפנברג.

    הזכרנו את ארתורו וידאל שייעדר מהמשחק בשל פציעה, וגם הקשר האחורי טוליסו יעדר. אבל חאבי מארטינז ששנים רבות 'סבל' כבלם, משתלט יפה על האמצע יחד עם טיאגו, שכבש העונה כמות שערים יפה ביחס למס' המשחקים שלו. אריאן רובן(שבראיון אגב ל-Four-Four-Two סיפר שהוא חושב שהעונה השנייה שלו בריאל הייתה מעולה), מולר שהפגיז שלושער עצום בחצי גמר הגביע הגרמני נגד לברקוזן קם לתחייה וגם לבאנדובסקי שלא שיחק נגד ריאל באליאנץ' ארנה בשנה שעברה בשל פציעה בכתף - סגורים בחלק הקדמי, ולגבי המשבצת האחרונה נותרה שאלה פתוחה: חאמס רודריגס או פראנק ריברי. חאמס מצידו שומר על שקט לקראת המשחק ולא מתראיין, אבל לא מפסיקים לדבר עליו - "כשהגעתי לקבוצה הוא היה מעט מדוכא. הוא לומד גרמנית, הוא התחבר לשחקנים והוא נראה טוב". המכה הקשה מצד באיירן הייתה הפציעה של דויד אלבה שלא התאמן. ראפינייה אמור לפתוח כמגן שמאלי למרות שגם ברנארט מהווה אופצייה. בין הקורות ימשיך לעמוד אולריך שנכנס לנעליים הגדולות של נוייר.

    ב-35 המשחקים של היינקס השנה הוא ניצח ב-30 והפסיד בסה"כ ב-2 ובאיירן חצתה כבר את רף מאה השערים, וזה מסביר הכל. במחזור האחרון בבונדסליגה היא השיגה 3:0 קליל בהאנובר וזה היה זמן טוב לתת מנוחה לשחקני ההרכב הראשון, למרות שלבאנדובסקי שעלה מהספסל הבקיע כצפוי והפך לשחקן הזר עם הכי הרבה שערים במדי באיירן בבונדסליגה(105). הפולני כבש בדיוק לפני 5 שנים את הרביעיה נגד ריאל מדריד במשחקו הגדול בקריירה והוא השחקן המסוכן בשורות באיירן מינכן. כשהיינקס נשאל לגבי כריסטיאנו הוא אומר - "אנחנו משחקים נגד קבוצה גדולה. אני מכבד כל שחקן וכריסטיאנו ענק, אבל לבאנדובסקי כבש 39 שערים - מי יעצור אותו?". אם יכבוש מחר זה יהיה שערו ה-150 בבאיירן. המאמן טוען שהמשחק מאוזן:

    "אין פייבוריטית במשחק מחר, אני מרוצה מהקבוצה שלי והתחושות שלי טובות", אמר המאמן שהחמיא לזידאן. הוא התייחס למפגשים הקודמים בין הקבוצות ואמר שיש להן מסורת משותפת ומפוארת יחד. "זה יהיה משחק פתוח ושתי הקבוצות יספקו הצגה גדולה", סיכם המאמן שהוסיף שבאיירן הנוכחית עם אותה תשוקה לזכות בצ'מפיונס כמו שהייתה לריאל מדריד שאימן ב-1998. המגרש יהיה מלא כמובן ובאיירן צפויה לפתוח חזק כמו במשחק הקודם אז הגיעה להזדמנויות בזכות וידאל. אין מה להתייחס למשחק המנומנם שלה בגומלין נגד סביליה ברבע הגמר. אומרים על באיירן מצד אחד שהיא מפלצת כדורגל ומצד שני שהקמפיין האירופי שלה בינוני למרות התשובה הטובה מול פאריס במשחק שכמעט סידר לה את המקום הראשון. אבל באיירן כמו קבוצה גדולה אמיתית - יודעת להעלות את הרמה כשצריך. המאזן שלה נגד ספרדיות הוא 18 נצ', 6 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים בלבד[במשחקי הבית כמובן].

    הבלם ג'רום בואטנג היה זה שהגיע עם המאמן למסיבת העיתונאים. הוא יודע שמצפה לו משימה קשה מול כריסטיאנו. הוא החמיא לפורטוגלי שלדבריו יכול לכבש בכל דרך והוא שחקן התקפה מושלם. העונה הוא היה לא בכושר וגם זה השתפר עם הגעתו של היינקס. הוא והומלס עזרו לבאיירן לשמור על שער נקי ב-4 מ-5 משחקי הצ'מפיונס האחרונים. הבלם סיפר שהקבוצה רוצה להציג ריכוז מקסימלי ושהמשחק מהעונה שעברה כלל לא נמצא במחשבה. קימיך המשיך ברוח הדברים ואמר שהוא מתרגש מההופעה הראשונה שלו בחצי גמר הצ'מפיונס. "ראיתי את המשחקים מהעונה שעברה בטלויזיה, לא צריך לספר לי מה היה", סיכם היינקס שמצפה מקבוצתו להתמודד עם ההיעדרות של וידאל כמו קבוצה גדולה אמיתית. גם בבאיירן יודעים שהמשחק מחר הוא אופרה אחרת, לטוב ולרע...

    https://img.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/General/02/55/41/22/2554122_w1.Xxx

    באיירן מינכן - הרכב משוער: אולריך| קימיך, בואטנג, הומלס, ראפינייה| חאבי מארטינז, טיאגו, חאמס רודריגס(ריברי)| אריאן רובן, מולר ולבאנדובסקי

    ריאל מדריד - רקורד בחצי הגמר: 29 העפלות(כולל העונה) - 15 העפלות לגמר| 13 הדחות

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי שבוע של הטענת מצברים. משחק הליגה נגד סביליה נדחה כמובן בטיימינג מצוין. אם תרצו, ריאל וזידאן כבר 120 שעות 'חושבים באיירן', מייד אחרי שריקת הסיום בתיקו 1:1 נגד אתלטיק בילבאו בברנבאו(מתסכל) השחקנים קיבלו כמה ימי חופש כדי להתאושש, ליהנות בחיק המשפחה ולהיות מוכנים לדבר האמיתי. כמיטב המסורת, באקט של גיבוש, לא רק רואים את פלורנטינו יורד לכר הדשא ומתלוצץ עם קארים(עד מתי?) אלא כל הסגל המריא למינכן, ללא יוצא מן הכלל. נקווה שנקבל שוב את ריאל של הצ'מפיונס, אבל לא הקבוצה של הגומלין נגד יובה. ריאל העבירה מסר ברור: השחקנים מנוסים מספיק ומכירים את המעמד, ואיך אמר קרוס שהיה אף הוא במסיבת העיתונאים? - "אנחנו יודעים איך לצאת ממצבים לא נוחים ולהישאר רגועים". גם זידאן, שצחק 'ריאל לא תחרבן במכנסיים במינכן', הצהיר שהקבוצה לא מתעסקת במשחק נגד יובה והיא עם הפנים קדימה.

    עד עכשיו ריאל של זידאן לא נכשלה באף משחק חשוב באירופה. "זה ב-DNA של המועדון הזה, כזו היא ההיסטוריה, אנחנו מחוייבים לה, מחוייבים להצליח", אמר זידאן שדיבר על קבוצה שמגיעה למשחק במצב טוב פיזית ונפשית, והוא בטח לא חושב רחוק. המטרה היא, אתם יודעים כמאמר הקלישאה הנכונה - לעשות משחק טוב("נצטרך להיות לא במאה אלא ב-150 אחוז"), לחזור עם תוצאה טובה. זידאן לא יאשר זאת, אבל בתקשורת הספרדית העלו כמה 'הדלפות' מהאימונים במהלך השבוע. זידאן דיבר עם השחקנים על הדעיכה ההתקפית במחזורים האחרונים. כך היה בדרבי נגד אתלטיקו, כך היה בגומלין נגד יובה - לא ברור איך ריאל לא כבשה אף שער עד לפנדל, וכך היה גם נגד בילבאו כשקאפה כביכול עצר הכל. "אסור לכם להיות כה סלחניים מול השער", סיכם זידאן.

    ללא ספק, ניצול המצבים יהיה המפתח של ריאל במינכן. 'ריאל מדריד עושה גול מחצי מצב', אמר האקס צ'אבי אלונסו השבוע, וריאל רשמה את הריצה השנייה הכי טובה שלה בצ'מפיונס עם 25 משחקים ברציפות בהן היא כובשת. וכמובן כל העיניים נשואות לעבר כריסטיאנו רונאלדו, שאת המספרים שלו אנחנו מכירים בעל-פה. 15 שערים העונה בצ'מפיונס, הוא בכושר מעולה, ובאיירן תמיד סובלת ממנו - 9 שערים ב-6 משחקים, לעולם לא בבודדת - שלושה צמדים, כולל אחד אשתקד במינכן - ושלושער אחד ענקי בגומלין בברנבאו. "כולם יודעים מה המשקל שלו ועד כמה הוא חשוב ומשמעותי", סיכם זידאן('החיה השחורה' של באיירן, כתבו בתקשורת על זיזו שבריאל מדריד הדיח את באיירן 4 פעמים - פעמיים כשחקן ופעמיים כעוזר או מאמן), שהתייחס גם לקפטן ראמוס שחוזר - "הוא המנהיג שלנו". קרוס אמר שהוא משוכנע שריאל תהיה שקטה יותר הגנתית עם ראמוס, שהציג צמד משחקים נפלאים בעונת הדסימה. וכמובן שהוא גם יכול לכבוש במצבים הנייחים - אתם בטח זוכרים. בתקשורת דיברו שוב ושוב על הקרב המיוחד של ראמוס נגד באיירן. 'סרחיו ראמוס - לפקודתך', מה שנקרא.

    להוציא את המשחק נגד יובה בטורינו, ריאל לא הציגה העונה יכולת מספיק טובה כדי להתגבר על מוקש כמו באיירן. גם במועדון יודעים שהמשחקים נגד פאריס הם אופרה אחרת לחלוטין. ריאל תזדקק למודריץ' בשיאו, היא תזדקק לתרומה ההתקפית של המגנים - קרבחאל בישל אשתקד את שער השיוויון נגד באיירן(קיבל מחמאות רבות מאפנברג שהתראיין), מרסלו בכלל הציג את משחקו הטוב בקריירה בגומלין והצליח להתמודד במצ'אפ מול רובן. היא תזדקק לאיסקו, שמאז הגומלין נגד באיירן אשתקד משחק הרבה יותר בליגת האלופות ונראה שמעמדו בהרכב לא מוטל בספק. אבל היא תזדקק גם לשחקן התקפה נוסף.

    האם זמנו של בנזמה עבר? בעוד בייל כנראה לא נלקח בחשבון - בתקשורת תהו האם זידאן באמת יעשה שינוי. בשער ה-AS דיברו על לוקאס ואסקס או אסנסיו, ככאלה שיוסיפו הרבה מהירות ואיזון, גם אם לא מסה התקפית. גם אם בנזמה מקל על כריסטיאנו - זה לא מספיק. ההשוואה בינו לבין לבאנדובסקי, שכבש 70 שערים יותר ממנו בשנים האחרונות - היא עלבון לכל אוהד כדורגל. "אלך עם השחקנים שלי עד המוות. לפעמים הם לא מצליחים אבל הם תמיד משקיעים וגורמים לי לעונג, לא רק במשחק אלא גם באימון", סיכם זידאן את שאלת מיליון היורו. בדיוק אתמול לפני 4 שנים, בנזמה דחק לרשת אחרי בישול של קונטראו, כנראה ברגע הגדול ביותר שלו במדי ריאל מדריד, וכבש את שער הניצחון בברנבאו בחצי הגמר. איך כתבתם בפייסבוק שלנו - זה לא יקרה הפעם...

    כבר אמרנו שריאל תצטרך משחק מושלם, וההיסטוריה פחות או יותר נגדה, מכל הבחינות. ריאל ניצחה, איכשהו, את באיירן בכל חמשת המפגשים האחרונים ביניהן, אבל גרמניה עדיין מפחידה מאוד, למרות השיפור(5 נצ' הושגו ב-8 הביקורים האחרונים) - 6 נצ', 7 תוצאות תיקו ו-19 הפסדים. אם ריאל תנצח היא תרשום ניצחון מס' 150 בליגת האלופות, ציון דרך ענק, אבל היא תסתפק גם בתיקו. "העונה לא היינו מספיק טובים בליגה. לא היינו יציבים ואינטנסיביים", סיכם זידאן, אבל ליגת האלופות היא הפרס הגדול ביותר ומה שנשאר לריאל מדריד. "ליגת האלופות מביאה לנו כוחות מיוחדים", סיכם טוני קרוס. ריאל כבר יודעת לסיים עונה מחורבנת בליגה עם הגביע עם האזניים הגדולות. תשאלו את יופ היינקס..

    https://img.uefa.com/UploadedMedia/1/22796/F101/950756784_22796.Xxx

    בגלל משחקים כאלה אנחנו אוהבים כדורגל.

    ריאל מדריד - הרכב משוער: קיילור נאבאס| קרבחאל, ראמוס(C), ואראן, מרסלו| קאסמירו, קרוס, מודריץ', איסקו| כריסטיאנו רונאלדו ובנזמה


    קצת היסטוריה. כמו שאמרנו, ריאל נגד באיירן(והפעם - הפוך), זה הקלאסיקו של אירופה. המשחק ששוחק הכי הרבה פעמים בתולדות המפעל - 24 משחקים. באופן תמוה, הן מעולם לא נפגשו במשחק האחרון בדרך לגביע, קרי בגמר, אבל בחצי הגמר זה קרה כמה וכמה פעמים. בשלוף: 2000/01, 2011/12 וכן בעונת הדסימה. בשנים האחרונות ריאל צימצמה פערים, והתוצאות מאוזנות לחלוטין: 11 נצ' לריאל מדריד, 11 נצ' לבאיירן מינכן ו-2 תוצאות תיקו, עם יחס שערים 37:36 לטובת ריאל מדריד. את מפגשי העבר אתם זוכרים כמעט בעל-פה. אשתקד, ריאל פיגרה במינכן משער נגיחה של וידאל במשחק הראשון בחצי הגמר, אבל כריסטיאנו ענה עם צמד אחרי בישולים של קרבחאל ואסנסיו(המחליף), כשבין-לבין חאבי מארטינז הורחק. הגומלין בכלל היה משחק לפנתיאון כשבאיירן כפתה הארכה וריאל ניצחה 4:2 עם שלושער של כריסטיאנו ופינאללה של אסנסיו.

    https://statics.sportskeeda.com/wp-content/uploads/2017/04/ronaldo-marcelo-1492573267-800.Xxx

    המשחק הראשון ביניהן נערך בחצי הגמר, איך לא, ב-1975/76. באיירן השיגה תוצאה מעולה בברנבאו עם תיקו 1:1 ובגומלין עברה את ריאל עם 2:0 במינכן בדרך לגמר וגביע שלישי ברציפות. הקבוצות נפגשו גם פעמיים באמצע-סוף שנות ה-80, בחצי הגמר וברבע הגמר בהתאמה, אבל המשחק הפך לקרב האמיתי באירופה החל מעונת 1999/00. שני המשחקים בשלב הבתים הסתיימו עם רביעיות של הגרמנים אבל חצי הגמר היה אחרת, וריאל ניצחה 2:0 בברנבאו(אנלקה! וסאלגדו) ועלתה בזכות הפסד 2:1 במינכן(שוב אנלקה). מאז אותה שנה, כאמור, הקבוצות נפגשו 8 פעמים בנוק-אאוט, והמאזן עומד על 5:3 לריאל, כלומר ריאל הדיחה את באיירן 5 פעמים לעומת 3 פעמים בהן הפסידה. אנחנו זוכרים את חצי הגמר המטורף בעונת הדסימה, לצד שיברון הלב בחצי הגמר ב-2012 עם הפנדלים ביום העצמאות ואיקר שרכן על הבירכיים של מוריניו(2:1 לכל קבוצה במשחק הבית).

    20 שנה לגביע של היינקס. 'תודה ויום(יופ) טוב', כתבתי באתר בגירסתו הקודמת בפריויו לחצי הגמר נגד באיירן ב-2012, אני זוכר זאת היטב. יופ היינקס המאמן הגרמני הגיע לריאל וקיבל ירושה נהדרת מפאביו קאפלו שבנה קבוצה אלופה. על הקבוצה הזו אמרו שהיא תחזיר את הגביע עם האזניים הגדולות. וזה אכן קרה. אבל למרות הגמר המרגש נגד יובה, והיציאה מהמדבר אחרי 32 שנה - יופ היינקס הלך הביתה. תחילת העונה הייתה טובה עם זכייה בסופר-קופה הספרדי ו-4:1 מחשמל על ברצלונה בברנבאו, אבל הליגה הייתה קטסטרופה. ריאל נכנעה לברצלונה בקלאסיקו בברנבאו והרבתה בתוצאות תיקו. ואז ריאל הודחה מהגביע ע"י אלאבס הקטנה בגלל שערי זכות. במחזור ה-25 היא החזיקה בפיסגה בפעם האחרונה. אפשר לומר שימי שלישי ורביעי קסמו לקבוצה הזו יותר.

    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2018/04/23/champions/1524501836_716366_1524502010_sumario_normal.Xxx

    "בוקר טוב אדוני המאמן, מה שלומנו", זו הייתה קבלת הפנים של הנשיא סאנז כלפי המאמן היינקס בשבועות האחרונים של העונה. 'לא כדאי לך לדעת, כבוד הנשיא', היה נוהג היינקס להשיב לו. היינקס ידע עוד לפני הגמר ב-20 במאי שהוא לא ימשיך בכל-מקרה. השמועות על החלפת המאמן החלו כבר בינואר אחרי הפסדים בסאן-סבסטיאן וכן לולנסיה בברנבאו ואפילו דיברו על תקרית אלימה בחדר ההלבשה. הנשיא סאנז פקד יותר ויותר את מתחם האימונים וביקש מהשחקנים 'מאמץ אחרון' לפני הגמר.

    "גמר אחד גדול ככל שיהיה לא יכול לשנות את המצב", אמר הנשיא לורנצו סאנז לאחר-מכן. ראול, שנקלע למשבר ראשון בקריירה עם חצי שני חלש מאוד של העונה - הרגיש לא בנוח עם היחס אותו קיבל המאמן, וניסה להניע את ההנהלה מההחלטה. "אם היית יודע מה השחקנים עשו כדי שיעזוב", הסביר לו סאנז. היינקס לא תיקשר איתם באותה השפה ואיבד את חדר ההלבשה. סיידורף היה מהסוררים הגדולים ביותר. "המאמן הבא שיגיע - יהיה לו קשה מאוד", ניבא היינקס שעזב. ב-53 משחקים שאימן את ריאל הוא השיג 26 נצ', 15 תוצאות תיקו והפסיד 12 משחקים. לפחות את הגביע החשוב מכל אף-אחד לא ייקח לו.

    במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר נשאל היינקס על תקופתו במדריד. "האמת שאני לא אוהב להתמקד ולנבור בעבר, אני חיי את ההווה. כמו שהייתי שחקן עבר גדול ואחרי שפרשתי לא התעמקתי בקלטות ובגולים שכבשתי - כך לא ציפיתי שוב בגמר של 1998 וגם לא בטרבל עם באיירן". היינקס סיפר בכל-זאת - "יש זכרונות מהגמר באמסטרדם ארינה, זו הייתה יובה של קונטה, זידאן, דשאן, דל-פיירו. סבלנו במשך 90 דק' ותוספת הזמן הרגישה כמו נצח, זה היה רגע יפה ומרגש כשהשופט שרק לסיום. ריאל זכתה בגביע אחרי 32 שנה. זה היה רגע גדול מאוד. ריאל מדריד חזרה לשלוט באירופה ופתחה דור זהב, וגם עכשיו היא באותו המצב". היינקס כבר הדיח את ריאל ב-2012 והוא חולם על שחזור הטרבל עם באיירן. הקארמה עם באיירן, נאמר זאת כך.

    האקס חאמס. מס' 10 של קולומביה חזר להיות כוכב. הוא לא הפנים של באיירן מינכן, רחוק מזה, יש שחקנים חשובים ממנו, אבל לקראת צמד המשחקים נגד האקסית ריאל מדריד - אין אתר ועיתון שלא מכבד את עצמו ולא עסק בחאמס, שיירכש סופית ע"י באיירן בסיום העונה, כפי שכבר הוחלט עוד לפני הזכייה המוקדמת של באיירן באליפות. בהתחשב במסורת האקסים של ריאל מדריד, חבל שבלתי-אפשרי היה להוסיף סעיף שחאמס לא יוכל לשחק נגד ריאל מדריד. לא נתפלא אם רגל שמאל האימתנית שלו תפגוש את החיבור של קיילור, במצב נייח או אם יהיה לו שטח.

    אין אוהד ריאל מדריד שלא אהב את חאמס. הבעיטות הנפלאות והטאץ' בכדור, ההשקעה, למרות כביכול 'מאניירות' של כוכב, והברנבאו אוהב את כוכב המונדיאל התורן. אבל ההחלטה של חאמס לעזוב לבאיירן הייתה נפלאה עבור שני הצדדים. הוא ראה איך זידאן מעדיף את איסקו וגם את לוקאס ואסנסיו, והבין שבשנת מונדיאל זה חייב להיות אחרת. כאב לנו לראות את חאמס עצוב בגמר הצ'מפיונס שהוא אפילו לא הולבש. ועדיין, אסור לשכוח שריאל היא הקבוצה הגדולה הראשונה שהימרה על חאמס ושפכה עליו הון עתק. הוא רשם עונת בכורה נהדרת אצלה ופרח תחת קרלו אנצ'לוטי עם 17 בישולים ו-17 שערים בעונת הבכורה בקבוצה. מאז, מעמדו דעך. אבל אין שום סיבה שיהיה לו טעם מר. "היה לי עצוב וקשה לעזוב את ריאל מדריד", אמר בזמנו. גם זידאן היה ברור במסיבת העיתונאים:

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/04/23/15244796755357.Xxx

    לא רציתי שהוא יגיע לבאיירן, שמחתי שהוא היה שחקן שלי אבל אני מבין את הרצון שלו לשחק יותר. לא היו לי מעולם בעיות איתו. הוא היה צריך לשחק יותר, אבל לא רק הוא. זה קשה עבור מאמן לקבל החלטות לספסל שחקנים גדולים אבל יש תחרות. ברור שיש לו מוטיבציה מחר כי כל שחקן רוצה לנצח בחצי גמר ליגת האלופות. הוא לא צריך להוכיח לי כלום. מי שחושב שאני נגד חאמס - טועה. הוא שחקן גדול".

    בתקשורת בדקו את מצבו של חאמס השנה בבאיירן. הוא סבל מפציעה מרגיזה בהתחלה אבל לאט-לאט השתלב. ייתכן שיפתח מחר בהרכב ע"ח ריברי כפי שאמרנו. חאמס שיחק 34 משחקים במדי באיירן. הוא עלה מהספסל 9 פעמים והוחלף ב-14. יש לו העונה 6 שערים ו-12 בישולים ב-34 משחקים. למעשה אשתקד הוא תרם אפילו יותר, 11 שערים ו-12 בישולים ב-33 משחקים, וגולת הכותרת הייתה שער שיוויון שלא הספיק נגד ברצלונה. הוא יכול לבשל בהרמה מצד ימין או לחתוך לאמצע, אבל לא כמו רובן, הוא קטלני מצד שמאל ואסור להשאיר אותו במרכז. ומצד שני, הוא לא שחקן שלוחץ מספיק טוב ויש לו את החסרונות שלו. רוצה לומר: חאמס שחקן נהדר שלא התאים לריאל בשלב מסוים, וזה לא שבבאיירן הוא מראה דברים אחרים.

    כתבות אחרונות:: טור אישי: הקלאסיקו של אירופה\דור רומנו| הדם הרע בין ריאל מדריד ובאיירן מינכן| ראיון נרחב עם סטפן אפנברג, אקס באיירן, לקראת המשחק| מסיבת העיתונאים המלאה של זידאן וקרוס לקראת המשחק| כותרות העיתונים - יום שלישי| הוידאו של הקבוצה לקראת המשחק
     
  11. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מדויק, אין בלם בעולם שיקבל כ"כ הרבה השמצות על גול שהוא קיבל במצב של 5-0, אין. הוא איבד ריכוז בדקות האלה בדיוק ולא יותר משאר החברים שלו בקבוצה, מה לעשות שהם נמצאים רחוק מדי מהשאר בשביל שמישהו בכלל ידבר על האשמה שלהם בשער ?
    לוברן היה מצוין, ויודעים מה ? משמינית הגמר ועד אתמול הוא גם טוב יותר מואן דייק (שגרם לגול מול סיטי וכל העולם סתם את הפה).

    הוא יכול לקבל צמד על רונאלדו כמו שכל בלם בעולם יכול לקבל צמד עליו, ומצד שני הוא כבר הראה לא מעט פעמים שהוא יכול להתעלות.
     
  12. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    נו, והקוטביות הזאת היא בדיוק הבעיה. והצבענו עליה כבר לפני 3 שנים.
    לא מבין למה אוהדים שלנו מתעקשים לחטט מחדש בפצעים שכבר היו כמעט סגורים. הסיבה שקייליני, ואן דייק ושאר הבלמים שנתנו כאן הם יותר טובים מלוברן ופחות מקבלים ביקורת היא כי אצלם זה לא 50-50 כמו אצלו. הם מקבלים בראש באחוזים משמעותית פחות גבוהים ובעיקר מול שחקנים unplayable כמו רונאלדו או מסי. אני הראשון שאגיד שרמת שחקני ההגנה צנחה בשנים האחרונות אבל גם בסקאלה המעודכנת הוא מדורג נמוך.
    הוא מעולם לא היה ולעולם לא יהיה בנוי לעמוד בציפיות של קבוצת צמרת, הוא הופך מדוקטור ג'קיל למיסטר הייד לא רק ממשחק למשחק, אלא גם בתוך ה-90 דקות עצמן. אי אפשר לסמוך על בלם כזה וגם התומכים הגדולים ביותר של קלופ יודעים שבמקרה כמו זה, הרצון שלו להיות "מאמן של שחקנים" פוגע בנו מאוד.
    אני רוצה ממנו עוד 90 (180) דקות של חסד. זה הכל. אחרי זה שירד לקצה של הספסל או במקרה העדיף מחוץ למועדון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/18
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דרישה: כדור הזהב לסאלאח. ואם זה לא יקרה אז שבאנפילד יכינו לו משהו דומה בכמה לירות, באמת שמגיע לו. גם אם כריסטיאנו יכבוש עוד 5 שערים ויזכה גם בצ'מפיונס או במונדיאל וגם למרות שמסי הוא עדיין מסי והוא זכה באליפות עם ברצלונה כמעט לבד השנה. אחד הסיפורים הכי מרגשים בכדורגל. לא חושב שמישהו האמין שהוא יהיה כזה מפלצת. והלוואי שיישאר בליברפול כמה שאפשר, לפחות 5 שנים. לליברפול יש התקפה של אליפות גם אם סאלאח בעונה הבאה לא כובש 40-45 שערים. אז קצת חיזוק לגבי העמדות מאחורה ואולי עם הטירוף של קלופ אני אתחיל להאמין שלראשונה מאז 1990, בעונה הבאה..
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אני משער שכולם מקווים שרונאלדו-מסי יסתפקו בלחלק ביניהם עשרה תארים, אבל אם אחד שוב יתעלה - הפרס צריך להיות שלו.
    מסי הוא השחקן הבולט ביותר בדרך לדאבל קליל של ברצלונה.
    רונאלדו עשוי להיות השחקן הבולט בדרך לזכייה שלישית ברציפות של ריאל מדריד בצ'מפיונז.
    כל אחד מהם עשוי להיות שחקן משמעותי בדרך לזכייה בתואר הכי חשוב בכדורגל.

    זה לא פרס ניחומים או רגש, זה פרס לשחקן הטוב בעולם בשנה האחרונה. אם סלאח יתאים לשם - בכיף. אחרת זה סתם להוריד מערך הפרס הזה.
     
    oFiRzZz, Civil ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  15. someone1411 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/3/18
    הודעות:
    66
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    תתפלא אבל לוקאס בלאציו נראה יותר טוב מכל הקשרים האחוריים שלכם.