בית 2 - ספרד, פורטוגל, איראן, מרוקו

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י idans10, ‏11/6/18.

  1. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,661
    לייקים שהתקבלו:
    1,102
    תתרגם לנו?
     
  2. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    Herve Renard's Army! Morocco boss welcomes Van Gaal backing | FourFourTwo
     
  3. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    בזמן שאוהדי ריאל מתפלאים למה לוקאס לפני אסנסיו ואוהדי בארסה מתפלאים למה לוקאס זומן על תקן שחקן, אני מתפלא למה סאול לא נלקח בחשבון.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לוקאס במקום אסנסיו=חילוף פחדני של מאמן שרצה את העזרה ההגנתית של לוקאס בצד יחד עם נאצ'ו. הוא גם עלה לשחק רק בדקה ה-86 אז אני לא מבין את העליהום הזה.
    למה לוקאס זומן? זו טענה מאוד הזויה וכל אלה שטוענים אותה בטח לא ראו את ריאל מדריד העונה. הוא לא שווה מקום בהרכב בשום שלב ללא ספק אבל הוא שחקן שעובד קשה מאוד, הוא גיוון השנה את המשחק שלו קצת, לא רק רץ לקו ומרים[ועדיין הוא מהבודדים בספרד שהוא אשכרה שחקן קו מהדור של פעם], יש לו 8 שערים ו-13 בישולים העונה בריאל מדריד - המבשל המצטיין. הוא בישל נגד פאריס ונגד באיירן למשל. שחקן סגל לגיטימי בספרד. חסוס נאבאס היה פצוע ושיחק כמגן, פדרו מעבר לשיא וכן-הלאה.

    הייתי רוצה לראות את סאול במקום קוקה אולי מה גם שסאול בועט לשער מרחוק ולא דופק חשבון ושחקנים אחרים בנבחרת הזו לא עושים את זה חוץ מאיסקו שגם הפתיע, ואם זה היה נכנס..
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת מכלי התקשורת אחרי התיקו אתמול:

    http://estaticos02.marca.com/imagenes/2018/06/16/portada/marca_papel/g1606.50d20b5958cb061b25cf086090c5fb21.Xxx

    שער המארקה כתבו: 'כריסטיאנו הרס את הבכורה'| כתבו על משחק טוב של נבחרת ספרד והחמיאו לדייגו קוסטה לצד הביקורת על דויד דה-חאה, וכמובן ציינו את המופע של כריסטיאנו בדרך לפיצ'יצ'י המונדיאל| פרננדו היירו בציטוט למטה: "לא הייתי מחליף אף שחקן בנבחרת שלי בכריסטיאנו רונאלדו". המאמן המפוטר לופטגי אגב צייץ איחולי בהצלחה לנבחרת שעה לפני ההתמודדות וכך עשו גם דויד ויאה על רקע השער שלו נגד פורטוגל מ-2010, ומיצ'ל סאלגדו.

    במובן המספרי, ספרד כובשת בפעם ה-21 ברציפות, מאז ההדחה בשמינית גמר היורו נגד איטליה, אבל במשחקי הפתיחה של המונדיאל המאזן שלה עדיין רע - 4 נצ' בלבד מ-15 משחקים.

    במארקה חילקו ציונים לכל שחקן וכתבו שלפני המונדיאל היו חששות מעמדת החלוץ ופתאום דה-חאה שרק במשחק ההכנה אמר 'טוב שזה רק משחק הכנה' - מפשל שוב. השוער אגב אמר שהיה כדור קשה והוא לא לקח אחריות מלאה גם אם הצטער על הטעות - 'זה יכול לקרות'. חואן מאטה כבר שלח חיזוקים 'אתה הטוב ביותר' והמאמן היירו גם הגן על המאמן ואמר 'הוא אחד משלנו, בטוחים שהוא יחזיר'.
    המסר של כל שחקן ושחקן באינסטגרם ושאר הרשתות החברתיות היה 'זו הדרך'. נאצ'ו שאמר רק ביום שני בראיון במארקה 'אני לא יודע איך אחגוג אם אכבוש, בטח ארוץ כמו מטורף' - כבש את שער הבכורה בנבחרת בתזמון מושלם והיה שמח. "יש פעולות כאלה ומהלכים כאלה לכל שחקן הגנה", אמר על הפנדל, "העיקר שהנבחרת התאוששה ושיחקה טוב. אני שמח על השער שלי אבל הייתי מעדיף שננצח". דייגו קוסטה הגיע לשמונה שערים בעשרת המשחקים האחרונים שלו בנבחרת, ורק שער אחד היה עם דל-בוסקה. הוא זכה לרגע של נחת אתמול. "אנחנו עוזבים את המגרש עם תחושה מוזרה, היינו טובים למרות שפעמיים פיגרנו - ובסוף השמטנו את הניצחון". קוסטה אמר שהוא יודע שהוא צריך לסתום את הפה על כר הדשא ו-'כריסטיאנו ענק, הלוואי והייתי כמוהו'. 'ספרד מוצאת את דייגו קוסטה', זו הכותרת של טור דיעה.

    ב-AS כתבו 'כריסטיאנו שווה שלוש' ושהנבחרת הצליחה להתמודד פעמיים מול פיגור והגיבה נהדר אבל לגולאסו ברגע האחרון לא היו לה תשובות.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    @cazzo
    אהה, לפני חצי שנה היה פה בלאגן. הקטע הוא שאין לי בעיה עם השמחה וצפירות השמחה אלא אם זה שהם שורקים בוז לנבחרת הולנד. זה מתאר את המצב הקשה שבו אנחנו חיים פה. רואים את זה גם עם הטורקים. ברור שזה לא כולם, אבל אם אני שמח עם ישראל ושונא את הולנד אז אני לא צריך להתפלא שירצו שאני עוזב את המדינה... זה בעיניי מה שקורה היום בהולנד עם הקבוצה הזאת (למדינות אחרות באירופה).

    @cheddar
    הקטע הוא למעשה יותר ארוך. הסוף עם יאללה אתה מבין לא? :D
    בכל הדקה וחצי ואן חאל אומר שהוא לובש חולצה ירוקה בגלל שהוא תומך גם בפורטוגל (מקום מגוריו הנוכחי) וגם במרוקו. זכותו, אבל היאללה בסוף ממש מיותר, אבל זה לואי במיטבו. תמיד מחפש את רגע התהילה שלו.
     
    cheddar אוהב/ת את זה.
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אצל הספרדים משהו שם מרגיש לי מקולקל עם ההחלטות המקצועיות, ואני לאו דווקא מדבר על השכונה עם לופטגי OUT. לא ברור איך עם נבחרת שיש לה גיבוי לקרבחאל בדמות בלרין, סרג׳י רוברטו, חואנפראן ואזפיליקווטה בסוף נותנת לנאצ׳ו לשחק. עם כל הכבוד לשער היפהפה שלו אתמול, היה אפשר להבחין בהבדלים בתמיכה ההתקפית שלו לעומת אלבה בצד השני; נבחרת ספרד משחקת על הנעת כדור אינסופית וכמו כל קבוצה כזו היא מאוד תלויה בתמיכה נוספת מאחור של המגנים שלה כדי לשבור בפס נוסף את ההגנה כמו שראינו כמה פעמים אתמול.

    כבר כמה שנים שאני שומע על רצון למהפכה בהרכב עם הדור הבא של הספרדים, אבל בתאכלס חוץ מאיסקו שהוא סופרסטאר לכל דבר מבחינתי לא באמת נעשתה מהפכה בהרכב. פרות קדושות כמו סילבה ואינייסטה עדיין באנקרים בהרכב למרות שהיו דיי חלשים אתמול, בעיקר השני. יש שחקנים צעירים מהם שבעיניי כבר לא פחות טובים ויכולים לתת ערך מקצועי מוסף שהשניים הללו לא מסוגלים לתת (מהירות, יותר חוצפה ואיום על השער).

    עוד 2 נקודות:
    -דה חאה - wtf רציני בשער השני. אם זה היה קאריוס הטוויטר היה קורס. יש לו מזל גדול שהנבחרת שלו במילא תעלה.
    -מישהו הבין מה היה הערך של קוקה אתמול? לא הרגשתי אותו כשהספרדים תקפו ולא הרגשתי אותו כשהפורטוגלים טסו למתפרצת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/18
    Captain Canada ו-Civil אוהבים את זה.
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    משחק גדול שנזכור עוד שנים.
    היה לנו הכול מהכול. דרמות,מהפכים ,וכוכב אחד שלבד ואפשר להגיד מכלום נתן שלושער והוציא תיקו.

    לספרד יש מה לתקן,מסכים שקוקה היה חלש וצריך לתרום הרבה יותר. סילבה ביום נוראי עם שתי החמצות גדולות,אינייסטה היה מעולה עד שנגמר לו האוויר.
    איסקו זה כוכב כדורגל שזה מחדל מטורף שרק עכשיו נזכרו לתת לו במה בטורניר גדול. אם הבעיטה שלו נכנסת זה אחד משערי הטורניר.
    משחק הבא יחזור קארבחל,וגם מדה חאה נראה הרבה יותר. דייגו קוסטה הפתיע בגדול.

    כבר לא יכול לחכות למשחק הבא !!
     
  10. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    איך קוקה יכול היה לתרום להתקפה כאשר הוא הוצב לצדו של בוסקטס ולפניו היו עוד 3 קשרי אמצע?
    בלם בעמדה של מגן זו החלטה לגיטימית. צריך פשוט לדעת לאזן אם נגיד יאגו אספאס באותו האגף.
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    הייתי בטוח שהחילוף מאמנים לא יהיה משמעותי בכלל, ואז היירו הוציא את דייגו קוסטה. אם זה לא מספיק, אז במקומו הוא הכניס את לוקאס ואסקז.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא צריך לעשות מהפכה לשם מהפכה, סילבה נתן העונה לדעתי את העונה הכי טובה בקריירה שלו וגם במוקדמות היה, ביחד עם איסקו, אחד השחקנים החשובים.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  13. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    לפני הטורניר, בתקשורת הספרדית, כל הזמן דיברו על כך שההרכב סגור למעט העמדה של קוקה- שם הייתה התבלטות בינו לבין תיאגו. הבעיה העיקרית בהרכב כזה היא שהוא יוצר פקק באמצע, וכשאין לך את קרבאחל שיתמוך באגף ימין- הפקק הזה עוד יותר מורגש.

    אני מסכים שקוקה היה חלש אתמול והייתי רוצה לראות את אינייסטה יורד אחורה לעמדה של קוקה ואת אסנסיו נכנס מקדימה במקומו. אם פשוט יחליפו את קוקה בתיאגו- לא נראה שינוי משמעותי.

    אני גם לא אהבתי את החילופים של היירו אתמול. היה ברור שקוסטה הוא היחיד שמצליח להתמודד מבחינה פיזית עם פפה ושות' , ברגע שהוא יצא הנבחרת איבדה את העוקץ שלה.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אם להתייחס לצד הפורטוגלי, לא הבנתי למה ברונו פרננדס נשאר כל כך הרבה זמן על המגרש אתמול. הוא שחקן מצוין בכללי, אבל הוא לא הופיע אתמול ולא עשה שום פעולה חיובית מתחילת המשחק, התקשה להתמודד על הלחץ של השחקנים הספרדים עליו ואיבד את המקום שלו במגרש. העמדה הזו, במערך של 4-4-2, מתאימה מאוד לז'ואו מאריו וכך היה צריך לשחק מלכתחילה.
    וויליאם קראבליו מפלצת נדירה, הוא פיזי ברמות מפחידות וגם שחקן חכם מאוד. לא יודע מי תיקח אותו מספורטינג, אבל היא בכל מקרה תרוויח.

    ובלי קשר, שם איתכם כסף שרמי וייץ מעוות שמות בכוונה.
     
  15. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    רוי קושטה האגדי.