בית 4 - ארגנטינה, איסלנד, קרואטיה, ניגריה

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י Franco, ‏10/6/18.

  1. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    בתור אחד שמעדיף את מסי אני מחזיק מאוד מרונאלדו במשחקים חשובים בטורנירים כאלה, יותר ממסי לצערי. יש באופי שלו משהו יותר משוחרר ואמונה עצמית גבוהה.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    ארגנטינה של המונדיאל זה המשך ישיר לבית זונות שלה משלב המוקדמות ומי שראה אותה באדיקות לא אמור להיות מופתע מהתצוגה שלה הערב. הדרך שלה לטורניר הייתה רצופת תמרורי אזהרה ובכל זאת לא הופקו שום לקחים. לגביי הערב - אי אפשר לעלות עם מערך שמשחק לידיים של היריבה שלך, לבצע חילופים מאוחרים ולצפות שהכוכב שלך שוב יציל לבד את המולדת. קרואטיה נבחרת נפלאה שאפילו לא הייתה צריכה להתעלות על עצמה יותר מדי מלבד לשחק חכם ולתת נוק אאוט קל. מהשגיאה של קבאז'רו אי אפשר להתעלם כי היא הייתה מרוחה על הקיר עוד מהמשחק הראשון מול איסלנד, ועם סף שבירה ממילא ברצפה הוא פשוט גמר אותם לגמרי ברגע הזה.

    מה כריסטיאנו רלוונטי לביזיון הארגנטינאי שראינו הערב? נניח שהבנתי את השמחה לאיד, אבל כל הזדמנות לפמפם את כריסטיאנו בהשוואה למסי (רק כשהוא נכשל) רק מעצימה מי מספר אחת באמת. "נעלם, בורח, לא מנהיג, המונדיאל נטל בשבילו" - פייר עכשיו, אתה מאמין לעצמך לפעמים?

    מסי ראוי לביקורת, השחקן הטוב בהיסטוריה שהציב סטנדרטים בלתי אנושיים מאז פרץ לתודעה לא יצא נקי מהטורניר הזה כי הציפיות ממנו בהתאם. אבל יותר מכל אני משוכנע שהציפיות שלו מעצמו היו הרבה מעבר למה שאנחנו הצופים רואים על המסך. מידת המחויבות שלו למדים הלאומיים לא ניתנת לעירור בכלל, הוא חזר ואמר לא פעם בגלוי שהיה מוותר על הרבה מהקריירה שלו בשביל תואר בינלאומי עם הנבחרת, והוא היה הכי קרוב שאפשר עם שלושה גמרים רצופים שיצא מהם בידיים ריקות. "היה עדיף שלא היה חוזר לנבחרת" - מובן לי הצורך להצביע על האשמים כשיש כישלון, השאלה שלי האם אותם אנשים שעומדים מאחורי הסיסמאות ההזויות האלה מודעים למספרים של ארגנטינה בלעדיו? כנראה שלא.

    ארגנטינה תלויה בו באופן מוחלט מרמת ניהול המשחק ועד לרמת ה"לשים את הכדור ברשת" - סטנדרטים ששום שחקן לא ממלא באף קבוצה או נבחרת בעולם. ולמה? מהסיבה הפשוטה שאין אף אחד אחר שיעשה את זה ולו אחד מהשניים מלבדו. גם בראייה קדימה, עוד חודש כשמונדיאל הזה יסתיים ואיתו בוודאי גל פרישות מהנבחרת לא ברור על מי ארגנטינה תבנה את עצמה מחדש. המחדל הזה עוד רחוק מלהסתיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/18
  3. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    הדיון של מסי-רונאלדו הוא דיון מעיק.

    זה גם לא רק מסי. בורו נהיה כנים.
    מישהו יכול להסביר לי למה אגוארו בנבחרת כמעט תמיד חושך?
    דיבאלה?
    לא רק במשחק היום. עזבו היום. (את קרואטיה כמה נבחרות בעולם כבר מסוגלות להתמודד מולם?)

    גם במוקדמות למשל.

    לא מבין למה ארגנטינה כל כך חלשים.
    הרי יש שחקנים טובים פה ושם.
    שוב, כנבחרת אני לא מצפה מהם לגדולות. אבל גם לא לכזו חולשה.

    גם מונדיאל שעבר שהגיעו לגמר - אומנם הגיעו אבל ממש לא הרשימו כל הדרך. או לפחות מרבית הדרך.

    אני לא מצליח להסביר את זה.
    מעבר לציניות וללגלוג. שימו את זה שניה בצד. יש לכם הסבר?
     
    Bianconeri אוהב/ת את זה.
  4. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,869
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    קשה לי להבין אנשים שמחליטים מי יותר טוב ממי על סמך משחק קבוצתי של נבחרות שונות...
    נבחרת אחת אמנם אפורה אבל יותר לעשות את העבודה,והשניה פשוט לא עלתה למונדיאל.
     
    oFiRzZz ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    שיפוט מחורבן, אבל אני לא חושב שזה תירוץ בשביל מישהו. בכל מקרה, צריך להתחיל להגן על שחקנים מפאולים. גם ניימאר, עם כל הסלידה מהגלגולים שלו, סופג כמות מכות לא הגיונית כל משחק.

    סמפאולי מציג ארגנטינה מביכה ואין לזה שום תירוץ. גם אם אין להם צ'אבי ואינייסטה בקישור או בופון וקנאבארו בהגנה, יש מספיק שחקנים שאפשר להרכיב מהם שלישיית קישור לא רעה (מסצ'רנו, ביגליה, באנגה, לו סלסו, די מריה, פסטורה) ובטוח כזו שעדיפה על מה שיש לאיסלנד או ניגריה להציע. מה שיש להם בהתקפה בלתי נתפס וזה שכלום לא מתחבר זה קודם כל אשמת המאמן. מילא השער הראשון - קורה, אבל מה שקרה בשער השלישי מביך לחלוטין.

    ולמרות הכל, גם מסי כישלון מוחלט. לעמוד על המגרש ולתת ספרינטים פה ושם אולי עובד בברצלונה (אגב, מול רומא זה עבד?), אבל שחקן צריך להתאים את עצמו למשחק ולא להיפך. אין לי מושג מה היתה הציפייה ממנו - שינהל את הקישור, שימשוך אליו שחקנים וישחרר אחרים, שיצא לאגפים, שיחדור לרחבה - בשורה התחתונה הוא לא עשה את זה ולא שום דבר אחר. כשמצרפים את זה להחמצת הפנדל במשחק הקודם - זה טורניר כושל. לא יודע מה ארגנטינה היתה בלעדיו, כן יודע שאיתו, הפעם, הם אנדראצ'יברים מובהקים.
    לא לזכות במונדיאל לא באמת משפיע ב'כמה שחקן גדול', אבל העובדה שכל ההישגים של מסי מתמצים בברצלונה כן מצמצמת אותו בעיניי, למרות שבטורנירים אחרים בנבחרת הוא עשה את שלו. מעבר לזה, מבחינת אופי ומנהיגות אני לא רואה ממנו שום דבר, וחבל.
     
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    עוד מול האיטי ארגנטינה נראו חושך והיה חייב להדלק להם נורה אדומה.

    הכנה למונדיאח גרועה, התעסקות בהרבה מסביב ובכלל לא בכדורגל.

    אני לא יודע אם סמפאולי בכלל תירגל עם הנבחרת את השיטת משחק של היום, זה היה נראה רע מאוד גם אם היו שמים את רונאלדו היום ליד מסי לא היה יוצא מזה כלום.
     
  7. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    טל. אוהב/ת את זה.
  8. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    מעצבן אותי החנפנות הזאת למסי.
    שמים אותו מעל הנבחרת וככה זה נראה ,כל מאמן שמגיע חייב להצהיר כמה מסי חשוב וכמה הוא גדול וללטף לו את האגו עוד קצת,ואיך הוא גורם לכולם לעבוד בשביל מסי.
    כל שחקן חייב להגיד בפומבי כמה מסי חשוב ואין לו תחליף.
    פשוט מביך. והתוצאה מתפוצצת להם בפרצוף כל פעם מחדש.
     
    VAR ו-גלץ אוהבים את זה.
  9. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,000
    לייקים שהתקבלו:
    722
    אני מבין שכולם שכחו שלמסי היה מונדיאל מצוין לפני 4 שנים וארגנטינה הגיעו לגמר? קצת יותר מזל באותו גמר וכולם היו מכתירים אותו לשחקן הכי טוב בכל הזמנים.

    ארגנטינה אכזבו והכי גרוע שהם אפשרו לקרואטיה להביס אותם כאילו הפרש שערים לא חשוב. השער השלישי עם קצת יותר מאמץ הגנתי היה יכול להימנע. כן ברור שחקנים גמורים וזה בסוף המשחק אבל עדיין.
     
  10. rex_grossman Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    74
    לייקים שהתקבלו:
    39
    מישהו חושב שלמסי אין השפעה על ההרכב של ארגנטינה? והעובדה שאיקרדי ודיבאלה לא נמצאים בהרכב.

    מסי הוא גם זה שקובע לבטל משחק הכנה לפני שאדון סמפאולי לוקח אחריות על עוד כישלון של נבחרת ארגנטינה בעידן מסי.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    מסי, מסי ועוד פעם מסי. כן הוא היה חרא היום ובכלל מתחילת הטורניר, וכן הציפייה ממנו היא לקחת את הנבחרת על הגב בדיוק ברגעים האלה, אבל בחיאת, יש יריבה ממול, ולא סתם יריבה. יריבה מאוד עקשנית, עם שחקנים נהדרים בלא מעט עמדות וכן, גם יריבה הרבה יותר מאומנת מארגנטינה. האחראי לכישלון כאן הוא ללא ספק סמפאולי, ולא מעניין אותי הדיבורים על כך שמסי קובע את ההרכב. אם מסי קובע את ההרכב, מה ההבדל בין סמאפולי לבני בן זקן?

    קרואטיה עלתה במשחק הראשון במערך די מוזר מבחינתה, והחסרונות של המערך הזה בלטו מאוד. ההרכבה של ברוזוביץ' במקום קרמריץ' שיפרה את היכולת של קרואטיה להניע כדור קדימה ולהגן בקו הקישור, וזה בא לידי ביטוי היום. למעט טעות קשה של לוברן וסובסיץ', שיצרה החמצת ענק של פרז, ארגנטינה לא הגיעה למצב ממשי אחד להבקעה. ארגנטינה, זו (שחשבה) שהייתה לה הפרבילגיה להשאיר את מאורו איקארדי בבית. אפשר להגיד שהנתון הזה נובע מיכולת חלשה של הארגנטינאים, וזה נכון, אבל הקישור הקרואטי עשה את ההבדל. וידה טעה לא מעט, לוברן היה בסדר ו-סימה ורשאליקו נתן משחק נהדר, אבל השלישייה באמצע היא זו שהכריעה, ובמיוחד ראקיטיץ' ומודריץ' שהיו בכל מקום ושיחקו בצורה אינטליגנטית שארגנטינה לא יכלה להרשות לעצמה עם חבורת המוגבלים ששיחקו בהרכב.

    ההרכב של סמאפולי היום היה הזוי בעיניי. די מאריה הוא הבעיה של ארגנטינה, יותר משחקן כמו מזה שנתן משחק מזעזע? איך פאציו, אחד הבלמים הטובים באיטליה בשנתיים האחרונות, לא מקבל דקה, אפילו כשעולים במערך שלושה בלמים? למה לעזאזל דיבאלה, אחד השחקנים הטובים בעולם בעמדתו, מקבל 20 דקות במצטבר? למה טאלייפיקו, שהוא מגן סבבה לגמריי, עולה כבלם ולא בעמדה שיותר מתאימה לו? למה שנייה אחריי שער השיוויון, מי שיוצא זה אגוארו ולא אחד מהקשרים? ואפשר לשאול עוד, אבל אני חושב שזה מספיק.
    אני חושב שלא כדאי לארגנטינה לעלות לשלב הבא, כי אז היא תפגוש את צרפת ובאמת שחבל על מה שיהיה שם. הקישור הצרפתי גם ככה מפחיד, אבל מספיק אנגולו קאנטה אחד כדי לעשות בית ספר לקישור הארגנטינאי, גם ביום טוב שלו. אז אני לא רוצה לדמיין איך הנבחרת הזו, שאין בה שום טביעת אצבע של מאמן ושום דבר חיובי, תיראה מול הסטארים הצרפתים.

    בהסתכלות קצת יותר אישית, האינטריסטות הקרואטים עשו כבוד היום. ברוזוביץ' ממשיך את היכולת תחת ספאלטי וזה פשוט מדהים כל פעם מחדש איך משחקן מעיק הוא הפך לשחקן חשוב בקבוצות בהן הוא משחק, ופריסיץ' כהרגלו לא מפסיק לתת את התחת ולחשוב לטובת הקבוצה.
     
    AFCA, SerieA, אלעד ו-4 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  12. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    איך כל הדיון הזה התנקז למסי? אני מצטער אבל זה נראה כמו ויכוח בטוקבקים של ספורט 5 (תודה שהכנסתם גם את רונאלדו למשוואה).

    מסי לא היה טוב, so what? גם סלאח לא היה טוב מול רוסיה, למה אף אחד לא מאשים אותו בהעלמות, חוסר אופי, יכולת, מוטיבציה ושיט אחר שקראתי פה? כדורגל זה לא משחק של שחקן אחד, והדבר המאוד פשוט הוא שנבחרת ארגנטינה נבחרת חלשה כמכלול, עם מאמן נורא ואיום, עם התאחדות כדורגל פושעת ונפשעת, ושקרואטיה הייתה הרבה יותר טובה ממנה. גם רונאלדו, גם מראדונה וגם פלה לא היו מצילים את ארגנטינה הזאת היום. מערך הזוי, פחדני, שלא מתאים בכלל ליריבה מולו, בשילוב של טעות שוער שהרסה משחק + מנטליות עלובה ותבוסתנית עלו להם היום ביוקר. אבל יותר מהכל - קרואטיה פשוט נבחרת איכותית יותר. קביירו, מרקאדו, טגליאפיקו, סלביו, מסה, מסצ'ראנו, אנזו פרז, אקוניה. זה רע, זה רע מאוד. גם עם אלים בהתקפה כמו מסי ואגוארו, אפשר היה לצפות את זה. רשימת השמות הזאת למעלה זה פשוט ערימה של זבל, וזה הכל.
     
  13. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני חושב שמסי עצמו ידע יותר טוב מכולם כמה לארגנטינה לא היה סיכוי לעשות כלום במונדיאל. זה מסביר הרבה דברים.
     
  14. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    דיבאלה לא בהרכב כי סמפאולי לא רוצה אותו בהרכב. ככה פשוט. וכששיחק סופסוף סמפאולי נתן לו לשחק כמגן-קשר בצד ימין במערך של 3 בלמים...
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני חושב שאין שחקן שמקבל כ"כ הרבה הגנה מהשופטים כמו ניימאר, תכלס מגיע לו כל פיצוץ ופיצוץ שהוא חוטף.
     
    יאן קולר ו-טל. אוהבים את זה.