הקמת קבוצות משנה: בעד או נגד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏11/5/18.

?

דעתך לגבי הקמת מועדוני B לקבוצות הסרייה א'?

  1. בעד

    9 הצבעות
    69.2%
  2. נגד

    4 הצבעות
    30.8%
  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    עצם הדיון הוא על השפיץ של השפיץ של הפירמידה ובשביל שהשפיץ שלך יהיה יותר מוכשר מהשפיץ של היריב שלך, כדאי לשפר את התנאים כדי שלא תיפול למטה בדירוג או בהצלחות. וכדאי שיהיו כמה שיותר רוכבי אופניים צעירים\כדורגלנים צעירים (חובבנים ומקצוענים) וכדאי שהפירמידה תהיה כמה שיותר גדולה. אין סתירה.

    אגב יש שלוש קבוצות איטלקיות (אם ספרתי נכון) בג'ירו ויש רוכבים איטלקים בחלק מהקבוצות האחרות אבל פחות מבשנים הקודמות.
    List of teams and cyclists in the 2018 Giro d'Italia - Wikipedia
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/18
  2. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    קובי,

    תקראו לי פרימיטיב וכו אבל התפיסה שלי הוא מאוד "ברירה טבעית" בכל העניין הזה. במוקדם או במאוחר כל שחקן יפגין את מה שהוא שווה וישחק במועדון ששווה את היכולת שלו. אני לא אומר שלא צריך לעשות הכל כדי לשפר את הקיים וללמוד מהטעויות, לדעתי זה פשוט לא עובר דרך הקמת עוד קבוצות פלסטיק אלא דרך גילאים הרבה יותר צעירים בפלטפורמות הקלאסיות של מחלקות הנוער והילדים וגם אז, השידרוג יהיה של 10-15 אחוז בפוטנציאל של שחקן, לא יותר מזה. זה צריך להיות חלק מהסקת מסקנות בסיסית שכל ארגון צריך לעשות. לא מהלך פאניקה. אתה פשוט לא תייצר פה אינייסטות ואיסקואים למכביר עם קבוצות b.

    בנוסף, לא כתוב בשום מקום ששחקן צריך לפרוץ בגיל 20-21 ועקומת הלימוד שלו מסתיימת בגילאים האלה. מה קורה אחר כך בגיל 25-6? מה קורה בגיל 30 חוץ מירידה פיזית טבעית? מפסיקים להתפתח? מפסיקים ללמוד ולהשתפר? המוח נאטם? אם אתה שחקן מפונק שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת אז כן. אבל אם אתה רונאלדו ששינה לחלוטין את סגנון המשחק שלו בריאל מדריד ממה שהיה במנצ'סטר יונייטד אז אתה רק משתדרג או במקרה שלו, הופך לחיה שנכתבה בהיסטוריה של המשחק. שחקן עובר תחנות שונות בקריירה, פוגש דמויות שונות שמשפיעות עליו, ובעיקר (אם הוא חכם ולוקח את המקצוע שלו ברצינות) לומד בעצמו ועובד על עצמו כדי להשתפר. מצד שני, יש לך חבר'ה gifted כמו קסאנו, באלוטלי ופאטו שהיו חיות בגיל 21-22, שיכלו להיות היום אלוהי כדורגל וגמרו איפה שהם גמרו... כל שחקן הוא אדון לעצמו. יש גבול כמה המערכת יכולה להאכיל אותו בכפית. אובמיאנג לא היה שווה יריקה כשהיה בפרימברה אצלנו. עזב, יצא למסע שבמהלכו שידרג את עצמו לרמה של חלוץ על והיום אנחנו מוכנים לשים עליו 80 מיליון יורו. מה פסול בזה? למה לחשוב שאם היו קבוצות b הוא היה מתפתח למה שהוא היום? למה לחשוב שאם היינו זורקים אותו למים במערכת כל כך לחוצה ותובענית שלא כל ילד בן 19 יכול לתפקד בה (תשאל את אדון ילד קקה אצלנו) הוא היה מתפתח למה שהוא היום? אותו כנל ורדי ועוד הרבה אחרים.
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    @Alta Tensione - אני יודע שאני יובטיני ואנחנו מושחתים וזה, אבל כתבתי לך תשובות בדיוק למה שכתבת עמוד אחורה,אפילו עם תיוג.
     
  4. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    "כל אחד מגיע לאיפה שהוא שווה" נכון אם לא היה מדובר בבני אדם.
    יש חשיבות רבה לפן הפסיכולוגי. ברגע שאתה כשחקן צעיר ונרקב על ספסל של קבוצה גדולה ועובר השאלות ותחלואות, זה פוגע בביטחון (שמאוד קריטי בשלב כזה של הקרירה) ויכול להשליך על כל הקרירה.
    שלא לדבר על ההתפתחות המקצועית ששחקן צובר כשהוא משחק על בסיס קבוע במסגרת תחרותית.
    זה צעד מבורך אבל אני מסכים שזה לא הבעיה היחידה, אפילו לא הבעיה המהותית.
    אני חושב שפשוט כבר מגיל נוער מאכילים אותם ביותר מידי טקטיקות במקום לעבוד איתם בעיקר על טיפול בכדור ומשחק נכון (כמו בגרמניה וספרד)
    כנראה שיש יותר מידי דגש על "הניצחון" בגילאים האלה
     
  5. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    @Bianconeri

    הכל טוב ויפה ואף אחד לא טען שיש פה עילויים גנטיים ספרדים ואיטלקים נחותים מצד שני. מה שאני טוען פה שיש כאן מחזוריות בלתי נשלטת כל כמות כישרונות שגדלים בכל דור ואין יותר מדי מה לעשות עם זה. בשנות ה-90 תחילת 00 ידענו לגדל כישרונות והיום "שכחנו" ? בשנות ה-90 בספרד היו קבוצות b והם לא נראו מפלצות כמו היום, מה הפקטור הכל כך מהותי שהשתנה? אני לא צריך מחקרים בשביל לדעת ששחקנים גדולים גדלים ברחוב. מה תעשה לגבי זה? תוציא אותם בכח עם איומי אקדח? מי שיש לו passion חולני לגבי זה משחק בחוץ מצאת החמה עד צאת הנשמה, עם הכלב שלו, עם הבריונים שהם פי שתיים מהגודל שלו וגדל להיות רונאלדיניו אם יש לו את זה. השאר פחות.

    רק מזכיר שבטורניר הגדול האחרון קונטה עשה לספרד בית ספר ועף נגד גרמניה המהוללת עם הייצורררר המשובח של הצעירים רק בפנדלים וצרפת בכלל הפסידה לפורטוגל עם החלוץ וחצי שלה בגמר. איפה היה אז הדיון הזה? אז אין לנו היגואיין, לבנדובסקי וקבאני אבל יש קייליני, בונוצ'י, בופון ווראטי. מהשפיץ האירופי בעמדות שלהם. למה לזלזל בזה? כי הם לא שחקני התקפה? ולמה זה מעניין אם טקטית, הדבר שבאמת משנה בכדורגל ובאמת יש מה לעשות לגביו, אנחנו בשפיץ האירופי ומובילי מהפכות?
     
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    זה לא ששכחנו , כמו שהדרך כנראה כבר לא מספיק רלוונטית. המהפכות שעשו בספרד וגרמניה הובילו לזכיה בתארים,באופן חד משמעי. יש לזה גם פועל יוצא באיכות הקבוצות בליגות עצמן.
    המדינות האלו עשו מהפכה בצורה שבה מגדלים את שחקני הדור הבא,החל מילדים ועד לבוגרים. התהליך של גרמניה התחיל בתחילת המילניום למשל.

    אם אתה מתווכח רק על השאלה האם קבוצות הB הם הפתרון, אז השאלה היא טובה. כי זה רק צעד אחד ולא מבטיח לפתור בעיות שבטוח קיימות גם בגילאים צעירים יותר.
    אבל מה שעושים כרגע לא עובד, הגיע הזמן לשנות.
     
  7. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    השאלה המעניינת היא האם עשור הזהב של ספרד (אנד קאונטינג) זה צירוף מקרים או עבודה נכונה.
    להחליט ש'בספרד יש קבוצות משנה ולכן צומחים בה המון כשרונות' זה קצת יותר מדי באוויר.
    מה המצב בגרמניה? שם זה פשוט בתי ספר טובים? ובצרפת זה פשוט אינספור מהגרים? ובאנגליה הזרים תופסים את המקומות ולא מתאזרחים? ובדרום אמריקה זה פשוט שעניים יחסית אז אין מה לעשות חוץ מלשחק כדורגל?
    יותר מדי אנקדוטות בשביל להתחיל להסיק מסקנות חותכות.

    למרות זאת, אני כן חושב שיש שחקנים שיכלו להרוויח מקבוצת משנה. שחקנים כמו ורדי ודרמיאן שאולי כמה שנים בקבוצת משנה יכלה להועיל להם יותר. יש הגיון בזה שבקבוצת משנה מזניחים את טובת הקבוצה בשביל התקדמות השחקנים בעוד בהשאלות בקבוצות קטנות המצב הפוך. לא יודע עד כמה זה גורם דומיננטי, בטח כשבמילאן לדוג' אפשר לראות כמעט כל עונה שחקן שכן מקבל את ההזדמנות. בפועל אני משער שזה כן יעשה שיפור מבחינת 'השחקן האיטלקי' אבל לא חושב שזה יהיה משמעותי מדי. במקביל זה יפגע בקבוצות קטנות יותר ויחסום להם חלק מההזדמנויות להשיג צעירים מוכשרים בזול ולגזור עליהם קופון אחר כך.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בספרד זה פוגע? אני לא חושב. למרות שיש קבוצות ב' הליגה מלאה בכשרונות שנפלטו מהמועדונים הגדולים.
     
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    בגרמניה יש קבוצות בת, אבל התקרה שלהן היא הליגה השלישית. ובאנגליה הם כנראה לא יביאו להם אליפות עולם במצב הקיים לדעתי.