ריאל מדריד 2018/19:: רעש לבן בפתח, גם אם זה עידן חדש...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    קשה להאמין, אבל כנראה שגם ללופטגי נפל האסימון שצריך להביא חלוץ.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אסור לסמן אותו כאידיוט, יותר נוח להגדיר אותו כ-'בובה'. אם מוריניו 'פושר' בצורה קיצונית ורב מכות עם ההנהלה בתקשורת - לופטגי הוא האנטיתזה השנייה, ולא שקיצוניות היא טובה, ועדיין: הוא מוקיר על הצ'אנס לאמן קבוצה גדולה, לא רוצה להיכנס לוויכוחים עם פלורנטינו שדי מוזר מה עובר עליו, כאילו נאבד התיאבון, והוא באמת דוגל בלהוציא את הטוב ביותר מהקיים ויש שחקנים שעדיין לא הגיעו לתקרה שלהם ואני מקווה שיגיעו ושזה אפשרי - איסקו, אסנסיו ועוד. אבל בהחלט עצוב שבמצב העניינים הזה אני אומר תודה לאלוהים אם יגיע איזה רודריגו או מראינו.

    אתמול ראיתי את האזרד עולה מהספסל, עובר שחקן ומשאיר לו אבק ומבשל את שער הניצחון. ימים לא קלים, לא קלים, כמו גם לראות את ההוא עם מס' 7 על הגב בהופעת בכורה ביובה..
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    לא חושב שהוא אידיוט,להפך הוא מאמן סופר אינטיליגנט. הוא פשוט חייב לעמוד על שלו. אחרת המפיות הלבנות ישלפו במהרה, הוא ימצא את עצמו בחוץ, הרבה לפני שהוא ציפה .

    לא יודע מה עובר על פלורנטינו, אבל הזארד + חלוץ זה המינימום שבמינימום של חיזוק שהקבוצה חייבת, אחרי הקיץ הקשה שעברנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/18
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אני לא חושב שמישהו שם לא מבין שבשביל להיות תחרותיים צריך שחקני התקפה חדשים.
    לכן המסקנה הפוכה - פרז מוכן לוותר על תחרותיות לעונה אחת. הקבוצה הקודמת מוצתה עד תום ועכשיו עונת הסתגלות תאפשר להתכונן לבניית קבוצה חדשה מאפס. רונאלדו הביא 4 CL ואליפות אחת, עכשיו צריך לבנות קבוצה חדשה על שחקן חדש. אולי היה כדאי לשחרר גם את בנזמה ומודריץ' (אם היו הצעות ראויות), אבל אולי עדיף לא לזעזע את המערכת יותר מדי.
    לא כל הבאת סופרסטאר מסתיימת כמו רונאלדו. להביא את הזארד יכול להסתיים טרגי כמו קאקה ולהביא את ניימאר יכול לסיים פושר כמו בייל.
    במקום ללכת 'אול אין' עכשיו אפשר לתת עונה לבייל, אסנסיו ואיסקו (ולופטגי) להראות מה הם שווים. במקביל אפשר להתחיל לבחון בדיוק מי הכוכב שכדאי להביא במידה ויהיה צורך.

    (וגם זו עוד עונה שבארסה מותחת את עצמה כלכלית ומסי מזדקן)
     
    modric420 אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש רצוי ויש מצוי, אני מסכים לחלוטין, אבל ריאל מדריד לא יכולה להרשות לעצמה להגיע לעונה בסגל כזה. אין פציעות והרחקות ועל הספסל בסופר-קופה המתין מחורר הרשתות בורחה מאיורל, לצידו וינסיניוס ולוקאס ואסקס וזהו, עם כל הכבוד למודריץ' שהוא לא שחקן התקפה. אם אי-אפשר להביא את ניימאר ואמבפה ולא רוצים לשלם הון תועפות על האזרד - יש חלופות אחרות, ואנחנו חייבים חלוץ, וחלופות אחרות הן קאבני שנראה לי מאוד ריאלי, ולבאנדובסקי. מבחינתי אגב יש רצוי ומצוי גם לגבי האזרד וריאל מדריד לא יכולה להגיד 'לא'. אפשר לנסות להוריד את המחיר והשחקן אמר לא פעם שהוא רוצה לעבור לריאל מדריד. זו לא הייתה משימה בלתי-אפשרי. גם קוטיניו לא היה שווה 150 מיליון יורו לדעתי למרות שהוא טוב, ואני משוכנע שהאזרד בריאל יהיה טוב יותר מצ'לסי.
    מי מבטיח לנו שבקיץ הבא ניימאר ריאלי, לאמבפה צריך 'לחכות' לדעתי 4-5 שנים עד שיהיה ריאלי ואני לא רואה משהו שמשתחרר. תעבו את הסגל איכשהו.

    את התחושות שלי לגבי אסנסיו ואיסקו אני אשמור לעצמי. גם בייל לא ממש מנהיג והעניין הגדול הוא שהוא שחקן פ-צ-י-ע. בפעם הראשונה שזה יקרה העונה - נהיה בבעייה וזה יקרה...
     
  6. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    אם המטרות "הגלקטיות" (הזארד, ניימאר וכו') לא ריאליות אז צריך גם לחשוב מחוץ לקופסה, אין ברירה. כשריאל מדריד מחתימה שחקן הוא לא חייב להיות כוכב והוא גם לא חייב להיות מקבוצה גדולה. אלה גם שחקנים שבסופו של דבר יהיה יותר קל להוציא מהקבוצה שלהם.

    יש כל כך הרבה כישרונות שהיה אפשר להחתים בקיץ- שחקנים כמו טימו ורנר, לאון ביילי, רובן דיאס, לוקאס טוסארט או חוסאם אוואר . אמנם אף אחד מהם לא היה זול אבל ריאל מדריד לגמרי יכלה להחתים אותם. אלה רק שמות שעלו לי בראש, אני בטוח שעם עוד קצת מחשבה ועבודת סקאוטינג אפשר למצוא עוד שמות.
    התחושה היא שבריאל מחפשים רק לקנות "מוצר מוגמר" וזה חבל, כי החתמה של כישרון כזה יכולה לתת לקבוצה שחקן הרכב לשנים (כמו שקרה עם ואראן).

    אופציה אחרת היא להביא שחקן ותיק שישב על הספסל (כמו שעשו עם לארסון בברסה בזמנו) ויוכל להעמיק את הסגל במחיר נוח.

    הכי גרוע זה מה שקורה כרגע- לאבד את אחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה ולא להביא כלום.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני איתך לחלוטין, זו ריאל מדריד אם אני לא טועה ולא ריאל מדריד קסטיליה. אפשר לקוות להפיק יותר מהקיים ולופטגי נניח חושב שיאפס את דני סאביוס ויקדם את איסקו ואסנסיו אבל הם עדיין זקוקים לתחרות ותחרות תעשה גם להם טוב ואסור להתעלם מעניין של פציעות. מבחינתי לבאנדובסקי וקאבני הם פחות גלאקטיקו, אלא רצוי-מצוי חדש. דווקא הבעייה היא אובר התלהבות מצעירים מהקונספט הזה של הספרדים, למשל: אודריוסולה מגן נפלא אבל אשרף ב-20 משחקים שלו בקבוצה הבוגרת היה בסדר, היה נשאר לולא אודריוסולה היה מגיע ואת ה-40 מיליון יורו האלה הייתי משקיע בקשר או שחקן התקפה. וורנר שחקן מעולה שיכול להתאים.
    קשה לי להאמין שבמועדון מטומטמים, אולי קצת מכל דבר, אולי בינואר נראה את ריאל עושה קצת יותר שריר. היו כמה שנים שקטות בהן לא היה צורך לבזבז ו-'להיכנע' לחוקי השוק החדשים. הימים האלה תמו...
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    נחמד לראות שראוליטו מבין שכל הזמן סיונרה צדק.
    אי אפשר להתייחס לעונה הזאת כאילו יש פה איזו תוכנית של פרס. כל ההתנהלות היא דפוקה לחלוטין.
    שבוע שעבר כתבתי על אנדרה סילבה שיכל להגיע כמעט בחינם לעונה הקרובה, והנה הוא עם צמד היום. לא שזה אומר משהו, אבל זה כנראה יותר ממה שבנזמה יכבוש בחודשים הקרובים.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא הצדקתי את ריאל מדריד בשום דבר הקיץ מעבר לעניין אחד - שלא השתוללו על ניימאר שאיתו יש לי ספציפית בעייה ואני לא מתכחש לכך שהוא שחקן גדול. קיוויתי שיש תוכנית מגירה כלשהי אבל אין ספק שיש מחדל גם אם השוק הנוכחי קצת יותר קשה.
    המחלוקת הקבועה שלנו היא עניינים אחרים - הביקורת המוגזמת שלך על זידאן שהביא 3 מ-3 בצ'מפיונס וזכה בהמון תארים, על כך שהכישלון בליגה אשתקד הוא לא אך ורק בגללו אלא גם השחקנים הוותיקים שהיו לא טובים, וכמובן על כך שלדבריו הוא רק נהנה מסגל גדול. הוא גם ידע לנהל אותו ולקדם צעירים, אותם השמות שאני מפמפם שוב - קאסמירו שבזכותו הגיע לאן שהגיע(ואז מה אם בניטס החזיר אותו), לוקאס ואסקס, גם אסנסיו קיבל את הדקות בתבונה, נאצ'ו אמנם לא צעיר אבל היה אחלה כשחקן גיבוי ועוד ועוד ועוד. אתה לא יכול לכנות את העונה שעברה 'כושלת' כשהקבוצה זוכה בצ'מפיונס, אגב. ולא היה לנו 'רק' תחת בצ'מפיונס. אבל נעזוב...

    משהו שתמיד ירגש אותי. שחקן\אוהד אולטראס\הדובר שלנו בתקשורת\לא יודע מה - אין כמוך אלבארו ארבלואה. מעטים מבינים את משמעות הסמל יותר ממך: ארבלואה מאחל בהצלחה העונה, בקיצור.

    https://scontent.fsdv1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/39468577_1553178834783125_2164420628193476608_n.Xxx?_nc_cat=0&oh=9e4e1ff45a7d56e1cd41e1960e311d25&oe=5C0C6EAF
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עכשיו אתה נשמע אחרת כי אתה מבין שגישת הסמוך על פרס התבררה ככשילון מוחלט.
    אני לא אדבר יותר על זידאן כי הוא הבין בעצמו שאין לו מה לחפש בריאל מדריד, רק אזכיר שבנזמה הוא החלוץ הפותח שזה בצ׳מפיונס ב3 השנים האחרונות.
     
  11. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    תחזיקו אצבעות נשארו עוד 11 יום לחלון. ועם איך שנראנו גם בסופר קאפ וגם אתמול,די בטוח שהתקשורת במדריד תדאג לפמפם לפלורינטינו יופי יופי על חיזוק. השאלה אם ישבר.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני גם מאוד לא אוהב את קארים בנזמה וחושב שהוא כבר חמש שנים לפחות לא מספיק טוב. ועדיין הטיעון שלך מגוחך 'החלוץ הפותח בצ'מפיונס היה בנזמה'. מה זה משנה, זו התעסקות בקקה, עובדה שזכה שלוש פעמים בצ'מפיונס, ובנזמה איכשהו גם הצליח להבקיע נגד באיירן ונגד ליברפול עם טריליון מזל, אבל זה לא חשוב.
    את ההתנהלות לגבי הקיץ הזה לא אהבתי מהרגע הראשון ואתה מוזמן לעקוב אחרי הפוסטים שלי, אני את כריסטיאנו הייתי מוכר אפילו ביותר כסף(ומעבר לכך - כן נענה לחלק מדרישותיו לגבי השכר, אין לנו ברירה והוא לא עוד שחקן רגיל), לא מוותר על קובא החוצפן שעשה שביתה ומושיב אותו ביציע, וחושב שיש רצוי ומצוי הרבה מעבר לניימאר\אמבפה או כלום.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קרבחאל כבש את שער הבכורה של ריאל בליגה

    שאלה מרתקת במיוחד לקראת העונה החדשה והערב בפרט הייתה מי יכבוש את שער הבכורה של ריאל מדריד בליגה בעידן כריסטיאנו רונאלדו. לא בייל, לא בנזמה ולא אסנסיו, כי אם דני קרבחאל, שב-202 משחקים בריאל מדריד כבש בסה"כ ארבעה שערים. השער האחרון שלו עד הלילה היה נגד סביליה בסופר-קופה האירופי, גולאסו אמיתי ושער ניצחון מרגש בדקה ה-117 בפתיחת עונת 2016/17. שער הליגה האחרון שלו היה ב-24 באפריל נגד אוססונה בעונת הדסימה, תבינו לבד..

    הרצף של גארת' בייל שכבש בכל שלוש העונות האחרונות את שער הבכורה של ריאל מדריד בליגה - נקטע. ב-2015/16 הוא כבש כבר בדקה השנייה נגד בטיס בברנבאו במחזור השני, ב-2016/17 הבקיע בנגיחה בדקה הראשונה אחרי בישול נפלא של קרבחאל באנואטה, ובעונה שעברה דחק לרשת החשופה נגד דפורטיבו בריאזור.

    בדקנו מתוך סקרנות מה קרה בעשרים השנים האחרונות בליגה הספרדית. קרבחאל כמובן עשה את זה לראשונה בקריירה שלו ובסגל הנוכחי, הוא היחיד שעשה זאת חוץ מבייל כאמור וגם בנזמה שכבש פעמיים את שער הבכורה של ריאל בליגה וזה קרה שנתיים ברציפות - במחזור הפתיחה של עונת הדסימה נגד בטיס בברנבאו ב-2013/14, וכן בשנה העוקבת, שוב עם אנצ'לוטי, כשריאל ניצחה 2:0 את קורדובה. קרבחאל מצטרף לרשימה של עוד שמונה שחקנים שעשו זאת פעם אחת ב-20 השנים האחרונות:

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/08/19/15347119921782.Xxx

    פרננדו מוריינטס השווה לטובת ריאל במשחק החוץ נגד מאיורקה ב-1999/00 בדקה ה-89 ומייד אח"כ הגיע המהפך של ראול; ב-2001/02 במחזור השני בברנבאו כבשה ריאל את שער הבכורה שלה בליגה, שער של רוברטו קרלוס שלא הספיק; ב-2002/03 ריאל אלופת אירופה לא הצליחה לכבוש מול אספניול עד שאיבן הלגרה כבש בנגיחה אחרי כדור קרן מצד שמאל; גם ב-2003/04 היה כובש חדש ומרגש וקוראים לו דיוויד בקהאם שכבש בבכורה שלו בליגה, נגד בטיס בברנבאו, אחרי כדור רוחב של רונאלדו; אותו רונאלדו כבש פעמיים את שערי הבכורה של ריאל בליגה, שנתיים ברציפות - במשחק החוץ נגד מאיורקה ב-2004/05 במחזור הראשון, שער מרהיב עם החזה אחרי בישול של אואן, וכעבור שנה בבכורה של ריאל בליגה נגד קאדיס, בעיטה בסיבוב כבר בדקה השלישית; ב-2006/07 זה היה רוד שכבש, במחזור השני במשחק החוץ נגד לבאנטה, באותו משחק ריאל עשתה גוליאדה ורוד כבש שלישייה בניצחון 4:1; ב-2011 זו הייתה הפתעה גדולה כשריקרדו קרבאליו הבלם ניצח את אוססונה בברנבאו במחזור השני; ב-2012/13 היגואין העלה את ריאל ליתרון בברנבאו נגד ולנסיה, יתרון שלא הספיק.

    באופן מאוד מפתיע, כריסטיאנו כבש רק פעם אחת את השער הראשון של ריאל בליגה, אם כי נהיה הוגנים ובשנתיים הקודמות הוא נעדר ממשחק הפתיחה. זה קרה בעונת 2011/12, כשריאל מדריד הביסה 6:0 את סראגוסה, וכריסטיאנו כבש שער מהיר אחרי כניסה לרחבה וכדור עומק טוב של אוזיל, ובהמשך הפגיז שלושער.

    ראול הוא זה כבש את שער הבכורה של ריאל בליגה 4 פעמים ב-20 השנים האחרונות. ב-1998/99 הוא כבש צמד נגד ויאריאל ברנבאו כשריאל מדריד ניצחה 4:1. כעבור שנתיים בפתיחת עידן הגלאקטיקוס, הוא השווה נגד ולנסיה בברנבאו בחצי מספרת אחרי בישול של רוברטו קרלוס. בהמשך ראול עשה זאת עוד פעמיים - ב-2007/08 הוא השווה בנגיחה בדרבי בברנבאו במחזור הפתיחה אחרי בישול של ראמוס, וב-2010 בפתיחת עידן הגלאקטיקוס2 כבש מקרוב מול השוער של דפור.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם הטיעון שאתה חוזר עליו לגביי האיכויות של זידאן נכון, אז הטיעון הזה תקף גם לבנזמה וגם לכל שחקן ששיחק בריאל ב3 השנים האחרונות. לכן, זה כמובן שטויות.
    מה שמשנה זה לא מה שרשום בעמוד בויקיפדיה שלו אלא מה שרואים בפועל.

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה קשור ויקיפדיה, שחרר מזה כבר. אתה לוקח כמובן מאליו שלוש זכיות ברציפות בליגת האלופות וזה מגוחך מאוד. אתה עוד תתגעגע לימים האלה. הסגל עצמו היה טוב אבל נוהל בצורה מושלמת. אז כן, אפשר לסלוח לו על זה שהעדיף את בנזמה על מוראטה, וגם לגבי מוראטה יש סימני שאלה שהתחדדו בצ'לסי בינתיים. הוא קידם המון-המון שחקנים. תעבור על משחקים בצ'מפיונס משנים עברו. בשנה שעברה עברנו את כל הגדולות והחזקות חוץ מברצלונה. זה לא מובן מאליו שאתה מנצח בחוץ. גם ריאל של דל-בוסקה לא ניצחה יותר ממשחק חוץ קשה אחד בעונה. בדרך-כלל אתה מגרד איזה שער חוץ במשחק סביר ואז מנסה לעשות רמונטדה בבית, זה העניין, ואצל זידאן זה היה אחרת. גם לבארסה של פפ היה קצת תחת ומזל - נס סטמפורד-ברידג' למשל, ובמחצית הראשונה בגמר יונייטד שיחקה לא רע בכלל(2008/09). וכן לזידאן גם הייתה עונה פסיכית של 5 תארים מתוך 6, 2016/17. אבל בוא תספר לי על ההדחה מהגביע וכמה הוא כישלון.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.