הפועל באר שבע 2017/18 - אלופים בפעם החמישית והשלישית ברצף!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏1/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    רשמי -



    ברוך הבא, בפעם שפגשתי אותו עשה לי רושם של ילד טוב עם ראש על הכתפיים, מאוד צנוע, מאוד מחובר לקרקע, כבר כששיחק בהפועל חיפה דיבר על המועדון והאוהדים שלנו בהתלהבות, שיהיה בהצלחה.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    נראה שהעסק עם קוואנקה וקורהוט תוקע בצורה רצינית ולא יגיע אף זר עד שהעניין איתם נפתר. לא מאשים את השחקנים, יש חוזה, אבל ברוך לא קטן.
     
  3. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    אני לא מבין את אלונה, לפעמים צריך להיענש על טעויות ולשרוף כספים. אנחנו אחרי 3 שנים מאור מוצלחות מבחינה כספית, וחייבים להתחיל ולחזק את הסגל, תיכף אירופה. אז מה הפיתרון שלה? להשאיר אותם בקבוצה ולבזבז מקום בסגל? הרי הם לא הולכים לשום מקום.
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    אתה מבין מה הפתרון ? להקפיא את קורהוט, קוואנקה או פקהארט זה דבר לא נורמלי מבחינת סכומים, עדיף להשאר עם הסגל הקיים מלשלם להם את מלוא החוזה.
    אין לאלונה ברירה אלא להשאר עם הסגל הקיים עד שהשחקנים ייעזבו אם בכלל, קורהוט לפי ספורט 5 עם חוזה ל-3 שנים בחוזה של 200 אלף דולר ולא 130 כמו שטענו פה, קוואנקה בין 500-550 אלף דולר לשנתיים נוספת, זה טירוף.
    במידה ו-ויטור לא יחזור בזמן, גם האופצייה שלו להקפאה לא עלה הפרק.

    לוותר על קורהוט והשלים לו שכר, זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות, קוואנקה יישאר לפי הדיווחים אז לפחות להרוויח אותו כשחקן סגל.
    להחתים את שיימן ולוותר על המגן הכי טוב בליגה (קורהוט), גדול, לא מבין את המהלך הזה, לא הייתי משלם את הסכומים האלה לשיימן ועזרא, חן עזרא קיבל שידרוג של 40% בשכר, מי היה משלם לו את השכר הזה ? ב״ש תתקעה עם החוזים האלה בעתיד.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אי אפשר לשרוף סכומים כמו השכר של קוואנקה. זה מטורף. מובן לגמרי שכל עוד אין פיתרון אליו הסגל נפגע ולא מגיע זר חילופי, אי אפשר עד כדי כך להשתולל כלכלית בלי טיפת שכל. אני מניח שקורהוט יעזוב, אני רק לא מבין את הצעד הזה שהאריכו לו חוזה בזמן שאורן ביטון כבר הראה מה הוא שווה. לא ברור. צעד שעולה ביוקר עכשיו. על טעויות משלמים, לא מנסים לדלג ולהמשיך להתנהג כאילו כלום לא קרה.
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. קורוהוט הוא לא בעיה. החוזה שלו נמוך וגם יש לו ביקוש. הסיבה שהוא לא משוחרר היא כי רוצים להשתמש בו כקלף מיקוח אפשרי.

    2. פקהארט וקוואנקה זה סיפור אחר לגמרי, סיפור של מאות אלפי יורו כל אחד.
    פקהארט עוד מוכן ללכת ליוון במידה ונשלים את השכר שלו (הבעיה שמדובר בהשלמה של 300 אלף יורו), קוואנקה למרות הצעה מספרד רוצה לקבל שחרור ואת כל החוזה שלו מראש ואז לחתום בקבוצה בספרד ולקבל גם שם משכורות.

    3. חן עזרא לא קיבל שדרוג של שקל מהחוזה שלו בבית"ר. הוא אומנם דרש שדרוג, אבל אנחנו סירבנו והוא חתם על חוזה באותו שכר שהרוויח בבית"ר.

    4. עזרא ושיימן נכנסים בפועל לעמדות שבשנה שעברה מי שהיה המחליף בהם הם שני שחקנים זרים (קוואנקה וקורוהוט).
    מעבר לעובדה שיש כאן חסכון כלכלי כי העלות של עזרא את שיימן נמוכה מהעלות של קוואנקה את קורוהט, יש כאן חסכון (לדעתי בסופו של דבר גם קוואנקה וגם קורוהוט יעזבו) של שני זרים וזה מאוד משמעותי.
    אני גם לא בטוח שמבחינה מקצועית, כמחליפים, קורוהוט את קואנקה עדיפים על עזרא את שיימן.
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    קורוהוט שיחק פצוע בשבילנו מס' חודשים ודחה את הניתוח עד לחזרה של אורן ביטון מהפציעה שלו, זה היה לא אתי ולא אנושי לא להאריך לו את החוזה ולגרום לכך שאחרי מה שעשה בשבילנו הוא יסיים את העונה בלי חוזה וכשהוא אחרי חודשים של פציעה מה שיקשה עליו למצוא קבוצה.
    הארכת החוזה הייתה הדרך שלנו להגיד תודה, ובניגוד למה שנכתב כאן, אני יכול להגיד ממקור ראשון שהחוזה של קורוהוט הוא מאוד נמוך (ולאור העובדה שהוא זר ועם המיסוי הקיים רוב הקבוצות בישראל יכולות להרשות אותו לעצמם בקלות).
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    1. קורהוט לפי ספורט 5 ממש לא על חוזה נמוך, בנוסף עלה חצי מיליון יורו כרטיס שחקן לפי מה שפורסם אבל זה באמת לא רלוונטי כרגע.

    3. חן עזרא הרוויח בבית״ר 165 אלף דולר לעונה, אצלכם 280 אלף דולר לפי הפרסומים.

    4. גניבת דעת להתייחס לכך לחיסכון כלכלי, בעתיד כשתתקעו עם החוזים אתה תבין, לא ברור לי איך יש בעיה עם חוזה גבוה למספר שחקנים ואתם מתעקשים על אותה טעות ?
    בנוסף, קורהוט מגן הרבה יותר טוב משמואל שיימן.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בפן המקצועי- בוודאי שקורהוט יותר טוב משיימן, קורהוט הגנתית גם טוב בהרבה מאורן ביטון. אבל אורן ביטון סוגר לנו את הפינה כי הוא ישראלי שמציג יכולת טובה, שלא נדבר על כך שמבחינה התקפית הוא נהדר. אין סיבה להחזיק זר בתפקיד הזה שיש לנו מגן באמת מצויין כמו אורן ביטון. אפשר להבין את הפרידה מקורהוט שאין לי מילה אחת רעה לומר עליו, שיימן בא לחמם ספסל ולעלות כשצריך לתת לאורן ביטון מנוחה, ברור שאין מה להשוות מקצועית בין שיימן לקורהוט.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. עזוב אותי ספורט 5, יודע מגורם במועדון כמה הוא מרוויח וכמה הוא עלה (אכן עלה 600 אלף יורו, אבל זה כמובן לא רלוונטי עכשיו כשמדברים על מציאת קבוצה אחרת להונגרי).

    2. אתה טועה, גם לגבי הסכומים שעזרא הרוויח בבית"ר (הרוויח יותר) וגם לגבי הסכומים שעזרא מרוויח אצלנו (מרוויח פחות).

    4. מחוזים של ישראלים קל הרבה יותר להשתחרר, תמיד יש ביקוש לישראלים, בטח כאלה כמו עזרא ושיימן.
    וכן, אם עזרא ושיימן יתפסו מבחינה מקצועית את המקום של קורוהוט וקוואנקה שאכזבו מקצועית בשנה האחרונה אז יש חסכון כלכלי ואולי גם שדרוג מקצועי כי מרגע שקורוהוט הבין שהוא המגן המחליף היה מדובר בשחקן אחר לגמרי מבחינת יכולת ומבחינה מטלית (יכול להיות גם שהפציעה השפיעה).
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  11. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    אין סיבה להתייחס לספורט 5, כבר שלוש שנים התקשורת לא מצליחה לשים את ידה על שום מידע שקשור לקבוצה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שמואל שיימן וחן עזרא הם שחקני ליגה טובים ולא יותר, ושניהם לא מיועדים כרגע להרכב לפי איך שאני קורא את המצב, ככה שמדובר ברכישות טובות אבל לא אלה השחקנים שיביאו אליפות, לא אלה הם אלה שיביאו ערך מוסף, והבסיס של באר-שבע קצת מזדקן או שבע. שיימן שחקן סבבה אבל בקבוצות גדולות עם ציפיות הוא לא הצליח ואני מקווה שהוא לא שחקן של עונה אחת. הלאה, לגבי פקהארט וקוואנקה - מצד אחד ברוך גדול של באר-שבע אם כי אני עוד כן רואה שימוש מסוים בחלוץ אם לא תהיה ברירה, ואנחנו בשלב מוקדם - רק אמצע יוני, וזה ששחקן מגיע לאימון הראשון זה לא אומר כלום, ומצד שני בואו נגיד את האמת: אולי מתנהלים קצת על מי מנוחות כי מבינים שעם כל הכבוד לשאפתנות ולחלום הגדול של ליגת האלופות - שלב הבתים בליגה האירופית הוא יעד הרבה-הרבה יותר ריאלי.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    שיימן ועזרא הוחתמו כשחקנים מחליפים/שחקני רוטציה, אני חושב שזה ברור לכולם.
    האם במציאות של 2019 כדאי להחזיק את קוואנקה וקורוהוט כמחליפים או את שיימן ועזרא? כבר עניתי שלדעתי התשובה ברורה, גם מבחינת המכסה של הזרים, גם מבחינה כלכלית, וכניראה גם מבחינה מקצועית כי גם קוואנקה וגם קורוהוט לא קיבלו את העובדה שהם לא שחקני הרכב.

    לפי השמועות אצלנו עסקת האסלביינק כבר די סגורה, רק מחפשים את הזר שיעזוב כדי שתהפוך לרשמית. ובדיוק בשביל זה החתמנו את שיימן ועזרא, לחסוך את המקום של קוואנקה וקורוהוט לכאלה כמו האסלביינק ואולי גם סאבו/קשר זר לאמצע שכן אמורים להיות שחקני הרכב ולשדרג אותנו...
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    @Sir Alex Ferguson אני אענה לך פה כי הדיון של נתניה לא קשור.

    ברור שאלמוג כהן יעדיף להיות אצלנו בפחות כסף מאשר במכבי תל אביב כי הוא מחובר לעיר . אבל מלכתחילה אנחנו אופציה רק כי אנחנו פתאום מצליחים. אם היינו היום במעמד של בני יהודה/נתניה/הפועל חיפה שלא נדבר על רעננה/מכבי פ"ת אז אלמוג כהן לא היה מסתכל לכיוון שלך.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    זה ברור, וכתבתי כבר שגם השחקנים עצמם עברו שינוי בכדורגל המודרני, ואפילו ציינתי שגם אלמוג כהן שמפמפם כבר שנתיים לתקשורת שהוא רוצה לסגור מעגל ולחזור אלינו, הסכים להאריך חוזה בגרמניה כדי לקבל מענק חתימה ולהבטיח שכל עוד הוא בגרמניה השכר שלו יהיה גבוה ככל האפשר כשהוא יודע טוב מאוד שזה אומר שהחזרה שלו לישראל תלויה בהסכמה של המועדון שלו לשחרר אותו לאור הארכת החוזה (הבנתי שבשיחות עם חברים הוא לא הבין עד כמה במועדון שלו מחזיקים ממנו, אינגולשטאט סירבו לשמוע בכלל הצעות עליו בחלונות ההעברה הקודמים).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.