קופה ליברטאדורס 2018 - ביזיון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏23/2/18.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טוב, דלפין איבדה את זה לגמרי. צמד של לניס ועוד אחד של מקנלי ותוך עשר דקות כבשנו עוד שלושה גולים. 0-4 בדקה ה-56. גמרה אותם ההרחקה של לונה.

    עריכה: נגמר 0-4. אחרי הרביעי עוד יכולנו לכבוש, אבל מן הסתם גם הורדנו את הרגל מהגז באופן טבעי. 6 נקודות מ-6 ויחס שערים של 0-5. אני מרוצה.


    במשחק המקביל נפרדו בבוליביה בוליבאר וקולו קולו בתיקו 1-1, תוצאה מצויינת עבורנו לקראת המשחק הבא שלנו בבוליביה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/18
  2. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    בטח מרוצה, ניצחון בבית מול בוליבר ומעשית אתם בשלב הבא :)
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טכנית המשחק הבא הוא בבוליביה, אבל גם אם נפסיד אני מקווה שנסגור את זה שבועיים אח"כ בבית :p
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    היה ברור לי מההתחלה שזה אחד הבתים הכי קשים שיכלנו להוציא, אבל כל משחק אני מגלה שזה יותר קשה ממה שחשבתי אפילו. ה-U קבוצה מצוינת, שיכלתי לשער זאת מהסגל, שגם נראית מאומנת היטב תחת שרביטו של הוז'וס. אבל מהצד השני אני בטוח שאוהדי היריבות חושבים אותו דבר שהם פוגשים את ראסינג מודל 2018 (עדיין ללא הפסד).

    מחצית+ מצוינת שלנו מול יריבה חזקה, לאוטארו (פעמיים), ריקי וקרדוסו לא היו חדים מספיק להביא את היתרון אחרי שדונאטי השווה, ואז הגיעה ההרחקה הטפשית של אל פולפו גונסאלס. אדום טפשי שני שאנחנו מקבלים השבוע, וגם במשחק הקודם בליברטאדורס היה אדום מיותר בסיום (פיז'וד הוותיק, והמושמץ בחוגים רחבים של הקהל, שיחק היטב הלילה במקום סאראביה המורחק). מההרחקה פחות או יותר הצ'יליאנים לחצו, אבל צ'צ'ו, נאמן לפילוסופיה, שלו לא שלח את החברה לאחור. ראסינג המשיכה, ב-10 שחקנים במשחק חוץ קשה בקופה, לנסות ולהשיג את הניצחון ולא רק לשמור על הנקודה. אני התרשמתי, שוב.

    ליצ'ה שקיבל מנוחה במשחק הליגה האחרון, מה שאולי עלה לנו ב-2 נקודות, היה פשוט מדהים הלילה. בצד השני אני לא ממש יכול לבחור מצטיין כי פחות התמקדתי, אבל היה כיף לראות את סוטלו הונסואלני הצעיר. הילד לקח חלק במסע המדהים של נבחרתו במונדיאליטו האחרון, לא כשחקן מרכזי אבל כן משמעותי, אבל הרושם שלי היה של שחקן שכונתי מדי שייעלם תוך זמן קצר. אולי בעתיד יתגלה שההימור ההוא היה מוצדק, אבל הלילה הוא היה נהדר וניצל מצוין את השטחים שראסינג משאירה לקבוצות שמצליחות לעבור את הלחץ של החלק הראשון.

    כמעט ושילמנו את המחיר על זה הפעם, אבל בסוף נגמר בתיקו 1 חצי מאכזב ושמרנו על המקום הראשון בבית אחרי המחזור ה-2 כשמאחורינו משחק בית מול מי שמסתמנת כקבוצה הכי חזקה בבית ומועמדת ללכת רחוק, ועכשיו משחק מול קבוצה חזקה למדי במגרשה הבייתי. עכשיו נותר לפגוש עוד ברזילאית ואח"כ סבב נוסף, יהיה קשה.

    ----------------

    ראיתי חלק, לא גדול, מהמשחק של נאסיונאל בקוסקו מול גארסיליאסו, שבסופו האורוגוואים עומדים על 2 נקודות מ-3 משחקים אחרי עוד תיקו 0. האורוגוואים נראו טוב וחסרו קצת סיומת באירוע או שניים כדי לעלות ליתרון, אבל הבנתי שזה לא שיקף את המשך המשחק בו המקומיים היו עדיפים. אולי נגמר להם הכוח בגובה, ואולי הם פשוט לא מספיק טובים, בכל מקרה לא הייתי פוסל עדיין את נאסיונאל לקראת הסיבוב השני של שלב הבתים. מה גם שהסיבוב השני אמור להיות הרבה יותר נוח, עם הפרואנים והברזילאים בבית, ומול אסטודיאנטס בחוץ.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הפסד מרגיז שלנו בלה פאס. לא שיחקנו גרוע, הגענו למצבים, פשוט לא היה מי שיכניס את הגולים. השליטה היתה בגדול של המקומיים מן הסתם לאור בעיית הגובה, אבל הקבוצה בסך הכל עמדה בסדר. קסטלאני לטעמי היה המצטיין אצלנו, אבל טורס בחוד, לוקומי שלא הורגש בחצי הראשון ולניס המפוזר, די הרסו הכל החלק הקדמי. השיא הגיע בדקה האחרונה, שבה קיבלנו פנדל שיכול היה להשוות ל-1-1, אבל לניס (לא ברור לי למה הוא התעקש לקחת את הבעיטה כשכל המשחק הוא היה מפוזר) בעט פנדל כל כך גרוע שאפילו לא הלך למסגרת. הפסד לא נורא, פשוט מעצבן. מה גם ששיחקנו ללא מקנלי, דיירו ודלגאדו, אבל חוסר המחץ של הקבוצה הזו בחלק הקדמי זועק. מניח שבעוד 19 יום במדיין אנחנו נשיג מולם את שלוש הנקודות שיתנו לנו כמעט בוודאות את הכרטיס לשלב הבא.

    בינתיים במשחק המקביל דלפין מפתיעה את קולו קולו בסנטיאגו ומנצחת 0-2. מאוד מאכזבת אותי קבוצת הפאר הצ'ילאנית, שעם ההפסד הזה כמעט בוודאות מאבדת את סיכוייה להעפיל מאחר ובסיבוב הבא צריכה לשחק גם באקוואדור וגם בקולומביה..

    את המשחק של סנטה פה לא ראיתי, אבל לא ברור לי איך קבוצה שהפסידה 7 משחקים בליגה הקולומביאנית עד עכשיו, מצליחה להוציא 0-0 דווקא מול ריבר במונומנטל. כנראה אומר יותר על מצבה של הקבוצה הארגנטינאית. נקודה מצויינת לסנטה פה, שאולי תעזור לה בהמשך.

    ג'וניור אומנם מפסידה בבומבונרה 0-1 לבוקה (שער של פאבון) אבל כבר נראתה הרבה יותר טוב מהמשחק הראשון שבו הובסה בבית מול פאלמייראס. הברזילאים השיגו ניצחון שני משני משחקים וניצחון במשחק הבא מול בוקה ככל הנראה יבטיח להם את הבכורה של הבית. ג'וניור יכולה לחלום על עלייה אבל חייבת לנצח את אליאנסה וביכולת של בוקה הנוכחית, יכולה גם לגבור עליה בבראנקייה ואז להיכנס למאבק שחשבתי שיהיה סגור מראש. בכל מקרה הבית הזה מסתמן כאחד מרתק.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מיז'ונאריוס רושמת ניצחון ראשון במפעל על דפורטיבו לארה החלשה 0-4 עם שלושער של איירון דל ואייה המצויין ועוד גולאסו של אליאסר קיניונס. הכחולים יקווה למעידה של אינדפנדיינטה מול הטימאו כדי להגיע מול הרוחו למשחק מכריע בבוגוטה, זאת רק במידה ומיז'וס ישכילו לנצח בשבוע הבא גם בונסואלה.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    פלאמנגו מאבדת שתי נקודות יקרות בבית אחרי תיקו 1-1 מול אינדפנדיינטה סנטה פה. המשחק היה בשליטה כמעט מוחלטת של הברזילאים שגם עלו ליתרון מוקדם משער של הנריקה, אסל סנטה פה בערך באיום הראשון והיחיד שלה במחצית הראשונה, איזנה מרגליו של ווילסון מורלו (שערו השמיני ב-10 משחקים בטורניר) אחרי כדור רוחב של אנדרסון פלאטה. נקודה מאוד חשובה של סנטה פה שגם שומרת אותה בתמונת הסיכויים.



    בבית 7 משיגה קורינתצ'יאנס ניצחון חוץ מאוד יקר בארגנטינה על אינדפנדיינטה 0-1 משער ניצחון של ז'דסון בדקה ה-80, הרבה בזכות חוסר מזל של שוער הרוחו, קמפאניה. הניצחון הזה מאפשר למיז'ונאריוס לחלום על העפלה לשלב הבא מאחר והיא עוד צריכה לארח בביתה את הרוחו וכרגע היא גם עם נקודה יותר. הברזילאים עם 7 נקודות לטעמי כבר עם רגל וחצי בשלב הבא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/4/18
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    חזרנו לנצח ובסטייל, איזה משחק של הילד סאראצ'ו!

    בנוהל, יכלנו גם לקבל רביעייה בצד השני :) חבל אבל שלא ניצלנו את כל המצבים לשים תוצאה היסטורית שהייתה משקפת את המשחק (מעבר ל-2 החמצות הפנדלים של ליצ'ה).
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    איזה גולאסו של סאראצ'ו [emoji43][emoji43]. ראיתי לפרקים את המשחק שלכם, תצוגה נהדרת וניצחון מרשים, גם אתם יכולים לסמן ויעל שמינית הגמר. ופנדל השלישי שליצ'ה לקח, יכולתי להשבע שהולך להיות כאן שיחזור א-לה פאלרמו. למזלו זה נכנס.

    Sent from my D2303 using Tapatalk
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא נדרשנו ליכולת יוצאת דופן כדי לרמוס את בוליבאר 1-4 ביית ולהבטיח כמעט סופית את העלייה לשלב הבא. אחרי 30 דקות התוצאה כבר היתה 0-3 אבל אם לומר את האמת, לשוער וההגנה הבוליבאנית היה חלק לא קטן בכך. את החצי השני פתחנו בתרדמת של 20 דקות, אח"כ התעוררנו לשלוט וכבשנו את הרביעי (פססוטה של מקנלי) כדי לגמור את המשחק. פרננדו מונטי היה בטוח בשער כשנדרש לכך, קסטלאני פשוט הולך ומשתפר ממשחק למשחק (המצטיין לדעתי הלילה) ודיירו מורנו עם עוד צמד. יום שגרתי בעבודה. דווקא פליפה אגילאר עם כמה טעויות קריטיות מאחור שבנס לא נגמרו ברשת שלנו. הלילה נאסיונאל תשחק בבראנקייה במסגרת הליגה מול ג'וניור (כן,כן, כמו שזה נשמע. מנוחה זה לחלשים), כאשר לג'וניור עצמה יש מחר משחק בליברטאדורס מול אליאנסה לימה. מנפלאות דרום אמריקה/קולומביה.


    בונסואלה הפסידה מיז'ונאריוס במפתיעא לדפורטיבו לארה החלשה ובעצמה הרסה את סיכויי העלייה שלה כמעט לחלוטין. כמה טיפוסי מצד מיז'וס השנה, קבוצה כל כך לא יציבה גם בקופה וגם בליגה, להפסיד לקבוצה החלשה בבית בשלב כל כך קריטי. הם עדיין צריכים לארח את אינדפנדיינטה בבוגוטה, רק שאני לא רואה את האדומים מפסידים ללארה. יהיה כמעט בלתי אפשרי למיז'וס להעפיל, מה גם שכרגע גם לארה עוקפת אותם.


    במשחק שלא ראיתי ניצחה סאנטוס את אסטודיאנטס 0-2 והיא עם רגל וחצי בשלב הבא.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  11. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    עידן יצא לי להיות במשחק שלכם אתמול. כמו שאר המשחקים בהם נכחתי ביבשת, האווירה חוויה מדהימה, הקצב מהיר מה שהופך את המשחק למהנה לצופה למרות הרמה הבינונית במקרה הטוב.
    בקשר למשחק עצמו כפי שאמרת משחק קליל בשבילכם, 3 גולים קלים (בראשון היה פאול ממה שהצלחתי לראות מהיציע המרוחק, ועוד 2 מריבאונדים) שסגרו את המשחק למרות ההרדמות בתחילת המחצית השנייה.
    מי שאותי אישית הרשים היה הווינגר בצד ימין מספר 14, מהיר מאוד ושליטה יפה בכדור. אם כי גם השחקן שהחליף אותו חגג באגף על המגן השמאלי של בוליבאר שנראה באאוט כללי.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אוי כמה שאני מקנא בך כרגע... :)

    מספר 14 זהו ריינאלדו לניס, השחקן האחרון שהגיע לקבוצה לפני בערך כחודש וחצי-חודשיים. הוא בהחלט במגמת שיפור, מהיר מאוד עם טכניקה טובה כפי שציינת. אם אני זוכר נכון, נדמה לי שלוקומי החליף אותו וזה שחקן שאתלטיקו מדריד שמה עליו עין. אבל למרות המשחק הטוב, הבוליביאנים בדיוק כמו הנבחרת שלהם, זו קבוצה משמעותית טובה יותר בבית מאשר בחוץ. הם גם ניצחו אותנו שם 0-1 לפני שלושה שבועות. בל מקרה, אנחנו עם רגל וחצי בשלב הבא. אתה הולך להשאר עוד קצת במדיין? אם כן אעדכן אותך בעוד משחקים אם אתה בקטע. האווירה שם זה משהו אחר לחלוטין כפי שכבר חווית.
     
  13. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    האמת שאני כבר בצפון, נשארתי עוד יום לא מתוכנן ולקחתי אוטובוס לילה בשביל המשחק אתמול :)
    אם יסתדר אלך למשחק שבוע הבא של הקבוצה מברנקייה נגד בוקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/18
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אוי אדיר, זה הולך להיות משחק אש, בייחוד עם ג'וניור ינצחו (בבית) הלילה את אליאנסה לימה ואז לבוקה זה יהיה משחק של לחיות או למות. ובכלל, לבקר באיצטדיון המיתולוגי בבראנקייה שבו שיחקה ישראל לפני 29 שני םזה תמיד נחמד :)
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921


    בוקה עם הפסד ביתי 0-2 לפלמייראס במשחק שיכול מאוד לסבך אותה. דווקא בוקה הגיעה לכמה הזדמנויות ממש טובות (כולל אחת של 100% גול שלא הבנתי איך אבילה החמיץ) ואף כבשה שני שערים שנפסלו בגלל נבדל, אבל בסוף מפסידה מגולים שלטעמי לשוער יש אשמה בהם. עכשיו בוקה צריכה לקוות שג'וניור לא תנצח את אליאנסה הלילה בבראנקייה, כי במצב כזה, הפסד של בוקה בבראנקייה בעוד שבוע, יחסל את סיכוייה באופן מפתיע להעפיל לשמינית הגמר.