NBA 2018-19 - לברון ג'יימס חתם בלוס אנג'לס לייקרס ל-4 שנים

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏16/10/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ועל זה נאמר.

     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אופציה אחת טובה יותר מהלייקרס?

    מקום מתחת לתקרה לחוזה כמו זה שחתם עליו היה ללייקרס, פילדלפיה, פיניקס, דאלאס, שיקגו. בפילדלפיה ישנם כבר 2 שחקנים שהערך שלהם עבור הפרנצ'ייז גבוה יותר אפילו מזה של לברון, והם לא מתאימים לטיימטייבל שלו (ועוד לא התחלתי לדבר על התאמה מקצועית - מה כבר שווה בן סימונס כשבא לברון ולוקח ממנו את ניהול המשחק?). שלושת האופציות האחרות הן זוועה. ללייקרס יש הכי מעט התחייבויות חוזיות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. אם ישנה קבוצה אחת שיכולה בטווח של 12 החודשים הקרובים להקים סביבו קבוצה שתתאים בדיוק למידותיו, זו רק הלייקרס.

    בכלל אתה מדבר הרבה על כמה ששווקים אטרקטיביים מושכים סופרסטארים כשבמבחן המציאות לברון ג'יימס הוא השחקן הראשון בעשור הנוכחי שחותם באחד מ2 השווקים הכי אטרקטיביים בליגה, וגם במקרה שלו אפשר להסביר את הבחירה שלו בצורה הגיונית אפילו אם הלייקרס היו ממוקמים באלסקה.
     
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    תגגל Sign & Trade. הוא יכל לבחור ליטרלי בכל קבוצה שהוא רק היה רוצה. בוסטון, יוסטון, סן אנטוניו, דנבר, וושינגטון, טורונטו.

    ההתחייבויות החוזיות הקצרות או הארוכות של הלייקרס לא שוות כרגע כלום חוץ מחלומות באספמיה על כניעה של פופ (!) לגחמות של קוואי/המתנה של שנה שבמהלכה אתה מסתכן ב-757 תרחישים פוטנציאליים שידפקו לך את המאסטר פלאן (ד"ש לפול ג'ורג'). מה שכן שווה משהו כרגע זה מבט קצר על הפרסונל הקיים שמפוצץ שחקנים שלא קרובים להתאים ולהשלים אותו בצורה אופטימלית, בטח לא כזו שאמורה לדגדג אליפות. אתה שואל מה שווה בן סימונס כשלברון יבוא לקחת ממנו את ניהול המשחק? נשמעת כמו שאלה טובה ללונזו בול. שחקנים לא בטיימטייבל המתאים? שנייה אני מעלה את ברנדון אינגרם וקייל קוזמה בחיוג מהיר.

    נראה לי שאתה מתבלבל קצת, לפחות בטיימליין. כוח משיכה של שווקים היא אכן אגדרה אורבנית שגדלתי עליה אבל אחת שהתפכחתי ממנה בכאב אחרי הפיאסקו של 2010 ובדיון האחרון בינינו בנושא לפני שנתיים זה מה שכתבתי על תעשיית האשליות שמוכרים לאוהדים על פרי אייג'נטס שאוטוטו מגיעים להציל אותם:
    במקרה הספציפית הנ"ל - גם אם החלטת שאתה מתעלם מהתחייבות של 4 שנים משחקן שכבר שלוש שנים חותם רק על חוזי 1+1 כדי לשמור את מקבלי ההחלטות באירגון על קצות האצבעות ובכך למעשה לכפות שיעשו שמיניות באוויר כדי לרצות אותו ואת השאיפות שלו לאליפות, זה פשוט מה שקוראים ושומעים מכל כיוון אפשרי שמקורב ללברון או ללייקרס עצמם. כתבי חצר, סאנשו פאנשוס, אינסיידרים מעורבבים. החלטה עסקית ומשפחתית קודם. ולא מהיום אגב. הסיבוב הזה ללוס אנג'לס בה הוא מעביר כל קיץ ומחזיק שני בתים מדוברת כבר מ-2012 בערך (כולל הקליפרס כשעוד פול ובלייק שיחקו שם). המון אנשים ידעו שזו לא שאלה של אם אלא של מתי.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אני יודע מה זה S & T, תודה. את מי בוסטון ויוסטון היו מוכנות לתת לקליבלנד? כלום בפיתה, בטח לא את אחד השחקנים המובילים שלהן. הוא בן 33, רוצה חוזה מקסימום, ובשביל S & T אתה צריך לרצות יותר מידי צדדים. לא במקרה מדובר בסוג די נדיר של טריידים. את מי סן אנטוניו הייתה נותנת? דני גרין וטוני פארקר? ועם מי בדיוק לברון ייקח אליפות בדנבר ובוושינגטון? עוד שחקנים שצריכים כמוהו את הכדור ביד כמו וול? עוד חורים בהגנה סטייל קווין יוקיץ'/ניקולה לאב?

    הדרך הכי טובה להקים קבוצה בהתאמה אישית זה ע"י שמירה על מינימום של התחייבויות חוזיות מסביב לשחקנים שאתה בונה סביבם, וזה בדיוק מה שהלייקרס עושים עם כל החוזים האלה לשנה אחת. גם אם קוואי ידפוק ברז יש בFA הבא את מארק גאסול, אל הורפורד, ג'ימי באטלר, דיאנדרה ג'ורדן, קליי תומפסון, קריס מידלטון. תרשה לי לנחש שמתוך שבעה יגיע לפחות אחד (ובכוונה לא הזכרתי את קיירי אחרי מאורעות הקיץ שעבר). לונזו בול וקייל קוזמה יפסיקו להיות רלוונטים ברגע שיגיע big dog מבחוץ. כרגע הם לא מפריעים לאף אחד, להיפך הם יכולים לשמש אחלה קלפים עבור טרייד על הFA הלא מרוצה הבא. בן סימונס וג'ואל אמביד לא נמצאים על הטרייד בלוק גם אם לברון היה צעיר ב3 שנים.

    757 בלת"מים יכולים לקרות בכל מקום שלברון יגיע אליו. הוא בחר את המקום עם הסיכוי הטוב ביותר להקים קונטנדרית במינימום זמן. כדור בדולח זה כנראה הדבר היחיד שעדיין אין לו.
     
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מי נותן שחקנים מובילים ב-Sign & Trade בדיוק?

    קליבלנד קיבלה ממיאמי על לברון ב-2010 שלוש בחירות סיבוב ראשון מוגנות, שתי בחירות סיבוב שני ו-TPE.
    הקליפרס קיבלו מיוסטון על כריס פול לפני שנה את פטריק בוורלי, לו וויליאמס, סם דקר ובחירת סיבוב ראשון מוגנת.

    כלום בפיתה>כלום כלום. קבוצות לוקחות את הפירורים שמציעים להן במקום להישאר עם הזין ביד. אף בעלים או GM לא יסתכן בשריפת גשרים עם סוכנים וקבוצות. זה עדיין לא גן שושנה פה.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אז מה הסיבה שקליבלנד והלייקרס לא אירגנו S&T? ללברון זה היה שווה חוזה יותר גדול.
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    למה לא כל מעבר של שחקן חופשי לקבוצה אחרת מתבצע על ידי S&T? לברג'. כשאתה נעול על מקום מסויים ומקום מסויים אחד בלבד שגם יודע את זה ובעל קאפ ספייס להחתים אותך (משהו שלא היה ליוסטון בעונה שעברה עם כריס פול למשל) אין שום סיבה עבורם לוותר על גרגר. כל הכוח בידיים שלהם. הוא אפילו לא ניסה לשחק משחקים בעניין הזה עם ההדלפות הרגילות שהוא מוכן לשחק פה ושם וכאן או לקחת זמן כדי לראות את מי הלייקרס מביאים או לא מביאים ולהחליט אם זה בא לו טוב או לא (אפילו הגדיל וחתם אחרי שכבר נודע שדמות מפתח בכל הכביכול מאסטר פלאן הזה כמו פול ג'ורג' לא יגיע). נתן אמון מוחלט ב-200% והתחייב ביממה הראשונה של החלון.

    אין שום דבר במהלך הזה שמזכיר את ההתנהלות שלו מאז המעבר למיאמי והמרדף האובססיבי אחרי שליטה ואליפו(יו)ת. לא יודע איך נראה לך שכן. אפילו לא הפרט השולי והלא חשוב שהוא מעבר מקונפרנס מת קלינית עם קבוצה וחצי מתפקדת שמאפשר לזרוק זין עונה שלמה ולהעביר הילוך רק באפריל כדי לשייט לעוד גמר לבין מלחמות הדם שמצפות לו בג'ונגל האפריקאי במערב. יש סיבה למה אתה לא שומע ממנו ומהסביבה שמקיפה אותו את המנטרה הרגילה על "They give me the best chance to win " אלא כל מיני שטויות רומנטיות אחרות על ליל אהבים באחוזה עם מג'יק ג'ונסון.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    עוד פרט קטן שאתה שוכח זה שקבוצה שכבר נמצאת מעל התקרה (כמו טורונטו והוויזארדס) לא יכולה לבצע S&T. סן אנטוניו הייתה יכולה רק אם הייתה מעבירה משכורות, אבל אני רואה 0 סיבות לקליבלנד לקבל חוזים גרועים כמו זה של פאו או פגרים כמו טוני פארקר, ו0 סיבות לסן אנטוניו להעביר את קוואי.

    איך שלא מסובבים את זה, אם לברון רוצה קבוצה לאליפות האפשרויות מצטמצמות פחות או יותר ללייקרס ופילי. ואם המאסטר פלאן לא תצליח אז היא לא תצליח, אנחנו בכל מקרה מדברים פה על סיכויי הצלחה ולא על הצלחה ודאית.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני לא שוכח כלום אלא מציין עובדה די פשוטה ובסיסית שאתה מסרב להשלים איתה למרות שהיא גם מוכחת לאורך ההיסטוריה בליגה החולה הזאת בכלל ועם השחקן המדובר בפרט - כשהוא רוצה משהו, SHIT GETS DONE. אם הוא רוצה יוסטון/בוסטון/טורונטו/מכ הבקעה אז דארל מורי/דני איינג'/מאסאי הניגר מתחילים לשרוף את הטלפונים מצאת החמה עד צאת הנשמה עם שמיניות באוויר כדי להזיז משכורות, לרדת מתחת לתקרה ולוותר על בחירות דראפט.

    עכשיו תגיד שאין לאף אחד סיבה לקחת את זה וההוא וההיא אבל המציאות העגומה היא שבליגה שנשלטת על ידי שחקנים וסוכנים אף קבוצה ואף GM לא מעוניין לצאת הזין שעושה דווקא ומונע מדברים לקרות כדי לא להימחק באיקס אדום ולסבול מההשלכות בהמשך. זו הסיבה שכשמיאמי נאלצו לפנות מקום ב-2010 (זו הייתה כזו הזייה שאף אחד לא חשב שאפשרית שבחודש שקדם ל"החלטה" אף אחד בכלל לא ציין אותם כאופציה ריאלית אלא רק את שיקאגו/ניו יורק/ניו ג'רזי/קליפרס) כדי להתאים את לברון+ווייד+בוש היו קבוצות שעמדו בתור לקחת זבל מזוקק כמו מייקל ביזלי ודקואן קוק. וזו הסיבה שכשקליבלנד נדרשו לפנות מקום ב-2015 הם מצאו תוך דקה וחצי קבוצות שייקחו מהן את החוזים של ג'ארט ג'ק, טיילר זלר וסרגיי קרסייב (מי?) + בחירת סיבוב ראשון (שמקבוצה עם לברון במזרח היא פרקטית סיבוב שני).

    הצלחה וודאית אי אפשר להבטיח בהקשר של אליפות. כן בהקשר של סיכום מראש עם כוכבים שיבואו לשחק איתך/שוידאת שהמועדון השיג לפני שכבלת את עצמך אליו (ועוד לארבע שנים). AKA דברים שהוא עשה בשני המעברים היחידים שלו בקריירה. AKA דברים שהוא לא עשה הפעם.
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בגלל הדומיננטיות של גולדן סטייט והרוסטר הלא מבוגר שלה בסה"כ, אולי זה דווקא נכון מבחינת הספרס לעשות טרייד על לנארד כדי להתחיל בריבילדינג. הבעיה שאני לא בטוח כבר כמה פופוביץ' יכול להוציא מהילדודס שיש בלייקרס, ולא בטוח כמה תימרון יש כאן כשלנארד כנראה דוחף מעבר לשם.

    ביינתיים חבר של ספריוול בדרך החוצה גם מאוקלהומה.
     
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אבל באיזה מקום רק כדורסל הוא השיקול היחיד? גם שאתה הולך לעבוד בתוך עורך דין, מתכנת, רואה חשבון או וואטבר - הסביבה, האנשים, העיר, המקום עצמו - הכל קובע. לייקרס זה פרנצ'יז אדיר, בעיר אטרקטיבית, ויש פה המון דברים. כן גם הכסף והמס - לגיטמי, לא? ואני לא חובב לברון בכלל- אבל זאת זכותו - לא חושב שאתה היית נוהג אחרת.

    ולגבי דוראנט וזה, דיברנו על זה ואתה למעשה דיברת הכי נכון. הכל חלק מהתרבות הקלולקלת של הטבעת היא חסות הכל. כמו שפייטון ומלון עפו לליקרס בערוב ימיהם רק כדי שיכולו לקחת טבעת. בסוף האמריקאים מקדשים את הטבעת גם על חשבון שחקני על שהובילו קבוצות בצורה מדהימה אבל לא הצליחו להביא אליפות.

    בסופו של דבר הבעיה היא לא השחקנים אל התרבות ואיך שגדלים שחקנים בארה"ב ומה שהם שומעים כל היום.

    גם לפני לברון היה את האיחוד שהביא אליפות לגארנט, פירס ורונדו שהראשון היה סופרסטאר על שהחליט לחבור לאחרים. יכול להיות שהם היו החלוצים (או שהיו לפניהם, לא זוכר) אבל שוב, אם בארה"ב היו מתייחסים אחרת לכוכבים שמביאים הישגי על גם אם לא אליפות לקבוצה שהם מובילים VS כוכבים שלוקחים טבעת עם 4 סופרסטארים בחמישייה איתם - הכל היה אחרת.
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    @Sprewell
    אתה באמת מאמין שדריל מורי ודני איינג' היו הופכים חצי קבוצה שהגיעה למשחק 7 אצלה בבית בגמר האזורי שלה רק כדי להביא את לברון? רק מיאמי משלמת יותר משכורות לעונה הקרובה מטורונטו, אין מצב שיוג'ירי מצליח לפנות את כל הזבל בתוך שבוע מהרגע שהוא מקבל את הOK מלברון. אני לא חושב שיש בשאר הליגה מספיק מקום מתחת לתקרה כדי לקלוט את כל החוזים המנופחים של שחקני החמישייה שלו מבלי לקבל דבר בתמורה. וגם אם היה מצליח - לברון בא לקבוצה שבה אין שום דבר חוץ ממנו. מזכיר קצת את הקבוצה שהוא הרגע ברח ממנה.

    אני יודע שזה כיף לחזור כל הזמן על אותה המנטרה (כמו שחזרת על המנטרה שמלו לא זז לשום מקום רק כמה שבועות לפני שהתפנה בסופו של דבר ועוד לחור תחת כמו אוקלהומה) אבל כשאתה מנתח דברים לעומק אתה מבין שבסופו של דבר אין פה כלום חוץ מביזנס טהור. יש את מה שלברון רוצה ויש את מה ששאר הGM בליגה רוצים ואם יחליטו שלרצות אותו עושה להם טוב אז אחלה ואם יחליטו שלא אז כל הזין.
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    על איזה חצי קבוצה אתה מדבר בדיוק? יוסטון בסך הכל היו צריכים למצוא מישהו שייקח מהם את חוזה הדמים של ראיין אנדרסון כדי לרדת מתחת לתקרה. איך זה קורה? מצרפים לו 1-2-3 בחירות סיבוב ראשון כמו שצירפו לג'ארט ג'ק ודקואן קוק ואיזה לקקן אפס כבר קופץ על המציאה. איך מתאימים את המשכורות ב-S&T עם קליבלנד? טאקר ואחד מגורדון/קאפלה. אידיאלי? לא. האם מישהו ביוסטון מהבעלים דרך ה-GM ועד האפסנאי חושב בכלל לפני שהוא לוחץ על ההדק? גם לא. בוסטון אפילו לא צריכים לפנות מקום אלא רק להתאים משכורות. איך עושים את זה? הצעה היפותטית של הייוורד+מוריס. חוששים מהאיומים והרמיזות של קיירי שהוא עוזב בעונה הבאה? עוד יותר טוב וקל.

    דרכים יש. מסובכות יותר או פחות, הן קיימות וריאליות. יש סיבה למה כל אחת מהקבוצות האלה (בוסטון, יוסטון, סן אנטוניו ודנבר בוודאות) גיששה וניסתה לראות אם לברון יהיה מעוניין להגיע. כל אחד מה-GM's הבין וידע שיש לו את היכולת to pull it off ובמה זה כרוך מן הסתם. כל סיטואציה אחרי פינויי המקום והטריידים הפוטנציאליים>>>>>>>>>>>>>לייקרס. שזה מ.ש.ל. עם כל הכבוד ל1-3 שחקני רוטציה נחמדים, לברון מגיע לשחק עם שלד כמו הארדן, פול, קאווי, למארקוס, ,טייטום, אמביד, יוקיץ', מארי ומאמנים כמו פופ וסטיבנס (ובמקרה של בוסטון ופילי - להישאר בפאקינג מזרח). לא עם האוטו פורטרים והטרי רוזירים של העולם.

    מלו הסכים להתפנות רק כשביתרו את גופתו ואז השתינו על חלקיה בפומבי. אחרי שגם המחליפים של פיל הבהירו לו שהם לא רוצים אותו ואין לו עתיד במועדון (יכולת שלא חשבתי שתהיה להם בהתחשב בזהות הבעלים) הוא נופף ב-NTC וניסה להכריח את הטרייד ליוסטון (שהיא לא חור תחת בפעם האחרונה שבדקתי) עד שנייה וחצי לפני שהעונה התחילה (אפילו תירץ את העונה האומללה שנתן בגלל הטיימינג שהוא הגיע למחנה האימונים שם, כאילו הוא לא זה שאחראי לכך) והברירה היחידה הייתה להיות שחקן ספסל בפאקינג ניקס או להסכים לעבור לחור תחת. האגו שלו לא היה יכול לחיות עם האופציה הראשונה, כן עם השנייה.

    אם למלו לא הייתה בעיה לגור בחורי תחת הוא היה מסכים לעזוב לקליבלנד בדדליין של 2017 או ב-700 ההזדמנויות האחרות שהיו לו לפני כן. אבל אתה מוזמן להמשיך לירות באפלה, מתישהו תפגע.

    לא כתבתי את זה לגנותו אלא פשוט כהסבר קר ואובייקטיבי למהלך (אם כבר נכנסים לזה אז הצעד הזה יותר נוטה לטובה מן הסתם). It is what it is.
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    כן אה? איזה פשוט זה. קיירי ירמוז שהוא לא מוכן לשחק עם לברון אז לאן נדחוף אותו? לקליבלנד, אותה הקבוצה שהוא עזב בטריקת דלת בדיוק לפני שנה. הוא הרי יחדש שם חוזה בשניה וחצי ובכלל לא יברח משם בשניה הראשונה שיתאפשר לו (= בעוד 12 חודשים מינוס שבוע). אין ספק שקליבלנד אומרים כן. ואין ספק שזה רעיון נהדר להנחית על המאמן הכי מוכשר בNBA עוד סמכות יותר בכירה ממנו בדמות לברון ג'יימס שמאז ולתמיד כופה את הסגנון שלו ומי שמציית נשאר ומי שלא מציית עף.

    יוסטון. איזה רעיון גדול זה להצטרף לקבוצה שבנויה על 2 מובילי כדור סופר דומיננטים שהמאמן שלה עושה צוקהארות לאחור כי להוריד את החפיפה בדקות שלהם על הפרקט למינימום האפשרי כשאתה... מוביל כדור סופר דומינטי.

    ובכלל, אתה חושב שזה מקרה שS&T זה מאורע שאתה רואה אחת לכמה שנים? גם להסכים בין 2 צדדים זה מספיק קשה, עכשיו אתה צריך 2 צדדים + את הסכמת השחקן שבמקרה דנן אין לו סיבה לעשות את זה כי הוא מבין שהוא מחליש ככה את הקבוצה שהוא עצמו מגיע אליה. איך זה יותר טוב מלחתום בקבוצה עם דף נקי לחלוטין (כמעט, אבל את מה שאתה מציע לעשות עם אנדרסון אפשר לעשות גם עם דנג) שבה הוא יכול דה פקטו להיות הGM ולהחליט מי נכנס, מי יוצא, מי אחראי לזרוק לו את המגבת בירידה לפסק זמן ומי מצחצח לו את הנעליים? אז בקיץ הזה אין יותר מידי שחקנים אטרקטיבים למעט חלון שנפתח עם קוואי לנארד (מאמין שיעבור גג עד הטרייד דדליין), אז מחתימים שחקנים על חוזה חד שנתי ומחכים לקיץ הבא. עדיין קבוצה שנבנית בהתאמה אישית לצרכים שלך זה עדיף על רכבת שאתה קופץ עליה מבלי לדעת בכלל לאן היא נוסעת ועד כמה נוחים המושבים במחלקה הראשונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/18
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כרגיל מסקנות שגויות+יריות מהמותן. מי אמר משהו על קיירי לקליבלנד? למה נראה לך שאתה מדבר עם יצור? למה שלא תגדיל טיפה ראש ולא תזדקק כל הזמן להזנה בכפית ותחשוב על הקסם הזה שנקרא טרייד משולש? יש רשימה של לפחות 4 קבוצות שאנחנו יודעים עליהן שהוא זורם איתן. אף אחד מעולם לא אמר שזה פשוט. רק שזה ריאלי ובר ביצוע (ולא לדעת ספריוול האימבציל מאייסוקר אלא של מקבלי ההחלטות עצמם שאשכרה ניסו לגרום לשחקן להגיע אליהם), קרה מספיק פעמים לאורך ההיסטוריה הקצרה, בינונית ורחוקה בליגה ולא המשימה הבלתי אפשרית ההזויה שאתה משום מה מתעקש שהיא.

    שום דבר לא רעיון גדול. לא לשחק עם אמביד ואוסף שוטרים בקונפרנס מת בגלל בן סימונס, לא לשחק ביוסטון בגלל שני מובילי כדור שהם חלילה לא קלעים אדירים ושחקנים עם BB IQ עילאי שיכולים לשנות את הסגנון ולהתאים את עצמם לסיטואציה, לא לתהות שאולי מוחות כמו סטיבנס ופופ יזכו לכבוד שיצורים כמו מייק בראון, טיי לו ומאמן שלא שמענו את השם שלו בחיים לא. רק ללכת ללייקרס. כל עוד אתה נשמע לעצמך הגיוני.

    S&T זה מאורע שקורה לעיתים נדירות בגלל שהוא מצריך שחקן שמחזיק במחסנית האקדח שלו יותר מכדור אחד. כריס פול שרף כל גשר אפשרי עם הקליפרס בעונה שעברה. הוא הודיע לכולם שהוא עוזב no matter what ושלמרות שהעדיפות שלו היא יוסטון אין לו בעיה לחתום בספרס. לברון יכל להתנהל באותה צורה ולהודיע לקליבלנד שאם הם לא זורמים על S&T לקבוצה שהוא דורש אין לו בעיה לחתום בלייקרס.

    לרוב מוחלט של הכוכבים שעוזבים אין את הגמישות הזאת. קווין דוראנט לא יכול לשלוח איום חלול לאוקלהומה שאם לא ייתנו לו S&T לגולדן סטייט אז הוא יחתום ב-X אם אין להם באמת יכולת ו/או שלכולם ברור שמדובר בהזייה.

    יותר או פחות מאשר איך שהוא החליש את מיאמי ואילץ אותם לאבד 4 בחירות דראפט נמוכות+מייקל ביזלי ודקואן קוק ואחר כך את קליבלנד עם ג'ארט ג'ק, זלר ועוד בחירות דראפט? כי אם פחות אז הוא יהיה בסדר ואם יותר אז נראה לי שגם.

    1-2 שחקני רוטציה ו2-3 בחירות דראפט סופר נמוכות ≠ לאבד חצי קבוצה. קבוצה שמוותרת על מרקוס מוריס וגורדון הייוורד/PJ טאקר ואריק גורדון ומוסיפה את לברון ג'יימס לא נחלשת בשום צורה. צריך להיות חתיכת תלוש כדי לחשוב שכן. עובדתית אין S&T אחד בהיסטוריה שהקבוצה ה"נחלשת" התחרטה עליו או שהשחקן שניצל אותה התחרט עליו. זה עדיין לא כרמלו אנתוני מאיים על הניקס בדדליין שייתנו צ'נדלר+גלינארי+פלטון+מוזגוב+בחירת דראפט לא מוגנת.


    הקבוצה הזאת משחקת במזרח? יש לה כישרון שמגרד את הציפורן בקמיצה של ג'ואל אמביד? משחקים בה כוכבים מוכחים כמו ג'יימס הארדן וכריס פול? המאמן שלה הוא תותח על/אחד הטובים בהיסטוריה?

    אם התשובות לשאלות הנ"ל הן לא, לא, לא ולא אז נראה לי שתוכל לענות לעצמך.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.