הפועל באר שבע 2017/18 - אלופים בפעם החמישית והשלישית ברצף!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏1/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    חייב להגיד כמה מילים על לואי טאהה. ביקרתי אותו לא מעט פעמים בעבר בגלל הליקויים הטכניים שלו שפוגעים בהנעת הכדור שלנו, ובגלל הרגעים שהוא מאבד את הראש. אבל היום צריך להוריד את הכובע בפניו. אתמול שיחק כמעט מחצית שלמה עם מתיחה במשפעה רק כי ידע שאין לנו מחליף על הספסל וכי הקבוצה צריכה אותו. למרות המתיחה הוא פשוט זרק את עצמו לדשא והתאבד על הכדור בלפחות שתי מתפרצות של הפועל חיפה שאם עוברים אותו זה 2 ואפילו 3 שחקני הפועל חיפה לבד מול חיימוב. וזאת לא פעם ראשונה שהוא ממשיך לשחק פצוע כי הוא מרגיש שהקבוצה צריכה אותו וממשיך לתת הכל גם אז. אסור לשכוח שכל העונה הבלם לידו או המגן לידו ולפעמים גם השוער לידו מוחלפים, ועדין טאהה נותן את העונה הכי טובה בקרירה שלו, והוא גם בקלות הבלם הישראלי הכי טוב בליגה השנה. אם נקח אליפות יש לטאהה חלק משמעותי ומרכזי באליפות, בדיוק כמו שלצדק היה בשנתיים הקודמות שלנו. אחלה גבר, אחלה טאהה.
     
    אבי סנדור ו-לירן אוהבים את זה.
  2. Noam77 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/17
    הודעות:
    852
    לייקים שהתקבלו:
    516
    מין:
    זכר
    לא.
    הבדיקות יצאו תקינות והוא יחזור לאימונים בקרוב.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    הבלם הטוב בליגה העונה.
    מגיעות לו הרבה מחמאות(אגב, בטוח לגבי מתיחה במפסעה? כי זה אומר מנוחה בחוץ עכשיו).
    אתמול הוא לכלכך בגדול עם החוסר ספורטיביות. בדומה לשוער המחליף שלנו מול אותו בן בסט. זו התנהגות מגעילה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    גם עם מתיחה וזריקות טאהה יעלה מולכם. היה משחק שהוא שיחק איזה 40 דקות עם זעזוע מוח והוחלף רק אחרי שלא יכל לעמוד על הרגליים והראייה כבר הפכה מטושטשת. אפילו כשהקיא באותו משחק המשיך לשחק (הוא אגב לא זוכר בכלל את אותם 40 דקות כשנשאל עליהם לאחר מכן).
    מסוג הבלמים שגדלו כאן פעם, פיזיים, אגרסיביים, חוטפים הרבה מכות אבל גם נותנים הרבה מכות, ממשיכים לשחק גם עם פציעות, עם ליקוים טכניים ומחשבתיים כאלה ואחרים אבל כאלה שתמיד טוב שאצלך ושתמיד טוב לצאת איתם למלחמה.

    בנוגע למקרה בן בסט, בן בסט נתן לו אחת קטנה כשהוא על הריצפה, טאהה התעצבן ודחף אותו, בן בסט בתגובה ענה לו ונתן לו עוד אחת בקטנה (סוג של ליטוף לא משהו רציני) וזה לדעתי עיצבן את טאהה וגרם לו לעשות הצגה כי בדרך כלל הוא מאלה שלא עושים הצגות.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    נראה לי קצת קשה לשחק עם מתיחה במפסעה.
    פציעה מציקה.
    בכל מקרה הצלחתי להבין למי הוא דומה ברחוב סומסום.
    אם לאבא של אריק היה קטע עם אמא של בנץ והיא נכנסה להריון- יש מצב שלואי טהא נולד אחרי 9 חודשים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    rivaldo ו-גלץ אוהבים את זה.
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא רק שטאהה בלם מצויין, כמו שנאמר, ואני אומר את זה בערך מאוקטובר- הבלם הישראלי הכי טוב בליגה העונה, הוא גם מחוייב בצורה מדהימה כמו שמשה ציין וגם יודע להנהיג, לא סתם סרט הקפטן על היד שלו ששחקנים כמו חיימוב, אוגו, שהר, איינבינדר על המגרש- הוא אומנם וותיק יותר, אבל סרט הקפטן מגיעה לו בזכות, הוא דוחף, הוא מדרבן, הביטחון שלו עלה והמשחק התוקפני שלו (תוקפני בפן של לחץ כמעט בוטה, לא אלים) הופך אותו למאוד נחוץ עבורינו, זה הכי קרוב שאפשר להגיע לויטור, וזה נדמה לי משהו שהוא למד מויטור. ברור שויטור עושה בקלאסה אחרת לגמרי, אבל טאהה תמיד מחפש לדחוף ולעשות לחץ גבוה. הוא עושה עבודה נהדרת ואכן שיחק אתמול עם סוג של מתיחה, מהיציע אי אפשר להבחין את חומרת המתיחה, אבל ראו לפי התנועה והוא לגמרי צלע דקות ארוכות בסיום המשחק. יש לו עוד עבודה לתת העונה כדי להגיע למטרה של כולנו, אחר כך יהיה קל יותר לסכם את העונה שלו.
     
  7. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    אכן ראוי למחמאות, ועדיין בשורה התחתונה חלק גדול בשני השערים. וזה ההבדל הגדול
     
  8. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    ממש אוהב את אורן ביטון.
    על הטכניקה, הרמת הראש וההשקעה כבר נכתב מספיק. בפליאוף הראה גרף שיפור חד בעמידה ההגנתית וכל הכבוד לו על כך.
    רכש מצוין, מגן שמאל הכי טוב בליגה שיש לו עוד לאן לעלות ועוד כישראלי. פשוט תענוג.

    ממן הוא הבורג שאפשר לבכר לשנות קונספציה בקישור.
    ההתקפה המזדחלת ב100 פסים לא עבדה, עם שביקת המנוע של ראדי תם גם עידן ה4-3-3 בעוהה הנוכחית ומעבר לדן ואוגו בקו אחד כשממן מעיין חלוץ שני הפכה אותנו לקבוצת מעבר טובה.
    זו גמישות מחשבתית של מאמן שבכל סיטואציה יודע להסתיר את הפגמים ולהדגיש את המעלות בכל 11 שהוא מעלה.
    פשוט סוגד לבכר.

    זריהן גם כן ממשיך את גרף השיפור. דקות נהדרות אתמול.
    עם חלוץ טוב שקורא משחק ולא כבד וסטטי כמו הצכי הוא מסיים עם עוד בישול.
    לא יודע מה עבר עליו שהוא עשה שינוי כזה, אבל שלא יוריד לרגע את הרגל מהגז.
    עוד נרוויח פה שחקן ברמה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://img.wcdn.co.il/f_auto,w_700,t_54/2/5/8/9/2589467-46.Xxx

    ב-'וואלה ספורט' התייחסו למירוץ של באר-שבע אחרי חלוצים וכתבו: 'הפיתרון נמצא מתחת לאף' -
    הפתרון נמצא אצלכם מתחת לאף: סיכום מחזור על ההצלחה של בן שהר
    פונים לשכטר, מגששים אצל דמארי. ההצלחה של בן שהר בפלייאוף אמורה לחדד לבאר שבע את מה שהיתה אמורה להבין מזמן: החלוץ הכי מתאים לכם נמצא בטרנר, ואת המעמד שלו חובה לשדרג. חמי אוזן סוגר מחזור, כולל למה אסור לתת לפארסה של שינו זוארץ להגיע לכס יו"ר ההתאחדות


    בן שהר הוא שחקן שמייצר הרבה שקט, אבל מאחורי הקלעים יש סביבו גם קצת רעש. ולעתים גם תחושה של חוסר הערכה. הערות כמו "פקהארט יותר מחויב" מרגיזות לא פעם את הסביבה שלו, מסירות של מליקסון שהולכות לכתובת אחרת מולידות לעתים מחשבות על המעמד של הקשר בבאר שבע, ומביאות אחר כך תהיות לגבי כמות הפעמים ששהר קיבל ממנו מסירות בימים עברו. לא פעם העונה שהר התגעגע למאור בוזגלו ולצורה שבה הוא נהג לחפש אותו ברחבה. נסתפק בזה בינתיים.

    בין אם זה נכון או סתם רגישות, בין אם זו אמת או סתם פארוניה, שהר לא צריך להרגיש ככה. מדובר באחד משחקני הרכש הכי חשובים שהגיעו לבאר שבע, אחת הגניבות הכי קריטיות במאבק על שחקן מסוים מול מכבי תל אביב (שרצתה אותו גם העונה, עוד בטרם חתם על חוזה חדש). בעונה שעברה הוא היה מלך השערים של הקבוצה יחד עם וואקמה, העונה הוא גם הכובש המצטיין יחד עם חנן ממן, אבל אלו הנקודות המשניות בסיפור שלו. הדבר המרכזי הוא פשוט יותר: שהר הוא החלוץ הכי מתאים לסגנון המשחק של באר שבע.
    לא פעם באר שבע חיפשה חלוץ בכיר שישחק לצדו, אבל לא כל אחד התאים. ובטח לא כל אחד סיפק את המספרים האלה.

    אולי המסקנה המתבקשת של באר שבע היא לבנות יותר על שהר כאשר היא מתכננת את משחק ההתקפה שלה לעונה הבאה. זה לא שהעונה הוא לא חלוץ ראשון. אבל תמיד מרחף מעליו הצל של חלוץ הרכש היקר שבאר שבע הביאה או תביא. כמעט תמיד מתקיים דיון בבאר שבע סביב החלוץ הטוב יותר, המושלם יותר, הנוצץ יותר, שאפשר להביא לצד שהר, שזה לא פעם גם במקומו. למרות שבפועל החלוץ שהכי מתאים לבאר שבע נמצא כבר אצלה ביד.

    לשהר לא קל לחיות עם המציאות הזו. היא משפיעה על היכולת שלו. לקרוא שרוצים את דמארי, לשמוע שפונים לשכטר, זה בעצם להבין שעדיין לא מסתפקים בטוב שאתה מספק למועדון הזה. שעדיין יש איזה ספק. באר שבע צריכה בעתיד לחשוב מחדש על המעמד של שהר. לתת לו להרגיש יותר בכיר. לתת לו להרגיש קצת מליקסון. או וואקמה. וכל השחקנים האלה שהפכו את באר שבע, יחד עם שהר, למה שהיא היום. בלי שהר, ספק אם כל הטוב הזה היה נוחת במלואו על בירת הנגב. אולי העונה, ואחרי הנפילה עם פקהארט, באר שבע צריכה לחשוב על סידור אחד לפאזל של החלק הקדמי ולהיררכיה של ההתקפה. קודם שהר. אחרי זה החלוץ שישלים אותו.

    ****

    לדעתי זה מאוד מפתה את באר-שבע להביא את שכטר כשלא צריך לשלם עליו ואחרי שחזר לחיים בבית"ר, זה לא אומר שזה ע"ח בן שהר ושכטר גם טוב יותר בכנף. תמיד יש לי סוגיה עם בן-שהר, היו רגעים בעונה ובעונה שעברה שאמרתי שהוא מצוין ומגיע למשחקים גדולים אבל אני לא סגור על זה. באר-שבע פועלת לגבי מסע הרכש בדרך מגוונת, יש רכישות שהן 'כאן ועכשיו' ולא כל השחקנים צעירים וזה בסדר, וכמובן שיש גם שחקנים לשנים רבות כמו אוחנה, זריהן, ביטון, אלו ועוד. מעבר לכך אחרי המפלה עם הזרים הרצון הוא להשתלט על הישראלים הטובים.

    בנושא אחר, הייתי בהלם כשקראתי על הנתון של 8 בישולים לאורן ביטון, זו המשמעות של מגן תוקף, הוא אחד המרימים הטובים בליגה גם תוך כדי ריצה, שכר הלימוד שבאר-שבע משלמת עליו הוא לא גבוה.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    בנוגע לבן שהר, אם היינו קבוצה פחות עשירה או לחילופין בן שהר היה חלוץ זר, אז קשה לי להאמין שהוא היה ממשיך איתנו.
    אבל במציאות הקיימת, שמצד אחד יש לנו את האמצעים להחזיק את בן שהר בשכר שהוא מרוויח למרות שהוא לא הגשים את הציפיות ממנו ביום שחתם כאן, ומצד שני יש הגבלת זרים כלומר רוב הסגל בנוי על הישראלים, טוב שיש לנו שחקן ישראלי כמו בן שהר וטוב עשינו שדאגנו להשאיר אותו במערכת לעוד הרבה שנים.
    לא רואה חלוצים ישראלים טובים ממנו בשוק, לא הייתי רוצה לראות אותו במכבי תל אביב נניח בקיץ במקום יצחקי או שיינפלד.

    אני גם חושב שאנחנו צריכים להפנים שבן לא ישתנה פתאום. הוא כבר בן 28, הוא לא ילד בן 20 שפתאום ילמד איך לא להיכנס למלכודת נבדל או ישפר את הסיומת שלו, מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל.
    מצד אחד, שחקן מהיר מאוד (גם היום, לא צריך את הנתונים של המנהלת, את הפנדל הוא השיג רק בגלל המהירות שלו), שחקן שתורם הרבה למשחק הלחץ (לא יודע מי שם לב, אבל קיבל הוראות טקטיות מברק ללחוץ את ההגנה של נתניה ובעיקר לא לאפשר לערן לוי לשחרר מצב נייח מהיר מפאולים בחצי של נתניה, אחרי כל פאול בחצי של נתניה שהר נתן ספרינט ועמד על הכדור ומנע מלוי להתחיל התקפה מהירה), פנדליסט מעולה (בקבוצה עם בועטי הפנדלים הכי גרועים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי זה פלוס גדול), כשהוא בכושר גם הסיומת שלו טובה, ולזכותו צריך להגיד שבתקופה האחרונה הוא עובד מאוד מאוד קשה כל המשחק.
    מצד שני, שחקן עם טכניקה סופר מוגבלת, לא יכול לעבור שחקן באחד על אחד אלא אם זה במהירות, לא מסוגל לבשל גול או לתת מסירה עם טכניקה, רוב העונה צריך 3 או 4 מצבים כדי לכבוש שער, בתקופות הפחות טובות שלו הוא יכול להיעלם לחלוטין מהמגרש.

    לטעמי לפחות, הבעיה שלנו היא לא בן שהר, אלא תומאש פקהארט. התכנון בקיץ היה שהצ'כי יהיה החלוץ 9 שלנו, החלוץ הפותח שלנו, זה שיתן את רוב המספרים, כשבן שהר היה אמור להיות שחקן רוטציה, שחקן סגל, ולא במעמד שבן שהר נמצא היום. אבל בגלל שפקהארט לא מספק את הסחורה (יתכן כי הוא פשוט לא מתאים לשיטת המשחק שלנו), הרבה יותר נופל על שהר.
    פקהארט אגב, גם תופס מקום של זר וגם מרוויח כמעט אותו שכר של שהר, ועדין שהר כבש יותר ממנו העונה ומועדף עליו רוב הפעמים וזה לטעמי חושף את הבעיה האמיתית שלנו השנה בחוד.
    אם היה לנו חלוץ זר איכותי, חושב ששהר היה מקבל פחות דקות, פחות אחריות, וגם פחות ביקורת, גם אם הוא מרוויח לא מעט כסף ולא עומד בציפיות שהיו לנו כשחתם אצלנו בתחילת הדרך.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    התבגרנו(למרות שיש כאלה שחושבים שלא... גם אני לפעמים לא בטוח שהתבגרתי... :))
    וארבעה ימים אחרי אפשר לפרגן ליריבה האהובה\שנואה, שצריך לפרגן לה\לאחל להתרסקותה, שהביסה אותנו בביתנו בפעם השניה תוך 5 שנים(פעם שעברה היתה הרבה יותר כואבת- וגם לא ברמה של 95'), שמה לעשות, עדיין קצת גדול עלינו. לפי הגילאים, אף אחד כאן למשל לא ראה ניצחון של הפועל ב״ש בקופסא, כולל בשנים טובות של ב״ש ורעות של נתניה. נתניה היתה מחסום של ב״ש וב״ש היתה מחסום של נתניה. נתניה פרצה אותו ראשונה בתקופת יאמר. ב״ש חיכתה לעזיבת הקופסא כדי לפרוץ אותו.

    אמרתי שבכר גאון גם אחרי המשחק הקודם בנתניה, שנגמר בהפסד של הדרומיים.
    באופן כללי, מאוד מחמיא שמכבי נתניה גורמת לברק בכר לחשוב ולהתכונן ובמשחק הקודם לעלות במערך מהפכני ובמשחק הזה להתכונן לכל פרט.
    בעמוד הזה מניח שאנשים רואים את ב״ש כל משחק לא רק דרך מרקע.
    אז מי שרואה רק דרך מרקע- הפוסט הזה בשבילו-
    אורן יוסיפוביץ׳ אמר בפודקאסט שלו שכל פעם שהוא בטוח שב״ש לא הולכת לנצח והדיבורים מסביב הם שהיא לא לגמרי פייבוריטית היא באה ונותנת הצגה. כאילו בכר רואה מה קורה ואומר לעצמו ״אוקיי, בוא נראה איך אני מפרק אותם״.

    ההכנה של ב״ש היתה טובה לא כי זה רק לנטרל את ערן לוי ויהיה בסדר כמו שחלק כאן חושבים. כפי שכתבתי באותו יום- ערן לוי דווקא הגיע למצבי בעיטה די חופשיים שהוא לא הגיע אליהם למשל מול בית״ר והפועל חיפה.
    לפשט את זה ברמה הזו זה לעשות עוול לבכר ולזלזל בו כי זה הרבה יותר מזה.
    להתכונן זה לרדת לפרטים ברמה שאחרי קרן חנן ממן עובר בדיוק ליד הכדור כשערן לוי מנסה לבעוט למעלה כדי לחפש את דיא סבע ולעצור את זה כאילו בתמימות(ואפילו לא לקבל צהוב).
    זה אומר לדעת איך להביא לכך שדיא סבע ימצא את עצמו תמיד מול שני שחקנים.
    זה לדעת לנטרל לחלוטין את היציאות של ויקי כחלון שמשחק שלם מבוהל רק מלראות את נוואקמה בסביבה(והוא כל הזמן היה בסביבה- עם ובעיקר בלי הכדור).
    זה אומר לתת לחגי גולדנברג להיות חופשי כדי להתרכז במי שבאמת מסוכן כי הוא לא מסוגל לאיים בכלום.
    זה אומר לייצר כל הזמן יתרון באגפים.
    אם במשחק הראשון הוא אמר לעצמו- וואלה, לנתניה אין משחק אגפים אז לא צריך מגינים, במשחק הזה הוא אמר וואלה, אני אשחק כן עם מגינים ואפתיע איתם בתרגילי דלת אחורית.
    מליקסון ובן ביטון מימין, נוואקמה ואורן ביטון משמאל.
    בן שהר בשפיץ עם תנועות לעומק במקום פקהארט למשל שפתח מול נתניה בשני המפגשים הקודמים ולהגנה של נתניה הרבה יותר נוח מול חלוצים כאלה שההגנה יוצאת ללחוץ גבוה ומשאירה אותם רוב הזמן באזורים פחות מסוכנים.
    יש הטוענים שגם הויתור על הכדור היה חכם. אני פחות מתרשם מזה כי לדעתי גם בשני המשחקים הראשונים, כל עוד היינו ב 11 נגד 11 החזקנו יותר מהם בכדור.
    מה שהוא פחות ייחס לו חשיבות הוא דידייה קוגבנייה והוא גם זה שעשה את הנזק הכי גדול לב״ש וגם זה שכבש את השער ממסירה נהדרת של אביב אברהם שחבל שלא פתח(כי הוא לא בכשירות מלאה).
    בכלל התחושה הסובייקטיבית שלי היא שעם אביב אברהם ועלי מוחמד בשיאו המשחק לא היה מתפתח כך. עלי מוחמד בשיאו הוא כמו שני שחקנים על המגרש. למליקסון או נוואקמה או שניהם היה עוד קרציה בין הרגליים להתמודד איתה ועוד קרציה שמחלצת ומוציאה מתפרצת הכי טוב בליגה.

    נכון שדראפיץ עשה לבכר את החיים קלים. נכון שדראפיץ היה צריך להבין בשני נבדלים על המילימטר ושער פסול מנבדל שבאופן הזה הוא חי על זמן שאול ומשחק רולטה.

    ובכל זאת אי אפשר שלא להתרשם מההכנה של בכר למשחק הכי קשה בליגה.
    פשוט קבוצה מאומנת ברמות הגבוהות ביותר. אמנם סגל הכי טוב בליגה. אבל אחרי 2 אליפויות והרבה מאוד בעיות- עם מאמן אחר קשה לי להאמין שהיא היתה במצב הזה.

    זה שבית״ר מצליחה למנוע את החותמת עד כה זה מדהים בעיני.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/18
    hbs7, Noam77, גלץ ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
  13. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אם כבר מחפשים להתחזק בחוד בישראלי,עדיף לכם ללכת על תורג'מן.
    שכטר עכשיו בפיק,כמה כבר עונות טובות עוד ישארו לו ? 2 במקרה הטוב. וגם זה כי הוא נמצא במועדון שתפור עליו ונתן לו תפקיד מפתח.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940



    מתן אוחיון הוא לא הבלם הכי מהיר בעולם, לא הבלם הכי טכני בעולם, אבל שחקן שתמיד נמצא שם כשצריכים אותו, ותמיד מוכן לתת הכל בכל תפקיד ששיחקנו איתו, מגן ימני, מגן שמאלי, בלם, גם כשירד לספסל אחרי התקופה אולי הכי טובה שלו אצלנו רק כי מיגל חזר מפציעה לא פתח את הפה ולא אמר מילה, רק חיכה על הספסל כשהוא שוב מוכן לעלות ולתת הכל כשיקראו לו.
    היה אמור לעבור ניתוח בעקבות הבקע שלו, כשהמשמעות היא שהוא מסיים את העונה, ואנחנו נשחק את יתרת המשחקים בלי בלם טבעי בספסל כשאסור לשכוח שאלחמיד משחק עם פציעה שמאוד מקשה עליו כבר תקופה ארוכה.
    בשביל לא להשאיר אותנו בלי בלם טבעי בזמן שהבלם הפותח שלנו סוחב פציעה, הוא החליט לדחות את הניתוח לקיץ, כשעד לקיץ הוא גם ישחק פצוע אם צריך.
    זאת הקרבה ונאמנות בשבילי, ולא סתם ברק ממשיך להשאיר אותו איתנו גם כשהחתמנו הקיץ לא מעט שחקני הגנה נוספים לסגל.
    אחלה אוחיון.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    שיחק לא מעט העונה עקב הנסיבות והאמת שלא זוכר כל כך טעויות, היה די יציב. אחלה גבר.

    Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.