בית 2 - ספרד, פורטוגל, איראן, מרוקו

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י idans10, ‏11/6/18.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    לא אני לא. כי אפשר להתווכח מי יותר גדול, מסי או רונאלדו, והאמת? כל אחד מהצדדים יהיה צודק כי מדובר בדעות שקשה מאוד לקבוע אחת מהן כקונצנזוס. מי שמבטל את אחד מהשניים, זה סוג של חטא בעולם הכדורגל. כמה כבר ראינו כמו כריסטיאנו? לא ראינו. ראינו מוכשרים יותר, מסי למשל מוכשר יותר ושלם יותר, אבל יש אנשים שזה לא הפרמטר הקובע בשבילם. יש אנשים שבשבילם הווינריות, הקילריות והפיזיות של רונאלדו, יחד עם המספרים יוצאי הדופן שהציבו סטנדרט שספק אם מישהו יערער אותו, זה לא פחות גדול. מבין, מקבל ומאושר שיש תחרות כזאת.

    ואני חושב שמסי יותר גדול ד״א. אבל כריסטיאנו אלוהי גם הוא.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,451
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    מדרידיסטה, עם מכל תוכן התגובה שלי ("ערב שיא", "הרבה מעבר לשערים", "ראוי לכל הסופרלטיבים") הצלחת לפברק "חוסר פרגון" מצידי כלפי כריסטיאנו אז באמת שהבעיה היא אצלך. הגיע הזמן שתיפטר מרגשי הנחיתות שאתה גורר איתך לכל מקום ומנסה לייצר מציאות שיש ישות כלשהי שלא חושבת שרונאלדו נמצא בשורה הראשונה עם הגדולים ביותר.
    זה שאני מזוהה כאוהד של ברצלונה לא הופך אותי אוטומטית לשונא של כריסטיאנו רונאלדו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/18
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  3. orelh94 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/17
    הודעות:
    333
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    לטעון שרונאלדו לא נמצא שם למעלה עם הגדולים ביותר זו עצימת עיניים הכי גדולה שיש, או סתם צביעות. בתוך תוכך אתה יודע שהוא נמצא שם למעלה עם הגדולים וכל ההישגים שלו מעידים על כך.
    כל פעם למצוא תירוץ אחר - פעם זה תחת, פעם זה שופטים, פעם זה שוער, וכו', רק מחזקת את הטענה.
    תשים לב, גם לפני ה''מחמאות'' שלך לרונאלדו רמזת עד כמה זה לא באמת הוא השיג את זה - אלא יותר צירופי מקרים.

    טוב, מצד שני טענת שנאצ'ו שיחק הערב רק כי הוא שחקן ריאל מדריד. אתה מתעלם מכמות ההופעות והנסיון שלו במעמדים גבוהים, מהיכולת הנהדרת שלו ומזה שהוא מספק כמעט תמיד את הסחורה. זה ברור שאתה שונא ריאל יותר ממה שאתה אוהד את הקבוצה שלך ורואים את זה בכל תגובה ותגובה שלך בנושא.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    להפוך את התצוגות של שני השחקנים האלו למשחק סכום אפס של "הכי גדול", "הכי..." זה להרוס לעצמך את החוויה.
    יש שני שחקנים נהדרים שמצליחים להתעלות על עצמם ולספק לנו שיאים גם צפונית לגיל 30. אני לא יכול להגיד שאני נהנה מהתצוגות של מסי, כי הן בהכרח תמיד מגיעות על חשבון הקבוצה שלי, אבל באמת למה להתעסק במי יותר גדול. הם מגדילים את העוגה בכל עונה ולא מתעסקים בלחלק אותה.
    רונאלדו היה היום נבחרת פורטוגל. כל משחק ההתקפה שלהם היה הוא. גם את שתי העבירות הוא סחט (היה פנדל לדעתי) וגם כל התקפה עברה דרכו. זה בדיוק הסגנון שמתאים ליכולות שלו היום.
    מעצבן קצת לראות את פורטוגל עם כל הכישרון שיש להם שם למעלה עם ברנרדו וגדש משחקת כל כך חלש.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,635
    לייקים שהתקבלו:
    403
    אתם מבלבלים פה כמה דברים, אנשים פה כולל אני פקפקו באמירות שהוא הגדול ביותר ולא שהוא אחד הגדולים, ותסלחו לי יש הבדל גדול.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אז הוא לא הכי גדול. למה להתעסק בזה בכלל?
     
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,635
    לייקים שהתקבלו:
    403
    מה זאת אומרת, בדיוק בשביל זה הפורום נועד.
    אגב אני כל כך שמח בשביל דייגו קוסטה, הייתי מהבודדים שהגנו עליו אחרי המונדיאל, נתן גול גדול אפילו שהיה פאול. חבל שספרד לא ניסתה ב3-2 לחפש את הרביעי.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם יהיה דיון על אורך איבר המין של המשתמשים אז הפורום ייעוד גם לזה, זה שאפשר לערוך דיון לא אומר שצריך לעשות אחד. במקרה הזה זה ממש מרגיש לי בזבוז זמן. מפה והלאה אני מפסיק לבזבז את הזמן שלי כדי להגיד שמה שאתם עושים זה בזבוז זמן.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,451
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    מישהו טען שלא? למה אתם מנסים בכוח לייצר מציאות שאף אחד לא עומד מאחוריה?
    למען הסדר הטוב אני אחזור על הטענה שלי - ראינו את כריסטיאנו בערב שיא וזה היה הרבה מעבר לשערים. באותה נשימה זה חטא לטעון שהוא צלל ברחבה שהביאה פנדל, ושההשמטה ההזויה של דה חאה לתוך השער (קאריוס סטייל) אמורה להוריד משהו מההופעה שלו? זה הכל בראש שלך חבר. גם הבעיטה החופשית המושלמת, עצם זה ששאלתי מתי הייתה הפעם האחרונה שהוא כבש ממצב נייח אמורה לפגוע בו חלילה? אז התשובה היא לא, זה רק מעצים כמה הערב הזה חתום על שמו.
    תודה רבה על ניתוח האישיות המעמיק אני אזכור את זה להבא.

    באשר לנאצ'ו - אני לא נותן לשער של שחקן הגנה לסנוור אותי. "ניסיון, וכמויות הופעות במעמדים" היו גם לארבלואה הגולם אז די עם הבולשיט הזה. עובדתית הייתה לנאצ'ו מחצית ראשונה מחרידה ואתה יכול לסובב את זה כמה שאתה רוצה - הוא היה נקודת התורפה ופורטוגל פראיירים שלא ניצלו את המצבים שלהם לפני הירידה להפסקה. בנוסף גם תרומה אפסית בהתקפה כל המחצית, כמעט כל הניסיונות של פורטוגל באו על האגף שלו כשהמאצ' אפ בינו לכריסטיאנו היה פשוט לא כוחות (ובזה מי שאשם הוא דמוי המאמן שלו שהפקיר אותו ושיחק באש)
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה שתכתוב בכל הודעה שנייה בפורום שיש לי רגשי נחיתות - זה לא אומר שזה נכון והעיקר שאתה מאמין לעצמך.

    שאלת על השער האחרון של כריסטיאנו בכדור חופשי? זה לא קורה הרבה, אבל בדצמבר היה לו גול בגמר אליפות העולם למועדונים, למשל.
    להגיד בכזה ביטחון, לאו דווקא אתה, שמסי הוא רמה מעל כריסטיאנו - זה מגוחך. אפשר לבחור במסי, אפשר בכריסטיאנו, רצוי ליהנות משניהם כמה שאפשר. אבל להגיד שמסי בוודאות פי כמה או משהו כזה - מגוחך. כי גם בכריסטיאנו יש המון ובאלמנטים במשחק הוא יותר טוב ממסי, אבל עצם הויכוח הוא מיותר.
    ומה שכתבת על נאצ'ו עוד יותר מטופש. אודריוזולה היה לא טוב במשחק נגד טוניסיה לצורך העניין, המונדיאל זו אופרה אחרת מריאל סוסיאדד וטבעי שנאצ'ו ההגנתי והמנוסה, שיכול לשחק בכל עמדה בעת הצורך, נניח גם בלם - יועדף על פניו. הוא כן עשה פנדל על כריסטיאנו ולא שיחק מספיק טוב, אבל יש לו ברזומה משחקים גדולים גם נגד באיירן מינכן ואחרים. כריסטיאנו גם לא אמור לקבל את הכדור מולו עם הפנים, אתה יודע. ספרד הייתה מופקרת ולא רק בגללו.

    דייגו קוסטה שחקן שפחות מתאים לסגנון של ספרד, שהיום בחלק מהדקות לא הייתה ספרד. לחלוטין הביקורת עליו אחרי המונדיאל הייתה מוגזמת, מבחינתי הוא מקבל צ'אנס שהוא ראוי לו וההחלטה הייתה נכונה. הוא היה 'רוצח' במובן הטוב בכדורגל.

    אני חושב שהכדורגל ניצח זו הכותרת הטובה ביותר למשחק הערב ומקנא בכל עיתונאי ספורט שנהנה מ-90 דק' מטורפות וזו העבודה שלו. אמן גם אצלי ביום מן הימים. לילה טוב וחג מונדיאל שמח!
     
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,451
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    תודה רבה, זה מתכתב מצוין עם התוכן שלי עד כמה זה היה ערב שיא כריסטיאנו. שמשומה הצלחת לסלף כרגיל כי לא "פרגנתי לו מספיק".
    בלי לאו דווקא - אני עומד מאחורי זה. מסי חד משמעית רמה מעל כריסטיאנו, אבל אני לא יוצא בהצהרות כי זה דיון אינפנטילי ולא רלוונטי בכלל. אבל מי שיצר אותו ד"א זה אתה (ולא בפעם הראשונה) מעין מגמה כשרונאלדו מתעלה אז באותה מידה מתעורר גם הצורך להשוות אותו למסי כסוג של הוכחה למישהו או משהו. קוראים לזה רגשי נחיתות. את מסי משווים למראדונה כל הזמן. כל אחד והיעדים שלו מסתבר.
    לא הייתי פוסל את הרעיון להסית חזרה את ראמוס כמגן מכורח הנסיבות אם קרבחאל לא כשיר. מטופש או לא, הייתה לנאצ'ו מחצית ראשונה איומה וכנראה שרק אם 2:0 או 3:0 לפורטוגל (מה שלא היה רחוק) היית מדבר אחרת ואני לא מנקה את היירו מאשמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/18
    doundoun ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    בפעם האחרונה שמרוקו שיחקו במונדיאל זה היה לפני עשרים שנה...גרתי אז בעפולה כך שאין לי מושג מה קרה בהולנד.

    היום הכל עבר בשקט. אולי גם בגלל סוף הרמדאן. בכל מקרה שוררת פה אווירה מזוייפת כי "כולם" עכשיו בעדם. לפני שנתיים זה היה עם בלגיה ועכשיו זה מרוקו. זה לדעתי יותר קשור לעניין פוליטי מאשר כל דבר אחר.

    אני בעד כדורגל טוב. אם הם מצליחים אז יופי להם, אבל אני מעולם לא אהיה עם נבחרת אחרת. אני לא כזה מטומטם כמו ואן חאל...פשוט מעורר רחמים האיש.

     
  13. JosephMerrick Member

    הצטרף ב:
    ‏30/12/17
    הודעות:
    20
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    יאפ.
     
  14. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    תקרא שוב את השאלה שלי. מרוקו העפילה למונדיאל לפני כחצי שנה, אני שואל אם אתה זוכר שבתקשורת ההולנדית היה תיעוד של חגיגות ברחובות ארץ השפלה?
     
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,237
    קלישאה נוסח איווניר בעוד 3...2...1....
    כנראה שאם מסי ורונאלדו לא היו משחקים באותו הדור, הם לא היו מוציאים מעצמם את מה שאנחנו נהנים לראות היום. הרעב שלהם בלתי נתפס, והגענו לסיטואציה שבה שלושער של רונלדו אמור להעמיד למסי את הליבידו מחר בצהריים.

    לענייננו, פורטוגל של היום הרבה הרבה יותר טוב מזו של היורו האחרון. שחקנים אפורים כמו אדר, נאני וגומש הוחלפו באנדרה סילבה וגדש.
    ברננדו סילבה חייב להפסיק לשחק כמו חמאה ולהתחיל להיכנס לתיקולים עם שחקנים, כי במאבקים העיקשים של רגל ברגל הוא תמיד מפסיד.

    @Civil
    אתה קצת נסחף עם המחצית הראשונה המחרידה של נאצ'ו.
    נכון, לא הייתה לו מחצית טובה, ואפילו הייתי אומר משחק שלם. אבל אי אפשר לדעת אם היכולת שלו מנעה הופעה גרועה יותר אם שחקן אחר היה משובץ במקומו. אתה מדבר על מגן שצריך לקחת איתו את רונאלדו ופרננדס. ולא, קוקה לא טרח לעזור לו בכלל. אז הוא לא היה טוב, אבל אני לא יודע איך זה היה נגמר למשל אם היו מסיטים את אספילקווטה במקומו או אפילו עם דני-חורים בהגנה-קארבחל.

    מה שניסו להגיד לך על "המעמד" שלו, זה שהוא אמנם לא מקבל הרבה מאוד דקות, אבל כשהוא מקבל אותם, זה בשלבים סופר מכריעים. נוק-אווטים בליגת האלופות, קלאסיקו-יים, גמרים וכו'. הוא תמיד מוכן לעלות כששחקן פצוע או מורחק ומציג יכולת טובה. רק בזכות וראן אני שיניתי את הדעה שלי על נאצ'ו ב-180 מעלות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/18