חצי גמר ליגת האלופות I: ליברפול - רומא, באיירן - ריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏24/4/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מאז הדסימה ראמוס גרם לי להאמין שכל קרן שלנו יכולה להפוך לגול, וזה לא ריאל מדריד קלאסי בלי שער ניצחון דרמטי של הקפטן במשחק גדול, מעניין למתי הוא שומר את השער העונה - אבל עזבו התקפה. ראמוס נראה נהדר הגנתית גם העונה בכל משחק גדול - פאריס בחוץ, השלישייה נגד יובה ואתמול. בלי להתחכם, מנצח בכל מאבק, גליצ'ים שמונעים שער או מצב מסוכן ועוד ועוד. איפה זה ואיפה החורים במשחקי הליגה.

    ריאל התברכה במגיני על. קרבחאל כבר לפני 4 שנים בלי פז"ם בקבוצה גדולה - שיתק את רובן וריברי שהיו צעירים וטובים מהיום..כבר היום הוא המגן הימני הטוב בהסטוריה שלנו והוא מאוד מאוזן ומעולה הגנתית. בכל אחד משלבי הנוקאאוט, כבר מאשתקד - מגן שלנו מבשל או כובש. קיצוניי סופה לכל דבר, חצי התקפה.

    מילה על מה שהשתבש לבאיירן(כן הגיעו למצבים אבל רכים) - מצד אחד אם רובן היה משחק אז האיום ההתקפי עצום ובטח כשריברי חד. מצד שני למרות יום רע מאוד במשרד מצד מודריץ ובינוניות של איסקו וקאסמירו - אולי אם היינקס לא היה צריך לשנות אז האמצע היה פרוץ מידיי..וריאל הייתה עלולה להעניש.

    יש לנו את הסגל הטוב בעולם למרות מדיניות שפויה ובלי להשתולל כבר כמה שנים. זידאן קידם שחקנים טובים והפך אותם למצויינים ואת הבינוניים כמו לוקאס לטובים. אסנסיו עלה 3.5 מיליון יורו..
     
  2. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המשפט הכי נכון בכתבה היא שמרסלו הגיע למעשה בחורף 2006 כשחקן הכי פחות חשוב מבין השלושה - פרננדו גאגו, היורש של רדונדו עאלק, גונזלו היגואין, שהיה נראה טוב בריבר-פלייט והשתלב נהדר כבר מההתחלה, ומרסלו. וכמובן שהוא עקף אותם בסיבוב. הוא אולי אחת ההפתעות הגדולות ביותר בהיסטוריה של ריאל מדריד. היה שחקן נפל ששילמנו עליו מחיר עצום, בשלב מסוים חואנדה ראמוס ופלגריני ניסו להסיט אותו לקישור, ואצל מוריניו באה הפריצה הגדולה. מרסלו התגבר גם על פציעה קשה ב-2012/13, הוא חזר די שמן ואיטי וזוכרים שבעונת הדסימה הוא עלה בגמר רק כמחליף, והשאר היסטוריה...

    כמה מספרים:

    # מרסלו כבש 8 שערים בליגת האלופות במהלך הקריירה, 7 מהם בנוק-אאוט! כמו שחקנים כמו היגואין, דייגו מיליטו, קרלוס טבס, ויותר משחקנים כמו רונאלדו-פנומנו, ואן-ניסטלרוי, גיגס, גריזמן, רונאלדיניו, אגווארו ועוד! הוא כבש בשמינית הגמר נגד ליון ב-2011, בחצי הגמר נגד בארסה באותה שנה, נגד שאלקה בשמינית הגמר ב-2015, בגמר הדסימה, ושלושה שערים העונה - פאריס בברנבאו, יובה בטורינו וכאמור במינכן הערב. יש לו גם שער אחד בשלב הבתים - נגד מנצ'סטר סיטי ב-2013.

    # עדיין מרסלו: הוא כבש ב-32 משחקים שונים במדי ריאל מדריד. יש לה מאזן של 30 נצ', תיקו אחד והפסד בודד(ההפסד לסלטה ברבע גמר הגביע בברנבאו אשתקד).

    # עוד מרסלו: הוא שחקן ההגנה שכבש הכי הרבה שערים בנוק-אאוט בצ'מפיונס - עקף את אלבס וראמוס להם יש שישה.

    ולגבי רוברטו קרלוס, אני עדיין חושב שהוא המגן השמאלי הטוב ביותר, כתבתי למה - הוא היה מאוזן יותר, במשך שנים גם כיסה את האגף לבדו. מעבר לכך, רוברטו קרלוס שיחק בקבוצת גלאקטיקוס בחלק מהזמן אבל ריאל לא הייתה עם איכות כזו בחלק האחורי ובמרכז השדה. אבל עצם זה שיש דו-שיח, תחרות, דיון על מי יותר גדול - זה הישג ענק שלו.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    הוא יהיה קטלני בריאל בעונה הבאה ;-)
     
  5. Ronaldo Nazrio Member

    הצטרף ב:
    ‏10/2/18
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    3
    מין:
    זכר
    באיירן בלי פציעות הייתה נותנת פייט הרבה יותר גדול לריאל, שבאה בהרכב מלא. שחקנים אדירים כמו וידאל, קומאן, רובן, אלאבה, בואטנג, זה שחקנים שמשנים משחק.

    במיוחד כואב לי על קומאן, שעד הפציעה נתן עונה חלומית והיה בדרך הבטוחה להיות כוכב על. יכל לעשות הרבה הרבה צרות להגנה המקרטעת של ריאל.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה הכוונה 'נותנת פייט' - היא שיחקה מעולה, ריברי להוציא הכדור שברח לו לרוע מזלו - כבר ראיתי את ה-2:0 שסוגר סיפור - היה נפלא, כאילו חזר אחורה בזמן לגיל 25. אני חושב שצריך להסתכל על התמונה הכוללת - לבאנדובסקי לדעתי היה לא מסוכן מספיק והוא לא הגיע למצבים, יחד עם יום טוב של ואראן וראמוס. רובן היה יכול לטחון את ריאל באגף ומצד שני הוא שחקן שלא עושה הגנה והאמצע של באיירן היה עלול להיות הרבה יותר פרוץ. ריאל בקושי תקפה במהלך המשחק כך שלא ראיתי השפעה גדולה לכך שבואטנג הוחלף. וידאל לדעתי השחקן בבאיירן שעושה מושלם את ההגנה וההתקפה יחד כשהוא לא מאבד את הראש, אבל לפעמים יש קארמה שלילית והוא פיטפט יותר מדי והתעסק בריאל מדריד.
    חולק עלייך לגבי קומאן, אני זוכר את דוגלאס קוסטה 'טוחן' את הבונדסליגה בעונה הראשונה שלו בקבוצה אבל אז באה דעיכה. לא כל שחקן שנראה טוב במשחקים בינוניים - יכול לתת ערך מוסף נגד ריאל מדריד.

    מה שכן, באיירן אולי תטעה אם לא תנסה 'לחדש' שוב כי ריברי לא יוכל לתת 70-75 דק' כאלה בכל פעם והוא ורובן בעיקר פגיעים בקו הבריאות.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    כמובן שזה היה נראה יותר טוב עם רובן. אני פשוט חושב שאת השורה התחתונה זה לא היה משנה.
     
  8. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    ההשפעה של פציעת בואטנג גדולה מאוד:
    המשחק של באיירן מבוסס על האגפים, ברגע שרובן יצא, מולר החליף אותו, אבל מולר הוא שחקן של כניסות לרחבה,
    אם בואטנג היה משחק זה היה מאפשר לקימיש לשחק יותר למעלה, כווינגר, כשמולר נכנס לאמצע.
    בואטנג היה מספיק מהיר כדי לחפות על קימיש זולה לא.

    כל המשחק של באיירן מבוסס אגפים וברגע שאתה מוציא את רובן נשאר רק אגף אחד, ריברי, שלולא החיסרון של אלאבה היה יכול להיות אפקטיבי, בתכלס בלי עקיפות של מגן הוא רק דירבל יותר מדי ונתן כדורי רוחב גרועים.

    לדעתי אם באיירן מגיעה עם רובן חאבי ואלאבה כשירים לגומלין באיירן עוברת.
     
    ofir ו-Civil אוהבים את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אענה בקלישאה - למטבע יש שני צדדים, באיירן הייתה פחות מאוזנת עם אריאן רובן אבל ברור שהוא שחקן-שחקן ואני אהיה בפאניקה מהנוכחות שלו גם בגיל 40.

    קצת עדכונים לקראת חצי הגמר:

    פחות מ-24 שעות עברו ממשחק חצי הגמר הראשון בין באיירן מינכן וריאל מדריד וכנראה ששתי הקבוצות מצטערות על פרק הזמן הקצר שיש להן לנוח ולהתאושש. הגומלין בעוד ארבעה ימים, חבר'ה! אף אחת מהן לא ציפתה למכת פציעות כזו, ואלה שמות:

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/04/26/15247433917291.Xxx

    דני קרבחאל ממשיך עם מנחוס חצי הגמר. הוא נפצע נגד אתלטיקו במשחק הראשון בברנבאו אשתקד ונעדר מהגומלין וחזר רק לגמר, ונקווה שכך יהיה גם הפעם. כלומר, קרבחאל סובל מפציעת שריר והבדיקה תיערך רק מחר אך מאיבחון ראשוני ברור שמדובר בשבועיים-שלושה. בכל-מקרה, נאצ'ו צפוי להיות כשיר. אבל קרבחאל הוא לא הקורבן היחיד. איסקו הוחלף אתמול במחצית בשל כאבים בכתפיים וככל-הנראה לא יעמוד לרשות הקבוצה גם כן. איסקו הרגיש כאבים כבר בדקות הראשונות כנראה אבל 'משך' עד המחצית ושיתופו בגומלין יהיה מסוכן, וזידאן לא נוטה לעשות דברים כאלה. כשהוחלף הוא אמר לחבריו 'זה עלול להיות נקע'.

    אבל אצל באיירן מינכן המצב לא יותר טוב, תודה ששאלתם. ארתורו וידאל שלא הפסיק לפטפט על ריאל מדריד לאחר ההגרלה - פצוע וסיים את העונה כאמור. גם הבלם ז'רום בואטנג לא ישחק אחרי שסבל מפציעה קשה בשריר והוא יחמיץ גם את המונדיאל. המועדון הגרמני ערך בדיקות לשחקנים הפצועים ופירסם לא מזמן את הדו"ח הרפואי הקשה. חאבי מארטינז סובל מזעזוע מוח והוא לא ייתאמן ביומיים הקרובים אך עשוי לשחק, בעוד אריאן רובן שסובל מאי-נוחות בירך שמאל - יהיה במירוץ נגד השעון כדי לשחק.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יש להבדיל בין כמה סוגים של משחקים שבהם קבוצה לא שולטת במשחק.
    הסוג הראשון הוא מה שאנחנו מכירים כמשחק הגנתי משובח. אפשר למנות עשרות משחקים של קבוצות איטלקיות אבל לא רק, יש את ריאל מול באיירן של גווארדיולה, אתלטיקו בשנים האחרונות וכו'.
    המשחק של ריאל מאתמול היה יותר בסגנון תפילה באורך 90 דקות לאל ההחמצות שיסיט את הכדורים מהשער שלנו. אם באיירן לא היו כאלה פראיירים, זה לא היה נגמר בתוצאה הזאת. וזה נכון גם למשחק שלנו מול פסז' העונה, שאם היה הולך כמו שמשחקים כאלו בדרך כלל הולכים, אנחנו בכלל לא מגיעים לדבר על המשחק אתמול.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אגב זה קטע מעניין, כי באיירן-ריאל זה כביכול מפגש בין שתי הגדולות ״הגמר האמיתי״ בעוד ליברפול-רומא זה מפגש בין שתי הכביכול אנדרדוגיות, ועדיין המשחק השני יצר הרבה יותר באזז. באיירן-ריאל זה משחק שריתק בעיקר את אוהדי שתי הקבוצות, השאר הלכו לישון כי יש מחר עבודה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא שכחת משהו? 'לדעתי' או לפחות, איך אומרים בשער השבת 'מדגם לא מייצג'(אחרי סקר שטח שהיו עושים עם האוהדים לפני הכניסה למשחק). הבאת כאן נתוני רייטינג למשחקים? אתה מדבר על מספר התגובות בפורום כאן? על השיחות בהפסקה עם החברים מהעבודה? הרי באיירן נגד ריאל זה משעמם, היו מלא משחקים כאלה, הן מכירות מצוין את שלב חצי הגמר בעוד ליברפול ורומא הן אנדרדוג[ברור שלליברפול יש משהו מרגש כמו סאלאח]. מכיר לא מעט שלא צפו בליברפול נגד רומא.

    בנוגע לשאר הניתוחים על באיירן - ריאל - יש לך ציפיות גבוהות מדי, באיירן בבית פייבוריטית נגד כל קבוצה בעולם. לא תמיד זה תלוי רק בריאל מדריד. מסכים שהיה לנו המון תחת - וצריך המון תחת כדי לנצח משחקים כאלה. זידאן בטח לא היה מבסוט שבקושי נגענו בכדור. פאריס היו טובים בברנבאו אבל כדורגל משחקים 90 דק', מאוד פשוט. בגדול, כל החרא שהיה לנו בליגה די מתקזז בינתיים עם הצ'מפיונס. מה עם אסנסיו, שלחת לו כבר התנצלות?
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הגדרת את זה יפה, אני חושב שיש כבר מיאוס מכל הבארסה/ריאל/באיירן, אנשים מחפשים דם חדש, אז פעם זה דורטמונד, פעם זה יובה, פעם זה ליברפול. יצא לי לראות את התקציר של המשחק בערוץ הספורט, אפילו נדב יעקבי נשמע שם חסר אנרגיות, כאילו אומר "אוף עוד פעם אלה"
     
  14. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    קשקוש. כשבאיירן וריאל נגררו בשנה שעברה להארכה בקרב גדול וכשכריסטיאנו פירק את אתלטיקו, המשחקים קיבלו הייפ הרבה יותר גדול בתקשורת בהשוואה למפגשים ״מרעננים״ ששוחקו במקביל כמו דורטמונד-מונאקו והעלייה הקלילה של יובה לגמר על חשבון הצרפתים.

    הכל בסופו של דבר זו שאלה של איכות המשחק והיקף הבאזז שהוא יצר באותו רגע נתון. 2-5 היסטורי ומטורף של ליברפול על רומא בחצי הוא סיפור יותר מרגש מאשר 2-1 סולידי של ריאל על באיירן, במשחק לא גדול שבו אף סופרסטאר לא עשה משהו יוצא דופן. זה כל הסיפור.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אייסוקר לא מייצג שום דבר. אנשים פה ברובם אוהדי קבוצות מסויימות ולא אוהדי משחקים גדולים, עם ייצוג יתר לאוהדי כדורגל איטלקי ואנגלי.
    אפשר לבדוק נתוני רייטינג ולהסיק מהם מסקנות.
     
    Walkon ו-Captain Canada אוהבים את זה.