הישראליות באירופה - עונת 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏21/5/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    נניח שבאיראן היו מכניסים אותו, הוא היה מסכים להגיע? זאת מדינת אויב, רק לדרוך שם עבור ישראלי זו עבירה על החוק. בלי להכיר את איראן אני מניח שזה המצב גם בצד השני.
    אי אפשר להתנהג כאילו מבחינת הערבים או האיראנים אחרי שהתחרות נגמרת החיים שלהם במדינה שלהם ייראו אותו הדבר. לא משתלם להם כל הבלאגן שיספגו מהאספסוף רק כדי להתחרות פה ושם נגד ישראלים.

    עזוב מחלקות נוער, שם אני מניח שלא השתנה הרבה. תראה את המצב הניהולי בערך ב50% מהמועדונים בליגה הראשונה. ההתאחדות מאז שהוקמה המנהלת הפכה לקרקס נוראי של עסקנים, שגורם לאנשים כמו אבנר קופל ושאול אייזנברג להיראות כמו סטיב ג'ובס ומארק צוקרברג. שטרן חלובה עדיין בעניינים ומקבל החלטות. ואפילו כשמביאים איש מקצוע זר, עושה רושם שהסבירו לו מראש איך עובדות פה קומבינות.
    עושה רושם שהכסף הגדול בכדורגל הישראלי עושה מה שמציאת נפט עושה לכלכלה של מדינה אפריקאית ממוצעת, מביאה כרוניזם ושחיתות. הגדלת מכסת הזרים לא תעזור פה, זה לא שהמועדונים הגדולים מצליחים להביא זרים נורמלים מבחוץ. בסוף הם שופכים מיליונים על שחקנים שהצליחו בקבוצות קטנות.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    האשמה פה היא לא על השחקן, אין לו כל כך ברירה כפי שרשמת. הבעיה היא שיש גישה כוללת מצד מדינות ערב ושחקנים ערבים להדרת מדינת ישראל וסוג של אי הכרה בה. לא משמיעים את התקווה בתחרויות ספורט, הדגל מוחלף בכל מיני חרטות ושחקנים ערבים גם מסרבים להגיע לפה בגלל הגישה של מדינות ערב, וזה עובר חלק. זה מקומם וזה מכעיס.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,213
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אחי תביא לפה הומלסים שיכורים מרומניה, הם עדיין יותר טובים מהסחורה הדלוחה שיש לך פה. שמעתי שטל בן חיים נתן אחלה ראיון בערוץ הספורט, תכלס זה הדבר היחיד שאנחנו טובים בו-בלהתראיין. שודדים בטרנינג.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,213
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אגב תגידו זה שגילי ורמוט נראה היום כמו איזה זונה באלנבי זה גם בגלל הניהול של מכבי חיפה? זה כל מה שאנחנו יודעים, להפיל את האשמה על אחרים, חלילה וחס לא להסתכל על עצמנו.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אי אפשר להתערב בהחלטות של ספורטאים בודדים. וזה לא המקום לדון בפוליטיקה בינלאומית. ברור שבעולם מושלם הספורטאים הערבים היו מתחרים בספורטאים שלנו (וכנראה גם מנצחים בהתחשב ביכולת שלנו בספורט).

    זה לא משנה מי יהיה על המגרש. הבעיה היא שהכדורגל הישראלי הוא ביב שופכין של עסקנים שמרוויחים על חשבון כלל חובבי הספורט. זה יקרה עם או בלי הגבלת זרים.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    http://www.reactiongifs.com/r/if-you-say-so.Xxx
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,213
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ברח לך 1 לפני ה-5.

    אם לא שטקוס זה היה נגמר כמו נגד סרייבו ואולי אפילו גרוע מזה. וסרייבו לפחות הקשתה על אטלנטה אצלה בבית.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,213
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זה שיש עסקונה בהתאחדות זה ברור(אגב גם באיטליה) לא בגלל זה לא מייצרים כאן שחקנים. מחלקות הנוער שלנו תקועות בשנות ה-90. מושגים כמו משחק לחץ, תנועה בלי כדור ומשחק בנגיעה אלה מושגים שלא קיימים בכלל בז'רגון הישראלי. את מאמני הנוער מה שמעניין זה אם אתה יודע לעשות דריבל ולרוץ מהר(לא בהכרח עם הכדור). כמו לרבים כאן בפורום גם לי יש חברים במחלקות הנוער, אני יודע איך הדברים שם עובדים, והם עובדים עקום.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בניגוד אלינו באיטליה יש 60 מיליון תושבים ותרבות כדורגל ותיקה. ותראה איך הכדורגל באיטליה עומד במקום בהשוואה לשאר המדינות הדומות לה שהיו שנות אור מאחוריה עד לפני שני עשורים והיום עוקפות אותה בסיבוב.
    הנוער שלנו היה גרוע ונשאר גרוע, העסקונה בכדורגל שלנו רק מתרחבת. חצי מהליגה בקושי הולכת לפתוח עונה, אפילו בסטנדרטים של הכדורגל שלנו זה נורא.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,213
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הבעיה היא שבישראל אין כמעט טייקונים, בטח לא אחרי המחאה החברתית ב-2011 שהטייקונים היו הנפגעים העיקריים שלה. אין לך פה משפחת אניילי כזאת שלא רק שיש לה המון כסף היא גם מחוברת לאותו מועדון כבר איזה 100 שנה. אנשים כמו ברקת או שחר שמוכנים לבוא לכדורגל זה באמת מחט בערימת שחת. הבעיה שגם העשירים הגדולים מחו"ל לא מוכנים לבוא לפה. משוגעים כמו מיץ' גולדהאר אתה לא מוצא כל יום. יש שאומרים שזה ביצה ותרנגולת ובגלל שהכדורגל פה כל כך גרוע העשירים ה"מכובדים"(בעיקר מחו"ל) לא רוצים לבוא לכאן, זה נראה כמו פלורנטר שאי אפשר להתיר. נראה שלנצח נחיה על טביבינו.
     
  11. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    כסף גדול בכדורגל הישראלי? הצחקת אותי.
    שהקניה הכי גדולה בפער בהיסטוריה של קבוצה ישראלית זה ב3 מיליון? שהמרוויח הכי גדול בהפועל חיפה מרוויח כמו שחקן שעלה מהנוער באטאלנטה? או שכל שנה מועדון אחר על סף פשיטת רגל?

    אם היה פה כסף היה פה כנראה כדורגל, הבעיה שגם אין כסף וגם השחקן ההישראלי גרוע.
    אבל קלינגר אשם
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,213
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    גם בואו נגיד את האמת, אלונה המרושעת דפקה את הפועל חיפה באירופה. יכולנו לראות אתמול את הבלמים והמגינים של אטלנטה נמצאים בחצי המגרש של חיפה כמעט כל המשחק. אם חנן ממן ועדן בן בסט היו משחקים הם היו מצטופפים ברחבה שלהם והמשחק היה הרבה יותר מאוזן, סביר גם שעם הדחיפה של הקהל הנהדר והמ-א-ד נאמן של הסרדינים הם גם היו מנצחים את המשחק. אבל בגלל הדורסנות של אלונה זה לא קרה. בסוף גם חיפה וגם באר שבע ילכו הביתה והכדורגל הישראלי יצא מפסיד. חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/18
  13. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אתה רציני ?
    יש כאן מאות אם לא אלפים של אנשים עשירים מאוד שיכולים להחזיק, באמצעותם או דרך עסקיהם, קבוצת כדורגל כמו כלום.

    איזו סיבה יש "לזרוק" על עסק מיליונים במידה והוא לא מכניס שקל, ולא יכול להכניס שקל (לפי החוקים כאן) ?
    לפי החוק היבש אפשר "למשוך" עד גובה השקעת בעלים.

    שיתנו לעבוד ולהרוויח ואז יהיה אפשר לדבר, עד אז נראה איך כספי הציבור מממנים משכורות של כל החבר'ה.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יש בכדורגל הישראלי לא מעט כסף, הרבה יותר כסף מאשר שהוא מייצר בעצמו. הכסף הזה, שכולל את הכסף שכל מני אנשי עסקים עשירים כגון שחר, אלי ברקת, מיטש, שירצקי וכו' הרוויחו בחייהם, כל מני כספי עבריינים שצריכים הלבנה (לכאורה) וכספי ציבור שמשום מה החליטו שיגיע לכדורגל, מביאים לפה אנשים כמו טביב, זוארץ, אברמוב, דהאן וכו' שאין להם הרבה תרומה לכדורגל ומשתמשים בו בעיקר למטרותיהם האישיות.
    האנשים האלו לא מביאים שום חידוש ושום תרומה, אלא בעיקר את יכולתם כ-rent-seekers שמוצצים את כל מה שטוב בכדורגל הישראלי.
    אתה מדבר על משפחת אניילי? למשפחה הזאת יש הרבה מאוד נכסים, בין היתר את מועדון הכדורגל יובנטוס, שהיא חברה הנסחרת בבורסה.
    האם אתה יכול להגיד שקבוצת כדורגל ישראלית זה "נכס"? אסור להרוויח דרכה כסף, זה כמו שאיש עסקים יחזיק את האגודה למלחמה בסרטן וינסה למכור אותה.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ערב לא משהו לקבוצות הישראליות בלשון המעטה, מהמר ששתיהן יודחו ומכבי ת"א כן תעפיל ותצליח להשיג את הניצחון הביתי. מטיל את האחריות על באר-שבע בניגוד להפועל חיפה.
    פחות או יותר באר-שבע עם אותן הבעיות להוציא את החולשה הענקית של השוער במשחק נגד זאגרב. באר-שבע עם הגנה כבדה מאוד ושיר צדק בכושרו הנוכחי גם לליגה לא מספיק, תמיד מאחר, תמיד לא אגרסיבי מספיק, תמיד יש מרווח. אורן ביטון זה מדהים, אפילו מרסלו הישראלי - מבשל המון שערים ומדהים התקפית(גם אם זה בעיקר במצבים נייחים) אבל בהגנה זה חור. וואקמה הראה אתמול מה קורה כשנחה עליו הרוח אבל לא תמיד הוא במצב-רוח. לא רואה את באר-שבע הנוכחית מסוגלת לנצח בחוץ.
    לגבי הפועל חיפה - החלום החזיק מעמד כמה דקות, אלמוג בוזגלו הוכיח שהוא יהיה רכש נפלא, אבל באירופה על כל טעות משלמים והפועל חיפה לא עמדה בבליץ'. הם יהנו מהגומלין בכל-אופן, זו חוויה שלא תמיד חוזרת. נכון ש-'באר-שבע ניצחה את אינטר' אבל כמה זה כבר קורה? קלינגר צריך לשמור על קבוצה שהשלם בה גדול מסך חלקיו. בליגה היא עדיין מועמדת לסיים במקום השלישי ואירופה זה קצת גדול עליה. הנחמה היא שסוף סוף כץ האידיוט יסתום את הפה ויפסיק עם 'הפועל חיפה הגדולה בהיסטוריה'.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.