Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אקוואנימווווווווווס!

    דנבר לקחו אחלה גבר כשבחרו בפומגאלי. לא יודע עד כמה הוא יסחוב במקצוענים, אבל הוא היה הדבר הנורמלי היחיד בהתקפה של הבאדג'רס בעונה האחרונה.
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    פגז גוטה. לא יודע באיזה קטע סט בראון הידרדר בצורה הזאת אבל כששמתי משחק רנדומלי שלו ביוטיוב לפני הקומביין כדי להבין מה מי מו נבהלתי ממה שראיתי. אם GOAT מקליק איתו יש פה פוטנציאל למייק אבנס לעניים עם השילוב גודל+מהירות המטומטם הזה.
     
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    הקטע הוא שגוטה בעצמו נתן לו להדרדר ולקח רסיברים אחרים לפניו. אז כנראה שגם בגרין-ביי לא עד כדי כך עפים עליו ופשוט זרמו עם ההזדמנות כשראו שהוא עדיין שם.

    הכל יקום ויפול על הפרי-סיזן. יש חבורה גדולה של רסיברים צעירים שילחמו על המשבצת של ה-Z. זה בגדר מדליק מי שמקליק ראשון. מה שבטוח, שמות מגניבים רצח אחד אחד הרסיברים.
     
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    באמת שאין כמו חווית הדראפט. אחד הדברים המהנים ביותר שאני חווה כאוהד ספורט.


    אליאור. מה דעתך המפורטת על אנתוני מילר (אם יש לך זמן לפרט כמובן)?

    אני חושב שהצעדים שפייס ונאגי עשו בהתקפה יכולים להפוך אותנו למתחרים ראויים ב-NFC North. לצערנו אנחנו בדיביז׳ן עם קבוצת על ורודג׳רס (טוב נו, וסטאפורד), כך שסיכוי טוב ששוב נסיים במקום האחרון.
     
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    תותח על. התפקיד האידיאלי שלו הוא בסלוט אבל יכול לשחק גם מחוץ למספרים (שזה משמעותי ומוסיף ורסאטיליות שקריטית לשיטה כמו של נאגי שמבוססת על המון תנועה לפני הסנאפ ומובילה למיסמאצ'ים. מה גם שהוא חוסם אדיר ויתרום למשחק הריצה) ומבין כל הרסיברים שנבחרו בדראפט אני חושב שלו יש את המכלול הטוב ביותר מבחינת ראוט ראנינג+מהירות+YAC+Ball Skills. העמיד מספרים מטורפים בקולג' די פח והוא מהרסיברים האלה שמשחקים במהירות של 700 קמ"ש (בניגוד למשל לשמות כמו סאטון או DJ צ'ארק שנחשבים לאתלטים טובים יותר) עם סגנון אלים ופיזי למרות מגבלות הגודל. יוצר ספריישן קטלני בשיחרור ומסוגל לספק גם תפיסות contested במקרים הבודדים שקורנרים איכשהו הצליחו להישאר באיזור שלו מה שמעלה לו משמעותית את הערך כאופציה ברדזון בניגוד לסלוט'ס הטיפוסיים. לדעתי הוא היה נבחר בסיבוב ראשון אלמלא שבר את כף הרגל בשלב מתקדם של העונה ונעדר מרוב "עונת הדראפט" (סיניור בול, קומביין וכו') כי לדעתי התקרה שלו יותר גבוהה משל רידלי ומור ושנייה רק לסאטון (שנכון להיום לא מתקרב אליו) .

    תריץ ביוטיוב חיפוש "Anthony Miller Vs", בחר 3-4 משחקים רנדומליים ותדאג שתהיה חפיסת קלינקס באיזור. לך לא יהיה את התירוץ שלי היה כשצפיתי בו לראשונה ולא ידעתי מי זה בכלל.

    אני חושב שיש לכם סגל> וצוות אימון>>>>>>>>>>>> משל דטרויט וש7/8 ניצחונות צריכים להיות המטרה העונה. מאבק על הדיוויז'ן (שאוטומטית יהיה שווה גם למאבק על סופרבול) זה עוד שנה במקרה המאוד טוב (בהנחה שטרוביסקי הפגיז ללא הכרה ברמת הקארסון וונץ ורוב מחזור הרוקיז והפרי אייג'נסי פגע) ושנתיים-שלוש במקרה היותר ריאלי אחרי עוד השתפשפות והתחזקות נוספת בפרי אייג'נסי והדראפט, בעיקר בצד ההגנתי של הכדור. כרגע הריבילד מתקדם לאט אבל בטוח עם אופטימיות זהירה שאת שני היסודות הכי חשובים כבר הנחתם. שזה סוג של נס כשחושבים על זה שרק לפני שנה ושבוע הייתם הקבוצה הכי לא רלוונטית או מעניינת בליגה יחד עם קליבלנד.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  6. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    טוב צפיתי במס׳ משחקים והוא אכן תותח על. הוא יוצר ספריישן אדיר והראוטים שלו מעולים. מה שבאמת מדהים אצלו זה שכשהוא רץ את הראוט הוא גם ככה עושה את זה במהירות מטורפת ואין שחקן הגנה שמצליח לעמוד במהירות שלו; אבל זה לא הכל, איכשהו כשהוא תופס את הכדור הוא פתאום מעלה הילוך ונראה עוד יותר מהיר.

    מקווה ומצפה לאימפקט מידי ממנו. איי-רוב, מילר, גבריאל, ווימס, ברטון וכהן - יופי של חבורת תופסים סידרו למיץ׳. רק שלא יאכזב אותנו!
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  7. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    בעקבות ההייפ ונסיון לראות מי הרוויח ומי הפסיד בכל מה שקשור לק"ב קלאס של השנה החלטתי לעשות עבודת סקאוטינג על המועמדים. האם הג'טס פספסו את מייפילד והבראונז עשו בחירה נכונה? האם דארנולד שווה משהו? ומה אם ההשוואה לרוזן? אז אחרי צפיה בשלוש קליפים של שלושת הק"ב האלו. זה הממצאים...

    למייפילד יש שחרור מהיר. אבל ממש מהיר. עקרונית מדובר במעלה גדולה. הבעיה שבגלל שמדובר במעלה מאוד דומיננטית, קשה לראות שום מעלה אחרת. הוא מוצא רסיברים פתוחים מהר, אבל לא ראיתי זריקות לחלונות צרים ועד כמה שאני יודע, אחרי צפיה ברבע שעה של היילייטס, אין לו יכולת לעשות את זה, כי הוא פשוט לא עשה את זה. אם הוא אי פעם יצליח בNFL זה יהיה עם מאמן שיתאים לו WCO רזה TAILOR MADE. אם לבראונז אין את היכולת או ההבנה שזה מה שהם צריכים לעשות, מבחינתי הם בזבזו בחירה.

    עוד חסרון, הוא זורק מפוקט מאוד נקי, סטרילי כמעט. אין לי מושג אם זה בגלל שיש לו או ליין מוצלח, או שהפאס ראש של היריבות הוא על הפנים (אני מודע שרמת היריבות בקולג'ים מאוד משתנה מקולג' לקולג', אין לי מושג מעבר לזה, אז הבהרות בעניין יתקבלו בברכה) אבל הוא לא היה צריך להתמודד עם לחץ בכלל. נקודה מדאיגה מאוד מבחינתי. דגל אדום שהיה פוסל אותו אילו הייתי סקאוט.

    אז התפניתי לראות היילייטס של דארנולד. הנקודה הראשונה, שבניגוד למייפילד לשמחתי הרבה, מדובר בשחקן ששיחק מול פאס ראש ויודע להתמודד איתו. זריקות טובות על פוקט שקורס ובבלגן באופן כללי. הוא ממש הדהים אותי בכמה זריקות שהוא זרק תוך כדי תנועה. יש שם כמה זריקות שהייתי שם בהיילייטס של ארון רודג'רז ואין מחמאה גדולה מזה מבחינתי. מבחינת זריקה תוך כדי תנועה הוא מדהים. לא עושים רק מזה קריירה אבל זה אחלה תכונה. הוא גם מסוגל לשים מסירות בחלונות מאוד צרים בעקביות, ומהחינה הזאת הסרטון גרם לי נחת. חסרון אחד בולט זה מכניקת זריקה מכוערת וספירלה מזעזעת, ואם הוא לא יתקן את זה אז כל מסירה לעומק שלו בNFL תהיה INT. סיבה לדאגה. אבל מדובר בדבר בר תיקון ובאופן כללי הוא יהיה ק"ב טוב גם במקרה הרע.

    ג'וש רוזן הוא ביי פאר הק"ב הכי טכני מבין השלוש. ואם הזריקות שהוא זרק יש לו אישור להיות סופר דושבאג מכאן ועד מחרתיים. עומד יפה בפוקט, מתמודד מול ראש, קצת חסר אחריות לעיתים, אבל מבחינת כשרון בהחלט פוטנציאל ענק. אני לא מבין כלום בנוגע להסטוריית פציעות, אז זה הדבר היחיד שיכול להיות טיעון לגיטימי נגדו.
     
    Sprewell ו-אלעד אוהבים את זה.
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635


    אני מתקשה להבין את זה. זה היה נראה כאילו הריידרס כבר בונים משהו מעניין עם כיוון טוב. למה להרוס את זה עם מתן כח מוחלט לבן אדם שכבר לא up to date עם הליגה, כשיש חלון הזדמנויות להגיע להישגים?

    וזה עוד אחרי שמקנזי עבד בשקט וסבלנות על מנת להפוך את היוצרות שם.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    SPOT ON על הכל. לא יכול להסכים יותר.

    ספציפית לגבי מייפילד - מעבר למגבלות הפיזיות (יותר מפחיד אותי בקטע של אימון והתאמת שיטה שתתאים לו) גם לי הייתה עם זה בעיה גדולה מאוד ומצאתי את 97% מה-game film שלו כמעט כלא רלוונטי. וזה נבע משלוש סיבות מרכזיות: 1) המאמן שלו באוקלהומה=קייל שאנהאן/שון מקוויי של הקולג'ים. 2) איכות ההגנות של ה-BIG 12= אתר הפסולת חירייה ביום אקראי של חודש אוגוסט. 56-49 תוצאה ממוצעת במשחקים שם. הוא שיחק בסך הכל מול שתי יריבות ראויות למאכל אדם בלבד בשנה וחצי האחרונות - אוהיו סטייט (פעמיים) וג'ורג'יה. היה פושר ומטה בשני משחקים והפגיז באחד אבל מול היריבה החלשה יותר מבין השלושה (אוהיו סטייט 2017, קבוצה סופר לא יציבה שהצליחה לספוג 55 נק' מקולג' נכה כמו אייווה). 3) קו ההתקפה של אוקלהומה היה הכי טוב בקולג'ים העונה יחד עם אלו של אובורן ונוטר דיים. אז כן יש לו שיחרור מהיר. גם לג'וש אלן. וכן הוא מדוייק רצח. אבל גם קולט מקוי (70.3%) וג'וני מאנזיל (68.9%) וקייס קינאם (69.4%) היו מדוייקים והפגיזו בלי הכרה. וכן הוא מקבל החלטות טובות. אבל כמה באמת אני יכול להסיק על היכולת הזו כשכל מהלך יש לו לפני הסנאפ לפחות 2 אופציות עם אחוז הצלחה גבוה בזכות שיטה ומערכים יצירתיים ומוח התקפי עילאי שמחובר לו לאוזנייה? אני לא יכול. מה שאני כן יכול לדעת זה שאם הקבוצה שתבחר בו מאומנת על ידי מאמן התקפי תותח ושתדע להתאים לו פלייבוק ושיטה כמעט זהה עם העתקת קונספט'ס שלמים (פלייקול'ס וטרמינולוגיה, בדיקת פרוטקשן, קומבינציית ראוטים) יש לו סיכוי לא רע להצליח. ואת זה אני יכול לדעת גם על דארנולד, רוזן ולמאר ג'קסון (במיוחד). כאן מרוכז בעצם כל המילכוד של "בחירה ראשונה אוברול". המטרה היא לבחור את ה-QB שסיכויי ההצלחה שלו בליגה תלויים בו כמה שיותר ופחות בסביבה (הבדרך כלל לא מתפקדת) שהוא מגיע אליה. מהבחינה הזו - דארנולד ורוזן>>>>>>>>>>מייפילד ולמאר.

    נושא כואב במיוחד שלא רציתי להיכנס אליו עד הקריסה הצפויה בעונה עצמה אבל אכן תמונות קשות יונית. רק לפני שנתיים היה מדובר באחת הקבוצות המגניבות ביותר בליגה עם גרף במגמת עלייה ופוטנציאל להשתלט על ה-AFC ביום שאחרי בליצ'ק ובריידי. לומר זאת במילים עדינות - SHIP HAS MADAFUCKING SAILED. הייתה לי תחושה רעה עוד לפני שגרודן עשה צעד אחד אבל כמות השטויות והההזיות שהוא הצליח לדחוס ב-3 חודשים בתפקיד היא בלתי נתפסת. אני לא יכול להצביע על מהלך אחד טוב שהוא עשה ושהסכמתי איתו. והוא עשה משהו כמו 758. מסריח מיצור שאבד עליו הכלח ושחושב ששנות ה-2000 המוקדמות זה עדיין השיט וכמו רוב היצורים שמחזיקים בפילוסופיה הזו ומזיינים כל חלקה טובה בליגה גם הוא יישא בתוצאות תרתי משמע מהר מאוד. הבעיה היא שבניגוד לרובם הוא יושב על החוזה הכי דרקוני בהיסטוריה של הספורט האמריקאי ככה שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להיפטר ממנו בעתיד הנראה והלא נראה לעין. אם הוא לא עוזב בעצמו הוא סגור שם לפחות ל-5 שנים הקרובות לא משנה בכלל מה המאזנים שהוא מעמיד. ואם המעבר לוגאס לא יהיה הצלחה מסחררת אז מצב טוב שאפילו זה לא כי מארק דיוויס הוא הבעלים הכי מעוט יכולת ב-NFL וזה אפילו לא קרוב.


    מקינזי כרגע מתבזה אבל קשה לשפוט בן אדם שיושב על שכר חודשי של 6 ספרות ולא מתפטר. אבל אף אחד לא סופר אותו או את הסקאוטים שלו מינואר וזה רק עניין של זמן עד שגרודן מטיס אותו מהבניין.
     
    golding ו-מגןימני אוהבים את זה.
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    עידכון: 6-10

     
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ביפ ביפ....

    https://i.pinimg.com/originals/71/d8/cf/71d8cf1ad26552701996305121526ebb.Xxx


    מסתבר שנגמרו הבימבות בחנות אבל FEAR NOT!!!!!!
     
  12. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    התכוונת שנגמרו הBIMBOS בחנות? כי מהתמונה נראה שלא.
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לי דאניקה נראית יותר בוץ' מבימבו.

    וזה לא טריינינג קאמפ עד שאתה לא רואה מפלצות כמו מייק דניאלס על תלת-אופן פצפון של ילד בן 8.

    הפרנצ'ייז הכי מפגר, משעשע ומגניב בספורט האמריקאי.
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ליבי ליבי.
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625






    אפסיות - קווים לדמותה