רומא 2017/2018 :: Monchi business

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏13/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יש מדיניות דומה גם בלאציו וקבוצות נוספות באיטליה. למעט מקרים בודדים זה תמיד נגמר בהפסדים עצומים. איאקס מדברת עם ראיולה כבר שנה. על מה הם לא מסכימים? אורך חוזה? שכר? סעיף שחרור? אלה דברים שקיימים בכל מועדון באירופה. אם איאקס לא מוכנה להשקיע קצת יותר היום כדי למקסם את הרווח הפוטנציאלי שלה בשנה הבאה, שתמכור אותו וזהו. להפסיד 20מ' יורו כדי "ללמד את הילד לקח" זה לא רק חובבני, זה יוצר "שם" של מועדון עקום ממנו כדאי להתרחק ובניגוד לכוונה הראשונית, מזמין עוד מקרים כאלה. תלכו ראש בראש עם 6 כישרונות צעירים, ל2 מהם יהיה סוכן חזק = הפסדתם.
    הדרך ה"בריאה" יותר בעיניי היא - "לא רוצה להישאר? don't let the door hit you on the way out", ובמקביל לנסות ליצור או לתחזק מקום ששחקנים ירצו להיות בו.

    ורק כדי להבהיר את הנקודה, אני לא לוקח צד בעניין ובטח שלא את הצד של ראיולה. לטובת איאקס, המועדון לא צריך ללחוץ על שחקן צעיר להאריך חוזה. זה מגוחך לשמוע את אוברמארס אומר "קלייברט ישאר ויאריך את החוזה" ורגע אחרי זה את ראיולה עם "לא, הוא לא". דברים כאלה לא צריכים להיעשות בלחץ וכוח. הוא יכול גם לחתום על חוזה, ולהתהלך על המגרש עד ינואר בתקווה שימכרו אותו.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Un bombón
    קלייברט רוצה להיות האיש שירוויח הכי הרבה באייאקס. היות שהוא לא השחקן הכי טוב בקבוצה ולא משחק בהרכב יותר מחצי עונה הדרישה הזאת מוגזמת. לדעתי זו היתה הבעיה הכי גדולה.

    אייאקס נמצאת היום בעמדה כלכלית טובה. היא קבוצה בריאה והיא רוצה למנוע בעיות עתידיות. הרבה אוהדים לא מבינים למה לא מביאים שחקנים ביותר כסף, אבל השם של מירלם סולימאני עדיין מרחף מעל היוהאן קרויף ארינה. בשביל להסביר, השחקן נחשב בזמנו לכשרון גדול, נקנה באייאקס בסכום שיא של 16 מיליון אירו (מהיירנביין ההולנדית), אבל בסוף הבחור הפך לפלופ רציני.

    היות שאייאקס יכולה היום "לוותר" על עשרים מיליון אירו הקבוצה הקשיחה את המו"מ עם קלייברט. זה לדעתי בעיקר בגלל ראיולה שכבר שנים גורם למועדון הרבה בעיות. הוא מתסיס שחקנים. קישנה למשל התנגש קשות עם פרנק דה בור. זה היה ככל הנראה בגלל ההתערבות של ראיולה בנעשה. בכלל, לפני שקישנה חתם את חוזהו הראשון פה כבר היו תקריות וראיולה איים כל הזמן שהשחקן יעזוב לחו"ל. לפני מספר חודשים קישנה בעצמו הודה שלמרות התאקלים עם דה בור כנראה היה לו כדאי להשאר באייאקס. טוני וילהנה, שחקנה של פיינורד, גם ישב אצל הסוכנות של האיטלקי/הולנדי. גם שם היו בעיות ורק אחרי שהקשר הצעיר עזב לסוכן אחר הבחור חתם בקבוצה הבכירה של רוטרדם והוא היה חלק נפרד באליפות של פיינורד לפני עונה.

    בסוף היום יש היום בסגל עוד מספר לא קטן של שחקנים שיעשירו את הקופה של אייאקס. דה ליכט מועמד לעזוב בסכום של לפחות חמישים מיליון אירו. חאקים זייך, שגם מועמד לשחק ברומא (30 מיליון אירו). השוער אוננה, החלוץ קספר דולברג. הצעיר המוכשר פרנקי דה יונג שהוא אחת מתגליות העונה בהולנד.

    אייאקס לעולם לא תוכל להתחרות עם הכסף של הליגות הבכירות, אבל הקבוצה בריאה והיא כן יכולה להתעקש על מלחמה מול סוכנים חלקלקים כמו ראיולה.

    אם תרצה אני אמשיך איתך בדיון בנושא ההולנדי. לא חושב שפה המקום לדבר על הבעיות שלנו :lol:
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זה הכדורגל היום. השכר לא חייב להיות תואם להיותו השחקן הטוב בקבוצה. בדרך כלל הדרישה תהיה על סמך הערך שלו בשוק האירופי (גם אם נצבר על סמך הייפ ויוטיוב). באותה מידה שתסבלו לשלם לו את המשוכרת, תהנו מסכום מכירה גדול יותר בקיץ הבא. בחרתם לא להאריך לו את החוזה כדי לא ליצור תגובת שרשרת משחקנים נוספים? החלטה לגיטימית. תמכרו אותו. להוריד אותו לנוער לא ישנה את דעתו. רק יגרום לפסד של 20מ' יורו.

    לנו יש מגן שעלה מהנוער בשם לוקה פלגריני וגם הוא מיוצג על ידי ראיולה. הילד הזה לא שיחק דקה אחת במדי הקבוצה הבוגרת (קרע את הרצועה) אך קיבל חוזה בו מרוויח קרוב למיליון יורו. למה? כי ראיולה עשה לו מארקטינג, ליברפול, טוטנהאם, יובנטוס וקבוצות נוספות שלחו סקאוטים והתרשמו מהיכולת שהציג בקבוצת הנוער ובנבחרות הצעירות. אפשר היה לשחרר אותו. אבל בשורה התחתונה, יש לנו נכס שמושקע בו 2מ' בשנה אך הערך שלו קפץ ב5מ' כבר ברגע החתימה.

    כל מקרה לגופו. קניתם את זייך ב11מ' והיום הוא שווה פי 3.

    אני רואה את איאקס כמקום עליה לרגל לכדורגלן ההולנדי (לפחות בשלב הראשוני של הקריירה) או זר שהרשים בקבוצה קטנה יותר בליגה או במחלקת הנוער. אם הקבוצה מקבלת שחקנים מצויינים בזול ומגיעה לגמר הליגה האירופית, אפשר להבין את אלא שלא רואים טעם להשקיע ברכש יקר שיתפוס מקום לכישרון צעיר נוסף.

    אני לא מצליח להבין מה איאקס תקבל בתמורה לויתור הזה. למה שקלייברט "הבא" או סוכן של אחד כזה ירצה לקשור את עצמו למועדון שמקפיא שחקנים בגלל שלא הסכימו להאריך חוזה?

    לא סביר יותר שקישנה הוא המפגר בסיפור? הרי הוא לא השתלב גם בלאציו ולא בקבוצות אליהן הושאל על ידה.

    זה בסדר. לא היה כאן דיון כדורגל כבר חצי שנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/18
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725

    אין סרטון הצגת שחקן טוב מזה.
     
  5. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    עושים בשכל להביא את מארקאנו... סיכויי סביר שמאנולאס לא ישרוד את חלון ההעברות הנוכחי בהתחשב בסעיף השחרור הנמוך שלו (המומחיות של מונצ'י הרי זה סעיפי שחרור בחצי מחיר) ובהתחשב בכך שמונדיאל שלם עוד לפנינו. וואלאק מספיקה רק פציעה אחת של בלם אחד של מועדון גדול אחד - ומיידית מאנולאס כבר יהיה אחד השמות בראש הרשימה להחליפו.
    פוף.
    האמת גם ללא פציעה סביר מאוד שעד סוף הקיץ איזה קבוצה גדולה כלשהיא באירופה תשים עליו 35 מיליון עלובים (תודות למונצ'י החמור) ותיקח אותו אליה לרוטציה.
    במקרה הכי רע - הוא לא יצליח להשתלב אצלה: בקיץ הבא או מקסימום כבר בינואר ישימו אותו על המדף ב 20 מיליון... חצי מקבוצות הצמרת באיטליה גרמניה וצרפת ירדפו אחריו. 15 מיליון הפסד זה צ'יפס למועדוני הענק הללו.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    לא הבנתי את הקשר בין מארקאנו למאנולאס. מארקאנו, כפי שציינתי בעמוד הקודם, הוא החתמה טובה לרוטציה של רומא. אין אינדיקציה שמייעדים אותו להרכב.
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725

    הנגיחה של מנולאס מול ברצלונה תזכר שנים, אבל הרגע הנדיר הזה (צ'לסי כבר הובילו 2-0) יצר תחושה שהקבוצה הזו יכולה להתמודד עם כל יריבה בעולם. תחושה שנשארה אצל האוהדים עד הסוף.
     
    AS R אוהב/ת את זה.
  8. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    שער מדהים ומיוחד. האמת שכל השערים של רומא במשחק הזה היו יפים.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בהולנד מדווחים שרומא ואייאקס בדרך לסגור עסקה על סך 33 מיליון אירו על העברת חאקים זייש לבירת איטליה. אתם תרוויחו אחלה שחקן יצירתי, אבל אין לי מושג למה אנחנו רוצים למכור אותו ממש לפני המונדיאל.
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    רומא תאכל אותה חזק עם קלייברט. הוא לא מוכן בעליל לליגה כמו האיטלקית. אבל זה מגיע לו. בדיוק כמו שזה הגיע לקישנה, אל גאזי, ושאר הילדים שאחרי דקה וחצי בוגרים חשבו שהם משהו.

    מה שכן, זייח זה סיפור אחר לגמרי. יכול בקלות להפוך לאחד מהשחקנים הדומיננטים בליגה. צפו ללא מעט בישולים בעונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/18
    AFCA אוהב/ת את זה.
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @הרצליה עד המוות
    הרושם שלי הפוך.

    קלייברט הוא חומר גלם שעם הזמן והמערכת הבונה של רומא, יהפוך לשחקן שהיא צריכה (יש דיון שלם על כך עם @de Middenweg בעמוד הקודם).

    זייך מבוגר מקלייבט ב6 שנים (מוצר די מוגמר) ונראה שחקן מאוד עצלן שנשען על כישרון (מהסוג שהאוהדים לא סובלים) ומאבד פוזשן 20 פעמים למשחק. לא חושב שהוא יכול למלא תפקיד מקביל לזה של איאקס ברומא או כל קבוצה אחרת ב3 הליגות הבכירות. אולי אם נביא אותו לפני תחילת האימונים ושיעבוד על זה ממש חזק (ויעלה מסת שריר). בכל מקרה, הייתי מעדיף לראות אותו בשלישיה ההתקפית כמו בטוונטה, שם ידרש ממנו קצת פחות teamwork.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Un bombón
    האם אתה במקרה לא גר בהולנד או משהו כזה, אתה מביא פרטים שבדיוק הפכו את זייך לדמות בעייתית באייאקס. :D

    לחאקים יש פשוט שני פרצופים. הוא יכול לתת לך מסירות ברמה הכי גבוהה, אבל הוא גם מאבד כדורים בסיטונות.

    אוהדי אייאקס איבדו גם את הסבלנות לגבי הבעיטות החופשיות שלו. הוא פשוט מחפש יותר מדי את המסירה הקשה והיפה. היו עליו גם טענות שהוא מרבה לבעוט לכיוון השער, אבל ברב הפעמים שוער היריב לא בדיוק עשה במכנסיו...

    עזרה להגנה. תחת בוס הוא הרבה לעשות מטרים נוספים , אבל בעונה האחרונה שוב העלו מדי פעם את הקטע הזה. המרמור ביציעים נעשה בחלק השני של העונה למאד חזק.

    אם יחתום אז יהיה בהחלט מעניין לעקוב אחריו, אבל לפי מה שאני קורא ממך אתה מודע לבעיות סביב המרוקאי.

    נ.ב - לפי הדיווחים בהולנד יש עדיין פערים רציניים בין אייאקס לרומא לגבי קלייברט. ההערכה היא שאייאקס רוצה לראות סכום המתקרב לשלושים מיליון אירו, רומא חושבת על 15 מיליון אירו...
     
    Un bombón אוהב/ת את זה.
  13. רומאלופה Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/09
    הודעות:
    233
    לייקים שהתקבלו:
    26
    יצא לי לראות כמה משחקים של זייך העונה,והוא נראה מוכשר בטירוף,אמנם כמו שהזכרתם קצת עצלן ואיבודי כדור,אבל משהו ששווה להמר עליו עם התקווה שהסביבה תתאים לו להתפתח ולהיות יותר "רציני",לפי מה שהבנתי הוא גם לא מוכשר בעייתי עם בעיות משמעת קשות שזה כבר התחלה טובה יותר בעיניי.
     
  14. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    לפי דיווחים בתקשורת באיטליה - רומא סגרה עם אטאלנטה בנוגע לכריסטאנטה: השאלה תמורת 5 מיליון יורו + התחייבות לרכוש בסוף העונה תמורת תוספת תשלום של עוד 25 מיליון (שישולמו בקיץ הבא כאמור).

    נותר רק לסכם עם השחקן עצמו בנוגע לשכר. ולפי הדיווחים כרגע אין פערים גדולים בין הצדדים.

    אני חצוי בנוגע לעסקה הזו. בהתחלה הייתי בעד, אבל האמת היא ש 30 מיליון זה יותר מידי.
    בהתחלה חשבתי שמדובר על 20 מיליון. גג.

    לדעתי הרבה שחקנים זורחים באטאלנטה רק בזכות גאספריני. נקווה שכריסטאנטה לא אחד מהם.

    הימור גדול של מונצ'י.
     
  15. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    חוזר שניה לזייך.
    מה המחיר? לדעתי יכול לשחק אך ורק בעמדה של פרוטי. לא רואה אותו בשום עמדה אחרת אצל אוסביו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.