הפועל תל אביב 2017/18: למרות היכולת, בורחים לליגה הלאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני בדרך-כלל 'איש של מילים', אבל אני חושב שלא אצליח להעביר את התחושה שלי לגבי היום הזה, ה-15.5.2010, קצרה היריעה מלהכיל.
    עד לפני איזה שנה-שנתיים הייתי כותב פוסט בכל יום על הרגע הזה בפייסבוק עם אותה התמונה, וצופה בקליפ האליפות הזה עם השיר המרגש ברקע לפני משחקים גדולים כמו דרבי, בית"ר, מכבי חיפה.
    אחרי המשחק הזה אני זוכר שהעלו כאן כמה תמונות - אליפות הדמעות, האליפות הכי מרגשת בכדורגל הישראלי: גוטמן, ורמוט, ידין, דה-סילבה.
    הייתי שם בטדי, נסעתי כדי 'להגיד תודה' על עונה גדולה, להיפרד מהכוכבים שיתפזרו, להבין שזו הייתה שנה אדירה שנהנתי בה בכל רגע אבל לפעמים לא הכל מסתדר וגם השנה אן אליפות. את העונה פתחנו בטדי וסיימנו אותה גם שם. זה היה עידן של 'לפני הסמארטפונים', לא הייתה קליטה בטדי. הלחץ התחיל דווקא עם שער היתרון של ורמוט, והקהל של בית"ר כל איזה 4-5 דקות חגג בטירוף כאילו מכבי חיפה הבקיעה.
    למחרת הייתה לי מתכונת בחיבור אבל ניגשתי למורה וסיפרתי לו ב-3-4 מילים מה עבר עליי ושאני לא מסוגל. חזרתי באמצע הלילה, מהתקופה היפה הזו לפני הצבא שאתה מקריב חצי יום בשביל הקבוצה שלך.

    http://wiki.red-fans.com/images/5/5c/0910_foot_35_2.Xxx

    אני זוכר את השירה האדירה של הקהל האדום, האדום השטותי של קנדה, הפנדל המוחמץ, דפיקות הלב, ה-SMS מאוהד הפועל חיפה 'אתם גדולים!', לאלא והטלפון, שכטר שלא היה יכול עם הדקות האלה של הלחץ, גוטמן רץ מצד לצד, ורמוט על הדשא גמור. הפועל ת"א הגדולה בהיסטוריה. לא יכול לשנוא את זהבי בלב שלם. הוא אחראי לרגע הכי גדול שלי כאוהד אדום.

    הקבוצה הגדולה הזו לא זכתה באליפות שנה אחר-כך, ביבראס נשאר אדום בדם, ידין עוד כאילו חזר, דה-סילבה מעודד אותנו איי-שם על הגלובוס אבל כולם התפזרו ומצאו בית בשדות זרים כמו שכטר בבית"ר וזהבי במכבי, גם ורמוט עבר מלא קבוצות, קנדה נפל לכל בור אפשרי, גוטמן היה אשם בירידת הליגה אבל זה לא משנה, אני תמיד אזכור את הקבוצה הזו. הפועל ת"א הגדולה בהיסטוריה. כל 10 שנים דאבל, אנחנו עוד נחזור. ה-15.5.2010, טדי - אני הייתי שם.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הזוי שנהשחקנים רצו ליציע בזמן שיש קרן לחיפה בבלומפילד.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רועי גורדנה, ילד צעיר וקצת אהבל, דיבר עם בן-דוד שלו בטלפון וזה 'הטעה אותו', כלומר המשחק של מכבי חיפה לא נגמר. רואים אוהדים מאופקים שמבינים שהשחקנים סתם פתחו בריצת אמוק אלינו והיחיד שהיה צמוד לטלפון זה לאלא, ובקטע של מאיר איינשטיין משדר(איזה מזל שלא עמית הורסקי שנשלח למשחק של מכבי חיפה!!!!) זה מרגש אף יותר. יש ביוטיוב כמה קטעים של 10 דק' עם חגיגות האליפות והראיונות המלאים, בושה שהפועל לא עשו סרט אמיתי וקלטת לעונה הגדולה בהיסטוריה שלה, זה נתקע איפשהו באמצע ותודה לטביב. בחגיגות האליפות אני זוכר את מרגול ועומר אדם בתחילת דרכו, באירוע בפארק הירקון.
    יש לא מעט אוהדים שהרינגטון שלהם היה 'ורמוט...הרוש הודף...והכדור ברשת...הכדור בפנים...2:1 להפועל ת"א, האם זהו שער האליפות של הפועל ת"א?...'

    בושה שאין שום אזכור בדף הפייסבוק של הפועל או תמונה או סרטון באינסטגרם, איזה פחים הם. רגע שצריך לשמור ולתעד בכל שנה, זה תאריך קדוש.
     
  4. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    מדמיין את האזכור:
    לפני 8 שנים זכתה הפועל ת"א באליפות דרמטית אחרי ניצחון 2-1 על בית"ר ירושלים, את השער שפרץ את הסכר כבש גילי ורמוט.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    שמועות אצלנו שדיברתם עם ראדי ומלמד על חתימה בקיץ הקרוב, כששניהם מחכים להחלטה של בכר לגביהם בעונה הבאה...
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יאללה שיבואו.
     
  7. HapoelRG Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/13
    הודעות:
    439
    לייקים שהתקבלו:
    165
    אני רשמתי את זה.יותר נכון שהוא לא נופל מסבע.
    ואני עדיין חושב ככה.ההבדל העצום ביניהם העונה ביטחון וצוות אימון.
    תנסו להיזכר איך נראה סבע עד נתניה של דראפיץ וברדה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין שום קשר לכך שורמוט וזהבי כבשו את השערים בטדי וזהבי היה זה שקטף את התהילה, הוא אחראי לאחד הרגעים הכי גדולים בהיסטוריה של הפועל והמינימום הנדרש הוא להזכיר את זה. זה מחדל שאין אזכור אבל לדחוף לנו עוד חולצה של ההעפלה חזרה לליגת העל או צעיף בגרושים - את זה הם יודעים, בושה, אני אולי אשלח להם מייל זועם.
    *****

    תהיה בריא(משה), מעלים פה זכרונות מהדאבל הנפלא שלנו, כשהתמונות כבר מעלות אבק בארכיון והפכו לאפורות - ואתה בא לפה ומציג לי את הריקושטים של באר-שבע. וברצינות: הפועל העבירה מסרים שהיא לא מוכנה להשאיל יותר שחקנים, כך שאולי מדובר על רכישה. מלמד נראה לי חלוץ בסדר אבל התחושה שלי הוא אשף במשחק הגובה - דומה למוליץ'. לגבי ראדי - פעם כל מצב נייח היה חצי גול בהפועל, ימי אבוקסיס וטועמה ובהמשך דה-סילבה וביבראס ואחרים. ראדי קלף עצום במצבים הנייחים, הוא מודל לחיקוי, מנהיג, שחקן שתמיד רציתי, עוד בימי מכבי הרצליה. הוא גם שווה מספרים יפים, גם אם לא דאבל פיגרס. הלוואי, הלוואי והלוואי. אבל באר-שבע חולמת על צ'מפיונס ותהיה חלוקת דקות כך שאני לא רואה את זה קורה.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    גם דרמה2 חושב כך. מניח שגם הוא עדיין חושב כך.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מודה שכשהפועל נתנו בראש לכפר-סבא אז פירסמתי איזה סטורי וכך גם במשחק הרשמי בו הבטחנו את העלייה לליגת העל ויצא לי גם לראות את המחצית הראשונה[יום שני חסום לטובת עבודה ולימודים], אבל אני מתבייש לשים כאן תמונה מחגיגות העלייה. ובכל-זאת, סיכום עונה קצר.

    מה שהיה הכי חסר זה בית, המושבה הוא לא כזה, אין לי מספרים של הקהל אבל על האוהדים עברו המון קשיים שקשה להכיל, בעונה שעברה, מעבר לירידת הליגה, היו ימים של מספרים מעולים, אבל אין כמו בבית. מחכים בקוצר-רוח, בלומפילד.

    השחקן המצטיין: אוראל דגני היה מעוז ההגנה וגם היה לו איזה גול לחיבור או משהו כזה, היה גדול על הליגה הלאומית והוא סוג של סמל בהתחשב במצב הבעייתי היום, שמח שהוא ימשיך. במקום השני נמצא מוליץ.

    סימן השאלה: קיים לגבי לא מעט שחקנים, ובראש ובראשונה אריק ינקו שהיו משחקים שבקושי בעטו לו לשער. לא שאניימה או הרוש מחכים בפינה אבל ציפיתי ליותר. ואני גם מכיר במגבלות. כנ"ל לגבי אמיר עגייב - עד כמה הוא מתאים לליגת העל?

    השחקן המאכזב: הציפיות שלי מכולם היו נמוכות אבל אם בכוח אז ברשצקי שלא התקדם ולו במאומה ורוב העונה היה על תקן ניצב. לא לקח על עצמו שום דבר, וחבל. מניח שישאר ומקווה שישתפר. יש לי תחושה שגנדה שווה כמה גולים בעונה והוא הפספוס - בגלל פציעה.

    המאמן: קובי רפואה הוא המאמן הכי טוב שהפועל יכלה להביא, לי אין בעייה עם הפרצוף תחת שלו על הקווים, הוא לא ייתן לשחקנים להירדם, הוא רס"ר וככה צריך, הוא יודע לצאת מהאיזור הזה כשצריך. החלום היה אבוקסיס אבל לדעתי עם איווניר לא היינו עולים ליגה או שזה היה הרבה-הרבה יותר קשה.

    הפספוס: ההדחה בגביע. כבר ראינו סינדרלות שעושות עונה יפה בגביע, הודחנו מוקדם מידי, מכבי חיפה הביאה הרבה קהל והייתה אווירה טובה, לא מתלהב שהיינו יותר טובים מהם כי הם קבוצה פח אבל חבל שהודחנו, באמת היה עצוב וזה היה לילה ארוך עם הפקקים ועוד ועוד ועוד, ולא היה לי ספק שבדרך הזו ניפרד מהגביע.

    נקודה מטרידה: אני לא יודע עד כמה המועדון באמת התקדם. האם ניקו חובות מאופ"א, מה המצב הכלכלי, לא סגור על הצעירים, אפשר וצריך היה לקדם עוד, חבל שהמציאות איפשרה לעשות את זה רק בשלב מאוחר מאוד בפלייאוף. הדרך לחזור להיות קבוצת צמרת ארוכה מאוד וכבר לא נעמוד בדד-ליין של דאבל כל עשר שנים. בלי החיזוק בינואר היה יותר קשה לעלות.

    רכש לשנה הבאה: עומר דמארי יכול לסחוף את הקהל, ואני יודע שזה 50% דמארי במקרה הטוב, כך שלא צריך להשתולל ברמת המשכורת, אם תימצא נק' האיזון; רועי גורדנה שחקן שגדל בהפועל והוא משחק מעולה בבני-יהודה, הוא קשר התקפי, לא 50\50 ולא נעליים. לא מתלהב מכל הארבייטמן האלה וסולד מהסגנון של גיא מלמד. ז'אורז'יניו גם נראה לי רכש טוב במידת האפשר והגיע הזמן שהפועל תיפגע בשחקן זר.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אין ספק שקובי רפואה עשה שינוי גדול. מוטי איווניר היה אובר חוכם עם ה-3 בלמים שלו ויותר היה חשוב לו להראות שהוא מאמן מיוחד מאשר באמת לתרום לקבוצה. רפואה בלי פוזות ובלי התחכמויות החזיר את הפועל למקום שהיא ראוייה לו.
     
    Sir Alex Ferguson ו-Mahranlala אוהבים את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מפאנג'ויה וגמר ליגת האלופות - ליום לימודים ארוך במכללה למנהל מ-8 עד 7 בערב, וגם לחרא של הפועל ת"א:

    הקפטן אביחי ידין פירסם בפוסט באינסטגרם את הזווית שלו לקרע בינו לבין ההנהלה והעובדה שלא ימשיך בקבוצה, על רקע תמונה מרגשת שלו - חולצת המשחק וסרט הקפטן:



    הפועל תל אביב הודיעו שהם מוותרים עלי 'ושמים סוף לזיגזג' ושהם לא אוהבים את התנהלות המשא ומתן, אז בואו נבין מה פה הזיגזג ואיך התנהל המשא ומתן. זה התחיל בייבוש לא מיקצועי כדי שלא אגיע למכסה שמחדשת את החוזה אוטומטית. לא הגבתי. המשיך בהצעה מופחתת ביחס לאופציה, לשנתיים מאיציק ניסנוב. הסכמתי לתנאים. שרון ניסנוב ביטל את הסיכום של איציק ואמר רק שנה. הסכמתי. המשיך בקיצוץ נוסף ונכנס גם נק כחלק מהחוזה .הסכמתי". "בהנהלה החליטו שאני לא מתנהג בהתאם כי ביקשתי שידרוג לאוטו וכרטיסי מנוי, דבר שהם הסכימו לו במשא ומתן מול סוכני", הוא הסביר, "ורק אז נופל לך האסימון ואתה מבין שפשוט לא רוצים אותי. הפירוט פה זאת האמת היחידה. כל דבר אחר שתשמעו זה המצאות ותירוצים כדי לא להחתים אותי. אין קשר לסחבת ואין קשר להתנהלות המשא ומתן ומה שקרה באמת ברור עכשיו לכולכם".

    ******

    אני חושב שידין לא טלית שכולה תכלת אבל לא אתפלא אם הוא מדייק יחסית בפרטים, יש לנו 'הנהלה זונה' וכך זה היה לאורך הדרך. לא אשווה את ידין לסמלים כמו אלימלך ועוד אבל...
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    למה שחקני כדורגל לא מסוגלים לנקד?

    לא כואב לי שאחד כזה לא בהפועל.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    האופציה על פירסמן מומשה והוא יישאר.
    זר אחד מתוך 6.

    חשבתי שאולי יש סיכוי לקבל את קורהוט.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין עדכונים חדשים בהפועל בימים האחרונים. פירסמן נשאר ואמר שזו גאווה עצומה, הפועל עדיין לא רכשה את מוליץ' מעכו אבל סביר להניח שזה יקרה, ובגזרת הישראלים שקט מאוד. השם 'דמארי' לא עלה זמן רב ולגבי ז'אורז'יניו יש בעיות עם בית"ר אני מניח. מחכה להתעוררות. זה לא שהפועל הולכת להביא את הכוכב של המונדיאל, היא לא ריאל מדריד. מקווה שעובדים שקט בשקט. אבל בואו נשים רגע את הכדורגל בצד:

    אתמול הפועל ת"א פירסמה הודעה בפייסבוק:

    http://www.interload.co.il/upload/4134283.Xxx

    האוהדת הזו, מוכרת ביציע לכולם, אהבה את הקבוצה אהבת אמת והלכה לכל משחק גם בליגה הלאומית, כתבה סטטוסים מתלהבים כמידי שבוע ותמיד 'סלחה' לקבוצה על הכל, לא הורידה את הראש גם אחרי ירידת הליגה. היא נהרגה בתאונה מצערת בדרום אחרי ששתי מכוניות התנגשו.
    הייתי בהלם, היינו בפייסבוק ופה ושם בוואטספ מדברים על הקבוצה אחת לכמה חודשים, לייקים הדדיים, כמעט ישבנו לקפה איזה פעם אחת אבל לא הספקנו. זה מקרה עצוב. פרופורציות, החיים גדולים מהכל.
     
    Sir Alex Ferguson ו-Telkiyski אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.