דיון שאר הקבוצות בפרמיירליג 2017/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,415
    לייקים שהתקבלו:
    3,848
    אתם ממש ממש מגזימים עם הירידות על המועדון שלכם. לא מכרו עוד אף שחקן עתיד של המועדון (נדבר אחרי שימכרו את מרסיאל שזה יהיה ביזיון).
    יש סגל טוב, יש כישרון, מוריניו עושה עבודה רעה וזה עדיין מספיק כדי להיות בטופ 4 בקלות. זה לגמרי מרחק של מאמן טוב מריצה קדימה בכל החזיתות, השאלה כמובן מה ההנהלה תעשה בנידון.
    זה לא מצב אדיר אבל הפכתם את זה לקטסטרופה, זה עדיין לא ליברפול בתקופת הודג'סון.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,193
    לייקים שהתקבלו:
    25,753
    מין:
    זכר
    בסדר, אבל למאמנים עצמם זה היה טוב. זה שהם לא קשורים כבר לענף זה סיפור אחר.
     
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    הכישרון לא ממש מעניין. אלכסיס סאנצ'ז שחקן מוכשר לכל הדעות. אז מה? בשורה התחתונה קנו אותו בגיל 30, אחרי חצי שנה גרועה בארסנל, בלי לדעת לאיזו עמדה הוא מיועד, בלי איזשהו משחק התקפה ראוי לשמו שהוא יכול להשתלב בו, ומרסיאל יימכר בגלל כל זה (אתה יכול לחסוך את הציפייה, זה גמור, השאלה רק לאן ובאיזה מחיר). זה קרקס. אז לא פלא שמאמנים בכירים רואים את זה מהצד ולא רוצים להיות חלק מהקרקס.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,193
    לייקים שהתקבלו:
    25,753
    מין:
    זכר
    אבל בעיקר מוריניו זה שבנה את הקרקס. לא הנחיתו עליו אף שחקן, גם אם על הדרך ברור שרכישה כמו זלאטן נוצלה בגדול לשיווק כמו גם פוגבה
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,913
    לייקים שהתקבלו:
    6,319
    אתם מציגים את זה כאילו מאז פרישת סר אלכס פרגוסון זה בסך הכל הרגל שעושים פה עבודה מחורבנת ועדיין מסיימים מקום שני עם איזה שמינית גמר ליגת אלופות.

    מאז פרישת סר אלכס פרגוסון כמה פעמים בכלל סימנו מעל טוטנהאם? פעם אחת ב5 עונות?

    אין ספק שאפשר עוד לפגוע עם המאמן הנכון שמחפש איזושהי קפיצת מדרגה לעולם שהתקציב בו ללא תחתית.
    אבל פוצ'טינו לא ממש כזה.
    גם הוא עובד במערכת שמשיגה לא מכבר שחקנים איכותיים, שלא מפחדת לשלם סכומים גבוהים על שחקנים "לא מוכחים" או כאלה שעשו משהו.
    לא חוסכים שם ובעיקר הפזילה אם כבר היא מכיוון המועדונים הבאמת תחרותיים בעולם הכדורגל.

    המחשבה שאם רק יונייטד בכלל תביע בו התעניינות הוא בהזלת ריר יזחל לפה היא המחשבה המאוסה הזאת שהופכת את האוהדים שלנו לאוהדים הכי מנותקים בעולם.

    בעולם העכשווי טוטנהאם כבר כמה שנים טובות לא נופלת מיונייטד בשום דבר פרט לתשלום משכורות ותקציב רכש שהוא ברוב נראה פשוט מגוחך מהצד.

    אל תשכח שמי שעדיין יחתום לו על הצ'ק בכל חודש זה וודי ובהוראת אנשים שלא נראה שבכלל מבינים משהו בתחום וזה לא בדיוק מה שאמור לפתות מאמן שהתחנה הבאה שלו צריכה להיות בין בחירות שאמורות למצב אותו בטופ העולמי ואולי בהזדמנות יחידה להשיג את התארים הכי נכספים בעולם האימון.

    מקריירה רעה במנצ'סטר יונייטד אפשר רק לרדת.
     
  6. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לתשלום משכורות ותקציב לרכש אמור להיות משקל רציני בשיקול דעת של מאמן לעבור מקבוצה X לקבוצה Y. אם מה שכתבת נכון אז פירוש הדבר הוא ששום מאמן שמוגדר כבכיר ומנוסה לא יגיע למנצ'סטר יונייטד וזו כמובן סתם הגזמה פרועה.
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,913
    לייקים שהתקבלו:
    6,319
    לא אמרתי כל מאמן וסייגתי שאולי נמצא אחד טוב.

    אבל גם לא לכל המנג׳רים בעולם אכפת רק מתקציב ללא בור.
    אחרת ממזמן היית כבר משיג כל מאמן בעולם והינה הפלא ופלא זה לא קורה.
    אכפת להם גם מהסביבה הכללית, הכוונות, ותרבות הארגון.
    כמו גם אכפת להם מי לעזאזל האנשים שהם יצטרכו לעבוד מולם ומי אלה שיתערבו להם בעבודה.

    להציג את הגלייזרים או וודי ככאלה שרק אכפת להם אם בסוף השנה עלית לצ'מפיונס או לא זה קצת מצחיק, היות ומאוד אכפת להם גם מהפרסונות שהמועדון מתכוון להציג כרכישות הקיץ.

    מה שאני אומר, שהמייצג הזה שמנסים להעלות פה כאילו יש פה הבדל של שמים וארץ בין טוטנהאם של השנים האחרונות לקבוצת ההכלאה הזאת שקוראים לה מנצ'סטר יונייטד הוא מצחיק במקרה הטוב והטעיה מכוונת במקרה האחר.

    אם אדון פו'צטינו באמת רק מחכה לטלפון מוודי וביום שזה יקרה הוא יזחול כל הדרך מלונדון למנצ'סטר כשכולו נוזל ריר הוא לא היה רץ להאריך חוזה בידיעה שעוד פחות משנה מנצ'סטר יונייטד כנראה תהיה בלי מנג'ר ובידיעה שאדון לוי יעשה את המוות למועדון שינסה להתעניין בו.

    הוא פשוט מכין את עצמו לדעתי למעבר לריאל מדריד, כי הרי שום דבר לא ימנע מריאל מדריד לשלם את מה שלוי רוצה כשהם באמת יצטרכו מאמן אם וכאשר ועד אז הוא מבטח את עצמו בשיפור בשכר.
    לקפוץ למנצ'סטר יונייטד זה לא באמת מקפצה מקצועית בהסתמך בקרקס שמתנהל שם כבר 5 שנים והזרוע עוד נטויה.

    מנצ'סטר יונייטד היא בדיוק הניו יורק ניקס של עולם הכדורגל נכון להיום.
    מאמנים רציניים דחו את ניו יורק ניקס ומאמנים רציניים שמחכה להם מקפצה לעלית של הכדורגל ידחו גם את המשכורת של מנצ'סטר יונייטד,
    לא נראה לי שאני מחדש פה משהו.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,193
    לייקים שהתקבלו:
    25,753
    מין:
    זכר
    רק קלופ דחה עד היום את יונייטד ושוב כי הוא עוף מוזר. 99% מהמאמנים יקפצו על הג'וב, כמובן אם לא יתמודדו במקביל על משרה בברסה או ריאל.
    פוצי הגיע לתקרה שלו בטוטנהאם. השיפור היחיד שאפשר אולי לצפות שישבור את בצורת התארים באחד הגביעים ויתקדם יותר באלופות אבל אני בספק.

    מבחינתינו האוהדים המועדון מנוהל לא טוב. אבל כל מנג'ר ירצה שיספקו לו את כל הדרישות ועוד בשכר אסטרונומי. טוב 99% מהמאנים. אחוז אחד זה רוקיסטים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/18
  9. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    שוב אני חושב שאתה נסחף מדי. מאז לכתו של פרגוסון שום מאמן מהרמה העולמית לא דחה אותנו על הסף. יורגן קלופ היה היחיד שדחה אותנו כי ממה שניתן להבין מהקריירה שלו הוא אוהב ומעדיף אתגרים בקבוצות שהן לא יותר מסבירות ולהפוך אותן לקבוצות גדולות(כמובן שבסטנדרטים שלהן), כנראה שקבוצות מלחיצות בהן יש דחף לקחת תארים לא עושות לו את זה,לפחות לא כרגע. כשלואיס ואן חאל הגיע אלינו בקיץ 2014 הוא עדיין ענה על הגדרה של מאמן מהרמה העולמית הגבוהה וכך גם היה כשמוריניו הגיע אלינו,זה שהם התגלו אצלנו כמאמנים פרמיטיביים שכבר עבר זמנם זה סיפור אחר. לכן אני לא חושב שיש איזושהו מאמן מהצמרת העולמית כמו למשל דייגו סימאונה שלא ירצה להגיע אלינו בעתיד,במקרה שלו אני גם לא בטוח שהוא ירצה לעבור מאתלטיקו לאחת מיריבותיה המקומיות השנואות ככה שאני לא חושב שאם רק יונייטד מאוד תרצה אותו הוא יסרב לה.
     
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    קלופ לא היחיד. פפ דחה אותנו פעמיים, ולך תדע מי עוד.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,913
    לייקים שהתקבלו:
    6,319
    לא יודע באיזה עולם אתה עדיין חי שאתה בכלל חושב שאתה קבוצה גדולה.
    אתה קבוצה שלא מצליחה לבעוט למסגרת מול סביליה במשך משחק וחצי ושווה שער אחד בחאווה.

    אתה קבוצה שהיא בית קברות מתמשך לשחקנים ומאמנים כבר 5 שנים ואנחנו עדיין סופרים.
    אתה הניו יורק ניקס של עולם הכדורגל על כל המשתמע מכך(תקשורת מטורללת, אוהדים מטומטמים שהם פארודיה בפני עצמה, שחקנים שמגיעים לפה בחוזים ובהעברות משוגעות ומתגלים כאלן יוסטון ואמרה השהיד היהודי סטודומאייר של עולם הכדורגלוכו...(אם זה עדיין לא נתפס אני יכול להמשיך בעולם הדימויים שלי)).

    ואן חאל עשה משהו בקריירת האימון שלו בקבוצות בערך 12 שנים לפני שהגיע אלינו(סליחה שמחקתי לו אליפות מרשימה בהולנד על הדרך) ומכיוון שאני בכלל תמכתי בהגעה שלו אני לא אשחק אותה שבדיעבד אמרתי משהו אחר.

    מוריניו מבחינתי היה סוס מת, זה ממש לא מאמן שהגיע אליך והיה מהרמה הגבוהה ביותר.
    אני יודע שבמאי 2016 רוב הפורום פה גמר מההגעה שלו אלינו ו99.99999% מהמשתמשים טענו שאני איזה ממורמר מסכן שלא מבין מהחיים שלו
    אבללל הוא היה גמור.
    מצטער שנולדת לעולם שלא כולו ורוד קצת באיחור.
    הבן אדם היה בשלב בחיים שהנצחון הכי גדול שלו זה לשרוד עוד יום בתפקיד בלי שחדר הלבשה מלא בשחקנים ירצה לרצוח אותו או לעשות לו חארקירי במגרש.
    הבן אדם לקח קבוצה אלופה והביא אותה למצב שהוא סכנת ירידה ממשית וכל זה כשלפני זה גם בריאל מדריד הוא הועף כי נשבר הזין ממנו, מהכדורגל שלו, מהדרמות שלו ובעיקר כששחקני וורלד קלאס רציניים הבינו שאיתו הקריירה שלהם תגיע עד לרף מסויים שהוא תמיד להגיע קרוב לבאר ותו לא.
    בקיצור, הכדורגל שלו היה וורלד קלאס חצי עשור אחורה, הוא אפילו לא כדורגל שמנצח ליגה עם ביתר ירושלים ב2018.
    זו המציאות.

    מי אמר לך לא? אנחנו יודעים על פפ וקלופ, אנחנו לא יודעים על השאר.
    זה לא אומר שהם לא קיימים.

    תבין משהו, כשמאמן יוצא לקריירת אימון לפעמים לוקח לו 20 שנים(לפעמים קצת פחות) עד שהוא מגיע למצב שהמנייה שלו בPEAK ואז צריך לעשות בחירות שהם גם חזיה מושכלת של תנועות בכדורגל העולמי.
    אם מאמן כמו ז'רדים יודע שיש לו וואן שוט בקבוצת צמרת, יכול מאוד להיות שהוא יקח 40 אלף פאונד פחות לשבוע אבל ילך על כל הקופה אולי לריאל מדריד או ברצלונה(או אפילו צ'לסי) מאשר לבית קברות הזה שמנוהל על ידי אנשים שהוכיחו השנה נהדר עד כמה עמוקה ההבנה שלהם בכדורגל, כי כשלון פה, שהרבה פעמים הוא הרבה יותר צפוי ממה שנדמה לך ואתה יכול מאוד להיות שסיימת את הרומן שלך בעלית של הכדורגל.

    שלא לדבר גם על הסעיף הזה של הסקסיות.
    מה לעשות מנצ'סטר יונייטד בחמש שנים האחרונות הרבה פחות סקסית וקורצת ממשרות אחרות, בקבוצות אחרות שגם נוטות להחליף מאמנים על ימין ועל שמאל.

    אני לא אומר שלא יתמזל מזלך יום אחד ותשיג תותח על בזמן הנכון, זה יכול לקרות בקיץ נתון אבל זה יהיה הרבה יותר מקרי וכנראה כתוצאה מהיצע יתר מאשר משהו מכוון או כי אתה מנצ'סטר יונייטד וכולם מהתרגשות כבר על הברכיים מתכוננים לפתוח לך את הרוכסן.
     
  12. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    בית קברות למאמנים? המועדון הוא ממש לא זה שהורס את המאמנים אלא המאמנים הם אלה שהורסים אותו בשל היותם פרמיטיביים(ואן חאל ומוריניו) או סתם לא מתאימים(דיוויד מוייס),אם היה מצליח להיות איזשהו מינוי שהיה בינגו אחרי לכתו של פרגי אז אין ספק שהודעות כאלה בכלל לא היו נרשמות פה אבל מה לעשות שבכדורגל צריך גם מזל ולצערנו לא היה לנו את המזל הזה בחמש שנים האחרונות. אני מזכיר לך שלכל קבוצה גדולה מהצמרת האירופית הייתה תקופת שפל כזו בגלל בחירת מאמנים גרועה(בארסה בתחילת שנות ה-2000,ריאל בתקופת ״הגלאקטיקוס״,יובנטוס לפני עידן קונטה וכ״ו) אז ככה שאני לא חושב שצריך להיכנס לפאניקה ולשלוח הודעות שמתארות את המצב שלנו כשווה ערך לחורבן בית שלישי. כסף יש,תנאים יש,מסורת מפוארת בטח שיש ובזכות כל אלה בהחלט שאין משהו שאמור למנוע מאיתנו להשים יד על מאמן שבאמת יוכל להחזיר אותנו לדרך המלך,ועל זה נאמר אמן!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/18
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,193
    לייקים שהתקבלו:
    25,753
    מין:
    זכר
    סותון החתימה את ספרקי על חוזה ל - 3 שנים.
     
  14. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    סליחה על הבורות אבל במי מדובר? במארק יוז?
     
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,522
    לייקים שהתקבלו:
    18,433
    כן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.