הקלאסיקו הגדול:: ברצלונה נגד ריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏6/5/18.

  1. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    כאמור, זייני שכל ובכיינים עם רגשי נחיתות תמידיים. זה מדהים איך גם בקלאסיקו הכי לא חשוב ולא מעניין ב7 שנים האחרונות אתם תחפשו בכוח לסובב את המציאות כדי להתקרבן ולצאת הנדפקים. כאילו לא קורה אף פעם שהטעויות של השופט במשחק ספציפי מיטיבות יותר עם אחת הקבוצות - והפלא פלא, לפעמים זו לא ריאל מדריד (בפעם האחרונה שבדקתי לא הייתה לי את החוצפה לרמוז שהשופט מושחת כמו שחלק מכם עושים בכל פעם שריאל נהנית מהטעויות).

    לענייננו, העבירה של מסי הייתה מכוונת ופראית לא פחות משל בייל וגם הוא לא ניסה להגיע לכדור בשום צורה (אפילו קצר את ראמוס בשתי רגליים). ההבדל היחיד היה במיקום - בייל נכנס בשוק ומסי קצת מעל הקרסוליים. בכל מקרה השופט טעה כשלא הוציא לבייל לפחות כרטיס צהוב - אבל אם היה בוחר להוציא אדום (שזה גם לגיטימי אך מחמיר), גם למסי היה מגיע באותו היגיון.

    לא מבין איזה כבוד בדיוק המועדון איבד בקלאסיקו, אם היינו שופטים את הכבוד שלנו לפי הסיסמאות הנבובות שלך כנראה ריאל הייתה מזמן פושטת רגל. בשורה התחתונה, עם הראש בצ׳מפיונס, פער דו ספרתי ובלי כמה שחקני מפתח (כולל פציעה של רונאלדו) שיחקנו לא פחות טוב מברצלונה בבית שלה, וייתכן שאלמלא טעויות שיפוט קשות היינו חוזרים הביתה עם יותר מנקודה. העונה הזו בליגה הייתה כשלון בלי קשר לתוצאה בקלאסיקו, אבל המשחק הזה הוכיח שיש בסיס טוב להמשך ועם קצת תיקונים מתבקשים בסגל אנחנו נחזור לרוץ ראש בראש על האליפות בשנה הבאה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין קלאסיקו שמאכזב, זה תמיד יהיה המשחק הכי גדול, שתי הקבוצות בהליכה הציגו כדורגל מעולה. חבל שאחרי משחק כזה, וקלאסיקו אחרון של אינייסטה("אני סובל מכאבים מאז גמר הגביע ועושה מאמץ לשחק", אמר בסיום, וגם אני מחאתי כאפיים, ושימו לב לתמונה שלו ושל זידאן במנהרה) - מדברים על השופט. באנגליה יש טעויות, מקרה אחד שערורייתי במשחק נניח. רק בספרד מביאים את היצורים האלה לשפוט, אלוהים ישמור.
    חבל שכריסטיאנו יצא החוצה, הייתי משאיר אותו עוד רבע שעה, בלעדיו זה לא אותו דבר. אין מסה בהתקפה. בייל כבש גולאסו ענק והלוואי וזה שער פרידה, למכור כל עוד המחיר עדיין גבוה. לגבי בארסה - גול אופייני, מסי ענק, סוארס האמת היה מעולה בניגוד לקוטיניו במשחק גדול ראשון - אבל סוארס פשוט דוחה, איכס. שלוש פעמים ברצף נפל שם באיבוד כדור כדי לעצור התקפה.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    כולם תמיד בטוחים שהשופטים אצלם הכי דפוקים. אולי פשוט מדובר במשימה שגדולה מדי על צוות אנושי קטן?
    כמה פעמים אנחנו צריכים לחכות להילוך החוזר כדי להשתכנע אם היה פנדל\עבירה? לשופט אין כזה.
    הטמטום היחיד הוא לא להכניס את הVAR הכי מהר שאפשר.

    המשחק אתמול הסתיים ב50-50 בהחזקת הכדור. מישהו יודע מתי הפעם האחרונה שבארסה לא החזיקה בכדור יותר מ50% או יכול לבדוק?
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מוכן להחליק על טעות אחת, לא על 3-4 שהן קריטיות, עושה רושם שיש פנקסנות. לא צריך לשרוק על כל דבר אבל בטח לא לתת לשחקנים לכסח, לא למסי ולא לבייל. ראמוס עוד היה שקט אתמול יחסית, בכלל לא הופיע: לא בכאסח, לא בריבים עם השופט, לא בהגנה, לא במצבים הנייחים - ממש כלום. אני אנטי של מסך הטלויזיה הזה, רק בהחלטה כמו ריאל-יובה בצ'מפיונס ברגע האחרון. הפנדל על מרסלו היה ברור וגם העבירה של סוארס.
    לגבי הנתון ששאלת עליו, אני חושב שזה משחק נגד ראיו וייקאנו או משהו כזה, ובארסה ניצחה גם איזה 5:0 או 6:0. בטוויטר של מיסטר צ'יפ, מלך הסטט', מצאתי נתונים על שחקנים ששיחקו בקלאסיקו ביום-הולדתם(המצטרף הטרי: קובאצ'יץ', ועוד: פיגו - 2001, רוברטו קרלוס - 2005), אבל לגבי החזקת כדור - לא ראיתי.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני חושב שמאז ראייו וייקנו זה קרה עוד כמה פעמים (באיירן למשל).
    ראוליטו מעניין אותי מה אתה חושב על זה שריאל לא עשו פאסיו.
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    זה לא משנה על מה אתה מוכן להחליק ועל מה לא, או מה ברור בעיניך ומה לא.
    משנה מה קורה בפועל, ובפועל אין שום מקום שמרוצה מהשיפוט אצלו.
    באנגליה צוחקים על שופטים אנגלים, בספרד מגחכים על שופטים ספרדים, באיטליה טוענים שכולם בעד יובה ובאירופה כולם בעד הקומבינה של אופא.
    בשורה התחתונה - השופטים כושלים בתפקיד שלהם.

    לא קשה למצוא קורלציה בין אוהדי קבוצות שנהנות (יחסית) מטעויות שיפוט לבין מתנגדי VAR (ולכן השמחה לאיד יובנטוס באיטליה), אבל זה אד-הומינם שלא מאוד מקדם את הדיון. בסופו של דבר השיפוט כושל לכל הדעות. רוצים להכריע תארים לפי איזה פאול השופט ראה ואיזה לא? שיהיה לכם בכיף. רוצים כדורגל הוגן? יש VAR.
     
  7. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    על איזה רגשי נחיתות אתה מדבר? מישהו סופר אתכם בכלל? תפסיק להגיב על אוטומט. אמרתי בשפה ברורה מספיק שהשיפוט היה רע לשני הצדדים. גם בראיונות של אחרי המשחק היו מספר שחקנים שהתייחסו בגלוי להחלטות השופט והדעה הרווחת היא שבסה"כ התוצאה הייתה משקפת והוגנת.

    ברמה האישית אין לי ראש להתחיל להתחשבן מה קדם למה, ואיזו החלטה התקזזה עם ההיא שבאה אח"כ. אפשר לסכם שהפנקסנות של הרננדס זאת הסיבה שהמשחק ברח לו וזה טוב גם בשבילו שהערב הסתיים ככה.
     
    oFiRzZz ו-Jefecito אוהבים את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    את נושא השיפוט אני אשים בצד, אהיה המבוגר האחראי, ומה דעתך על לואיס סוארס שיכול לקבל את פרס שחקן התיאטרון של השנה? שלוש פעמים, התקפה אחרי התקפה, הוא איבד כדור ונשכב על הריצפה כאילו ירו בו, רק כדי לעצור מומנטום של התקפה מתפרצת. וריאל מדריד ממשיכה לשחק, אבל ברור שאם אינייסטה למשל היה שוכב על כר הדשא אז ישאר היינו מעיפים החוצה, כמו שראמוס אמר. עכשיו אתה בטח תשווה אותו לכריסטיאנו(הוא בכלל לא צלל בסופר-קופה, הוא מעד, לא חיפש להערים על השופט והצהוב השני שלו זו בדיחה), או על ראמוס ומרסלו, אולי תזרוק איזה פפה - אבל לסוארס אין תחרות.

    נקודה אחת למחשבה מצד המשחק הזה, לדעתי לפחות: כריסטיאנו ומסי כובשים יותר דווקא בקלאסיקוס החוץ. אולי זה נובע מכך שריאל באה לקאמפ-נואו לשחק הגנתי ומחושב ומחוייב יותר, אבל האדום שינה את מאזן הכוחות לכאורה, וריאל שוב חזרה להשתולל ולראייה ספגה במתפרצת(למרות העבירה של סוארס) ולא הייתה מספיק טובה אחרי האדום, חשבה שהגול יגיע לבד. מקווה שנפרדים מבנזמה ובייל ושוב ראינו כמה כריסטיאנו חשוב, בלעדיו הקבוצה לא יכולה לתת גול.

    אחלה דו שיח גם מתנהל פה, 'לא סופרים אתכם בכלל', כל הכבוד, 'הטרלה' וכן-הלאה. קדימה, יאללה, עוד.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אתה גם שואל וגם עונה לעצמך בשמי? לא ציפיתי מהשחקנים של ריאל להוציא את הכדור החוצה בדיוק כמו שלא הייתי רוצה שמישהו משחקי ברצלונה יעשה את זה. זו הדרך היחידה להילחם בתופעה, חמאס היה מספיק פראייר לעשות את זה באלופות כשקרבחאל נזרק על הדשא כמה פעמים עד שהוחלף. מחמם את הלב שאתה מודע היטב גם למתחזים שלכם - תודה שחסכת לי.

    ובאשר לדו שיח - זו הערה ממש מיותרת. מי שמסלף אחרים ומקטרג אותם "זייני שכל" כי הם אוהדים קבוצה X לא ראוי כלל להתייחסות.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  10. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    למי שלצערו פספס את המשחק,על מה בדיוק המשחק החסר חשיבות הזה התחמם?
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפסד פיחואן קלאסי בעונה איומה בליגה, מחכים שזה ייגמר אם כי אני מקווה שלפחות במשחק הפרחדה מהברנבאו העונה נוכל לשחק טוב. סביליה הייתה צריכה את הנקודות וחזרה להתלהב. אנחנו גם בהרכב מלא מפסידים שם כל שנה. הצעירים חוץ ממאיוראל שעדיף לו לקבל דקות ולהתפתח בקבוצה אחרת - הוכיחו את רמתם וזה גדול עליהם. אין לנו הגנה וראמוס תמיד מפשל שם. ובלי כריסטיאנו ומרסלו אין התקפה. אפילו לוקאס, אסנסיו ונאצ'ו באווירת סוף קורס. הרגליים, הראש והלב בקייב..
     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    ראוליטו לפחות הניצחון של סביליה היה טוב לליגה הספרדית, זו קבוצה חשובה מדי לדירוג של ספרד בשביל לפספס אותה שנה שלמה במפעלים האירופאים, תוצאה מבאסת בשביל שאר הקבוצות במפעל של הליגה האירופית.
    אבל לריאל מדריד ההפסד הזה לא שינה יותר מדי, בטבלה לפחות. מצד שני יש את העניין של האגו לסיים מעל אתלטיקו, מבין אותך.
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    עוד הצגה בסיבוב ההופעות האחרונות של אינייסטה. הבישול למסי, מסירת האמן ללוקה דין שהובילה את השער השני - פשוט ללקק את האצבעות.

    ובהצגה השנייה של הערב כשראמוס חוזר לפיחואן אף פעם לא משעמם. משחק הגנה חובבני של כל הרביעייה האחורית, יש להם מזל שואייחו לא פתח בקלאסיקו.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  14. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    וכמובן דמבלה שלאט לאט נכנס לקצב של הקבוצה. מחכה לראות את ההתקדמות שלו בעונה הבאה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.